September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Miran: Mn broertje en schoonmams liggen niet in hetzelfde ziekenhuis hoor ;)

2. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @all: bedankt voor de felicitatie en de lieve reacties.

@Noor:"Ik kan me je dubbele gevoelens goed indenken, maar je vader zit vast vanaf een mooie wolk mee te genieten en zal over je kindjes waken." Lief gezegd, dat hopen we idd.

@Joyce: jemig wat een verhaal, zeg. Sterkte de komende tijd.

Simke

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Zo heb heel wat gemist vandaag zie ik...

Eerst even kort wat reageren:

@Jennifer, jeetje meis, dat is echt een slechte droom waarin je terecht gekomen bent. Geloof het of niet, maar ik had er al zo'n voorgevoel van. Enne je mag mij ook altijd bellen, mailen of pb-en. Je weet ik woon in Utrecht dus ben zo bij je (en jij bij mij!).
    (Darcy en jij mogen ook bij mij op de koffie/thee komen hoor half nov! Heb je 4 schouders om op uit te huilen :))
    Hoe laat moet jij dinsdag in het WKZ zijn? Ik ben er om 14 uur (tot 15 uur waarschijnlijk) voor de nierecho van onze krummel. (voor meer info zie: rootje47.hyves.nl) Ik zal in ieder geval aan je denken dan!

@joyce, tjonge, jij hebt ook het nodige meegemaakt vandaag hoor! Heel veel sterkte in ieder geval, toch niet niks allemaal.

@noor, heel veel sterkte morgen meis! Mijn gedachten zijn ook bij jou morgen. Ik hoop op een mooie laatste reis voor je mams.

@miran, ik weet hoe je je voelt hoor. Mijn mams drinkt weer sinds dit jaar. Ze heeft in 2003 een heel ernstige levercirrose gehad en mocht van de arts nooit meer drinken, dan zou ze het nog een tijd volhouden. Ik heb haar ook al gezegd dat we graag willen dat Marissa en krummel zo lang mogelijk een oma houden (andere oma is vandaag een jaar geleden begraven). Maar voor alsnog wordt daar geen actie op ondernomen.... helaas...
    Ik weet ook niet hoe het het beste aan kunt pakken, sterkte in ieder geval!

Zo, nu even mijn eigen verhaaltje:
    Wij zijn gister en vandaag heel druk geweest met Marissa's nieuwe kamer. Gordijnen en kasten gekocht en dekbedje en kussen voor op haar bed. Vandaag is ook ons oude bed opgehaald (dat lag nog steeds op die kamer), dus nu kan ik ook beginnen met de muren (moet toch wel een laagje verf over, te veel verkleurd hier en daar helaas). Woensdag de ene kleur en waarschijnlijk zaterdag de andere kleur. We gaan morgen verf halen. Wordt waarschijnlijk ongeveer wat het was, lavendel en lila, tenzij Marissa daar andere ideeen over heeft :)

Verder weet ik het even niet meer geloof ik.
    Dusse tot later maar weer!
    Dikke knuffels voor jullie allemaal!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden,

even kort, de leerlingen zitten achter de pc een opdracht te maken en ik ben af en toe nodig :)

Noor, mijn gedachten zijn bij jou vandaag, heel veel sterkte, het zijn zware momenten (die, gek genoeg, naderhand ook opluchten...)
    Laat je weten hoe het is geweest, als je dat wilt?

Miran, DANKJEWEL dat Ollie een half uurtje bij Matt mag spelen. Ik kon echt niks regelen, de opvang zit vol, manlief onverwachts een dag langer in België, ik werd er gek van, die kies is nl. vannacht gaan 'zeuren' en wachten lijkt me geen optie...

Ik kom dan rond 1 uur, is dat goed? Kan Ollie weer even wennen aan Matt en andersom - en aangezien de tandarts om de hoek zit en ik om half 2 aan de beurt ben, verwacht ik rond 2 uur weer bij jou te zijn. Komt vast goed, Ollie kun je ook héél makkelijk met Matt voor een DVD van Thomas zetten ;)
    Echt super meid, wat help je me hiermee!!

Jennifer, ik zal morgen aan jou denken - en ook aan Rootje. Jullie gaan ook door spannende tijden heen... Gelukkig hebben we elkaar om ons verhaal aan te 'vertellen' en vind je hier altijd een stukje begrip... pf, ook jullie veel succes morgen...

