September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nee, een Landal-huisje bij Venray :) Had wel effe leuk geweest, bakkie doen bij elkaar :) Qua speelhoekje hier een tafeltje van IKEA (zijn nu 5 euro, zag ik) en wat stoeltjes, een enorme rieten mand van de Leenbakker en daarin alle speeltjes. Ollie vindt dat super. Wat had jij in gedachten voor je meisje?

Miran, heb na de herfstvakantie weer een sessie bij de fysio, vandaag was het ruk, ik kon amper lopen van de pijn op school... kalm aan deze week!

O enne... krijg ik toch een lief cadeau van mijn man toen hij me kwam ophalen... Een prachtig verpakt cadeau van de Wala (supermooie lingeriezaak in ons dorp): zwart Calvin Klein setje met crèmekleurige kant, een boxer en hemdje... omdat ik zwanger ben van zijn kindje...
    Bij Ollie kreeg ik ook al zo'n mooi setje... lief he :D

Nou, ik ga in bad met Ollie. Even dat bekken laten weken.

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: wat liiiieeeef!! :)
    Sterkte met je bekken, au!!

Marsab: heel erg bedankt voor je lieve kaartje!!! Doet goed!!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, Venray is 10 minuten rijden hier vandaan............ als je zin hebt, koffie zat.

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    jullie zullen het niet geloven maar ik ben weer zo ziek, overgeven, rillerig, zo beroerd. Geen idee meer wat te doen. Het gaat maar niet over

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: sodeju...vervelend zeg dat je alweer ziek bent. Slik je wel Gravitamon (zwangerschapsvitamines)? Toen ik zwanger was van Matthew was ik niet ziek geweest!
    Beterschap!

@ Darcy: oohhhhhh wat lief van je man, zeg!!!!

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ja, die gebruik ik ook al. Ja, dit slaat echt nergens op zo. BEn net weer uit bed, toch maar even douchen en als Sarah straks slaapt kruip ik ook maar weer in bed. Zo sneu ook voor mijn vriend als hij alles alleen moet doen.

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Echt waar :$ Dat lijkt me lachen! Wanneer zitten jullie daar, ook een midweekje weg? Nou ja, zeg! Laten we even contact houden, wie weet hoe het loopt :)
    Hebben elkaars nummer, zijn maart-buddy's immers :D

Hoop overigens wel voor je dat je na het weekend beter bent :(

Saskia, Rootje, Imsala e.a. hoe gaat het met jullie?

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nou, wij zitten daar heeeeeel lang, we wonen in Horst, een dorpje 13 km van Venray.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@anouk: ah grappig! ik had daar ooit een vriendje... :)
    en de heideroosjes komen er ook vandaan toch? :)

@darcy: gaat prima hoor.. maar ik lees vooral de binnenkomende mail en heb weinig tijd om op het forum daadwerklijk te reageren
    reistijd naar werk is ca. 1 uur, 3 kwartier enkele reis.. dus er blijft weinig tijd over zo!
    tijd voor dat rijbewijs.. dan doe ik er waarschijnlijk uurtje minder over :)

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    vriendlief is een broodje aan het halen met kipfilet. Als je ziek bent moet je lekker eten zegt hij altijd. En als het er toch uitkomt kan het beter lekker zijn geweest, haha, mannen..

Sarah zit in de boosheid fase, man man wat een gedoe zeg. Als ze iets niet mag wordt ze boos, huilen en daar komt ze dan niet meer uit. Wordt steeds bozer, gaat op de grond liggen en wil dan alleen maar bij mij of mijn vriend liggen, huilen huilen huilen en ineens is het dan over. Afleiden werkt niet, negeren maakt de boel maar erger. Ik zeg dan maar altijd tegen haar dat ze best boos mag zijn maar dat het nu wel goed is geweest. Hm, een fase hoop ik..

