September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.282
    36.147
    113
    @darcy: nou ik vind dat je een mooi figuur hebt, lekker puh! Was zelf wel iets zwaarder toen al hoor met 24 weken en ben ook nog iets kleiner...

@noor: ja, als je man handig is wel haha, maar de mijne is dat niet bepaald, daarom ook extra garantie afgesloten. Enne is dat niet Murphy's law ofzo, dat alles tegelijk stuk gaat? Ik wacht ook op het volgende.

Hier zijn de lagers stuk en er moet een heel nieuwe trommel in.

O ja, vandaag kwam die maat van mijn man naar hem toe. Hij had aan de directie gevraagd waarom mijn man er niet uit hoefde en hij wel terwijl hij er langer werkte. Uitleg: mijn man functioneert op academisch werk- en denkniveau en hij niet.. Oeps.. Best lullig eigenlijk.
    Weet je wat ik eigenlijk grappig vind is dat ik dit nooit achter mijn man had gezocht toen ik hem ontmoette. Hij had echt geen algemene ontwikkeling, was thuis altijd heel klein gehouden. (volgens zijn moeder kan hij niks..)En zijn sociale vaardigheden zijn nog altijd beneden de peil haha.

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik ben brak....

Matthew blafte vannacht om 03.00 uur, ik heb hem bij ons op bed gelegd...pas rond 6 uur viel hij in slaap en ik ook... :$
    Nog geen 3 kwartier later ging de wekker af...zucht....ik ben echt moe...hoofdpijn door tekort slaap.
    Matthew heeft geen koorts of wat dan ook, alleen wat beetje verkouden.
    We hebben toch maar besloten dat hij de prik vanmiddag krijgt.
    Op het KDV krijgen de kindjes vandaag ook de prik...

Ik ga niet mee....ik kan het echt niet aanzien hoe matthew de prikje krijgt...ik ben dan wel een watje...papa jeroen haalt hem op om 15 uur van het kdv en gaat met hem mee.
    Morgen is papa jeroen vrij...en ik ben vooral benieuwd of ik vanavond een goede nacht zal krijgen ivm de bijwerkingen van Matthew. Ik moet morgen werken, hoop dat ik kan slapen....

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Even over de m-griep vaccin vanuit ander topic:

Iemand schrijft: Inderdaad, die stoffen squalene en thiomersal zijn bij ons ook de reden dat we geen Pandemrix in willen spuiten bij onze zoon van 3.

Ander reageert: Wij zijn zelfs nog op zoek gegaan naar een vaccin zonder deze omstreden stoffen. Ze zijn in 2001 uit alle RVP kindervaccins gehaald, dus waarom nu wel weer in het M-griepvaccin? En dan ook nog al die kleine kindjes ermee inspuiten? Dit heb ik meerdere malen gavraagd via de site van het RIVM maar er werd geen duidelijk antwoord op gegeven.

Wij weten nu dat in bijv. Engeland, Duitsland en de VS wel vaccins beschikbaar zijn waar die 2 stoffen niet inzitten. Ze zijn daar een stuk voorzichtiger met Pandemrix. Als er in NL een vaccin beschikbaar was zonder adjuvant en conserveermiddel dan hadden we onze kleine man waarschijnlijk wel ingeent....

En de ander vindt deze brief uit de site:
    Melden bijwerkingen Thiomersal in griepvaccin

Kamerstuk, 20 december 2005
    De Voorzitter van de Tweede Kamer
    der Staten-Generaal
    Postbus 20018
    2500 EA DEN HAAG

DBO-CB-U-2639574

dinsdag 20 december 2005

In antwoord op uw verzoek van 21 november reageer ik hierbij op de brief over het niet kunnen melden van het ontbreken van Thiomersal in griepvaccins.

Het is juist dat de vaccins die in Nederland gebruikt worden voor de jaarlijkse influenzacampagne sinds 2004 geen Thiomersal meer bevatten. De reden om Thiomersal uit vaccins te weren is niet geweest bijwerkingen te voorkomen, maar om het lichaam niet onnodig met kwik te belasten. Ook de in Nederland voor het Rijksvaccinatieprogramma gebruikte vaccins bevatten geen Thiomersal.

