@joyce: mogen ze niet gevaccineerd worden als ze verkouden/hoesterig zijn? Dat had ik nog niet gehoord. Jesper is namelijk snipverkouden en hoesterig en hem kennende blijft dat ook nog wel even zo. Nou ja, dan zou de keus wel snel gemaakt zijn haha.
@inenten, bij ons op de oproepkaart stond alleen dat ze niet ingeent mochten als ze hoger dan 38 graden hadden. @Pris, op zich fijn dat er niks uit de foto's kwam, maar kan me goed voorstellen dat je nu verderop wilt. Als ik het zo hoor klinkt het inderdaad niet goed. SUcces en sterkte ermee!
Heb gelezen op de oproep van de vaccin voor matthew als hij verkouden is of zo mag hij wel inenten. Maar als hij koorts boven 38,5 graden heeft mag hij niet laten inenten.
@ Pris: je hebt toch een goede actie ondergenomen wat betreft Peter. Verder blijft het moeilijk over het laten inenten...je moet gewoon doen wat het voor jou 't beste lijkt.
Hi y'all! Heb samen met mijn man het YouTube-filmpje van Imsala gekeken - en deze goede man bevestigt een aantal van onze ideeën. Ook hier een oproepkaart voor Ollie gekregen, hij krijgt de prik maandag niet. Ik doe het sowieso niet. We zullen het zien, de tijd zal het leren... Pris, fijn dat je met 'goed' nieuws komt en geen nare uitslag! Extra druk voor jou (kan je het erbij hebben?) en voor Peter ook niet mals... sterkte!! 'k Ga zo naar fysio... normaal gesproken gaf ik nu nog les (tot 14:20 uur en, na een tussenuur, tot 16:10 uur), maar zit al lekker thuis Die 70% werken is de max, hoor Gisteravond van 16 tot 21:30 uur gewerkt, man, ik viel óm Vanavond gaat Bas darten (flinke wedstrijd) en duik ik met boek en flanellen pyama (seeeeeexy!) in bed. HA! Fijne middag nog
Tja ik denk toch ook echt dat ik voor NIET vaccineren ga..... Het verhaal van het filmpje bevestigde mijn gevoel... Het verhaal van Pris zette me dan wel weer aan het denken... mmm lastig... Darcy: Hoe was het bij de FT? enjoy your book !!! Pris: ja, hoe nu verder? Sterkte hoor, het is pittig zat zo!!! En beterschap natuurlijk voor Peter! Rootje: fijn dat jullie nu iig voor elkaar hebben dat Rene de prik wel mag halen! Joyce: hoe is het nu verder met jou?? Fijn dat je je nu met sporten wel gewoon goed voelde! Heb je nog gewerkt? Red je het een beetje allemaal?? Miranda: hoe was je ECG?? Imsala: niks aantrekken van wat anderen vinden, volg je eigen gevoel en dikke vette pech voor de rest... Hoe is de situatie nu tussen jou en je vriend? En met je schoonouders in huis? en hoe is het met de kids? Jennifer: jezus meid.... o wat leef ik met je mee.... Wat een rotsituatie, en dat is het understatement van het jaar.... Houd je taai! Ook ik heb nog wel een campingbedje staan. En heb je nog kleertjes nodig voor Matt? Welke maat heeft hij nodig? Ik heb nog ZAT op zolder staan!! Please laat het me weten!!
hey meiden! @ inenten: wij laten WEL inenten. Eerst zei ik ook steeds nee, maar ik vind het toch wel eng worden en Aiden heeft ook bronchitis dus dat maakt mijn keus al weer wat makkelijker. Hij hoest met het slechte weer alles bij elkaar. Ik wil niet weten wat er gebeurd als hij de mexicaansen griep erover heen zou krijgen... @ pris: wat fijn dat het uitslag niets verontrustends was. Een een eigenwijs mannetje dus. Maar goed dat hij zo'n zorgzame vrouwtje heeft! @ miranda: ja al meer nieuws? @ jennifer: Als ik je verhaal lees wordt ik intens verdrietig. Ik weet niet veel te zeggen, alleen dat ik je een sterke vrouw vind en dat ik zeker weet dat er betere tijden komen. Zet hem op meid. Knuff... Vandaag wezen zwemmen met Aiden en Marc. Aiden vond het water eerst heel eng! We snapten er niks van, hij moest echt weer even helemaal wennen. Na een tijd werd hij wat losser.... Ach ja, komt wel weer! Morgen weer naar Sinterklaas, dan komt hij in Hellendoorn. Dus morgen maken we weer een pietje van Aiden. Leuk leuk! Het spijt me dat ik hier niet zo veel te vinden ben, komt wel weer. Heb het gewoon druk met andere dingen, maar ik lees wel mee. Ik droomde vannacht dat ik zwanger was en kon de baby duidelijk voelen. Ik merk dat ik na zulke dingen altijd weer een beetje in een dipje raak... Gun me even wat tijd, dan zien jullie me vanzelf wel weer!
