September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    @miranda: het gaat goed met elise gelukkig!

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden,

hier een hangerige, koortsige Ollie die wel drinkt, maar niet eet. Hij blijft morgen thuis en ik ook... want ik begin sinds vannacht ook flink te snotteren en hoesten :( Denk aan een gewone verkoudheid in elk geval... en bij mij duurt dat altijd max. 3 dagen gelukkig.

Verder druk met het leegstaande buurhuis, een Zaans houten huis dat op instorten staat en al jaren leeg staat. De eigenaar wil er niks aan doen zolang zijn bouwplannen (die de buurt en wij afkeuren) niet mogen worden uitgevoerd.
    In elk geval vannacht wéér een inbraak, wéér de tent open en wéér het gevaar van brand en andere ellende. Ons huis is ook van hout, dus deze zwangere miep vindt de maat vol na al die jaren en heeft wéér met de politie en gemeente aan de lijn gehangen. Morgenochtend verder met de politie - maar dat rothuis staat wél wagenwijd open :(

Word gek van die eikel van een eigenaar, die een bouwbedrijf heeft en het een rotzorg zal zijn wat er gebeurt (letterlijke woorden tegen ons: "Vind het wel jammer voor jullie als er brand zou uitbreken, hoor.") Sukkel :x

Zo. Even afkoelen nu. Je moet er toch niet aan denken dat we overvallen worden door brand, we kunnen geen kant op :(

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Suus, fijn dat Elise weer opknapt en jij ook, zeg :)

Imsala, leuk stukje, wat kijk je trots (en wat is je haar lang geworden, leuk hoor!)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi meiden

ik lees mee maar heb de puf niet altijd om te reageren. sorry daarvoor

ik heb nog erg veel last van me schildklier en de laaste 3 dagen heel extreem. moe, hartkloppingen en vandaag was me zicht helemaal troebel met als gevolg dat ik op het eind van de sinterklaasoptoch gevelt werd door ee hevige migraine aanval. eenmaal thuis flink overgeven en ben op bed gaan liggen. het gaat nu ineens wel weer. wat het rare is dta ik altijd alleen een migrane aanval heb tijdens de zwangerschappen en verder nooit. echt bij alle 3 net voordat ik positief teste had ik een aanval. nu ben ik vorige week in de stopweek niet ongesteld geworden en gaf de nieuwe pil de schul. het zou daar ook vewoon van kunnen komen heb namelijk de 24-4 pil en dus maar 4 stopdagen ipv 7. ga morgen voor de zekerheid testen omdat ik de pil regelmatig 24 uur vergeten ben.

darcy: beterschap

imsala: arm ventje. dikke kus en knuffel voor hem

alicia vond trouwens de in en optocht geweldig. ze keek der oogjes uit, nando sliep als een roosje. was me dc kaartje vergeten maar kon nog wat fotos maken. tante van alicia had der fototoestel gelukkig ook bij en krijg daar dinsdag de fotos van :)

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia als piet

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nog een

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Ook ik heb de laatste dagen wel meegelezen, maar even niet de puf gehad om te reageren...:)

Darcy: %^^&^&*#$# :x
    Wat een rare vent zeg, bekommert zich dus echt niet om zn medemens! Kan me goed voorstellen dat de maat nu vol is, zou ik ook hebben!
    Beterschap voor Ol en ook voor jou, verstandig dat jullie morgen allebei thuis blijven, lekker rustig aan doen!

Suus: Fijn dat Elise weer is opgeknapt :) Toch zielig als zo'n kleintje niet lekker is.

Lovewinnie: Hmmm, hoop niet voor jou dat je morgen positief test. Toch maar proberen je pil wat consequenter in te nemen denk ik ;)
    En leuke foto's van Alicia, wat een grote meid al!

Al: Hier gaat het redelijk, al moet ik echt rustig aan doen, anders protesteert mn lichaam echt tegen:( Heb gisteren multivitaminens gehaald en vit C en homeopatische druppeltjes bij spanning en stress. Hopelijk wordt ik er wat rustiger van ;) Zoals de vrouw zei in het kruidenierswinkeltje 'je lichaam en geest moeten weer in balans komen'!