Het verdwijnen van Thiomersal uit de influenzavaccins is min of meer stilzwijgend gebeurd. Wel is het in de bijsluiters bij de betreffende producten te lezen als ze Thiomersal bevatten. De vaccinatiecampagne voor dit jaar heeft inmiddels al plaatsgevonden zodat het actief informeren van huisartsen over de afwezigheid van Thiomersal mijns inziens niet zinvol meer is. Wel zal ik de betrokkenen verzoeken om dit punt in de campagne van volgend jaar mee te nemen.

De Minister van Volksgezondheid,
    Welzijn en Sport,

H. Hoogervorst

Ik probeer mezelf niet gek maken door de hype en de reacties van de anderen en ook wat ze op de site schrijven,....niemand wordt hier wijzer op.... :(
    Ik ga weer verder werken....liefs, Miranda

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
  5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.282
    36.147
    113
    Ja, waar is iedereen? Ik zit aldoor te kijken of er wat nieuws is, maar helemaal niks.

@miranda: we hebben besloten jesper in te enten en ga nu maar geen dingen meer lezen, want dan ga ik weer twijfelen. Vind het ook zo lastig.

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja je hebt gelijk. Dat had ik ook niet moeten doen...

Over een klein kwartier gaat Jeroen weg van zn werk om Matthew van het KDV ophalen voor een m-griep vaccinatie....

Ik kijk elk x op de klok.....

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    jeetje Miranda, probeer jezelf niet gek te maken. Er wordt vanalles geschreven over de inenting maar ik geloof echt niet dat als het kwaad zou kunnen dat er dan zo'n grootscheeps programma opgezet zou worden. Die stofjes zullen er best inzitten maar de hoeveelheden zijn zo minimaal,, kan echt geen kwaad.
    nu niks meer lezen hoor...
    Hoe is het gegaan met de prik?

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: Matthew heeft even gehuild. Papa jeroen had een ballon voor hem meegenomen om af te leiden.
    Daarna is hij verwend met de circus trein omdat hij 'n grote kerel is. Vind wel lief van hem.
    Verder heb ik zo knallende hoofdpijn en hoop dat ik net als Matthew en papa Jeroen straks goed kan slapen.

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nee hoor, MIJN wasmachine doet het nog (ik leefde mee met Suus ;))

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @inenten: Ollie kreeg vanmorgen de prik (Matt ook naar sporthal De Vang geweest, Miranda?) Hij keek even beteuterd (wat flik jij me nou??), maar kreeg een kikker-sticker op zijn hand en daar is een foto van (lachend kind.) Van ons kreeg hij de metalen mini-Henry, voor bij zijn Thomas-treintje. Een klein gebaar, maar helemaal goed :)

Ik blijf de prikken omstreden vinden tot op zekere hoogte, maar het is nu gebeurd en met het oog op Ollie's medische verleden denk ik, dat het bij ons een kiezen uit 2 kwaden is geweest.

Stil hier... hebben jullie soms mijn Hotmail-account weer vol zitten gooien met berichten :D

O, voor wie het leuk vindt: Gordon Ramsay's Hell's Kitchen (nieuw seizoen) start over een half uur :D Een lelijke, supergoeie kok die ik ZO mijn bed in zou trekken, dat dan weer wel ;)

Fijne avond, vriendinnetjes!

11. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    darcy fancies gordon ramsey!!! nananananaaaaa!!!!!

know what you mean though....

hier ok, vanochtend ook prikjes gehaald met matthew en gwyneth, even een kort huiltje en over, meteen doorstromen. het was in de tv studio hier, ze hadden pepernoten, wat leuke decorstukken neergezet en een mandarijn, gezellige muziek en hopsekee een helium ballon op het eind...drukkies!!

thuis situatie nog steeds bar, ben nu weer terug van mijn mam.we ontwijken elkaar, alles is een conflict. hij wil een ouderschaps plan maken alleen...yeah right!!!

