September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Lovewinnie: gefeliciteerd met!! Jee 24!! Lekker jong nog! :)

ANouk: goh meis, veel beterschap!! Hoe is het inmiddels??

Marsab: jeeeee dat is balen zeg... Maar je maakt zeker de indruk dat jullie er het beste van maken!

All: alweer zaterdag. Vandaag wezen shoppen voor een uitvaart-outfit, wel weird, maar ja, kan het maar beter vast hebben... Goed geslaagd iig.
    Situatie verslechtert langzaam. Nu 4 dagen zonder vocht, hoelang houdt een mens dit vol?
    Heb haar nu al twee dagen niet meer wakker gezien. Het is wachten tot haar lichaam het opgeeft nu..
    De verzorging is iig prima en ze oogt vrij comfortabel.

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Noor: wat vreselijk om te lezen....je lijkt er nog best "nuchter" onder. Toch zal het zeer zwaar voor je zijn!
    Er wordt aan je gedacht hoor! Knuffel...

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Net de film: The Reader gezien, wat een prachtfilm! Snif...:(

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    :(Pff Noor, lijkt me zo ontzettend moeilijk, maar het is helaas de realiteit! Tja, hoelang kan een mens dit volhouden? Ik hoop voor je moeder dat ze niet meer langer hoeft te lijden en ook voor jullie, want dit gaat je niet in de koude kleren zitten. Hele dikke knuffel voor jou, ik denk aan je!!!

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    thanks meiden!
    Ja ik voel me er vrij rustig onder, al zijn er wel momenten dat ik ff flink stuk ga.
    Je bent gewoon in gedachten steeds daar...
    En ben ook alvast begonnen met dingen op papier zetten voor de uitvaart. Het klinkt heel raar, maar ik kreeg opeens iets in mijn hoofd dus dacht dan schrijf ik het maar meteen op... Misschien is straks mijn inspiratie wel volledig weg.
    Ik weet echt niet hoe het lopen gaat, kan nog een paar dagen duren, maar voor hetzelfde geld is het ook vandaag einde oefening.
    Ondertussen vind ik veel afleiding in de kinderen, en lekker een beetje surfen en hier lezen ;)

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen,

Noor, dit is aftellen en afwachten... en heel zwaar. Wat goed dat je de tijd en energie die je nog hebt gebruikt om e.e.a. op te schrijven. Het is wat je zegt, straks krijg je hier de ruimte niet meer voor in je hoofd/qua tijd, er moet zoveel geregeld worden...
    Heb je ook geen vader meer? Dat maakt je dan wees, dan schuif je een plekje op in de familielijn... ook al zo droevig... Ik denk aan je. Kwam ook even kijken of je een berichtje had achtergelaten...

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Lovewinnie: Hartelijk gefeliciteerd meid met je 24ste verjaardag!

@ Marsab: Balen zeg van de lekkage. Mijn goede vriend heeft dat ook pcies zelfde. Ze wonen er maar net in, nog geen half jaar later knaptde de leidingen...alles werd nat. Fout van de bouw. Ze hebben 4 maanden elders tijdelijk gewoond, omdat er 4 grote drogers in hun woning moesten staan. Gelukkig werd alles vergoed. Sinds 2 weken wonen ze nu terug in eigen huis. Ja idd ze gaan weer anders behang, verfkleur en vloer uitzoeken net als jullie. Sterkte.

@ Darcy/Anoek: Leuk joh als jullie volgende week elkaar in den lijve kunnen zien. Wel een foto maken en hier posten! Dan kan Ollie met Sarah spelen :)
    Beterschap, Anoek!

@ Joyce: Beterschap met Dave. Lekker de Griek, hé!

@ Saskia: je gaat ons niet vertellen wanneer je 't gaat afrijden ;)

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: al 'n paar dagen geen vocht meer....ik hoop voor haar dat ze geen pijn heeft. Het lijkt me zo triest. Het is vandaag mooi weer...en hoop dat ze snel rust kan vinden.
    Het is goed dat jij al 'n beetje vooruit loopt qua de uitvaart, gedachten opschrijven...zoals wat de anderen zeggen heb je straks zeker geen ruimte meer voor om dat te doen.
    Heel veel sterkte, ga lekker met je kids buiten wandelen met prachtige droge herfstbladeren die op de grond liggen!

