@virginie, Marissa zit ook nauwelijks in de buggy. Heel af en toe even 10 min maar dan wil ze er weer uit. Wij gaan dus ook geen 2-ling wagen kopen en kijken even aan of een meerijdplankje gekocht gaat worden of niet. Denk het wel trouwens, al is het maar dat ze in de wagen kan kijken straks. Wij hebben geen Mura, wij hebben een Quinny Speedi.
@ Noor: Gecondoleerd met dit grote verlies! Krijg het er helemaal koud van. Ik denk aan jou en jullie gezin,heel veel sterkte gewenst. @ Kinderwagen: Keld loopt graag rond, maar luisteren is er niet altijd bij, dus heb ik toch liever iets waar hij op kan zitten/staan. Kan hij ook naar de baby kijken. @ Moons: Super dat alles goed was!!! Opgelucht nu zeker? @ Joyce: 7 maanden is toch al een hele poos hé! Knap hoor van jou. Heb nu al beslist dat ik het toch niet ga doen, bv geven. Misschien uit 'schuldgevoel' naar Keld toe. Ja, misschien stom, maar kan het niet uitleggen. Snap je? En wat vliegt de tijd hé, 7 maanden al!! @ Darcy: GEFELICITEERD met je verjaardag!!! Laat je maar goed verwennen hoor!!
Vanavond naar de gyn!!!! Babytje gaan bekijken, altijd leuk! Nu maar hopen dat ze geen bevalling heeft en wordt weggeroepen..
Meeting 7 november Waar: Ballorig, bij Rootje thuis (onder voorbehoud), of pannenkoekenhuis nabij de dierentuin A'foort... Wie komen mee: 1. Miranda & Matthew 2. Darcy & Ollie & Heinz/Heidi 3. Marsab & Aiden 4. Rootje & Marissa & krummeltje (o.v.) 5. Pris & Tygo 6. Joyce, Kyra & Timo 7. Patries, Jamie & Senna 8. Vul het verder in en probeer dit lijstje elk pagina meenemen, zodat we het niet verder hoeven zoeken bij de achterliggende pagina's, okay
SMS van Darcy voor Noor: Heel verdrietig nieuws, leef met jou mee. Sterkte, nu er zoveel op jou af komt. Heel zwaar X
Noor, gecondoleerd met het verlies van je moeder! Sterkte voor jou en je familie deze dagen. Knuffel voor jou Liefs Priscilla
Lieve, lieve Noor!!! Gecondoleerd met dit grote verlies!! Ik wens jou en je man heel veel sterkte in de zware tijd die komen gaat! Ik denk aan je! dikke knuf
hier een super super misselijke mama...pfff!! Ben echt bijna de hele dag beroerd en moet geregeld overgeven, gatsiedarrie!! jaja..ik weet waar ik het voor doe... heb ook heel veel last van mn buik! veel steken en soms kramp waarbij ik amper kan lopen/ademen....maak me best zorgen... morgen voor het eerst naar de VK, ben heel benieuwd!! Marsab, bedankt voor je kaartje lieverd!!! Virginie, veel plezier vanaaf met babytje kijken haha Meeting, geef me niet op omdat ik niet weet of ik vrij ben! heb voor de 14e namelijk ook al vrij gevraagd (sinterklaas) dus ik laat het nog ff open.... Joyce, bevalt je baan nog steeds zo super?? wauw 7 maanden alweer!! Wat snel! knap dat je de bv zo lang hebt volgehouden! Rootje, Virginie, weet nu al dat wij geen duo wagen aanschaffen! hier word het denk ik ook gewoon zo'n plankje! Tara is dan ook al bijna 3 jaar.... Verder kan ik ff niet teruglezen....kga eten koken! oooh alleen als ik er aan denk word ik al misselijk haha
@ Hello Kitty. Hoe was K3????????????????????????????? Meiden, ik ben erg druk, zowel agenda als in 'mijn hoofd''. Ik moet ff rust vinden in een aantal dingen en doe t makkie aan. De komende tijd dus iets minder Pris -x-
Pris, K3 was helemaal super!!!!! ook mama vond het leuk haha! Tara vond het in het begin helemaal geweldig en wist niet waar ze kijken moest! Druk dansen, zingen, springen....maar na een minuut of 40 was ze toch wel heeeeeeel moe! Had gelukkig haar speen meegenomen want ze was 's morgens veeel eerder wakker dan normaal! Die maar gegeven want Tara wilde echt naar huis haha.....mama huis toe???? Duurde ongeveer een 1,15 uur. daarna nog lekker patatjes gegeten samen dus was echt een gezellig dagje samen! Doe maar kalm aan pris!!! we zien je vanzelf wel weer verschijnen!! dikke knuf!
Lieve Noor, gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Ik denk aan jullie.
Lieve Noor! Gecondoleerd met het verlies van je moeder! Je zal nu een hele zware tijd tegemoet gaan, maar denk ook de rust en vrede vinden nu je moeder ook haar rust heeft gevonden! Heel veel sterkte met alles, ook voor je gezin! Ik denk aan je!!! -X-
Zo, heb gelijk ook even mijn banner aangepast Pris: Zorg jij maar eerst dat het allemaal wat rustiger voor je wordt en dan zien we je wel weer verschijnen, ok?! We zijn je niet vergeten hoor Moons: Fijn dat de 20 weken echo goed was, JIHA! En nu lekker gaan genieten hoor. Het blijft toch elke keer weer zo bijzonder zo'n zwangerschap, ongeacht het aantal keren... En nog steeds een jongen Hellokitty: Zo te lezen hebben jullie het dus naar jullie zin gehad bij K3 En je bent dus veel misselijk, bah! Tja, dat is het enige 'nadeel' van de zwangerschap Willen jullie trouwens weten wat het wordt? All: Vanmiddag op kraamvisite geweest bij mn vriendin die 18 okt is bevallen van een gezonde dochter! Was ook al 's avonds naar het ziekenhuis gekomen toen ze net was geboren Goh, wat is dat dan weer klein vergeleken met Timo Morgen en vrijdag weer lekker werken, heb het echt zo naar mn zin!
He meiden heb al weer een poosje niet gereageerd, we hebben het druk en er gebeurd hier van alles. (laat binnenkort wel weten wat en hoe) Ben mnorgen jarig, dus een hoop visite en we zijn gisteren terug gekomen van een lang weekend naar Oostenrijk. Zijn even tot rust gekomen en gezelig weggeweest met familie. Begin zo met teruglezen en reageer later uitgebreider. Simke
Jemig meiden, wat is er de afgelopen tijd veel gebeurd. Weer een aantal zwangeren erbij, van harte! Ben 15 blz terug begonnen met lezen. @NOOR: Jeetje wat een situatie, als ik dit zo lees, komt alles weer terug. Ik wens je heel veel sterkte! Nu ik verder lees, lees ik dat ze al is overleden. Ik wil jou en je familie condoleren met dit verlies en je heel veel sterkte en liefde wensen de komende tijd. @Marsab: balen van de lekkage, wel leuk dat je nu nieuw uit mag zoeken @Rootje: mooie foto van Marissa en je buik. En die andere foto; wat een leuk koppie heeft je meisje Simke
@ Joyce: wat een leuke foto van Kyra en Tim @ Simke: alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! @ Pris: doe er maar rustig aan tot je hoofd meer rust vindt. Zodra er meer bekend gemaakt wordt over de meeting van 7 november mail ik je wel