September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

HEb je ook van de postcodeloterij??? Die zijn maar tot t eind van d emaand geldig.
    Na de herfstvakantie gaat t attractiepark dicht en is alleen maar t tikibad open.

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Nee we hebben het niet van de postcodeloterij gewonnen, maar van Fortis bank een cadeau gekregen. Het is geldig tot 31 december dit jaar.
    Inderdaad na je genoemde datum is de tikibad alleen open.

@ Lovewinnie: ik begrijp je ook goed dat je niet al te vaak nieuwe kleren kan kopen. Ik krijg altijd kleren van mijn zus die na een jaar heeft uitgekeken. Matthew krijgt altijd nieuwe kleding van mijn zus en moeder. Matthew krijgt vaak tweedehands kleding van Jeroens zussen, waarmee ik blij ben. Ook bv spijkerbroeken koop ik op de mp. En of uitverkoopprijs in de winkel.

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Buikje van deze ochtend; 24 weken al!!! :$

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goodmorning ladies!!!!!!

@ Joyce: Kriebeltjes voor een 3e kindje? Wat vindt je man ervan? :) Denk wel dat het een gevoel is dat je blijft missen, dat leven in je buik, dat groeiend buikje.. Vrees dat het hierna ook weer zo zal zijn, maar we houden het wel op 2 kindjes. Of, het moet zijn binnen een paar jaar als ze groter zijn, maar denk het niet! :)

@ Marsab: Jou buikje komt wel, hopelijk is het deze ronde raak! Ik hoop het écht voor jullie, het is jullie echt gegund.

@ Noor: Raar gevoel toch, een patiënt verliezen? Je moet het natuurlijk van je af kunnen zetten enz.. maar toch. Zou het er écht moeilijk mee hebben.
    Hihi, Isa verkering, schattig hé?

@ Darcy: Buikje begint mooi te groeien!! :)

@ Miranda: Houden hier ook niet echt iets over hoor, maar ligt wel aan ons denk ik. Kopen meestal wel wat we willen, omdat ik gewoon graag 'leef'. Tuurlijk, je moet een spaarboekje hebben enz. maar ik ga niets laten opdat ik een bedrag kan wegzetten. Ik leef NU.. Maar ik begrijp je zorgen wel hoor, soms overvalt het me ook dat ik panikeer.. :D

@ Lovewinie: Ik ben me ervan bewust dat ik zo moet genieten van deze zwangerschap en stil staan bij die schopjes. Doe ik ook wel, maar met een ukkie dat veel aandacht vraagt is dat moeilijker.
    Tijd gaat veel te snel, over 4 maanden is ons kindje er al..

@ Tattoo: Het is de bedoeling dat de naam van de baby op de andere kant, behalve als mijn buik er zo erg aan toe is achteraf! :D Dan komt het op de rug..

@ Imsala: Leuk van je te horen en dat alles oké is. Sneu dat T. is gevallen, is toch wel erg schrikken! En fijn dat L. het zo goed doet!

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Trotse mama hier: Gisteren heeft Keld de hele dag zonder luier rondgelopen en heeft hij maar 1 keer in zijn broek geplast. Zelfs tijdens zijn dutje is hij droog gebleven!

Dus, met wat geluk is hij helemaal uit de luiers als zijn brusje wordt geboren..

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen, mama's :)

Mooie foto, Virginie! Echt een buik om trots op te zijn. Is een zwart-wit fotosessie niet iets voor jou? Lijkt me schitterend, zeker met die mooie tattoo :)

Miran, da's altijd even slikken als je optelt en aftrekt wat er elke maand aan geld de deur uit gespoeld wordt... en of je het nu breed of krap hebt, het is een dure maatschappij waar we in leven, al doe je nog zo netjes en voorzichtig met je geld :$

Ik doe boodschappen bij Dekamarkt, héél soms even snel bij AH. Haal graag alles vers en als het even kan biologisch, dat assortiment is groot bij Deka. Toch kijk ik heel kritisch naar de prijzen en het is wat Lovewinnie zegt: vaker naar de super is gewoon meer geld uitgeven i.p.v. 1x per week goed en bewust inkopen.

Toch vind ik boodschappen niet de grootste kostenpost. Ik vind kleding loeiduur en dat geldt ook voor speelgoed, energie, brandstof...

