Goeiemorgen, meiden Even kort, heb even pauze en last van mijn bekken, dus even bewegen. Veel 'even' lees ik nu Patries, gefeliciteerd met je nichtje! Joyce, fijn dat het werk bevalt, beterschap meid! Saskia, toevallig gisteravond druk lopen zoeken naar het nachtlampje. Ik vermoed dat de combi peuterbed-ruimte / donker niet zo prettig is voor onze kleintjes. Succes vannacht! Hier een off-day, sinds kwart voor 5 wakker. Beetje wrijving thuis, kon mijn man z'n nek wel omdraaien gisteravond :x Dusss... koffie.
Je bent ook niet de enige....Matthew was om kwart voor 5 wakker en daarna sliepen Matthew en ik ik erg slecht...pfff.... Wat is er toch met de Zaanse kindjes....zal het door het weer komen Doe er rustig aan met je bekken!
@ Darcy Vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt En als je zwanger bent is de wrijving thuis vaak in t meervoud Wat waren er veel vroeg wakker zeg @ Miranda Waarschijnlijk komt ie vanacht thuis maar weet niet zeker. Hoor ik ws in de loop van de dag. Wat leuk dat je dat hebt gekregen op t kdv @ Joyce Wat goed dat je bent gaan werken! Vandaag ook of niet?? Hopelijk ben je een beetje opgeknapt!!! @ Rootje Hoe gaat t met je en heb je nieuws over Imsala?? @ Suus Hoe gaat t met jullie???
@ Darcy Wanneer ga je naar Plopsaland?? Ik zat net op de site te kijken en ziet er ZO leuk uit.......!!!!! Even onthouden voor volgend jaar @ All Ik zie steeds vaker van die loopfietsjes. Ziet er erg leuk uit vind ik en schijnt dat ze daarna veel makkelijker zelf gaan fietsen. Heeft iemand al zo'n loopfietsje?? (nog meer ''zooi'' in de schuur)
Hé lieve meiden!, Allereerst even Miran bedanken voor het plaatsen van mijn sms-je, thnx meid, je bent een schat! Ik had er gisteren echt geen puf meer voor, dus dacht doe het maar even zo, om jullie toch op de hoogte te houden Mijn 1e werkdag gisteren is eigenlijk hartstikke goed verlopen, maar achteraf was ik er gewoon nog niet klaar voor (lichamelijk dan), als ik het nu vergelijk met vandaag. Ik leefde echt nog op de pcm, ondanks dat ik geen koorts meer had, maar het was echt afzien hoor. Denk niet dat mn collega's het hebben gemerkt aan me, dus dat vind ik wel knap van mezelf (al zeg ik hetzelf ) Maar eenmaal thuis gekomen zakte ik echt helemaal in elkaar, het was gewoon nog ff teveel van het goeie. Heb de kids gehaald van het kdv en we hebben samen ruim 2,5uur geslapen, heerlijk!!! Had daarna nog steeds onwijs veel hoofdpijn, dus lag er gisteravond ook weer vroeg in, maar met als gevolg dat ik vanochtend vrolijk mn bed uitsprong om weer aan een nieuwe werkdag(ochtend) te mogen beginnen En vandaag ging het dus hartstikke goed zonder pcm en heb ik gewoon heerlijk gewerkt. Het bleef nu tenminste allemaal hangen Ja, ik denk echt dat dit helemaal bij mij past, dus ben helemaal happy Noor: even voor jou info. Maandag ben ik toevallig in het Spaarne te vinden, maar mijn standplaats voorlopig wordt het Kennemer Gasthuis Zuid, dus ik zal weinig in het Spaarne te vinden zijn En zodra ik dan helemaal allround ben, ga ik naar de buitendienst Pris: Kyra heeft een loopfietsje gekregen voor haar verjaardag en ze vindt het helemaal geweldig. Als je ziet hoe ze zich er nu op voortbeweegt het is echt heel erg goed voor hun evenwicht. Zal snel ff een foto plaatsen van haar loopfietsje Oh ja, heb jij toevallig ook het boek "Over een kleine mol die wil weten wie er op zn kop gepoept heeft"? Echt een geweldig boek, vindt je ook niet?! Ja, ik vind boeken voor die kids ook helemaal geweldig! (en voor mezelf ook) Darcy: Balen meid dat je zo'n last heb van je bekken! Krijg je 1x in de week fysio daarvoor? Ja, en af en toe die mannen :x:x:x Later meer ladies.....
