September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Rootje: ja ik kan het me wel indenken, natuurlijk blijft er veel onzeker. Maar we gaan ervan uit dat het allemaal zo goed mogelijk uitpakt voor jullie! Ik kan me idd je besluit omtrent de vaccinatie voor de Mex Griep ook goed indenken.

Miranda: gelukkig zijn je papieren gered zeg!!!

Darcy: ben zoooo benieuwd!!!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.480
    113
    @darcy: succes en veel plezier vanmiddag! Ben heel benieuwd hoor. Laat je het hier ook weten of blijft het nog even een geheimpje?

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    volgens mij kán ze het geeneens geheim houden!! :)

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Darcy: Spannend!!!! Fijn dat het goed gegaan is bij de tandarts:

@ Miranda: Leuke foto's hoor van Ollie en Matthew!! Het is goed gegaan dus!

@ Gonzo: Fijn je te horen! En dat het wat beter gaat met Kris. Toch zielig hoor..

@ Anoek: Wou dat het was omdat het uur veranderd was, maar was al een paar dagen ervoor dat zoonlief het nodig vond om 's nachts rond te lopen. :)

@ Rootje: Ja, die onzekerheid hé, niet leuk. Ondertussen weet je wel al een beetje meer wat en hoe, maar toch.. Fijn dat voor het overige alles sowieso goed is met je ukkie!
    Jullie zijn naar PlopsaCoo gegaan hé? Tevreden of waren er veel minpuntjes? Dachten dit weekend eens naar daar te gaan..

@ vruchtwater: Volgende week naar de gyn op controle, dus ga ik dan ook meer vragen stellen. Heb het één en ander op internet opgezocht, maar dat maakt je nog meer bang eigenlijk. Eerst afwachten hoe de echo verloopt..

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Gisteren bij de dokter geweest, gelukkig lag mijn pijn net onder de nieren en is het volgens hem een spier die pijn doet. Urinetestje gedaan en daar was niets op te zien, goed dus.

Keld heeft spijtig genoeg wel weer een keel en oorontsteking :(, wanneer houdt het op????

Arts ging die avond ook naar een vergadering over de mex. griep en ging mij volgende week dus zeggen wat en hoe, maar hij raadt me aan me te laten inenten, is ook veiliger voor de baby achteraf. Hij zei dat Keld nog niet hoeft, maar ik dus wel. Gyn zei dat het inderdaad beter was, maar het leek haar beter om nog tot week 30 te wachten. Dus, nu is de keuze aan mij, vind het zo moeilijk, maar als het aangeraden wordt, zal het beter zijn om het te doen, niet? :(

Binnenkort Sinterklaas, wat krijgen jullie kids?? Behalve Alicia en Nando, die worden blijkbaar lekker verwend, dat weet ik dus al! :D

6. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@virginie, wij vonden plopsaCoo heel leuk. Marissa ook :)
    Ze heeft echt genoten, kids boven de 85cm mogen al bijna overal in (wel meestal onderbegeleiding van papa of mama).
    Ik vind het zeker een aanrader hoor!

@griepvaccinatie, tja, blijft lastig he, ik heb ook wel even getwijfeld hoor, maar de gyn zei gister tegen mij het zo snel mogelijk te doen, voor ik al ziek zou worden... ik weet het ook niet in jouw geval, andere kant is, vaccin is pas half nov beschikbaar hier, dus dan ben ik ook al 28 weken als ik de 1e prik krijg...

@sinterklaas, marissa heeft een baby annabell pop en daarvoor krijgt zo'n beetje een complete uitzet (kleertjes, bordjes, flesjes ed) :) kan ze straks mooi met mama meedoen als de baby er is. En nog wat kleine schoenkadootjes zoals stempeltjes, knutseldingetjes, boekje enzo.

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nee... dat kan ik ook niet ;)

:D:D:D

Nog anderhalf uur en dan val ik flauw van de zenuwen. Ben klaar op het werk, zit een toets na te kijken (o nee, zit op ZP ;)) en ben OP van de zenuwen, nah ja zeg :D

Rootje, ik wil wel zorgen voor zoetigheid bij het bakkie koffie/thee lekkere slagroomsoesjes, een lekker koekje, laat dat maar aan mij over :D

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Virginie, wij hebben gratis toegangskaarten voor PlopsaCoo thuis liggen, die zijn volgens mij tot en met 7 november geldig... als dit wat is, zal ik het naar je opsturen dan?

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

#16169 Rootje79, 28 okt 2009
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
    Nou gezien de reacties op de poll, ga ik er maar van uit dat het bij mij thuis is (arme Rene :))

Dan ga ik maar een poll maken waarin staat wie wat meeneemt denk ik :) (ben zo vrij geweest je er vast in de zetten hoor Darcy :))

Hier kunnen jullie aangeven voor welke versnaperingen je wilt zorgen :
    http://www.doodle.com/wd4c4mxsnw7m83ys
    Mocht je nog andere ideeen hebben, iets weg willen hebben of een aanvulling op iets, dan graag even laten weten, dan pas ik dat aan in de poll!

