September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddp

Ddp Niet meer actief

joehoe!

Mn meisje in dr pyamaatje, lekker liggen bij papa....

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Die streep heb ik ook nog maar merk wel dat ie steeds lichter wordt.

Lovewinnie, Yasmine krijgt 6 a 7 keer 120 cc met 4 schepjes. Ze drinkt haar flesje niet altijd leeg. Ik heb een paar keer 150 cc gegeven maar ze drijkt echt alleen 120 op.

Newlymom, gelukkig heeft Yassine niet zoveel last gehad van de prikjes en goed dat hij zo goed groeit is altijd fijn om te horen.

Saskia, Ik heb ongeveer 3 weken gevloeit. Ben daarna na een week ongesteld geworden en dat heeft iets van 12 dagen geduurt. in het bedje doen.

Mobielfreak, wat een rot situatie zeg. Ik hoop dat het snel achter de rug is zodat je zonder zorgen van Tin kan genieten.

Zoe, wat een schatje.

Yasmine is vandaag gaan logeren bij oma ik haal haar zondag pas op als ik haar erg ga missen haal ik haar eerder op. Mijn moeder ziet haar heel weinig omdat ze een eindje van mij vandaan woont en die vind het heel erg leuk dat ze haar nu een paar dagen heeft.

3. Ddp

Ddp Niet meer actief

ff nog snel een berichtje voordat we zo gaan slapen....
    papa geeft Tara nu de fles!

Hoe is het nu met jou Rian?

Ik sta er elke keer versteld van Saskia, hoe nuchter jij er onder blijft!
    Knap hoor! Kan me inderdaad voorstellen dat je er wat geirriteerd van word en dat een beetje op elkaar afreageerd! Niet zo gek natuurlijk!
    Misschien toch schoonmama binnenkort een halve dag ofzo op laten passen? Kun jij even bijkomen!

Wauw Maart, dat zijn een aantal daagjes zonder je meis! Ga je wat leuks doen?

Ik ga Tara gauw overnemen van papa, om haar te laten boeren! Vind het zo lekker als ze dan nog even tegen me aanligt, hihi!

Welterusten iedereen!

4. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Han, wat balen dat je shop avondje niet door ging. Hopelijk volgen er nu weer wat betere dagen voor je!

Maart, hihihi ben benieuwd hoe lang je het volhoud meis!

Saskia, kan me heel goed voorstellen dat je het af en toe op elkaar reageert. Is heel normaal hoor. Mijn schoonmoeder past ook zo eens in de zoveel tijd een nacht op. kan je ff bijtanken. Heerlijk! Echt een aanrader ;)

Zoe, lekker he ff zo kroelen met je meissie. Vind ik ook altijd zo lekker!

Nou voor everybody: TRUSTE hopelijk heeft iedereen een voorspoedige goede nacht (rust). Ik ga mn kleine meid even halen (schone luier en flesje en dan doet paps het vannacht).

Kuskus voor jullie

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@maart: dapper hoor zo lang ;)
    ik piep nog steeds over dat job vind dat ze maar een dagje naar oma en opa "moet" :)

maar 1 ding was hij wel met me eens.. niet op dr vaste oppasdag
    want zoals ze nu standaard elke vrijdag langs komt.. ben ik bang dat ze dan denkt dat ze meteen elke vrijdag mag oppassen en dat vind ik niet zo nodig zolang ik nog thuis ben :)

btw.. anne had hier gister enige verhoging (37,5 ipv dr normale 36.9)
    geen idee wat je dan moet doen :)
    tis niet dat je zegt.. goh ik ga eens naar een dokter
    maar zelf zou je lekker een dagje in bed kruipen als je je belabbert voelt
    maar het is zo moeilijk inschatten of anne zich belabberd voelt.. huilen is wat dat betreft hier niet echt een graadmeter
    ze heeft wel veel geslapen tho.. dus denk dat ze er toch wel een beetje last van had
    (en ik maar denken.. goh wat is ze lekker rustig vandaag :) )

zit nu te twijfelen of ik vanmidag nog even zal gaan lopen
    wel in de kinderwagen dan.. das warmer dan de buikdrager (als het droog is that is.. )

zal dr zo nog eens temperaturen ook.. ben benieuwd of het nog steeds hoger is
    arme kind heeft voor het eerst van dr leven een temperatuur boven de 37 graden :)

6. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames ben ik de eerste vanochtend? Dat komt niet meer vaak voor de laatste tijd :D

Hier gelukkig weer eens een goede nacht gehad, Daniëlla heeft tot 5 uur geslapen. Eigenlijk sliep ze toen nog maar haar neusje zat zo dicht dat ze telkens aan het "vechten" was. De verkoudheid lijkt nu opeens ook weer erger :( ze kan er nu gelukkig wel beter mee omgaan en raakt niet meer in paniek.

sorry kan nu ff niet op iedereen reageren de cv monteur is er :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

7. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    was dus niet de eerste :D

Daniëlla heeft geloof ik maar weinig onder de 37 gezeten...... meestal had ze 36,9- 37.3

8. Saskia78

lekker dat je straks weer een warm huisje hebt han :)

ik vond de 10 minuten met de deur open net alweer fris genoeg :)
    ze kwamen namelijk EINDELIJK het aanrechtblad afleveren \o/
    daar hebben we maar 5 maanden op hoeven wachten :)

anne heeft als standaardtemperatuur zo'n 36.9 dus dan is 37.5 voor veel mensen wel normaal.. maar hier toch ietsje verhoogd
    niet schokkend wat mij betreft maar vroeg me af hoe je dat nou doet met babies :)

i mean.. in de kinderwagen zit een fleece zak dus koud hebben zal ze het er niet in :)
    sterker nog.. met een beetje mazzel is het er warmer in dan gewoon binnen in huis :)

9. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    heb ook geen idee saskia, mss even HA of CB bellen voor tips?