ik moet morgen naar een speciale kliniek in Bosch en duin voor al mijn verzakkingen, kijken of ze er iets aan kunnen doen, ook nog steeds pijn aan mijn schaambeen en incontinent, lovely!!! het is de Alant vrouw kliniek, ben benieuwd, ben al hele dag plasjes aan het meten en opschrijven wat ik drink...

nou meiden, ik probeer hier wat vaker te zijn, maar als het thuis te erg wordt vlucht ik naar mijn mam met d ekids en dogs en die heeft geen internet , vandara...ik probeer wel mee te lezen en er te zijn en ik denk vooral veel mee en leef mee!!

dikke kus!

12. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

even een snelle reactie:
    hier veel last van mijn buik. Ik heb ook ineens een flink buikje en nu dus veel last van de banden en spieren. Ook met lopen is het gevoelig, heb nu al het idee dat ik een waggeleend ben (had dit met Jesse veel later). Nou,ja zo maar weer naar bed, want ik ben nog steeds erg moe.

Reageer van de week wel op iedereen

Liefs Simke

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: Ja Matthew is met jeroen naar de Vang net als Ollie geweest. Vannacht is hij bij ons komen slapen omdat hij ging hoesten en wat gloeide. Nu slaapt hij nog steeds bij ons toen ik op weg naar mn werk hier ben.
    Ik hoop dat hij snel weer de oude wordt....

Wel lag ik al om 21.15 uur in mijn bed en kijkend naar Gordon Ramsey...yeah!

@ Simke: doe er rustig aan....

@ Jennifer: wat heb je zwaar daar....vind knap dat je af en toe ff komt reageren! Niet zo fijn dat je je plasje moeilijk kan inhouden.
    Succes vandaag bij Duin en Bosch.

Ik ga verder aan het werk....tot ltrrrrrrrrrrrrrrrr!

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Grappig....Simke post om 20.53 uur en ik om 08.53 uur....pcies 12 uur later! :)

Toedeloe!!!!!!!!!!!!!

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: hahaha alles voor GOOD FOOD zo te lezen hahahaha

Fijn dat de kindjes de prikken zo goed doorstaan hebben!!!

Jennifer: fijn dat je ons af en toe probeert op de hoogte te houden, sterkte in de kliniek, ze kunnen vast veel voor je doen! Je ben t niet de eerste en zeker niet de laatste, dus laat je goed voorlichten over de mogelijkheden.
    Ik heb je een PB gestuurd.

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!!!!

Zometeen toch maar de prik halen. We mogen tussen 10.40-11.00.

Zal vanmiddag even laten weten hoe t is gegaan.

Tot later!!

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoe reageert Tygo hierop?

@ Rootje: hoe is het nu met Marissa die ze gisteren de prik heeft gehad?

18. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die beide kindjes niet laat prikken nu?

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.282
    36.147
    113
    @imsala: denk het wel. Jesper is vanmiddag aan de beurt.

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girls,

Imsala, Noor ging ook niet inenten, meen ik.
    Ik weet dat we het nu bewust wél gedaan hebben, maar echt overtuigd van het nut zal ik nooit zijn ;)

Kok Gordon: lekker, hoor. Maar manmanman, wat kan hij schelden - geen wonder dat ie een maagzweer heeft gehad... bad temper! (wat dan ook wel weer heel ehm... lekker is... wat een sicko ben ik toch ;))

Jennifer: sterkte in de kliniek, draaiende duimen voor jou dat ze je mogen en kunnen helpen. Hoe doe je dat met je werk, als je vliegt en die klachten hebt? Moest ik opeens aan denken, lijkt me een behoorlijke belasting voor je lijf :(

Miran, Matt lekker uitgerust inmiddels?

Patries, is het allemaal gelukt? Heb het gevraagde gedaan vandaag. Kus, heldin :)

Nou, Ollie tukt. Ik ga eens online shoppen, zoek jurkjes. Had een hele leuke zwarte gekocht van Noppies - staat het me voor geen meter :$ Lijk wel een wandelend tafelkleed met dat ding aan :(

Deel Deze Pagina