@ all: mijn ECG was goed gegaan, mijn hart is dus in orde. Waarschijnlijk ligt aan vermoeiendheid en/of schildklier. Nu eerst afwachten op de bloeduitslagen, w.s. op donderdag a.s. al. Ik ga nu douchen en om 11.30 uur gaan we hier weg naar Ijmuiden bij vrienden op bezoek. En rond 15 uur zijn we weer thuis, en dan om 15.45 uur ga ik alleen weg, ga dan met 2 vriendinnen lekker tapas eten in Haarlem. Fijne dag allemaal en ook voor degenen die met Sint intocht hebben! Liefs, Miranda
Goeiemorgen, meiden! Lieve Marsab, ik herken die wens en het dromen over een levendig kindje in je buik... je wilt het zo graag... ik kan alleen maar hopen dat het voor jou en Marc snel zo mag zijn, het zou een prachtig 2010 worden dan. Geef de moed niet op, hoor! Wanneer ga je weer naar de gyn, of had je dit al geschreven? Voor de rest: even druk nu, ik snotter enorm sinds gisteravond en dacht juist dat het beter ging. Krijgen straks bezoek, ga nog even stofzuigen nu. Girls, check your e-mail
Meis, blij te lezen dat je hart goed is. Ga vandaag lekker genieten en niet te veel piekeren. Gezelligheid en meidenpret doen een hoop goed!
Hoi meiden @schoenzetten: 2 keer per week vinden we genoeg.Het moet ook 'leuk' blijven. En ze krijgen al zoveel. @sint: zo meteen gaan we naar het werk van mijn man en daar komt sint. Alle kindjes onder de 9 krijgen dan een cadeau. Erg leuk. @vaccineren: waren het niet van plan, maar nu er kindjes op de creche ziek zijn, doen we het wel. Ik zelf doe het niet, alleen Jesse. @Jennifer: weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve... sterkte meid!! Afgelopen donderdag voor een echo geweest en alles was goed. Kindje lag te zwaaien en dat zag Jesse ook. Hij vond het heel leuk. Hij vroeg alleen wel of het kindje nou in mama's buik zat of in de televisie!! tot snel Liefs Simke
Ach Simke, wat een leuke reactie van Jesse! Fijn dat de echo goed was. Gaat het ook goed met jou? Geen nare kwaaltjes? Hier een zoon die nu de Sint heeft gezien (intocht in het dorp) en het heel leuk vond. Hij zet vanavond zijn schoentje en krijgt van ons een mini-Thomas en een snoepbuisje met Smarties (de dop is het hoofdje van de Sint.) Volgende week viert het kinderdagverblijf Sinterklaas met diens bezoek en op zaterdag gaan we ouderwets boerenkool eten bij mijn pa. Open haard aan, flesje wijn open en een juten zak met een paar zeer kleine cadeautjes erin. Heel bescheiden altijd, maar vooral gezellig. Duik nu weer op de bank onder mijn fleece deken, pf, ik snotter enorm! Was ook niet mee naar de intocht, lekker thuis vandaag. Iedereen een fijne avond!
Kijk eens aan: groeit goed!! Wat een mooie buik al!! En Beterschap!!! Marsab: hopelijk wordt het aankomend jaar jullie jaar!! Sterkte meis!! Miranda: fijn dat het ECG goed was, nu de rest afwachten. Leuke dag gehad? En lekker gegeten?? (Toevallig bij El Pincho, achter de grote kerk??) Simke: wat leuk!! Jee 15 weken alweer!!! Hier ook schoentjes op de mat Voor Isa nieuwe stiften, de jongens ieder een puzzel. En uiteraard wat strooigoed
Bedankt voor je SMS Ja het was gezellig gisteren en ook met de meiden. Vannacht kon ik pas rond 3 uur slapen Matthew sliep 't liefst bij papa in ons bed, dus zijn we met z'n drietjes op bed geslapen. Zo sliepen Matthew en ik tot 9 uur 's morgens uit, ook al ben ik zelf niet wakker genoeg. Als Matthew vanmiddag 'n tukkie gaat doen, doe ik mee En verder voor @ Marsab: het lijkt me heel logisch van je droom waarnaar je zooo hebt verlangd!!!! In het jaar 2010 krijgt Aiden een brusje!!!! Al begonnen met middeltjes slikken zoals iets wat met kruidenpeper of zo?