Kleding: ik shop in de uitverkoop óf denk 3x na voordat ik iets meeneem. In deze zwangerschap heel bewust aankopen gedaan; 1 mooi vestje, 1 spijkerrokje, 1 jeans en 2 positieleggings. De rest is een maatje groter of lycra, van de H&M of uit mijn kast (van toen ik nog ietsje ehm... breder was ;))
    Op school moet ik er knap bijlopen, maar gelukkig niet in 3-delig grijs met chique bloesjes :D

Speelgoed: Action heeft leuks, soms Blokker met een Duplo-aanbieding o.i.d. Ollie sleept een mini-tractor/graafmachine mee, ding is van de Action (2 euro) - er staat een kast vol duur speelgoed, van zijn verjaardag, nog in plastic :$ Die kleintjes vinden alles leuk, geef ze een doos en een laken en het is ook goed :D

Voor Ollie's kleding slaag ik nog altijd goed. Rompers (mooie kwaliteit, stoere kleuren/opdruk) bij Hans Textiel, jeans om in te graven bij de Zeeman, HEMA heeft vaak leuke aanbiedingen... en ik bewaar alles voor baby no. 2, heb zoveel moois nog liggen...

Lang verhaal, maar wat ik zeggen wou: iedereen voelt de kosten, je staat niet alleen. Enne... 550 euro is heel goed te doen, 't is zoals Lovewinnie zegt, je leeft naar je hebt.

Dikke knuffel, lieve Miran! ('t is toch even slikken)

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Is bij jullie de site ook 'kleiner' geworden in de lay-out? Dus teksten, plaatjes, etc.? Sinds het onderhoud aan de site?
    Of heb ik iets veranderd aan mijn pc zonder het te weten :D

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Gefeliciteerd! Wat knap!

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @speen: hebben hier dus donderdag afscheid genomen van de speen. Spiegeltje erbij, tanden bekeken, speen weggegooid...

Ollie heeft die middag niet meer geslapen, was wakker. 's Avonds gewoon naar bed, no problemo. 's Nachts een nachtmerrie, die met een knuffel en kus weggetroost kon worden. Vrijdag ook prima op het kdv, geen speen. En 's nachts weer niet. Alleen vanmorgen werd hij wakker om 5 uur en ging zingen en spelen tot 7 uur... af en toe huilen dat hij "Thomas zien" wou... daarna tot half 10 tukken bij ons in bed. Heerlijk, is dus allemaal goed aan het gaan, zag er zó tegenop!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.574
    36.552
    113
    @darcy: geen veranderingen gemerkt in de lay out eigenlijk.

@miranda: hier nu iets meer over per maand, maar aangezien ik straks geen werk meer heb gaat dat ook snel veranderen. 550 moet te doen zijn hoor meid!

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Virginie: alweer mooi buikfoto!
    Dank voor je tips over het uitgeven, idd we leven nu...zolang de rekeningen maar betaald worden...
    Knap van Keld....dat bespaart de luiers straks ook ;)
    Het wordt tijd om Matthew zindelijk maken...dat scheelt ook onze luiers kosten.

@ Darcy: lief van je opbeurende woordjes, we gaan vaak boodschappen doen bij Deka, omdat het dicht bij ons staat. Vaak neem ik ook de aanbiedingen, soms bij Lidl, afhankelijk van de aanbiedingen en lekkers.
    Wat goed dat Ollie zonder speen kan...bij mij lukt het nog niet met Matthew. Gisteren overdag geen speen, gaat prima, bij het slapen neemt hij de speen. Vandaag heeft hij gehuild om iets, wilde de speen...we blijven hem zeggen dat hij de speen niet nodig heeft omdat hij grote jongen is.
    En vandaag zegt hij: oohh vies ...ik moet plassen en loopt rechtstreeks naar de wc en wilde op de wc gaan zitten....(met broek aan...hij wou het niet uittrekken). Het begin is er....nu gaan we zindelijkheidstraining doen....wie weet over een maand uit de luiers!!! dat scheelt ongeveer 20 a 25 euro per maand!!! :)

@ Suus: das waar als je straks zonder werk zit en lager inkomen krijgt, dan maakt het lastig voor jullie...ik hoop dat je snel ander leuk werk kan krijgen/vinden!
    Hoe is het met je kids?

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ buikje: Dankjewel meiden! Tot nu toe (afkloppen) ben ik er heel blij mee, want striem en vetloos! Haha! :) Mijn billen daarentegen zijn ineens heel wat minder, maar dat was met Keld ook zo en is toch ook redelijk goedgekomen. Maar vrees dat ik nu minder geluk ga hebben.

