@Vloeien; ik was na ongeveer 3 weken al gestopt mar inmiddels ben ik nu voor de 2de keer ongesteld geworden afgelopen zaterdag en nu nog ongi....
Ook hier nog zon bruine streep.......het is waarschijnlijk niet wat jullie graag willen horen, maar ik heb gelezen dat die na ongeveer 9 mnd pas weg is....Van mij mag tie nu wel weg! Vind het verschrikkelijk! In combinatie met zon flubberbuik, geen gezicht! Han, wat balen dat de cv kapot is!! Brrrr, 15 graden is niet fijn!!! Is het al verholpen?? En heb je het weer lekker warm? Hoe is het met je meisje? Al beter te pas? Ik heb trouwens helemaal geen nacontrole gehad, dat vonden ze niet nodig. Mocht ik het toch nodig achten dan mocht ik altijd bellen.... Lovewinnie, hier blijft ook wel eens een slokje achter in de fles. Simke, die strepen worden op den duur wittig, maar dat duurt nog wel ff! Het gaat nooit meer weg helaas, want het is gescheurd bindweefsel. Als je bruiner word vallen ze minder op, dus zonnebankje?? Hier is het weer misse boel met het spugen! Ze spuugt volgens mij alles er weer uit! Ze is helemaal oververmoeid, want ze spuugt steeds in haar bedje. Dan word het nat en wil ze natuurlijk niet meer slapen, met als gevolg dat ze doodmoe word. Heb vanmorgen al 3x haar bed verschoond, zo zielig!!!!! Ik ga voor de zekerheid toch maar naar de huisarts! Saskia, volgens mij kan dat best komen door de BV dat je zon trek hebt!!! Lijkt me best logisch, want je geeft toch heel wat voedingstoffen weg steeds... Ief, hier ligt Tara ook regelmatig bloot! Ook wel eens s nachts, dan is ze s morgens helemaal koud! In een slaapzakje wil ze niet.... Newlymom, hier ook zo lang ongi!! Pfff, zal wel komen omdat het de eerste keer weer is.
@newlymom zielig he die prik. Ik kon wel bijna met Lyn meehuilen zo erg had ik het met haar te doen... Lyn heeft de dag zelf en de dag erna behoorlijk veel geslapen en verder weinig last gehad van de prikjes. Ik heb haar idd ook die paracetamolletjes gegeven. 1 3 uur na de prikjes en 1 met haar laatste voeding van de dag (ongeveer om 0:00 uur). Ik hoop voor je dat Yassine er verder ook weinig last van zal hebben. Fijn dat ie het goed doet qua groeien etc. Ik vind het ook altijd fijn om te horen dat Lyn het goed doet . @Saskia, Ik heb ongeveer 2 1/2 a 3 weken gevloeid en met 6 weken werd ik weer voor het eerst ongesteld. Dit hield een week aan. ALs alles klopt, wordt ik het volgende week weer... Als je het niet vertrouwd qua vloeien, zal ik het toch even navragen bij je huisarts. Of miss hier op het forum bij de kraamverzorgster.
@ vloeien: na ongeveer 3 weken over, moet a.s. vrijdag voor de 2e keer alweer ongi worden.. @ gewicht: ben vandeweek in het Sophia zelf op de weegschaal gaan staan en woog weer hetzelfde als voor mijn zwangerschap: 64.4 kg Mag nog wel iets van af wat mij betreft.. Gisteren heb ik zelf Jeugdzorg gebeld, omdat mijn huisarts ook een melding gemaakt heeft bij Jeugdzorg, en ik wil voorkomen dat ze Tim dalijk bij mij weg halen, heb ik zelf ook maar bij hun aan de bel getrokken.. Zij zijn hier gisteren ook langs geweest en Dennis flipte totaal toen hij hun binnen zag komen en riep iets als: Jullie zijn van Jeugdzorg, rot me huis uit, jullie hebben me 1 kind afgepakt en dat gebeurt jullie geen 2e keer.. Op gegeven moment bedaarde hij wel iets en noemde mij een zwakzinnige ofzo dus zegt die vrouw: Wie is er hier nu zwakzinnig? Hij werd dus even flink op zijn plaats gezet.. Ze zeiden ook: we komen hier op uitnodiging van Angela en niet voor U.. Hun gaan vandaag kijken voor een vrouwenopvang of iets in die trant voor mij en Tim.. Ze belden me vanmorgen dat ze het crisis interventie team ingeschakeld hebben en dat zij weer contact met mij op zouden nemen.. Heb Tim net lekker in bad gedaan en daarna natuurlijk huilen in bed.. Niet stil te krijgen.. Zet ik de radio aan, draait het nummer van Blof: Alles is liefde en Tim zijn ogen zakken gelijk dicht, hihihi dus die ligt nu lekker te slapen en ik zit in me joggingpak lekker achter de pc, heb echt een hangdag vandaag ofzo..
