Ik had een paar dagen alleen in de ochtend en avond bv gegeven overdag fv. Daarna ben ik volledig fv gaan geven en heb ik steeds de druk eraf gekolft. Dit duurde ongeveer een week en toen had ik geen melk meer. Ik geef haar Nutrilon standaard nr 1. Op de verpakking staat precies hoeveel schepjes en hoeveel cc. Ik geef Yasmine overdag 120 cc om de 3 a 4 uur dit bevalt heel goed. 's nachts slaapt ze heerlijk door zo'n 8 uurtjes.
goeiemorgen dames ik hadf een vraagje , we ondekken net dat er bij alicia al een tandje doorkomt en ze is erg huilerig en waarschijnlijk heeft ze er dus last van, hoe heet dat spul wat je er op kunt smeren? ik weet dat het bestaat maar niet hoe het heet. is dat trouwens niet vlug nu al tandjes?
Goedemorgen dames! Wat kleppen jullie veel zeg Saskia: Ja dan helpt mijn tip idd niet Maar fijn dat eindelijk je aanrechtblad er is was wel eens tijd! Is Anne weer wat rustiger of nog steeds veel huilen? Han: Balen zeg konden ze dat gister niet zien? Had je gister al nieuwe ketel kunnen hebben. Maart: Lekker dat je even rust hebt, snap wel dat je haar mist maar bij me eerste sliep de kleine ook vaak bij mijn ouders gewoon even rust voor jezelf. Geniet ervan! Hier is het 2 weken al een ramp s'ochtends. Daimy slaapt van half 8 tot meestal 6 uur of iets eerder of later, maar als die wakker is word mijn zoontje ook wakker en 2 weken geleden waren dat 3 nachten 3 uur En natuurlijk niet meer willen slapen, en de rest van die dagen ben ik al om 5 a 6 uur wakker. En ik slaap pas om 11 uur half 12, ben echt super moe, daarom ben ik overgestapt op fv, geef s'ochtends eerste 2 voedingen nog bv, ben langszaam gaan afbouwen, want me lichaam trok het niet meer. En nu slaapt daimy door en is me zoontje heel vroeg wakker weet echt niet hoe ik dit kan veranderen hij sliep altijd van half 8 tot half 8 nu gaat hij om 8 uur naar bed en is 6 uur wakker en sagerijnig dat hij is Naja hoop dat het snel voorbij is. En kan moeilijk me vriend eruit sturen want die is er helaas niet doordeweeks. Maar vind het soms ook wel stiekum ff fijn om samen met me zoontje in mij bed te liggen en dat hij dan zegt mama lala po paard hahahaha, maar word laatste tijd erg verdrietig dat hij ook vaak vraagt papa, papa, gaat hij papa zoeken onder de dekens. Hij mist zijn vader echt en als hij weekends thuis is is hij toch boos op zijn vader want die heeft hem in de steek gelaten en wilt hij niks van hem weten, is echt moeilijk. Ja voor de rest met mij gaat 't wel. liefs rian
Meestal krijgen ze rond 6 mnd de eerste tandjes maar het kan ook nu al is heel verschillend je hebt zelfs baby's die bij de geboorte al een tandje hebben. Je kan Chamodent van VSM gebruiken is homoepathisch.
http://www.purelijfkracht.nl/files/bijs ... -1.0-W.pdf Dit is de bijsluiter kan je het thuis even lezen voor je het gaat halen.
Ik ben net wakker geworden, heb een flinke dutje gehad nadat ik Matthew BV heb gegeven en hij slaapt nu nog... Ik had ff mn slaap wel nodig. Dank voor je advies. Je bent een schat! Mijn vriend smste me nog of we matthew vanavond toch maar flesvoeding Nutrilon standaard nr. 1 proberen geven, wie weet slapen we alle drietjes vanavond wat beter door. Proberen kan geen kwaad, denk ik. Ik zie het als een kwestie van oefenen, zodat Matthew kan wennen aan flesvoeding.
Hoe kan je merken? Door het voelen of had zij al een tijdje aan het kwijlen? Wel las ik ergens dat je haar beter een koude bijtring geeft om de pijn te verzachten. Dat zalfje weet ik niet hoe dat heet. Normala gesproken zou een baby tandjes krijgen bij de maand of zes.