Stond daar trouwens wel met verbazing. Die vrouw kent mij helemaal niet en ik vroeg dus of ze iets kon geven tegen hyperventilatie. Zegt ze tegen mij, volgens mij ben jij perfectionistisch :$ Je ziet er perfect uit en je hebt een gezin met jonge kinderen en waarschijnlijk verwaarloos je jezelf dus :$ Pff, toch wel vreemd als een wildvreemde dit tegen je zegt, en ze heeft nog gelijk ook ;);)

Fijne avond allemaal!
    Ga zo lekker Boer zoekt Vrouw kijken en duik daarna lekker mn bedje in!

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: Zolang Ollie wel blijft drinken is het helemaal goed. NIet willen eten, dat is op zich niet erg! Let er wel op dat hij goed plasluier heeft!!!!
    Hé verdorie zeg van je naast huis...ik vind hem nu al spookhuis toen ik 't laatst bij je was geweest...het was beter geweest als de krakers in zullen wonen....maar zo werkt dat niet vanwege kl*te eigenaar...laat de politie maar bij jullie komen nu je niet lekker bent evenals Ollie.
    Het is wel goed dat jullie morgen even tegen de politei zeggen, zo gaat het niet meer langer zo...
    Hebben jullie wel een brandalarm in jullie huis? Wij wel, tsja...je weet maar nooit.

@ Lovewinnie: als je geen 3e kind wilt nemen is het overwegen waard om een sterilisatie nemen??? Dan hoef je niet meer nadenken dat je de pil nog moet innemen?
    Doe er rustig maar aan, maar wel erg fijn om iets van je te horen.
    Leuk dat Alicia als zwarte piet verkleedt!!!

@ Joyce: die kruidenier ziet je meteen door hoe je bent. Gelijk heeft ze ook! Je zal in de komende weken/maanden echt moeten leren om niet teveel van jezelf vergen. Ja lichamelijk en geest in balans komen...het is moielijk in het begin....maar je kan heus wel. Je lichaam zegt al genoeg, en daar ga je naar je eigen lchaam luisteren.
    Is Yoga wat voor je?

Vanmiddag zijn Jeroen, Matthew en ik bij onze vrienden op bezoek geweest. Matthew kon leuk met reno samen spelen, hij is wel 2,5 maanden ouder dan Matthew.
    Alleen wat we niet bij kunnen voorstellen.. (sorry als we beetje te snel veroordelen..)
    Reno is erg betutteld door zn moeder. Zij voert hem "dwingend" eten, ook al zegt zij dat ze geen strijd wilt maken. Hij wilt al een tijdje geen warme maaltijd eten. Logisch dat het zo op die manier is.
    Daarnaast krijgt hij 2 flesvoeding 's morgens en 's avonds ...uh?
    (sorry als ik te snel vooroordeel, misschien doet een van jullie nog steeds met je kind, dan trek ik mn woorden terug). Maar hij is bijna 2,5 jaar...zoiets doe je hem niet aan.
    Matthew krijgt al een jaar geen flesvoeding meer, maar kan heel goed aangeven als hij wilt drinken of hij zegt/gebaart tegen mij: ik heb dorst.

Maar goed...ik moet het gewoon ff kwijt...we respecteren hun opvoeding...

Fijne avond!
    XXX

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ meiden, ik ben hier weer hoor!

@ lovewinnie: alicia ziet er leuk uit als pietje! :D

@ miranda: ik snap je reactie wel hoor, mijn neefje zit in groep 1 en hij drinkt thuis dus ook nog uit het flesje, vind ik ook zo vreselijk!

@ joyce: ik snap dat het heel bizar overkomt dat een vreemde zoiets tegen je zegt, maar vaak zien buitenstaanders het nog beter dan jijzelf/ je naasten! Hopelijk gaat het snel lukken! Succes meisie!

@ Darcy: Hopelijk helpt het thuisblijfdagje van vandaag! Beterschap iig! En wat een verhaal van die man! jeetje...

@ all: ik ga werken, sorry was ff snel!