Zoe, ik heb bij Lyn ter hoogte van haar hoofdje een soort van hydrofiele luier dubbel geslagen liggen. Mocht ze spugen, hoe ik alleen die doek te vervangen. Wel vervelend hoor dat ze zoveel blijft spugen. Ik heb er zelf niet echt ervaring mee, maar kan me voorstellend dat je er moedeloos van wordt. Heeft het miss niet met haar maagklepje te maken?
Mobielfreak, fijn dat je weer op je oude gewicht zit! Wat een vervelende situatie zeg bij jou thuis.. Toen de jeugdzorg weg is gegaan, heeft Dennis toen nog wat gezegd? Wat vind hij er eigenlijk van dat je weggaat bij hem? @all, waar is Patries eigenlijk? Die heb ik al een poosje niet meer hier op het forum gezien...
@saskia: je kunt je produktie verhogen door eerst de ene kant te kolven, dan de andere kant en dan weer de eerste kant te doen (en dan nog een keer de tweede kant). En verder merkte ik dat ik wel erg ontspannen moet zijn, lekker warm.... en er de tijd voor nemen... kolven duurt bij mij langer dan BV zelf geven.
Zo hier slaapt er ook 1 lekker...... dat voelt goed om even te kunnen bewegen zoder een baby op de arm. Zoe: de monteur is nog niet geweest helaas. Ik ben vanmorgen Danièlla gaan verschonen bij de buurvrouw omdat ik het hier echt te koud vond. Die had gelukkig nog een goed electrisch kacheltje dus hier in de woonkamer is het wel te doen. Balen van dat spugen. Daniella heeft dat ook gehad, die kreeg teveel voeding in eens binnen door hoog toeschietreflex maar jij geeft fv of niet? Mobielfreak: ik hoop voor je dat je snel bij die vrouwenopvang terecht kan want dit is geen situatie zo. Ief: ja heb patries ook al een tijdje niet gezien. Heb er wel meer een tijdje niet gezien, hebben het zeker erg druk met de beebs. Saskia: ik heb juist minder trek sinds ik niet meer zwanger ben. Ik heb wel veel meer dorst. Bij mij is nu (afkloppen) het vloeien sinds een dag helemaal over. Maar ja dat dacht ik al eerder en toen kwam het toch weer een beetje terug. Ik heb trouwens ook nog 2 hechtingen zitten en die dingen irriteren me soms, wanneer waren die bij jullie helemaal weg? Ik ben nu trouwens wel erg benieuwd wat ik nu weeg... nog een weekje wachten en dan kan ik ook op een weegschaal. Simke: ik heb ook striae op mijn benen, heel erg! ik hoop dat het snel wit word want vind het er echt verschrikkelijk uitzien zo. Lovewinnie: hoe voel je je nu meid?
saskia: ik weet niet of je een handkolf hebt, of electrisch.... Ik ga nu met de electrische tegelijk kolven als ik bv geef. Dan hoef je maar 1 keer het toeschietreflex op te wekken. Maar vaak komt die al vanzelf! hihi Dan gaat er geen melk verloren en spuit het er letterlijk uit en en je ook zo klaar! Zoe: meid, wat naar dat je meisje weer aan het spugen is. Idd toch ff naar de huisarts! Mijn PB nog gehad? nacontrole: heb ik ook niet bij de vk...hebben ze het ook niet over gehad...Wel zijn ze in de kraamtijd om de dag langsgekomen. streep: Ja die staat bij mj ook nog op mijn buik! lelijk.... Han: dikke knuff voor Daniëlla! Miranda: volgens mij zou je nu eigenlijk al wel willen stoppen met bv..gewoon doen waar je je goed bij voelt! Mobielfreak: zo zagen ze bij jegdzorg ook goed hoe hij reageert op dingen! Begrijp ik goed dat hij dus al eerder een kindje af heeft moeten staan? Aiden is goed te pas, na de prikjes van gister. bij heeft niet echt ergens last van of zo...gelukkig maar! Alleen de plekken waar geprikt is, is het gevoelig en pijnlijk. Gewoon ff rekening mee houden bij het vasthouden! [/b]
@Han, wat naar joh van de CV. Hopelijk is het snel opgelost. Ik vind het met CV al koud, laat staan zonder . Fijn dat de buurvrouw nog zo'n kachel had hihihi. Hechtingen waren bij mij rond de 3e week niet meer gevoelig en rond de 5e week, zag ik in ene een stukje hechting in mijn onderbroek liggen hahahaha. De kraamzorg zei wel tegen mij dat het knoopje soms wel eens kan irriteren en dat de VK deze voor je weg kan knippen (niet pijnlijk ). Dus check ff of dat het miss is. @marsab, fijn dat je knulletje er weinig last van heeft gehad.. En dan moeten ze over een maand weer , niks aan!