Zo, dat is idd vlot, nu al een tandje, maar het kan idd wel. het schijnt dat baby's soms al worden geboren met een tandje! Chamodent helpt idd wel. Hoop dat de ergste pijn snel voorbij is voor Alicia, het is toch sneu! En er zijn trouwens ook homeopathische zetpilletjes te koop tegen de pijn. Misschien ook wel het proberen waard. Hoe is het nu met jou Lovewinnie? Liefs Noor
Hallo mama's, Hier ben ik ook weer eens. Was al effe geleden en heb niet alles teruggelezen hoor. Ik ben sinds vanmorgen terug aan het werk. Aan de ene kant deed het enorm deugd om weer eens iets anders te doen dan flesjes wassen en kleren strijken, maar ik vond het wel zielig om Keld achter te laten. Eigenlijk helemaal geen reden toe, want hij is bij mijn schoonmoeder, waar hij ook al overnacht heeft. Maar toch, nu is het elke dag dat ik hem moet missen, behalve woensdag en in het weekend. Maar ik voel ook dat ik het nodig heb te gaan werken, verandering van omgeving weet je wel.. @ Lovewinnie: Zo vroeg, tandjes.. Ik hoop dat dit hier nog een beetje zal uitblijven. Hoe heb je dat gemerkt? Zie je echt al een tandje? @ Mobielfreak: Ik wil je veel sterkte wensen, vind dat je al die dingen niet verdiend. De gezondheid van Tim is al niet toppie en dan komen er nog zoveel problemen bij. Vind het wel sterk dat je je zo goed houd . Knuf @ Iedereen: Ik hoop dat alles goed gaat me jullie en de ukkies. Het is meer en meer genieten, vinden jullie niet? Keld maakt zo'n lieve geluidjes nu, het is alsof hij me probeert na te doen, hij kijkt echt naar mijn mond als ik iets zeg of brabbel. Ik moest gisteren nog koken en hij was een beetje onrustig, heb een tekenfilm van Garfield opgezet en hij heeft een halfuur zoetjes naar de tv gekeken. Achteraf heb ik naar het voetbal gekeken, en dan was hij daarnaar aan het kijken, werd wel nerveus, net zoals zijn ouders ! Het is zo'n leuk kind.. Is het daar ook nog zo'n slecht weer? Bah, hier regen, wind, hagel gisteren.. en nu plots zonneschijn! Leuke dag gewenst aan iedereen! x
Hallo Allemaal! @ lovewinnie: jeetje dat is idd snel zeg, tandjes! Maar ik heb het ook wel eens vaker gehoord. Ben idd ook wel benieuwd hoe je het ontdekt hebt. Moet toegeven dat ik gelijk bij Aiden in de mond heb gevoeld en gekeken toen ik het las.... Hahaha, maar hier nog niks, nog steeds een opa-bekkie! @ Verginie: Ik dacht al, waar ben je! Fijn dat het goed met je gaat en ook met kleine Keld! Lijkt me ook zeer moeilijk zeg, je ventje achterlaten.... Maar hij is zo te lezen in goede handen! @ Rian: Leuk dat je ook weer meetypt af en toe! Vermoeiend dat je zoontje nu steeds zo vroeg wakker is. Vooral nu je kleine meid wél doorslaapt! @ Miranda: gewoon proberen met de flesvoeding, vooral omdat jullie er helemaal doorheen zitten. Misschien kunnen jullie vannacht goed slapen! @ Saskia: hoe is het met je kleine meid? Ging het goed vandaag, of weer misse boel? @ All: Ik dacht vanmorgen heerlijk met Aiden in ons grote bad te gaan. Had het bad vol laten lopen en ben toen in bad gestapt en heb Aiden gepakt. Lekker relaxed lagen we in bad, hij op mijn buik. Maar het was voor hem een beetje té relaxed.... Ik had de kraan nog niet dichtgedraaid of...meneer poept het hele bad onder! En niet zo'n klein beetje ook. Hij hield maar niet op zeg maar! hahaha, was vast lekker ontspannend voor zijn darmpjes! Nou dat was een kort bad gebeuren. We zijn maar weer als vanouds onder de douche gegaan. hihihi (ook lekker hoor en schoon! )
@ Noor: Ik vind Garfield geweldig hoor ! En Keld vond het ook wel leuk! Waarschijnlijk de felle kleuren en de bewegingen dat hem zo lang hebben beziggehouden, maar wel handig dat hij zo zoetjes was! @ Marsab: Hij is in goede handen, maar het is toch niet leuk. Gelukkig werk ik nog geen km van mijn woning en het huis van mijn schoonouders, dus ben ik tijdens de middagpauze bij Keld gegaan. Maandag krijgt Keld zijn spuitje . Ben eens benieuwd.. Aan iedereen een super weekend gewenst! X
hee meiden, Hier weer even een berichtje. Het gaat hier nog steeds niet super. Jesper slaapt overdag nog maar 2 x 3 kwartier met een beetje geluk. De rest van de tijd huilt hij bijna alleen maar. Ik weet inmiddels echt niet meer wat ik moet doen, zit er even helemaal doorheen. Mijn vriend lijkt dit niet te begrijpen, hij doet wel zijn best hoor, maar snappen doet hij het niet. Ik zal straks even bijlezen en als ik tijd heb even op iedereen reageren, sorry voor mijn egoverhaal.
het is niet echt kwijlen wat ze doet maar heeft wel last van veel speeksel en kan belle blazen vanmorgen maakte me vriend haar aan het lagge en we zagen rechts boven een wit puntje uitsteken, ik laat haar op mijn vinger zabbele en voelde meteen wat het was en inderdaad het is een hard wit puntje en ja op de plek waar tandjes horen dus ja dat zou het wel zijn. ze is ook erg huilerig. nu belde ik me moeder op en ik kreeg me eerste tandje rond 4 maanden en mijn neefje met 3 maanden maar alicia is dus nog eerder. ik ben een week geleden compleet overgestapt op flesvoeding en nu ze tandjes krijgt misschien maar beter ook haha want ze kneep graag in me tepel met haar oma bekie
Marsab, dat was inderdaad een beetje beetje té relaxed voor hem, wel grappig hoor. Suus, sterkte! lijkt me niet leuk als je kleintje de hele dag huilt. Slaapt hij 's nachts wel goed?