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    De kids zijn zelfstandig aan het rekenen, dus ff tijd voor jullie! ;)

@ imsala: leuk dat je volop in beeld kwam! :)

@ all: Aiden vond het sinterklaasfeest ook GEWELDIG! Hij was natuurlijk ook verkleed als pietje en zag er heel schattig uit! Hij stond te springen en te dansen op de muziek en was helemaal niet bang voor de pieten. Hij heeft sint ook nog een hand gegeven, mijn stoere vent!
    Hij riep de pieten steeds, zo van geef mij nog eens even wat pepernoten! hahaha
    En dat hij zijn schoentje mocht zetten en er de volgende dag ook nog wat in zat, vond hij maar heel vreemd! hihi
    Dat is nog wel lastig te begrijpen voor ze....Maar goed, zaterdag komt de sint in Hellendoorn dus daar gaan we ook naar toe.
    En we hebben in ons plaatsje het huis van sinterklaas, ook wel een bezoekje waard denk ik. Leuk leuk! :D

@ lovewinnie: Nou veel succes morgen bij het testen...hoe komt het eigenlijk dat je zo vaak de pil vergeet. (sorry, bedoel dit niet verkeerd hoor, maar het valt me gewoon op..;))

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ja waarom ik die pil vergeet omdat het gewoon niks is voor mijn. ik heb expres nu de 24-4 pil die je continu moet slikken maar waarvan 4 pillen niet werken. doordat je continu moet slikken is de kans op vergeten veel kleiner maar dat moet nog blijken. zit nu in de 2e strip en was gisteren alweer vergeten. vaak denk ik er aan en heb dan zoiets van doe ik straks wel. hij ligt gewoon langs me tandenporstel dus kijk er elke morgen tegenaan. nu nog zo dat ik hemook meteen inneem

strilicatie dat wil ik dolgraag maar ben te jong. (24) en ze zeiden kom maar terug als je 30 bent misschien dat we het dan overwegen. een hoge dossis hormonen ineens zoals ene prikpil kan weer niet ivm de schildklier voordat ze de oorzaak hebbne gevonden. 25 en 26 november heb ik een hals echo en moet 24 uur z'n kastje meesleuren om mkijn klachten icm met hartkloppingen te kunnen waarnemen. heb weer bloed moeten laten prikken en dan meen 4 december heb ik de uitslag van wat ze hebben gevonden of dat ze uberhoubt de oorzaak hebben gevonden

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    En als je de strip nou op je hoofdkussen in bed legt, dat je de pil 's avonds slikt?
    Dat deed ik altijd, dan zie je hem sowieso liggen?!
    Ach ik bemoei me er ook zo tegenaan sorry hoor!

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    marsab: nee tip zijn altijd welkom. ga het is proberen. op me nachtkasje ofzo. nog niet zon gek idee. ik hoop dat het vergeten van de pil snel verleden tijd is. vergeet hem max 24 uur en neem er dan altijd 2 tegelijk. nog nooit problemen mee gehad maar ooit is de 1e keer zeggen ze. vanmiddag gaat alicia naar de peuterspeelzaal en denk dat ik dan even een test ga kopen. denk niet dat ik zwanger benmaar gewoon voor de zekerheid. moet er niet aan denken

14. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Lovewinnie
    Als je m toch naast/ op / onder je tandenborstel hebt leggen dan kan je m toch bijna niet vergeten. Toch??
    Als je m dan 's avonds mist heb je m altijd 's morgens nog!!!

@ All Goedemorgen!!!

Ben vandaag vrij, Peter ook en de mannen zijn ff een taart bij de garage aan t brengen. ff tijd dus.
    Hebben een heerlijk rustige zondag gehad:)

@ Sinterklaas
    Tygo vind t helemaal leuk....rende vanmorgen weer naar zijn schoen maar zat nu niets in.
    Hoevaak laten jullie de schoen zetten?? Ik denk ik 1 misschien 2 per week. Is dat te weinig??
    Zaterdag mocht t dus wel en dan gaan we ook echt liedjes zingen bij de achterdeur.
    Maar hij vind t dus leuk. Zaterdag komt ie hier in t dorp, ben benieuwd of hij t in t echt ook leuk vind hihi.

@ Darcy Gaat t albeter?? BETERSCHAP!!!

@ Joyce Ja apart he als iemand dan zoiets zegt!!
    Doe lekker rustig aan en voel je niet verplicht iets te schrijven (zegt Pris;) hihi)

@Lovewinnie leuke foto's!!

@ All Tot later!!!