@ Darcy: wat een prachtbuik foto!!! Beterschap met je verkouden! @ Simke: wat grappig hoe Jesse hierop reageert op de echo foto. Hee vervelend zeg dat de kindjes op de creche ziek zijn! Nee dat was niet bij El Pincho. Maar Tapas eten bij de Karmeliet (in Spekstraat 6, Haarlem, achter de kerk). Wel waren we eerst verdwaald, uiteindelijk waren we in de hoerenstraat beland......gelukkig hebben we die eetzaakje gevonden....3 kwartier gelopen, zo vullen we onze maag weer goed aan daarna bij de kroeg "De Lift" in, heel veel mannen zijn daar, maar wel ook gezellig
weer een zware kutnacht achter de rug kan echt niet meer en ben dood en dood op. straks maar even slapen oorzaak http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/176002-heel-e-nacht-overgegeven-geen-koorts-etc.html#post6005684 alicia is dood en dood ziek marsab gun het he zo. ben voor alicia een jaar bezig geweest en na eenmiskraam had ik de moed opgegeven en had zoiets laat maar. heb toen met kerst en oud en nieuw flink gedronken met in me achterhoofd we slaan een maandje over, niet bewust geklust etc en resultaat was 12 september ons alicia geef de moed niet op, brusje is onderweg
Hoi meiden @darcy: hier wel kwaaltjes, vooral last van mijn darmen, verstopping. Moet nu elke dag lactulose nemen en dan gaat het wel. Verder zit er een zenuw klem in mijn heup (had ik bij Jesse ook) heel vervelend, want zo nu en dan ben je dan het stuur over je been kwijt. Maar verder gaat het op het moment wel. @noor: heb het gevoel dat het nu ook veel sneller gaat, dan d vorige keer. @mexicaanse griep: neefje en tante van Jesse hebben het nu ook sinds maandag en we hebben ze de zondag daarvoor nog gezien. Zijn allebei wel vatbaar en vaak ziek. We wachten het af. Verder hier alles wel oke. Simke
Hé meiden! FF snel, want Boer zoekt Vrouw begint zo! Darcy: Moooooooooooooooooooi buikje meid! Wat een trots hé! Blijf het mooi vinden om te zien...! All: Gisteren Sinterklaas binnengehaald bij Dave op zn werk, was helemaal geweldig! Aangezien Dave in de haven werkt hadden ze een boot helemaal omgebouwd tot de boor van Sinterklaas en zijn Pieten, dus dat was helemaal leuk! Kyra vond het ook geweldig en was absoluut niet bang. Ze zei steeds 'Klaas, Klaas' en Piet, Piet'! En ze liep steeds naar Piet toe om een handje strooigoed te halen, zó schattig om te zien. En telkens als we een liedje gingen zingen, stond ze voor Sinterklaas te dansen en te springen Ja, het heeft veel indruk op haar gemaakt en Klaas en Piet zijn nu favoriet bij haar. Ook zijn de kids hartstikke verwend (door onszelf uitgekozen cadeautjes ) Kyra heeft een badje gekregen met echte douchekop en bubbelbad voor haar Baby Born pop en een puzzel van Hellokitty om te leren tellen. Timo heeft een stoere camper gekregen van Sesemstraat een een tv-bus met allerlei geluidjes en knopjes, helemaal leuk! Gisteravond mocht ze ook haar schoentje zetten samen met Timo. We hadden er een wortel ingelegd voor het paard En vanochtend wist ze het nog precies en liep gelijk naar de open haard waar ze dus het cadeautje zag liggen. Meiden, ik ben er van tussen...... Fijne avond!
Hoi meiden, Heb even vlug bijgelezen. Jennifer, schrok erg van je verhaal. Daarom ontelbaar veel dikke knuffels en sterkte met deze situatie. Hopelijk komt er snel weer wat zon in je leven. Inenten: onze meiden krijgen donderdag de eerste. We laten het wel doen. Eerst was ik geen voorstander, maar zijn nu allebei helemaal om. Zelf kan ik nog niet ingeent worden maar weet ook niet of ik dat zou doen als ik langer zwanger ben. Toch nog een stuk riskanter zo'n kleintje in je buik. Darcy, gefeliciteerd met je vriendin! Voor iedereen veel liefs, Sophie