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    #16170 miranda040172, 28 okt 2009
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
    Ik wacht nog steeds op een smsje van Darcy, ze zit nu bij de echo... :)

@ Rootje: ik ga je poll zo kijken en ik ben geen held in pannekoeken bakken. Ik laat aan mijn man over... :) en hoop dat een ander lekker pannekoeken of zo kan bakken.
    Matthew lust nog steeds geen pannekoek....grrr.... :p

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy, las ik het nou goed dat je op dit moment (of net gehad) de twintig weken echo hebt?

Hopelijk lezen we hier straks goed nieuws. Heb niet meegekregen of jullie het geslacht willen weten. Spannend.

xx Sophie

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy, ben even terug gaan zoeken. Leuk dat je het geslacht wilt weten. Ben gelijk ook heeeeeeel nieuwsgierig :)

x Sophie

13. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Rootje, heb nog even je uitleg gelezen. Lijkt me heel fijn dat je weet wat er kan gebeuren en wat de mogelijkheden zijn, zodat je voorbereid bent. Vind het een heel duidelijk verhaal. Maar vind het ook wel heavy voor je hoor als ik het zo lees. Sterkte en een dikke knuffel

x Sophie

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Virginie, beterschap voor Keld. Gelukkig viel het bij jou mee.
    Interessant je info over de mexicaanse griep en dat het voor de baby daarna beter is in te enten.
    Word er wel onrustig van. Bij ons op het werk heeft iemand op de gang zeer ws de mexicaanse griep.

x Sophie

15. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Thanks Sophie, het is soms ook best heavy, maar mijn grootste angst is voorlopig even weg. Dit was dat het vruchtwater al snel terug zou lopen en ik al heel snel weer mama zou worden. Gelukkig hebben de gyn en de uroloog die angst wel weggenomen, ze gaan er nu vanuit dat ik zeker de 35 weken wel ga halen als het beeld zo blijft als het nu is. Dat is al een hele geruststelling hoor!

Tja, over die inentingen voor de griep zullen de meningen wel verdeeld blijven denk ik. Maar je mag pas ingeent worden na de 16 weken geloof ik, dus voor jou zit er voorlopig weinig anders op dan hopen dat je het niet krijgt.
    By the way, gefeliciteerd! Dat was ik nog helemaal vergeten door al m'n eigen zorgen laatste dagen.
    Gaaf hoor een 3e kindje, denk niet dat ik manlief zo ver zou kunnen krijgen... maar weet ook niet of ik het wel zou willen, eerst maar afwachten wat deze krummel ons gaat brengen.

@miranda, mijn man kan wel heel goed pannenkoeken bakken en lekker ook, maar daarom had ik ook al broodjes erbij gezet, Marissa vind eigenlijk ook alleen pannenkoek met kaas en spek lekker :), maar soms eet ze ook wel naturel met suiker.

Enne dat lijstje met wie wat meeneemt heeft geen haast he, meer dat we niet met dezelfde dingen aankomen sjouwen straks.

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    *** SMS buddy Darcy ***

"Nou, 'n gezond ogend kind dat net als haar broer niet stil wou liggen :) JA, een meid met hetzelfde lieve kleine neusje als Ollie! We zijn zo blij! :):)"

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Jaaaa gefeliciteerd Darcy, leuk hoor een meid! Was mijn voorgevoel toch goed! Super hoor!

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Weer een koningskoppel bij de september 2007 mama's.
    Goed te horen dat alles ok leek :):):):):):):)!!!!!!!!!!!!!!

Kijken of ik wat terug kan lezen;)

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    JAAAAAAAAAAAAAAAA Darcy, een gezond ogende meid, super nieuws joh!!!!! Idd weer een koningskoppel bij de septmama's :D
    Gefeliciteerd!

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Sophie. Welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!

@ Rootje. Je verhaal is duidelijk hoor, ik begrijp t.
    Eerste schrik gelukkig even weg. Knuffel!!!!

@ Jennifer. Meid is er al nieuws over jullie meisje??

@ Sinterklaas. Wij vieren Sinterklaas bij vrienden. Sint komt ook met drie pieten (toch ja gezegd, voor degene die t nog weet)
    Afgesproken dat we ongeveer 5-6 cadeaus doen voor eigen kind.
    Ik heb zelfs al het een en ander gekocht: Graafmachine van Lego en voor in de schoen Cars kleurboeken en Bumba dvd.
    Ik wil graag een bestuurbare auto voor hem kopen (heb je tegenwoordig al voor peuters, zoooooo leuk!!) en verder wat kleine dingen....uiteraard mag de choco letter niet ontbreken hahaha.
    Schoenzetten mag een paar keer....misschien elke zaterdag ofzo, maar zeker niet elke dag.
    Tygo zingt trouwens al Sinterklaas kapoentje :D
    Zal ik van de week proberen te filmen.
    En ik had een boekje van de Action gekocht, hij is er helemaal weg van en weet precies hoe/ wat.

@ Noor. Zo te lezen een mooi afscheid geweest van je moeder.
    Snapt Isa het een beetje?? Lijkt me erg moeilijk uit te leggen.
    En nu weer proberen in een beetje gewoon ritme te komen (RUST)
    Lekker genieten van je kids!!!!

Deel Deze Pagina