@ Uitgaven: Verstandig genoeg mee omspringen dat alle rekeningen kunnen betaald worden is toch veruit het belangrijkste voor ons. De rest probeer ik minder wakker van te liggen.
    Wat ik wel doe, is in het begin van de maand boodschappen te doen en alle 'grote' aankopen te doen. Beleg, vlees, groenten en fruit haal ik vers, dus moet ik niet meer naar de supermarkt en bespaart ook al gauw. Je komt niet meer in de verleiding om allerlei dingen te kopen!

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey meiden!

Op 7 en 21 november kunnen de meesten naar de meeting. Zullen we 1 van deze data doen?
    En waar spreken we af?

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

7 november, omgeving Utrecht (want wellicht het meest centraal voor iedereen)? Een Ballorig-complex?

15. Jmr

Jmr Niet meer actief

hai mama's!!!

allemaal lekker van het wkend aan het genieten???
    Hier maar een kort wkend! Gisteren moeten werken de hele dag
    en morgen ook alweer werken, getsie! dan heb ik het gevoel alsof
    ik helemaal geen wkend gehad heb! klagen ofniet?:D

Marsab, thnx voor je krabbel over het zandkasteel!! je zegt het me wel wanneer je de centjes moet hebben he?? kan ik zo overmaken!

Moons, wauw een echte jongens mama dus!! en al bezig met namen bedenken? dat lijkt me toch echt heel lastig omdat je al 3x een jongensnaam hebt moeten bedenken!!

Lovewinnie, hier ook hoor ik ben 2 en ik zeg nee! ze is over het algemeen hartstikke lief maar af en toe ook driftig haha. ach hoort er allemaal bij! ook tara wil zelf haar boterhammetjes smeren! met alles wil ze mama helpen, soms heel onhandig haha. heb met je te doen dat je zo aan het einde van je latijn bent! ben toch echt van mening dat je man je meer uit handen moet nemen! je hebt er niks aan als je straks echt instort en je man ook niet!!! daar zit hij ook niet op te wachten denk ik? dus man van lovewinnie: actie!!

Joyce, wat erg, ken heel het nummer sexy bitch niet! zal het eens ff opzoeken!! owja die is leuk!! was ff bang dat ik hele rare dingen te zien zou krijgen als ik op youtube sexy bitch zou opzoeken haha!
    leuk he dat die kleintjes zo van muziek en dansen houden! hier kunnen ze vanaf 3 op streetdance haha, dat zie ik tara wel doen!
    knap dat je het wasgoed zo bijhoudt! ik loop hier altijd achter! vreselijk! heb al 2x achter elkaar gooische vrouwen gemist!:( balen! je kunt het ook nergens terug kijken geloof ik!

Patries, wat vreselijk zielig van jamie!! hoe is het nu met hem? kan me voorstellen dat je moederhart gebroken is!! Al wat meer duidelijkheid van het uwv?? en heeft marc de baan??? Meid dikke knuffel! hier komen jullie samen wel doorheen en je zult zien dat jullie hier alleen maar sterker uitkomen al is het nu even heel zwaar en zie je het soms niet meer zitten!!

Suus, schrikken zeg van die rottweiler!! dat zou ik dus ook niet zeggen haha, alleen maar denken!! mja dat heb ik dus wel met meer dingen dus een assertiviteits training is voor mij ook niet verkeerd denk ik! vervelend dat het optillen van jesper nog niet zo goed gaat, hoelang gaat dat nog ongeveer duren?? zou het niet forceren!

Saskia, wij gaan naar het concert in Enschede:D dat is niet echt vlak om de deur bij jullie toch?? dus die koffie moet ik helaas afslaan, beetje uit de buurt! haha goed zeg dat anne goedgekeurd is door het cb!! anne dacht natuurlijk, ik zal die vrouw eens even laten zien wat ik allemaal kan!!

Darcy, Wat ontzettend knap dat Ollie van de speen af is!! Wauw!! Ik zie nu al op tegen de dag dat dat hier ook gaat gebeuren, vreselijk! We zijn al wel aan het afbouwen haha. Ze had eerst wel 4 spenen in dr bed en nu nog 2! eentje is kwijt en die andere heeft ze kapot gebeten. Heb haar gezegd dat ik geen nieuwe meer koop als ze deze ook kapot bijt! weet jij hoe het ondertussen met gonzo en kris is??
    fijn dat je vk je zo serieus neemt en je een echo hebt maandag! altijd speciaal zo'n echo!! ennuh niet teveel hooi op je vork nemen he, ook tijd nemen om te rusten!!! heel mooi buikje en zeker wat je zegt nog een bescheiden buikje!