zijn ex is er toen ook vandoor gegaan met zijn oudste zoon ook in de opvang terecht gekomen enzo.. en ook jeugdzorg die zich er nu ruim 4 jaar mee bemoeit. Zijn oudste is 6 en woont bij mijn (ex)schoonouders.. ze vinden het allemaal onbegrijpelijk dat ik jeugdzorg heb ingeschakeld, omdat ik alles meegekregen heb rondom zijn oudste Dennis begreep niet dat ik die stap had genomen, dacht door ons gesprek de avond ervoor dat alles weer een beetje bekoeld was.. Hij vertelde mij dat hij serieus er over na zat te denken om het nog een kans te geven.. Ik janken natuurlijk: waarom nu wel? nu je weet dat het te laat is?
@zoe84;ben alweer voor de2de keer ongi en nog duurt het even lang als de eerste keer na bevalling pfff
heb er niet echt een antwoord op gekregen.. Hij zei later wel: het is misschien toch beter dat je gaat, hebben we beiden rust.. en is voor Tim ook beter..
@Han: wat je ook kunt proberen voor de verkoudheid is een beetje LUUF babyzalf, zit een beetje menthol in, maar heel mild en daardoor geschikt voor baby's en idd een doorgesneden ui naast het bedje, gaat de kamer wel van stinken maar het helpt wel! Beterschap! Kilo's: hier mogen er nog wel 4-5-6 af! Maar alles is vooral zo slap dat is het vervelendste, maar ja komt wel weer (hoop ik ) Streep heb ik ook nog, verdween na Isa met een paar maanden geloof ik. Idd tegelikj kolven terwijl je voedt werkt heel makkelijk, ik vond het met Isa op mijn werk vaak heel lastig om de toeschietreflex op te wekken. Meestal lukte het wel, maar soms, bij grote drukte (dus: niet ontspannen) dan lukte het echt niet (en liep ik dus met enorme tieten rond om het later nog eens te proberen) Toen heb ik via de HA oxitocineneusspray gekregen (voor deze noodgevallen): 1 keer sprayen in de neus en na 2 minuten een knoepert van een toeschietreflex! Dan kolfde ik in 10 minuten makkelijk 180cc met de handkolf van Avent)
maar of hij het ook meende...of dat hij het zei om je te doen twijfelen....En wil JIJ het nog wel een kans geven...?
Ief+ ja ik hoop dat Yass ook geen last krijgt, inmiddels is t 4 uur geleden en hij is gewoon vrolijk aan t doen....................
Niels is ook (weer) verkouden, erg zielig. Tips om verkoudheid te verhelpen zijn (/blijven) welkom! @ Mobielfreak; 3 jaar die streep houden?!?! Ik hoop dattie bij mij wel wat sneller weg trekt. Ben in ieder geval niet de enige die m nog heeft zie ik. @ Zoe; Aaaarrgh schoonmoeders! De mijne kwam afgelopen dinsdag 'gezellig' lang. Niels lag lekker in de kinderwagen te slapen, komt zij binnen, loopt naar de kinderwagen, trekt het dekentje weg en roept vervolgens keihard in z'n oor; "slaap je?". Nou, toen natuurlijk niet meer! Echt zo irritant. @ Han; irritant zeg dat de verwarming het niet doet. Ik zit hier ook met een verkouden baby en mijn verwarming doet het wel en ik vind dit al erg vervelend. @ Lovewinnie; Niels krijgt 5x150 cc, heb je al zes flesjes geprobeert ipv 5 of 7? @ Vloeien; ben nu voor de eerste keer ongi, maar daarvoor vloeide ik nog een beetje. Hoop eigenlijk dat het over is als m'n ongesteldheid voorbij is. Ben wel redelijk klaar met dat maanverband! Zie dat ik trouwens niet de enige ben die geen nacontrole heeft bij de VK, gelukkig maar begon me al zorgen te maken.... Fijne dag allemaal!
Heb hem ook gezegd: Het zijn nu allemaal mooie woorden achteraf dennis.. Ik vecht me al een hele poos suf om onze relatie te laten slagen, maar je hebt er zelf niets voor gedaan.. Ik kan het niet meer ik ga er aan onderdoor en Tim ook.. Nu kies ik eerst Voor Tim en mezelf en daarna zie ik wel weer...