@maart: tot nu toe doet hij het vaak 's nachts wel goed. Af en toe wordt hij nog om 4 uur wakker, maar meestal pas om 6 uur.
Suus: kan me voorstellen dat je er dan wel even doorheen zit hoor heeft de HA geen tips, je geen fan van het cb toch? Lovewinnie: tjee das snel, hoop niet dat Daniëlla ze al zo snel krijgt want dat kunnen mijn tepels dus echt niet aan hoor. Virginnie: Tja aan de ene kant lijkt mij de afwisseling ook wel lekker maar ik ben niet zo makkelijk met Daniëlla afgeven aan iemand anders dan aan Remco.... zie nu ook al niet uit naar volgende week als we het personeelsfeest hebben. Rian: niet echt prettig om iedere dag zo vroeg gewekt te worden, hopelijk komt hij snel weer in zijn oude ritme. Marsab: hihih denk je ook lekker schoon te worden Gelukkig spoelt de douche snel weer alles weg. Noor: hoe had isa het gister gehad, had ze alle liedjes die ze kende kunnen zingen Miranda: hopelijk kan je straks ook nog een beetje bijtanken. Saskia: hoe gaat het nu met anne? lekker dat ze weer op haar normale temp zat. Ze zijn nu mijn cv aan het plaatsen dus vanavond kan ik weer douchen! en dan ga ik morgen uitgebreid in bad want ik vloei niet meer. Heb vanmorgen wel een heeeel klein beetje bruinige afscheiding gehad maar dat telt niet toch? Fijne avond dames ik ga een krijsende beeb proberen te troosten maar ik heb niet veel hoop dat het mij wel lukt.
Goeiemorgen meiden, Han: Hoop dat je lekker hebt genoten van je nieuwe cv! Suus: Begrijp volkomen dat je er helemaal doorheen begint te zitten, hoe lang huilt hij nou al zoveel overdag? Is toch niet goed lijkt mij. Sterkte meis. Lovewinnie: Zo die is snel! Ja je mag blij zijn dat je bent over gestapt Marsab: Hahaha dat had hij even goed gepland Miranda: Hoop dat je vanacht lekker hebt geslapen Virginie: Ja lijkt me moeilijk om je kindje zoveel te moeten missen. Maart: Mis je je meisje al? Nou hier was het vannacht 3 uur toen kwam daimy die ging om 4 uur weer slapen werd zoonlief half 5 wakker en wou niet meer slapen ook niet bij mama in bed, hij deed gewoon het licht aan en toen hij eindelijk bijna om 6 uur in slaap viel werd Daimy weer wakker en toen had de hond ook zo iets van ja hallo dan wil ik ook wel graag plasje doen buiten (in de stromende regen ) Vriendlief moest vandaag wachtlopen en komt morgenochtend pas weer thuis. En dan heeft hij de rest van de week vrij, zal je net zien dan zijn die kinderen weer engeltjes dat is altijd zo Ik kan amper meer op me benen staan, maarja zal wel moeten. Van de week gaat vriendlief er maar lekker elke keer uit (zeg ik heel stoer nu maar als het gebeurt ben ik toch meestal degene die eruit gaat, ik ben dan immers toch wakker en hij is amper wakker te krijgen) Maar overdag mag ik dan van hem hele dag op bed liggen en doet hij alles. Behalve Daimy want die gaat altijd huilen bij hem en daar kan hij absoluut niet langer als 10 minuten tegen. Maar hij doet dan wel het huishouden de hond jeremy alles eigenlijk behalve daimy hahaha. Ga maar weer stoppen. Fijne dag meiden liefs rian
han: hoe was je bad? en heb je het al lekker warm? nu kan je er in ieder geval weer 15 jaar tegenaan met een nieuwe CV! en je rekeningen worden lager denk ik! geniet ervan! Suus: echt balen dat huilen! ik had gisteren voor het eerst een huildag met gwyneth en nu weet ik wat het is! je wordt er moe en moedeloos van! bij mij hielp het als ik haar in de draagzak op mijn buik deed, heb gisteravond zo ratatouille staan maken en kipfileetjes gebakken! geen gezicht! Ik zit nu op de logeerkamer, heb hier geslapen vannacht, lekker even een nacht van 8 uur achter elkaar! Ik ga nu mijn kleine meisje en lieve man wakker maken! fijn weekend allemaal ladies! Mobielfreak; ik denk veel aan je!