Dat sinterklaas morgen komt is nog niet zeker, de pakjes zijn nat en de sint wil alles uitstellen, kwam op het sinterklaasjournaal
@ Suus & Darcy: beterschap met jullie kindjes.... Ik kreeg net een bericht dat neef van Matthew 'n mexicaanse griep heeft.... Jeroen's oudste zus heeft 3 jongens, waarvan de oudste zoon is...dus hij is de oudste neef van Matthew....damn wat heftig zeg... Hij is net bij de dokter geweest.... Ik ga nu eten koken.... tot laterzzzzzzzzzzz X
Matthew heeft vanmiddag bijna 3 uren lang geslapen, het is beter voor hem...nu is hij lekker vrolijk en wijzer...dat ws hij ook al voordat hij in slaap viel. Hij lag lekker 3 uren lang in de kinderwagen te slapen terwijl ik op gemak ging boodschappen doen, daarna B&B op tv gekeken (wat ik afgelopen week heb opgenomen)...heerlijk tijd voor mezelf! Ga NU echt koken.........
Suus, die sufheid is niet goed hoor Nou ja, jij kunt haar het beste in de gaten houden als mama Wens jou ook beterschap, meis Miran, het begint zich te verspreiden, wat ook niet onlogisch is... als Ol het heeft, krijg ik het vast ook... we knuffelen, kroelen, troosten etc. dus het is afwachten Vooralsnog is hij vooral aan het hoesten (een verkoudheidshoest) en heeft hij een heldere loopneus. Groen snot/slijm uit de keel schijnt ook met die griep samen te hangen... Meiden, ik taai af... ga zo de hond uitlaten op het plantsoentje en dan duik ik in bed. Nog lekker gewerkt, Pris? Anoek, gebak gegeten
Meiden, vanavond laat onderhoudswerkzaamheden aan de site, voor degenen die 23:00 uur halen (of tot 01:00 uur willen doorgaan hier )
LEzen jullie dit: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/174212-gaat-gebeuren-46.html Ik kwam t vanmiddag tegen...heb wel mijn twijfels over t waarheidsgehalte Schijnt wel gecheckt te zijn door de modjes..die weten wie t is. Lezen op dit moment 104 mensen mee @ Darcy om 23.00 hoop ik wel op bed te liggen vandaag! Beterschap voor ollie!!! @ Miranda De mex. griep komt dan wel heel dicht bij he?? Beterschap voor hem!!!
@ Pris: door jou ober dat gaat gebeuren...ik ben snel gaan kijken....tsja...ze hebben hem op heterdaad betrapt...het kwam hard aan bij haar....ze hebben nu al "vervolg topic" aangemaakt. Heb het geabonneerd zodat ik morgen verder ga lezen hoe het nu en verder gaat. Er hebben wel ruim 185 mensen op dat zelfde moment naar dit topic gekeken...en hoop dat de ZP morgen weer doet, en niet buiten werking! @ Darcy: ik hoop dat jullie over een enkele dagen beter gaan voelen...toch wel 'n kl*te. @ neef van matthew bleek een variant van mex. griep. Wel wordt hij in de gaten gehouden zoals van kortademigheidm meteen naar zkhs... Ik ga over tien min (22.30) in bed liggen.... Truste meiden!