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Saskia, ja, de heideroosjes komen hier ook vandaan. GRappig dat je hier een vriendje hebt gehad, nu ben ik wel heel nieuwsgierig, haha. Dan zoek jij het ook ver weg. Kan het best begrijpen, hele leuke mensen hier (ahum).
    Op naar het rijbewijs dan. DAs wel lang zeg voor je werk. Ik rij 1 uur en 15 minuten en klaag al dat het lang is

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

nou ik moet zeggen.. dat vriendje was wel het leukste hoor
    hoop mensen die het vertikten voor mij begrijpelijk nederlands te praten.. erg vervelend :)
    maar.. de mensen die wel nls spraken.. waren ook wel erg gezellig ja :)

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Horst... daar zit een leuk Aardbeienpark, toch? Tenminste, dat zegt de site van Landal :)

Is dat wat?

Grappig dat ik straks in de buurt ben, ben jij nog ergens vrij in deze week voor een eventueel kort bezoekje, bakkie leut?

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Okay Saskia, was even radiostilte van jou uit, vandaar :p Alles goed, dus. Jij ging nog steeds niet vertellen wanneer je moet afrijden, toch? Ben ik dan de enige mama die nog niet rijdt, als jij geslaagd bent?

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    #15935 marsab, 17 okt 2009
    Laatst bewerkt: 17 okt 2009
    hey meiden!

Even niet op de internet gekund, we hebben lekkage (gehad) en nu hebben ze via de verzekering 1 slaapkamer boven, de studeerkamer beneden en de overloop boven leeggehaald. Dat wil zeggen: alles uit de kamers, behang eraf, laminaat eruit en nu 3 drogers in huis staan! :(
    Echt NOT FUNNY!
    We wonen net een half jaar hier en alles was goed en nieuw. Maar ja, niks aan te doen. Een leiding in de badkamer is gaan "werken", die heeft zich waarschijnlijk uitgezet en is dus gaan lekken.
    We krijgen alles vergoed gelukkig, maar het is zwaar kloten.
    Straks weer nieuw behang uitzoeken, ach maar ff het positieve ervan inzien. Ik kies het mooiste van het mooiste! ;)
    Laminaat wordt ook vergoed, bureaublad waar het water op stond, tegels die in de badkamer gesloopt zijn, werkuren, verbruik van de blazers. Dus dat is mooi. Hopelijk komen we er wat beter uit, qua geld. Dat zou mooi zijn, iig iets wat nog positief kan zijn....

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben ikke :)
    ben vandaag 24 jaartjes jong geworden :)

anoek: beterschap. bij mijn zakte de weerstand ook erg toen ik zwanger was ondanks de vitamines etc. niks aan te doen en hopen dat je snel beter bent en blijft verlopig.

van vriendlief een grote bosbloemen gehad en vanavond heerlijk uit eten zonder de kindjes :) oma past op dus kunnen heerlijk genieten/

ik ben bij de dokter geweest en heb een andere pil. een hele lichte en een nieuwe versie. yaz 24-4 deze moet je dus gewoon continu slikken zonder stopweek en er zitten 4 niet werkende pillen is. dus eigenlijk een stopweek van 4 dagen. voel me nu al stukken beter. nadeel is eigenlijk dat ik alweer 1 kilo ben afgevallen en pijnlijke borsten heb. ook een bloeding tussendoor gehad van 1 dag etc. nou ja zou wel even gewenning zijn. gebruiken nog zeker een maand condooms voor de zekerheid.

saskia: hopelijk slaag je de volgende keer wel voor het afrijden. wanneer moet je? duimen we allemaal even voor je

de kinderen liggen bijde voor de verandering in bed. alicia was aan het jammeren en dus hub naar boven. hoor ik allemaal getrippel hier en ga kijken. rent ze met een rotgang der bed in, oogjes dicht en stiekem lachen. heb der gezegt dat ze toch echt even moet slapen en heb weer even gekeken en nu slapt ze toch echt