Imsala, we gaan in omgeving Utrecht meeten - of bij Rootje, indien zij dat ziet zitten. Anders gewoon elders, natuurlijk ook goed :)
    Misschien een trein pakken, is dat haalbaar? Weet niet of Saskia nog zal komen, maar die hebben ook een kind te vervoeren, natuurlijk...
    Kan je verder helaas niet helpen met vervoer...

Joyce, wat een verhalen schreef je... ben benieuwd hoe het afloopt met jouw schoonfamilie. Post je als je nieuws hebt?

Fijne dag allemaal! X

5. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Noor: Heel veel sterkte vandaag bij het definitieve afscheid van je moeder :(

@Rootje: Leuk hoor, nieuwe kamer van Marissa doen, ben benieuwd wat ze uitzoekt ;)

@ meeting: Geld voor een treinkaartje heb ik niet helaas.. Dus ben bang dat ik verstek zal moeten laten gaan :( Retourtje Utrecht is toch 25 euro dus best pittig..

@ Darcy: succes bij de tandarts ;) En wat fijn dat Miranda als oppas wil fungeren, scheelt je een hoop gestress ;)

@ Miranda: Met mij en de kids gaat het goed hoor ;) Alhoewel ik me over L. een beetje zorgen maak met haar ontwikkeling, ze is nu bijna 9 maanden, maar maakt geen enkele aanstalte om op haar benen te 'staan'

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo meiden!

Helaas geen tijd vandaag, dus effe kort:

@ Noor: Mijn gedachten zijn bij jou en de familie! Heel veel sterkte op deze toch wel zeer moeilijke dag. Dikke knuffel!

@ Marsab: Wauw, wat een geweldig nieuws! Super avontuur voor jou/jullie. Hoe doe je dat met school e.d.? Verlof? Hoelang ben je dan weg?

@ Jennifer: Ik krijg het zo koud en word zo verdrietig van je verhaal. Lijkt een héél slechte film, die je absoluut niet wilt meemaken. Afschuwelijk gewoon. Hoop dat het snel weer beter gaat met jou!! Sterkte:

@ Simke: Haha, mijn voorgevoel was dus toch juist!! :) Supernieuws, gefeliciteerd!!!!!! Hoe voel je je?

@ Lovewinnie: Goed dat je nu weet wat er aan de hand is. Nu maar hopen dat de medicatie snel z'n werk doet en dat je je snel beter voelt! En Nando groeit inderdaad hard!! Wat worden je kids weer lekker verwend, ze gaan blij zijn! :D

@ Joyce: Pffff, wat een dag!!! Ook niet makkelijk hoor!

@ Miranda: Lief van je dat Ollie bij jou mag komen! Superforum hier, met topmeiden!

@ Darcy: Leuke foto's!!! :)

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha meiden,

Kom jullie even mijn blije babynieuws vertellen (zie banner ;)) :)

Heb ook weer even bijgelezen. Kwam tot voor kort nog maar weinig meer op het forum. Las net een hoop heftige dingen.

Allereerst Noor, gecondoleerd en heel veel sterkte. Pfoeh, wat lijkt me dat zwaar je moeder te moeten missen.

Jennifer, las ook jouw verhaal. Woon (nog een paar dagen want gaan verhuizen) zelf ook in H'sum en als ik dan lees hoe dichtbij je bent met zoveel ellende... heel erg veel sterkte!

Verder ben ik o.a. heel nieuwsgierig hoe het met de zwangere mama's gaat.

Nu ik weer forumverslaafd dreig te worden, kom ik hier misschien ook weer wat vaker.

X voor allen,
    Sophie

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: geen dank...gelukkig dacht je hetzelfde over als ik dat jullie om 13 uur bij ons komen zodat Ollie aan mij en Matthew even kan wennen. Het wordt wel lekker 'n strijdje tussen die 2 met name speelgoed afpakken met zoiets van: "van mij". Het komt goed hoor met die twee dat ze leren samen moeten en gaan spelen. Anders zet ik DVD Thomas wel aan op TV.
    Mijn deurbel is kapot dan ga je het raam even aantikken, ik kan je prima zien als je aankomt fietsen!
    Leuk als ik je buik morgen eindelijk kan bewonderen :)

@ Imsala: als je beetje ongerust maakt dat L. geen aanstalten maakt om op te staan. Kan je het CB niet bellen of heeft zij binnenkort een uitnodiging van CB?

@ Sophie: gefeliciteerd zeg! Wat leuk!!!