Hoi meiden, hier alles goed hoor, ben druk geweest afgelopen dagen, hopelijk morgen even tijd voor jullie Hoewel, we hebben morgen en zondag ook nog verjaardagen en dan ben ik weer een weekje druk en dan zijn we een weekje naar de ardennen. Dus hopelijk tot morgen!
Oh, dat is zeker toevallig zo'n dubbel boek Ik lees Kyra ook nog niet voor als ze naar bed gaat, maar idd overdag als ze met allerlei boekjes aan komt gelopen. Maar om nou te zeggen dat ze ook het geduld op kan brengen om een heel boekje te lezen, 'NEE' Tis eigenlijk nog meer plaatjes kijken en bij de kleine mol wijst ze steeds naar zijn hoofd en zeg dan "BAH" Weet je wat Kyra ook hele leuke boekjes vindt? Die van de Zeeman, ze kosten 0,99 en op elke blz kan ze dan een flapje openklappen. Al die boekjes zijn in verschillende thema's, zoals boerderij, thuis, school, tellen, etc. Heb laatst weer 3 nieuwe boekjes gekocht omdat mevrouw van een paar andere boekjes de flapjes ervan af had getrokken Ja, ben ook helemaal blij met mn werk en ja, ik mocht gisteren al gelijk prikken, no problem!
Hey meiden, Nog ff voordat iedereen aan zijn (drukke) weekend begint. @Pris: Dat rustige dagje van gister klinkt niet verkeerd. En vanmorgen ook lekker wat langer kunnen blijven liggen. Heerlijk toch meid. En komt Peter vanavond/vanacht thuis? Zo'n loopfietsje lijkt mij ook wel heel leuk. Daarnaast moet ik wel zeggen dat Jamie zijn loopauto ook nog geweldig vind, daar crossed hij nog steeds mee door het huis. @Miranda: Wat leuk dat boekje van het kdv, helemaal als het met foto's is. Jamie was afgelopen dinsdag voor het laatst bij zijn gastouder. Hij heeft ook een boekje meegekregen met wat knutselwerkjes van andere kids, wat gedichtjes mbt Jamie en wat fotootjes. Ook erg leuk voor later. Lief dat je Joyce haar smsje hier hebt geplaatst. @Rootje: Zo te horen heb jij het maar druk meid. Doe je wel een beetje rustig aan? En dat weekje Ardennen klinkt niet verkeerd @Darcy: O bah last van je bekken is niet niks. Wel oppassen hoor. Ga je daar ook niet voor naar de fysio of heb ik het verkeerd? En woordewisseling met je man is niet leuk, met al die hormonen lijkt het soms ook dubbel zo hard aan te komen. Helaas weet ik de laatste tijd te veel hoe dat is. Ollie al wat opgeknapt voor zijn verjaardagsfeestje morgen? @Joyce: Jeetje meid wat een enthousiasme over je nieuwe baan. Helemaal super. En wat goed dat je meteen bloed mocht prikken. Had je dat ook al eerder gedaan of is deze baan echt iets heel anders?? Ben ff vergeten waar je nu voor geleerd hebt of wat je hiervoor voor werk hebt gedaan. Fijn dat je je ook beter voelt. Heeft dat extra slaap/rust toch nog geholpen. @Suus: Meid hoe gaat het met jou en met de kids? Lukt het allemaal een beetje? En de bv gaat dat allemaal goed? @Gonzo: Ik heb de laatste keer niet op je gereageerd besef ik me nu. En jij hebt het juist ff nodig denk ik. Zo te horen een moeilijke staat met Kris en voor Thijs is het ook niet allemaal niks. Gaat het al wat beter met Kris? Helpt het dat je nu met hem naar de osteopaat gaat? Ik ga sinds 3 weken met Senna naar een chiropractor en ik herken me eigen kind niet meer terug. Ze huilt bijna niet