ben der weg van genietenvan me dagje

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ anoek: beterschap meis! Jeetje, het zit je niet mee! En wat de situatie van je schoonouders betreft....het blijft moeilijk als het niet over je eigen ouders gaat. Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen om het te laten rusten. Ook omdat je man het zo aangeeft. Wel heel naar om dit zo te moeten ervaren. Ik ken het wel een beetje....
    Mijn opa en oma gaan ook bijna niet met ons om (met mijn 2 zussen en mij) maar wel met hun andere kleinkinderen.
    Zelf komt dit waarschijnlijk omdat mijn vader niet de zoon is van mijn opa, maar van een andere man (die man, onze echte opa heb ik nooit gekend, hij is overleden toen hij 29 was of zo)
    Maar mijn vader en wij zijn nooit echt behandeld als familie/ zoon/ kelinkinderen.
    Ik heb het er wel eens moeilijk mee gehad, vooral voor mijn vader....Nu heb ik er vrede mee en denk ik: bekijk het maar, wij hebben als gezin een ontzettende hechte band, daar heb ik jullie als "opa" en oma niet voor nodig!

@ miranda: wat erg van je vader dat hij Matthew nog maar 1 keer heeft gezien! :( Toch moet het wel erg pijn doen, zulke dingen...Wat goed dat Matt zonder slaapzak in zijn bedje heeft geslapen! Een grote vent aan het worden he!

@ darcy: leuk dat je ertussen uit gaat! En dicht bij Anoek! Leuk bij haar een bakkie doen! :D Wat een lieve man heb je, echt romantisch! Laat hem eens met marc gaan praten! Die weet niet wat romantisch betekent....jammer genoeg. Echt ons ben ik echt jaloers op zulke acties van andere mannen! ;)

Zit je broodje kip er nog in? ;)

@ joyce: wauw wat een kanjers heb je toch ook! Onwijs leuke foto's! :)

@ noor: fijn dat het goed overkwam! :)

@ saskia: jeetje dat is idd lang reizen! OMG! Kan me voorstellen dat je naar een rijbewijs snakt!

@ pris: Hoe is het met je?

@ Hellokitty: En hoe gaat het daar? Nog steeds weinig misselijkheid? En hoe reageerden je (schoon)ouders eigenlijk op het onwijs goede nieuws?!

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    haha, LOVEWINNIE: Van harte meid! Maak er een leuke dag van!

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    marsab: wat kut zeg van die lekkage, elk voordeel heeft zijn nadeel. dat je alles opnieuw mag uitzoeken naar smaak is dan wel weer leuk

20. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie: HIEPERDEPIEP HOERA! Gefeliciteerd meid met je 24ste verjaardag!

Marsab: %^%$$%%^&:x :(
    Dat is echt zwaar KLOTE zeg ja, ben je eindelijk helemaal op orde, gebeurd er dit! Gelukkig krijg je alles vergoedt van de verzekering en kan je alles opnieuw gaan uitzoeken, je zit er toch mooi mee.

Darcy/Anoek: Dat zou wel heel erg leuk zijn als jullie ff bakkie leut bij elkaar kunnen gaan doen :)
    En Anoek wat balen zeg dat je je weer zo beroerd voelt, houdt het nou nooit op? Dikke beterschapsknuffel voor jou meid!
    En Darcy, erg vervelend zo je bekken, lijkt me echt niet tof, maar je doet er zo weinig aan helaas! En Wow, klinkt als een heel mooi setje wat je van je man heb gekregen, echt heel erg lief! Nog 2 weekjes en dan weten jullie wat het wordt hé, zó spannend! Ik zet stiekem ook in op een meisje ;)

All: Bedankt voor de complimenten op de foto's. Ja, ben ook onwijs trots op onze kids, maar dat wisten jullie vast wel ;)
    Gisteravond dus heerlijk met vrienden naar de Griek geweest waar we heerlijk hebben gegeten.
    Dave is alleen vanmiddag zn bed ingedoken, omdat hij zich ineens erg grieperig begon te voelen ;):( Hoop niet dat hij het van mij heeft overgenomen, ik ben gelukkig weer helemaal opgeknapt, zal je net zien dat hij nu begint.....
    Fijne middag nog!

Deel Deze Pagina