Heb trouwens waarschijnlijk pas vanavond laat een nieuwe cv want de hele ketel moet vervangen worden :(
    Gelukkig kan het vanavond nog gebeuren want heb geen zin in eeen heel weekend zonder ketel.

Lekker dat EINDELIJK je aanrechtblad er is, moet toch prettig voelen als het helemaal eens af is.

10. Saskia78

ik zou er maandag als het ook daadwerkelijk geinstalleerd is.. bijna een borrel op drinken ja :D

maar dat was een leuk defectje aan je ketel dan.. als ie meteen helemaal eruit moet ;(
    gelukkig kunnen ze dat vandaag nog doen.
    dit is geen weer om zonder verawrming te zitten :)

nah het is weer luiertijd hier
    meteen even temperaturen.. en dan weet ik wer meer :)

11. Saskia78

en weer 36,9 :)

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Han, gelukkig hebben jullie het vannacht dan weer lekker warm.

Saskia, aahh weer normaal haar tempratuur gelukkig maar. Tussen de 36.5 rn 37.5 is normaal. Lekker dat je aanrechtblad er eindelijk is 5 maanden wachten is toch te gek. Het is wel vies weer hier in R'dam nog steeds aan het regenen en er waait ook een harde wind dus misschien toch vandaag niet gaan wandelen ach misschien knapt het straks nog op.

Mijn moeder net aan de tel gehad en Yasmine gedraagt zich keurig :) ze heeft ook van 23.00 tot 06.30 geslapen. Ik mis haar wel al maar kan het nog wel aan zeg maar. Ik ga vandaag een hele grote schoonmaak in huis houden moet echt gebeuren, morgen winkelen en voor de rest niks bijzonders.

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ben uitgeput. Ik denk dat Matthew regeldagjes heeft. Hij wil om de uur voeding, zelfs vannacht! Afgelopen 2 of 3 dagen was dat ook zo de hele dagen, bv heel ochtend of heel middag of heel avond vraagt ie om de uur voeding.

Ik wil liefst meteen stoppen met BV om flesvoeding geven. ik heb toch maar eerst info gelezen bij BV regeldagen. Zolang hij regeldagjes heeft om beter geen flesvoeding geven, wachten tot het weer "normaal" is, dan kan ik beter beginnen met het afbouwen van BV naar Flesvoeding.
    Ik weet niet of ik zo kan volhouden.

ik heb nu echt blauwe wallen onder mijn ogen en mijn tepels zijn soms zo wit!

Ik moet het gewoo ff kwijt!

14. Saskia78

@maart: tja ze heeft standaard 36.9 en ze voelde nogal warm aan dus vandaar dat ik het toch even wilde checken :)
    en omdat ze echt nooit zelfs maar 0,1 graad verschilt zo ongeveer ga je ten eerste soms bijna twijfelen aan je thermometer... :)
    en ten tweede is 37.5 dan toch eh.. tja ietsje verhoogd :)
    maarja.. geen koorts nog in ieder geval.

overigens.. ik weet niet hoe dat bij jou daar zit.. maar hier hoost en hagelt het nu
    en bovendien is het gewoon donker in huis :(
    wilde vanmiddag nog even naar het zuiderpark want had leuk stukje gevonden gister.. maar ben bang dat het er zo niet in zit.

15. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Miranda, wat vervelend zeg die reldaagsjes. Kan me voorstellen dat je helemaal uitgeput bent en dat je er mee wil stoppen. Ik ben ook om die reden gestopt zat er gewoon helemaal doorheen. BV is natuurlijk veel beter voor je kindje maar het moet wel leuk blijven. Tegen witte tepels en pijnlijke tepels kan je Bepanthen smeren helpt heel goed. Sterkte!

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Saskia, als ze altijd hier 36.9 heeft is 37.5 inderdaad een verhoging. Hier aan de andere kant van R'dam ook heel slecht weer mijn ramen vlieger er zo uit. Veel wind en regen.

17. Saskia78

@maart: ik ben meer bang voor de schutting van de buurman eerlijk gezegd... die staat niet echt heel stevig :)

18. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    O jee, ga er maar voor staan in je badjas Saskia straks vliegt ie door jouw ruit.

19. Saskia78

hmm op dit soort dagen ben ik blij dat ik weet hoe stevig ons glas is :)

toen we dit huis kochten zaten er kogelgaten in het glas.. die dus niet helemaal door het glas zijn gkomen maar de binnenste ruit was gewoon nog heel :)

en die zijn zegmaar afgevuurd vanaf de straat asl ik mijn buurman moet geloven :)
    dus ik heb wel ietsje vertrouwen in mijn glaswerk gelukkig
    (halve gevel is van glas.. dus wel prettig ook ergens)

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik heb Bepanthen wel, dat ben ik ff vergeten dat ik 't nog heb.

Hoe ben je van BV naar FV overgestapt, gelijk in 1 keer of langzaan aan het afbouwen? Welke merk? Nutrilon standaard of zo?
    Staat er ook info op de verpakking hoeveel cc hij/zij mag drinken ofzo?
    zodat ik me beetje kan voorbereiden..

Deel Deze Pagina