Matthew lag vanmorgen vreselijk blaffen, hij had zo heel erg benauwd....zo zielig, zomaar ineens. We hebben hem in ons bed genomen om hem in de gaten houden.
    Matthew sliep dus van 22.30 uur tot 10.30 uur vanmorgen. Zo te zien lijkt het beter met hem gaan...maar we geven hem geen melk vandaag. Hem kennende spuugt vast en zeker alles eruit net als de afgelopen winter.
    Waarom zo laat in bed...we hadden gisteren een bedrijfsuit van Jeroens werk. Hij had lol op de manege, vond de paarden geweldig.

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ai Marsab, das niet zo mooi. Balen zeg van de lekkage. Ik hoop dat alles snel weer opgelost is. Wel erg fijn dat de verzekering alles vergoed en nu maar shoppen dan......

Noor, pff, heftig. Je hebt groot gelijk dat je nu dingen gaat regelen. je weet dat het eraan zit te komen en idd, als je nu ideeen hebt voor de uitvaart, opschrijven, straks heb je zoveel dingen die je moet regelen. Knuf hoor. Ik vind het zo knap hoe je er hier over schrijft.

Miranda, hoe is het nu? Heeft hij last van de paarden of is Mattew zo verkouden?

Gisteren heb ik zo ongeveer de hele dag geslapen. Morgen denk ik toch maar even de huisarts bellen. Mijn hart slaat erg vaak een slag over, sinds gisteren echt heel vaak. En zo moe ben ik niet normaal. Even bloed prikken ofzo? Schoonmoeder had heerlijke soep gemaakt en die smaakte me prima. Groentesoep, lekker gezond. Sarah heeft een hele beker op, die houdt echt van soep.

Darcy, op dinsdag en dinderdag werk ik niet. Jullie blijven een midweek? Hoe laat is het bij jullie beddtijd?

Ik ga even op de bank liggen, glaasje drinken erbij....... (heb zin in chippies maar die hebben we niet)

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden we zijn weer terug!

We hebben een heerlijke week gehad en lekker uitgerust en leuke dingen gedaan. Het weer was ook best goed deze week :)
    Verslagje en foto's volgen in de loop van de week hopelijk...

Even kort wat reageren:

@Noor, heel veel sterkte in deze toch wel moeilijke tijd. Knuffel voor jou!

@HelloKitty, gefeliciteerd! Leuk hoor!

@Marsab, balen van de lekkage hoor! Heb je het net allemaal klaar kun je weer beginnen... Ook voor jou een knuffel!
    Enne wij gaan ook naar Zandkasteel. Mijn mams heeft kaarten gekocht voor de voorstelling in Barneveld (bij hun in dorp) op 23 dec. Het zijn 3 kaarten, dus hopelijk kan en mag ik dan ook nog mee :) Anders gaat het buurmeisje van mijn ouders mee.

@meeting, 7 november is goed hoor, ik wil ook nog wel graag naar de jonge gezinnenbeurs, maar dat kan ook op andere dagen. Enne (Rene weet het nog niet) maar als we weer met een redelijk klein clubje zijn, mag het wel weer bij ons thuis hoor :) Geeft niks, hartstikke gezellig en volgens mij ruim genoeg (of denken jullie van niet). Als het te ver rijden is, kom ik namelijk niet, dat ga ik niet volhouden namelijk. Ik ben gewoon zo verschrikkelijk moe deze zwangerschap, echt niet te geloven. Alsof mama alle energie in moet leveren voor krummel ofzo...

Eeeeh en toen wist ik het niet meer geloof ik, las dat er wat zieken waren/zijn, beterschap voor jullie.
    Heb ook veel leuke foto's gezien. En verder weet ik het echt niet meer...
    In ieder geval voor jullie allemaal een knuffel en tot snel weer!

Liefs,
    Rootje!