meer, is met sprongen vooruit gegaan echt een heerlijk meisje. Ik hoop dat het met Kris ook snel beter gaat. En Thijs? Vindt hij zijn broertje al wat leuker of valt het hem nog tegen? Ik heb dit met Jamie ook veel gehad in het begin, maar hij is nu echt een broer voor Senna. Ze krijgt tig kusjes per dag en als we wel gaan vraagt hij ook echt 'Senna ook mee?' Dus zij hoort er al helemaal bij. En ik weet zeker dat Thijs ook zal bijdraaien. Het zijn ook zulke veranderingen in korte tijd, dat is niet niks voor onze kids en helemaal niet op deze leeftijd. Knuffel voor jou meid. @Lovewinnie: Al een beetje opgeknapt meid? En toen wist ik het al niet meer. Hier dus echt een zieke Jamie, hij heeft buikgriep. Vanmorgen kwam het van boven en onder eruit. Hij heeft bijna hele dag geslapen of in bed of op de bank. En alleen maar bij je willen liggen en hangen. Hij heeft weinig gegeten, wat kippenbouillon met een soepstengel. Daarnaast drinkt hij wel heel veel. En dat is natuurlijk het belangrijkste. Net had hij al weer wat praatjes en heeft hij samen met mij een puzzel gedaan. Dus denk dat het morgen al weer wat beter gaat. We wachten het af. Dit weekend maar rustig aan doen. Hadden eigenlijk verjaardag morgen, maar dat heb ik afgebeld. Maandag gaan de kids voor 2e keer wennen bij de nieuwe gastouder en voor mij is het mijn 1ste werkdag. En ik moet zeggen, heerlijk, ik heb er echt weer zin in. Gewoon weer ff wat voor mijzelf. Ik voel me bijna schuldig dat ik weer zin heb om te werken. Stom hé. Moeder zijn vind ik geweldig, maar me op een andere manier nuttig maken vind ik ook heerlijk. Dus vandaar een goede combi toch? En dan woensdag jamie zijn operatie, als hij natuurlijk niet nog ziek is. En Marc heeft woensdag middag zijn 2e gesprek bij bedrijf in Purmerend, dus spannend allemaal. We wachten het wel af. Goed meiden het is alweer een heel verhaal geworden. Alvast een heel fijn weekend. Liefs, Patries xxx
Ik heb maar een loopfietsje (motor) en die gebruikt Matthew iedere dag. Nu gaat hij al beide voeten op motor staan hij wordt al een stuntrijder 8) en ook een voet op de motor en ander voet aant lopen. Hij wordt iedere dag steeds handiger met de loopmotorfietsje (* mama trots * )
@ Jennifer: gefeliciteerd met je meisje dat nu 2 jaar is geworden! @ Joyce: graag gedaan meis. Wat goed om te horen dat je naar je zin hebt!!! En nu vooral aant bijkomen in dit weekend!!! @ voorleesboekjes: ik lees matthew iedere avond bij het slapen gaan voor en ook gebarentaal aanleren. Hij vindt dit geweldig en wilt graag. @ Patries: spannend voor 2e gesprek op woensdag a.s. Arme JAmie, beterschap en hoop dat hij snel beter wordt. Heerlijk dat je weer gaat werken, even van huis gaan, is ook wel lekker! Ik ga vanmiddag met Matthew naar de kinderverjaardag in A'dam ZO en rond 18 uur wil ik met hem thuiskomen. Om 19 uur ga ik alleen naar de verjaardag van mn vriendin in voorburg toe. Maar ik ga zo straks met Matthew ff de stad in om de po voor hem kopen. Een fijne dag vandaag, Liefs, Miranda
Jennifer: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID MET GWYNNETH, OOK ALWEER 2 JAAR!!!! IK HOOP DAT JULLIE EEN GEZELLIGE DAG HEBBEN GEHAD!!!!