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    sinterklaas: hier mogen ze elke dag de schoen zetten en de ene keer een klein kadotje en de andere keer wat lekkers. was het gisterenavond vergeten en ze had niks door gelukkig. maar normaal elke dag. heb ook veel bellenblazen van de action. 3 voor 60cent. die had ze gisteren 1tje en was door het dolle heen :)

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Hier ook 1 of 2 keer in de week, vind ik meer dan voldoende. Het gaat om het idee, het moet speciaal blijven vind ik....

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    lovewinnie: succes met de tips! ;)

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    pris: leuk dat Tygo zo genoten heeft van het schoentje zetten!
    Nu afwachten hoe het zaterdag gaat! :)

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Wij hebben nog geen schoen laten zetten, beginnen we komend weekend denk ik pas mee. Sinterklaasintocht is hier pas de 28e, dus misschien dat we dan pas beginnen.

Ook niet vaker dan 1 a 2 keer per week hoor, het moet wel een beetje leuk blijven, bovendien is de verrassing dan groter. Tenminste zo zien wij dat dan.

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hai meiden!!!
    Een lekker weekend gehad??

Darcy: oooh zo'n huiseigenaar. gggggrrrrrrrrrrrrrrr je zou m toch wat doen.....
    Hoe is het met de snotterigheid??

Marsab: handig zelfstandig rekenen :)
    EN leuk het huis van SInterklaas!!

Joyce: bijzonder zeg! Was je toevallig bij Rozemarijn geweest?? Take Care!!

Lovewinnie: ja het schiet niet echt op als je de pil vergeet hihi. Maar is misschien een mirena niet een goede oplossing voor je??
    Want iedere keer die onzekerheid lijkt me ook niet echt fijn, en bovendien kun je er op deze manier natuurlijk bijna op wachten dat het een keer wél raak is... No offence natuurlijk he?!
    Jee wat een leuke foto's van Alicia, wat lijkt ze al groot en wijs!!!

Hier een lekker weekendje gehad, zaterdag de intocht op tv gekeken, heerlijk, chocolademelk, limonade en een grote bak koffie verkeerd, kruidnootjes op tafel, Party :)
    Gisteren is Isa met Stefan naar de show van Ernst en Bobbie geweest (via zijn werk hadden ze daar plaatsen) helemaal leuk natuurlijk, Pieten, Sint, en Xmix (?!) kwam optreden. En natuurlijk een kadootje op het laatst :)

Schoenzetten: wij doen iedere zaterdag, dus dat is in totaal 3 keer.
    Deze zaterdag alleen wat pepernootjes en schuimpjes, spannend zat.
    Volgende week doe ik denk ik een klein pakje wasco's oid voor de jongens en stiften voor Isa. (Weet niet hoe het bij jullie zit, maar die gasten van mij zijn niet te vertrouwen met sitft, voor je het weet heb ik graffitti op de muur...)
    De jongens hadden vrijdag hun afscheid op de dreumesgroep en zijn vanaf nu definitief op de peutergroep, wat ze helemaal super vinden. (Tja, ze hebben er een ballenbak... :))
    Leuk detail, op de vrijdagen hebben ze daar nu 3 tweelingen :)
    Het is een klein KDV maar toch zitten er in totaal nu 4 tweelingen op :)

Verder heb ik gisteren even flink woorden gehad met man-lief.
    Ik bezeerde vreselijk mijn teen en toen liep ik over. Ik heb hem toch (weer een keer) voor de voeten gesmeten dat ie echt meer moet doen in huis, want alleen red ik het simpelweg niet om alles netjes, gestructureerd, opgeruimd, schoon te houden en de was / droog / strijk enz enz enz te doen. PLUS nog eens de kinderen erbij. Die doe ik ook iedere avond in bad, aankleden, in bed ("ja maar ik ruim dan de tafel af" - euhm DUH)
    Conclusie was eerst: dan moet je hulp hebben! (euhm ja van JOU!) en vervolgens was ik niet in balans (tja, hoe zou dat nou komen, ik probeer alle ballen in de lucht te houden en ohja, mijn moeder is ook nogeens net dood...)
    Inmiddels lijkt het besef wel een beetje te zijn ingedaald, want hij heeft vanmorgen voor zijn werk de vaatwasser uitgeruimd hahaha nou, als ie dat 's morgens vroeg doet, dan is er wel een reden voor.
    Dus, het lijkt de lucht wel een beetje geklaard te hebben. Nu maar hopen dat ie dat blijft doen....

Deel Deze Pagina