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    #15951 Noor28, 18 okt 2009
    Laatst bewerkt: 18 okt 2009
    Even ego, sorry,
    Hier vanmiddag om 14uur gebeld dat het minder werd met Jeannette. Dus met Thijs (broertje) en zijn vriendin heen, inderdaad slechter, koud neusje, klam koppie. Om even voor vijven toch even een hapje gaan eten in Lisse.
    De situatie was stabiel slecht.
    Ondertussen kwamen mijn moeders jongste zusje en haar man. Wij waren om een uur of zeven weer terug. Steef was er ook om acht uur, die is thuis weggegaan toen de oppas er was.
    Om negen uur toch naar huis gegaan.
    De situatie is zoals eind van de middag. Het lijkt alsof haar ziel er al niet meer is, maar haar lichaam gaat nog door, al wordt het wel minder, snelle pols, heel oppervlakkige AH.
    We wachten het maar weer af, misschien vannacht? Morgen??
    Het begint nu wel pittig te worden, de kids al enkele avonden niet naar bed kunnen brengen deze week, dat mis ik.
    Ik hoop voor haar, en ook voor ons allemaal dat het snel voorbij is, dit is ook niks....
    Heb haar een goede reis gewenst voor het geval ik haar niet meer zie...
    en gezegd dat Babs (goede vriendin) haar opwacht met een kan koffie, en dat haar ouders op haar wachten...
    en dat als ze papa ziet dat ze hem dan maar moet vertellen dat ie 3 prachtige kleinkinderen heeft.....

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    en meiden, heel erg bedfankt nogmaals voor jullie lieve woorden, het is zo fijn om te lezen dat jullie meeleven en me begrijpen!!

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    and that, as a redhead, officially makes me an "Annie" ;)
    ach laten we er maar om lachen nietwaar, kan soms heerlijk zijn :D

14. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Noor: Dat laatste stukje over de kan koffie, de wachtende ouders en papa zeggen 3 mooie kleinkinders, maakten dat bij mij de tranen over de wangen lopen nu... Zo mooi gezegd tegen je mams! Deze dagen moeten echt slopend zijn voor je. Ik weet ongeveer wat je meemaakt momenteel...

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Noor, meid, heel veel sterkte, heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Weet de juiste woorden ook ff niet te vinden.....

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik kwam weer even voor Noor langs hier...
    Noor, ik ga mijn avondgedachten even aan je moeder wijden. Dat ze het Licht mag vinden, in rust mag gaan.

"Liefde gaat over alle grenzen heen" - een mooier gezegde ken ik niet. Daar waar je mams straks is, zijn haar bindingen met deze aarde, met jullie als gezin, weer hélder. Kijkt ze met die kan koffie op jullie, haar meesterwerk, terug.

In liefde,
    Darcy

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik sluit mij aan bij Imsala....ik kreeg een brok in mijn keel...

Darcy, wat schrijf je ook mooi.... :)

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Vandaag blijven Jeroen en ik thuis met Matthew. Hij heeft de afgelopen nacht en vannacht erg last van benauwdheid, blaffen en zwaar ademhalen. We vinden het niet verantwoord om hem naar het KDV te brengen. We nemen een vrije dag.
    Matthew heeft 'n beetje verhoging, maar hij is nu erg druk en speels, vrolijk.

Hij heeft uit zichzelf naar ons gezegd met luid en duidelijk: I LOVE YOU.... het smelt ons helemaal....

Straks naar de apotheek voor de middeltjes halen voordat hij gaat slapen/dutje doen.

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Noor: Héél veel sterkte in deze moeilijke tijden. Ik bewonder je echt, hoe je ermee omgaat. Het doet pijn, maar je houdt je zo sterk.

Je doet er ook goed aan om op voorhand al dingetjes te regelen, daarna denk je er misschien niet meer aan of is je hoofd gewoon leeg.

Ik wens jullie allemaal veel sterkte!!!!

Dikke knuffel

20. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Noor, heel veel sterkte gewenst! Knap van je hoe je ermee omgaat, maar het afscheid van je moeder heb je natuurlijk al eerder gehad, nu "hoop" je dat ze zo snel mogelijk uit haar lijden wordt verlost.

Heb zelf 4 jaar terug mijn vader verloren aan aalvleesklierkanker, hij was nog maar 51 jaar, veel te jong. Maar als je dan ziet hoe ziek hij was op het laatst dan hoop je dat het maar gauw voorbij mag zijn.

Heb trouwens mijn album even aangevuld met echo's en buikfoto's.

Morgen 20 weken echo, begin nu toch wel zenuwachtig te worden, ga ervan uit dat alles goed is, bij de laatste pretecho heeft ze ook even gekeken en alles zag er goed uit, maar in mijn achterhoofd spookt toch steeds het idee van wat als het niet goed is. Meld me morgenavond wel even.

Liefs Moons

Deel Deze Pagina