@ Rootje: sodeju dat je moeder drinkt. Ik begrijp je heel goed hoe je je voelt. Ik loop al de hele dag aant piekeren wat ik niet moet doen, maar kon niet anders. Heb vannacht k*tdroom gehad dat mn mams weer in het zkhs werd opgenomen door beroerte, en ik schreeuwde naar haar toe dat ik je hiervoor had gewaarschuwd en beschuldigde mijn zus dat zij zeer slechte voorbeeld aan haar gaf. Dit omdat zij zelf nog steeds rookte vaak in het bijzijn van mn moeder. Dat zij onze moeder juist moest helpen om van het roken afkomen. Drama.
    Dit is geen leuke droom...hoop dat ik dit niet mee hoef maken... :(

Wat leuk dat Marrisa nieuwe kamer krijgt!

@ Virginie: hoe is het nu met je buik...pieker je nog steeds wat je 't laatst bij de vk bent geweest?

......waar blijf je, Saskia???? .....

9. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    rootje: we moeten er om 10:30 zijn. jij ook sterkte morgen...als je in het wkz bent zie je ook vaak kindertjes met kale koppies...dan ben je toch weer blij, zo triest...het kan altijd erger...sad...

noor: mijn gedachten zijn met je. kweet anders niets te zeggen, sterkte en kracht deze dag...

morgen 12:30 naar de advocaat/mediater.ben zo bang dat ik instort...iedereen maar zeggen: sterk zijn, je komt erdoorheen, maar hoe dan? ben bang, zo bang...

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@jennifer, jammer dat we niet rond dezelfde tijd daar moeten zijn, anders hadden we even een bakkie kunnen doen.
    Tja, je ziet daar zoveel zielige dingen in et wkz, hoewel wij ook nog niet weten wat ons te wachten staat als krummel straks geboren is.
    Maar dat is weer van later zorg, eerst maar zorgen dat die krummel zo lang mogelijk binnen kan blijven :)
    Enne mijn aanbod staat nog steeds he! Je mag altijd aanwaaien. Ben vaak thuis ook doordeweeks, dus als het je uitkomt, doe een belletje en je hoort of het kan.
    Ik zal in ieder geval aan je denken morgen, enne instorten bij de advocaat, tja dat zal wel vaker gebeuren denk ik hoor, hoef je je niet voor te schamen. Het is ook niet niks wat je meemaakt.
    Extra dikke knuffel voor jou hoor!

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Jennifer en Rootje, sterkte morgen. Zal aan jullie denken.

Jennifer, ga in dorp vlak buiten H'sum wonen. Als je even wat afleiding wilt of wat dan ook, laat het dan weten!

x Sophie

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.519
    36.484
    113
    noor: hoe is het gegaan vandaag? veel sterkte nog.

ben in het ziekenhuis, mijn meisje is ziek, veel spugen en moet blijven ter observatie, later meer nieuws.

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Sophie: van harte, wat leuk!!! Kom je weer wat meekletsen, gezellig!!

Darcy: hoe was de date met de dentist??
    Ollie en Matthew lekker gespeeld samen, Miranda?? Vast wel!!

Jennifer: je hóeft niet sterk te zijn, je mág instorten, die momenten mogen en moeten er zijn! Zolang je weet dat je ook uit dat moment kunt stappen en over het randje moet kijken, dat er heus wel weer licht zal gaan schijnen aan de andere kant. Voor je kindjes proberen sterk te zijn, maar op andere momenten is het niet meer dan normaal, juist goed om ook af en toe toe te geven aan je emoties, je onzekerheid, je boosheid en je verdriet, je moet jezelf en de buitenwereld niet voor de gek houden! Daar heb je namelijk niets aan! Er is mij in mijn leven zo vaak gezegd: jij bent zo sterk, jij kunt dit en dat wel aan, dat je daarnaar gaat leven en altijd dat masker opzet. Maar je moet jezelf, met alle facetten, niet uit het oog verliezen! Lieverd, ik wens je alle sterkte, kracht en liefde toe, voor morgen, maar ook voor de onzekere en zware tijd die nog komt en onthoud: de zon gaat heus weer schijnen voor jou en jullie, dat weet ik zeker! Dikke knuffel kanjer!!!!
    Succes morgen!!! Keep us posted! Ik denk aan je!!

Rootje: ook jullie succes en sterkte morgen! Houd je ons op de hoogte?!

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Suus: oh nee toch, hoop dat het niets ernsitgs is?!?!
    Keep us posted en heeeeel veel beterschap voor je moppie!!!