Goeiemorgen meiden! Ik als laatste en eerste...hihi! @ zieken: hoop dat het beter gaat met jullie, hier een knufs xxx @ Rootje: succes vandaag bij 3D-echo!!!!! Zoooo benieuwd! Geniet er van om ernaar te kijken!!!! @ heb al 2e bakkie koffie op, Matthew al halve banaan en een toetje, en melk op...lekker rustig ochtendje...ik was pas om 08.15 uur wakker
Goedemorgen!! @ Miranda Ik weet niet of t waar is dat verhaal. Als je je vent zou betrappen dan ga je dat een uur later toch niet op de zp zetten Maar ja, als t wel wara zou zijn dan is t wel heel erg. Hier draait de Sintreklaas cd op volle toeren Maar jeetje wat zxingen die kinderen Hooooooooooooooooog zeg Peter is vanacht thuisgekomen, maar heeft nu weer vergadering van 09 tot 12... Vanmiddag als de mannen gaan slapen ga ik op verjaardag en vanavond hebben we ook een verjaardag. Straks natuurlijk de intocht kijken op tv, volgende week komt ie hier in t dorp. Ik stel me t zo voor: Tygo kijkt de eerste 5 minuten en gaat daarna weer spelen en ik zit alles te kijken Fijne zaterdag -x-
Hoi even snel, de 3D echo wilde helaas niet lukken. Onze krummel wilde zich niet laten zien. Omdat het nog in een stuit ligt en de placenta bovenin aan de voorkant zit en krummel zich zo diep mogelijk in mijn buik verstopte hebben we niks anders kunnen zien dan armen en benen. We hebben het 45 min geprobeerd, maar helaas geen snoetje in beeld. We hoefden maar te betalen voor een 2D echo en als krummel nog gaat draaien mogen we terugkomen en als het dan wel lukt betalen we bij voor de 3D. Wel hebben we wat fotos en een DVD, maar helaas dus geen 3D beelden. Nu ff de intocht van de sint kijken met m'n dochter
Hey... was Mobielfreak in beeld Heb het gemist, we waren een rondje doen (boodschappen, Kruidvat, in de regen ) Zit nu een zak schepsnoep leeg te snaaien hier Miran, dank voor je SMS. Ollie oogt vrolijk, maar zit op een pcm-schema en slaapt wel meer. Hij heeft vannacht een goeie tuk gemaakt en net ook nog een uurtje. Slapen blijft het beste medicijn, denk ik. Maandag nog maar thuis houden... hij eet wel slecht overigens. Pris, heb even gekeken naar dat verhaal over die vreemdganger. Zou het zelf ook te druk hebben met andere dingen dan ZP als mijn man door mij op heterdaad betrapt wordt, maar goed, hier vindt de TS ook een luisterend oor/lezend oog Als het waar is: wat een sufferd en een eikel is die kerel dan Rootje, heerlijk eigenwijs kind hebben jullie - nu al, in de buik Hopelijk spoedig een goede 3D echo. Gek trouwens, dat we elkaar alweer een week geleden (!) hebben gezien!! Noor, hoe gaat het met jou en de kids? Jennifer, heb het nieuws gevolgd over BA en Iberia - is het personeel tevreden met de fusie? Hoe gaat het met je? Imsala, Lovewinnie, Sophie, Saskia, Simke e.a.: where are you?????????????
Misselijk van de sneop eten. Fijn als Ollie geen koorts meer heeft. @ Rootje: jammer dat je krummel liet zien, zo moet je maar zien dat die jullie lekker aant plagen was met zoiets van: hé, jullie zien mij nog wel over een paar weken hoe knap jullie krummel straks wordt Ga nu met Matthew de stad en de markt in..er zullen wel loslopende pieten in de stad....
@darcy: fijn dat ollie geen koorts meer heeft! Ik stond gisteren op het punt om de doktersdienst te bellen voor elise toen ze wakker werd en heel vrolijk begon te 'kletsen'. Ik dus erg opgelucht. De rest van de dag verliep verder gelukkig ook goed en vanochtend heeft ze weer langer geslapen, lijkt dus eerder een verandering in haar ritme te zijn geweest gelukkig. Wel check ik nog 3 keer per dag even haar temp voor de zekerheid. Hier waarschijnlijk toch een gewoon griepje, want voel me alweer een stuk beter dan gisteren. Ben nog wel ziek, maar volgens mij geen koorts meer. Hihi darcy, ik dacht je ziek was toen ik je berichtje van misselijkheid las, maar las daarna dat je een zak snoep had weggewerkt. Ik kan ook nooit stoppen en eet me dan altijd misselijk, suf he. @miranda: ben benieuwd wat matthew van de zwarte pieten vind. Sinterklaas komt hier pas over 2 weken gelukkig, want ik wil er wel graag met Jesper heen.
Haha meiden, jullie hebben me dus ook voorbij zien komen in beeld Zelfs op sinterklaasjournaal werd het nog dunnetjes over gedaan Oja degenen die t niet gezien hebben: Player omroep.nl en dan de 25e minuut Vanavond flinke domper op onze leuke dag.. Tim viel keihard met zijn hoofd op de tafel Gevolg: een snee van 2 cm lang en halve cm breed net onder zijn wenkbrauw Naar de chp geweest en stond te ver open om te plakken, nu heeft mijn ventje dus 3 hechtingen
Ja ik had het gezien Imsala, wel leuk hoor! Arme Tim, hopelijk heeft ie niet te veel pijn, arme jongen, geef hem maar een dikke knuffel van ons!
@ Suus: hoe is het nu verder met Elise? @ Darcy: is Ollie nu weer de oude? Met jou ook? @ Imsala: jaaa leuk dat jij met je kids op het beeld komt staan. Arme Tim, zeg...sneu zeg...beterschp met hem. @ Rootje: dank je wel voor je ah puzzel. Nu heb ik hem eindelijk compleet