Goedemorgen. Ben vandaag gewoon de eerste Ik wil jennifer nog even feliciteren met de verjaardag van haar meisje!!! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad gisteren. @ Darcy Leuk feest gehad gisteren??? Hier tot nu toe een heerlijk rustig weekend en vandaag gaan we ook lekekr niets doen Mannen zitten nu in bad en t klinkt als groot feest boven. Ik probeer later vandaag nog even te reageren. FIjne zondag meiden!!!
@Pris: hier ook een houten loopfiets, maar die staat er al een jaar. Wordt af en toe op gestunt, maar nog niet vaak Echt een gaaf ding, dat wel Jij lekker een dag met je mannen vandaag, he! Geniet ervan! @Miranda: jouw Matt naar de peutergroep... weer zo'n stapje naar het groter worden. Is hij al geweest, of is dat komende week aan de orde? @Rootje: lekker naar de Ardennen Huisje gehuurd? @Patries: snap heel goed dat je weer blij bent om te gaan werken. Je hebt ook tijd voor jezelf nodig én om een ander stukje van jezelf aan te boren - die van werknemer, even niet die van mama Succes op je 1e dag morgen. Waar gaat Jamie heen nu hij bij de gastouder weg is? Een kdv? (vergeten, sorry ) Buikgriep van Ollie is net voorbij, heeft 1 1/2 week geduurd... Wat betreft Gonzo: ik kreeg een verdrietige SMS van haar vrijdag. Kris heeft reflux en krijgt teveel voeding. Als het niet beter wordt, wordt hij opgenomen in het ziekenhuis. Ze zit er zelf nu ook even doorheen, da's niet zo gek natuurlijk Een ziekenhuisopname is moeilijk en belastend, voor je kindje én voor jezelf... Patries, sta jij ook voor aankomende woensdag ... Gonzo, sterkte nogmaals en we denken aan jullie!! Van Jennifer kreeg ik een SMS n.a.v. mijn kaartje en berichtje. Ze heeft jullie kaarten ondertussen vást ontvangen, zal een verrassing voor haar zijn! Heb geen nieuwe info, alleen een bedankje gehad en ik hoop dat ze toch nog even online komt. Anders SMS ik haar gewoon nog even
Dan nog een update van mijn kant... Ollie is gisterochtend gaan zwemmen, heeft getukt van 11 tot 1 en was daarna klaar voor zijn feestje. Kort en goed: er waren heel veel mensen (zo'n 50 en dan nog 13 kids erbij), de tuin was deels in gebruik (zeil gespannen) en omdat we beneden één grote ruimte hebben (twee kamers zijn één kamer), kon iedereen lekker lopen, zitten en bijkletsen. De kids renden rond, Ollie speelde wat af en de vrienden/ouders/familie zaten aan de gerechten die Bas (mijn betere helft ) had gemaakt: patés, pesto, sauzen en meer lekkers. De kazen en wijnen gingen ook goed Veel cadeaus, die wijzelf deels hebben uitgepakt vanmorgen. Werkelijk alles is leuk Toch is Ollie duidelijk nog te klein om het geheel te bevatten. We zongen met alle mensen om hem heen en hij keek echt een beetje bedenkelijk, zo van "tja, als JULLIE dat zonodig willen..." Zelf had ik na het feest wel last van mijn bekken, dus ga nog braaf mijn oefeningen doen zometeen. Nu even spammen!