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Meiden, het was zo mooi, zo goed vandaag!!!
    De bijeenkomst was echt fijn, veel mooie woorden, mooie muziek, zo ontzettend veel lieve mensen, en megaveel bloemen, echt fijn!!
    Thijs en Veronica hebben ontzettend mooi gesproken, een schoonzus van Jeannette, en een broer en een zus.
    Ik kon mijn stukje ook, althans voor mijn gevoel, goed en rustig voorlezen.
    De muziek was prachtig.
    Ook bij het graf was het gewoon goed, zoveel mensen, veel bloemen, mooie woorden van de uitvaartleider. Iedereen kon een roos leggen op de kist, heel mooi, dat hadden we vantevoren geregeld. Wij als laatsten. Isa een roos met een vlinder eraan.
    Het was droog en gewoon heel mooi en waardig allemaal.
    Isa is zoooo lief geweest, was stil en lief, heeft zich echt superlief gedragen.

Toen naar Leimuiden, daar lekker een borrel gedronken en hapjes gegeten, veel mensen, had het er echt druk mee.
    Isa speelde ondertussen met haar achternichtjes, heeft gekleurd, heb echt geen kind aan haar gehad, ben zo trots op haar!!!

Steef is rond half zes naar N-V gegaan, moest natuurlijk de jongens ophalen, Isa wilde graag blijven, prima.
    Toen nog met een klein clubje naar de Chinees gegaan, even goed afsluiten. Was ook fijn.
    Half negen naar huis gegaan, Isa K.O. in bed.

Kan echt heel tevreden terugkijken op vandaag, het was echt goed en fijn!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    meiden ik leesals het lukt wel mee, maar posten lukt niet want internet vliegt er steeds af of hij kan uren geen verbinding maken! :( Dus nu ff snel....

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Jennifer en Rootje: sterkte vandaag in het ziekenhuis voor de uitslag....zal aan jullie denken! Knufs!

@ Suus: oh wat vreselijk dat je meisje in het ziekenhuis ligt....het zal zwaar voor je zijn...hoop dat het niet ernstigs is, heel veel sterkte!

@ Gonzo: hoe is het met je Kris en is ie alweer thuis na het ziekenhuis?

@ Noor: Ollie komt vanmiddag hierheen :)

Ga nu de laatste pagina lezen...

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: heel goed om te horen dat de uitvaart prachtig en waardig is geweest. Zodat je op een prettige manier terug kan kijken....Isa heeft keurig gedragen, heel knap en trots op haar te zijn!
    Hoe voel je je nu? Moet je binnenkort teruggaan naar de kamer van je moeder om allesleeg te ruimen?

@ Marsab: ik merk aan haar msn die steeds online en offline gaat, wat een irri-internet.... :)
    Ga je vandaag nog heerlijk klussen nu je het meest vruchtbaar bent volgens je banner :p

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Meeting 7 november
    (nog 11 dagen te gaan!)

Waar: Ballorig, bij Rootje thuis (onder voorbehoud), of elders...

Tijd: tussen 10.30-14.30 uur?

Wie komen mee:

1. Miranda & Matthew
    2. Darcy & Ollie & Heinz/Heidi :p
    3. Marsab & Aiden
    4. Rootje & Marissa & krummeltje (o.v.)
    5. Pris & Tygo
    6. Joyce, Kyra & Timo
    7. Patries, Jamie & Senna

Vul het verder in en probeer dit lijstje elk pagina meenemen, zodat we het niet verder hoeven zoeken bij de achterliggende pagina's, okay :)

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Sophie, van harte gefeliciteerd!! Kom je weer gezellig kletsen hier, we gaan gewoon door, hoor :D

Suus, wat is er met je meisje aan de hand? Wat een naar bericht, schrik ervan... sterkte, hou je ons op de hoogte?

Noor, het lijkt me dat het een bijzonder mooi afscheid van je moeder is geweest. Je zult wel moe zijn vandaag? Moet je nog werken deze week, of kun je e.e.a. even laten betijen?

Jennifer, een mediator weet niet beter of hij/zij krijgt met emoties te maken, dat is diens werk.
    Je mag jezelf zijn, het is niet niks... Denk aan je vandaag.

Rootje, voor jou draaien de duimen ook. Kom vanmiddag even kijken of er nieuws is.

Miran, ik ben er dus rond enen. Gezellig :) Ben alleen benieuwd of Ollie daarvoor nog even slaapt, anders heb ik een jengelig mannetje op de fiets. Nou ja, we zien wel, de tandarts moet echt gebeuren vandaag. Het is niet anders :( (zei ze bangig, bleh, hou niet van die stoel!!)

Deel Deze Pagina