Rootje, veel plezier!! het is me even ontschoten waar je heen gaat, maar toch heel veel plezier!!:D

Miranda, wauw mooi huis hoor! super opgeknapt!! ennuh ik snap dat je ff schrikt van de financiele situatie, maar het is echt te doen hoor!!! je moet er gewoon ff aan wennen!

Virginie, hier vanaf het moment dat tara kon lopen een traphekje boven! ze weet heel goed dat ze niet aan het traphekje mag komen en er al helemaal niet aan mag komen!! misschien toch een ideetje?? gewoon goed duidelijk maken dat het heel gevaarlijk is en als hij van de trap valt heeeeel auw doet!!! mooie buikfoto!!!! en een hele mooie 3d foto van jullie 2e wondertje! kan me voorstellen dat je er nu al gek op bent! en wat ontzettend knap dat keld al bijna zindelijk is!!! hier nog niet hoor! sinds ze een poepje op het potje gedaan heeft, wil ze er niks meer van weten! nja, maar niet teveel aandacht aan schenken!

Noor, hoe was het vandaag in duinrell?? ben er nog nooit geweest haha! haha grappig hoe nuchter je praat over je werk en een overleden patient! kan me daar niks bij voorstellen! dat werk was niks bij mij, want moest geloof ik vreselijk janken als er een patient overleed!

Meeting, ik kan nog niks beloven omdat het op een zondag is! in november en december mag ik geen vrij vragen helaas namelijk omdat het zulke ontzettende drukke maanden zijn! dus mocht ik vrij zijn, dan lijkt het me heel leuk om mee te gaan...maar kan dus niks beloven, sorry!

nou, ik ga zo op de bank hangen! heb het helemaal gehad vandaag haha! liefs

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Saskia, ik moest zo lachen om jouw verhaal van de buik. Ik zie het zo voor me. Sarah steekt haar buik altijd naar voren als we vragen waar haar buik is.
    Lekker zeg als kindjes het op het cb ook volgens het boekje doen of zelfs meer.

Rootje, op vakantie? Jee, ik heb een hoop gemist. Veel plezier!

Miranda, wow, wat een mooie opknapbeurt van jullie huis. Wat een werk hebben jullie ermee gehad. Lekker genieten nu hoor

Marsab, balen meid, ik hoop dat je snel met geweldig nieuws komt.

Virginie, wij hebben een traphekje, vrienden van ons hebben op de overloop ook nog een nachtlichtje in het stopcontact, op de badkamer ook nog een. Heel handig (als je stopcontacten hebt dan). Ik vind het traphekje wel heel erg fijn.

Imsala, fijn om weer van je te horen.

Darcy, bescheiden buik hoor, ik kan ook nog steed mijn gewone kleren aan maar ben wel 2 kilo aangekomen, ik zie het wel.
    Voel jij de baby al?
    Ik ben soms wel onzeker, zit ook zo'n lange tijd tussen bij de vk, van week 13- 17.... Nog een weekje wachten

Ik vees dat ik nu mensen ben vergeten, dorry hiervoor. Ik ben een tijdje niet meer zo actief geweest op het forum. Niet lekker in mijn vel, mijn schouder speelt weer op, jippie!!!!!!
    Mijn nek en rug zitten vast maar morgen weer fysio dus ik hoop dat het snel gaat helpen.

Ik ga boer zoekt vrouw kijken.

Liefs Anette

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    ;)Euhm, ja........hahaha ;)
    Ik vind het gewoon HEERLIJK om zwanger te zijn en ook zó bijzonder! En om heel eerlijk te zijn zou ik best nog wel een 3e kindje willen :) Maar manlief is daar nog niet helemaal uit ;)
    En wat Virginie ook zegt dat je het gevoel en geschop in je buik altijd zal blijven missen, daar kan ik me helemaal in vinden ;)
    Ach, voorlopig vinden we het meer dan best zo en zijn we intens gelukkig met onze 2 gezonde kinderen en wat de toekomst ons verder brengt zullen we wel zien...:)

Mooi bescheiden buikje trouwens meis, je straalt helemaal!. En ik heb hetzelfde tuniekje die jij aan heb op de foto :D Prenataltje.... ;)

18. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Anoek: Ik zit ook al klaar voor Boer zoekt Vrouw!!!:D
    Nog meer mensen die dit volgen?

Fijne avond allemaal, misschien nog tot later, anders tot morgen!!!!!

19. Jmr

Jmr Niet meer actief

jep, hier ook nog een boer-zoekt-vrouw kijker!! ben helemaal fan haha! Vind die boer Wietse zo'n sulletje haha...vreselijk dat hij steeds niks zegt!!!!

20. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff fotootje van me mooie meisje ;)

Deel Deze Pagina