@ Jennifer. Succes vandaag!!! @ Darcy. Succes met shoppen. Primark rotterdam heeft heel veel leuke jurkjes en vestjes . Gaat t een beetje??? @ All. Prikje is helemaal goed gegaan, Tygo heeft geen kick gegeven. Stond een beetje raar te kijken naar die vrouw, maar niets aan de hand verder, hij heeft niet eens auw! gezegd. @ Imsala Dat dacht ik ook, dat hier bijna elk kindje m wel gehad heeft nu. Jij niet dus. Heb nog wel samen met Peter het filmpje gekeken wat je hier had geplaatst. Maar in mij ogen is dit ook weer 1 mening van 1 arts. ff rommelen in huis. Tygo is weer heel lief gaan slapen net. Voor de niet-hyvers: Hij is afgelopen wekend voor t eerst in t peuterbed gegaan. Wat wordt ons kleine mannetje toch groot zeg Maar dinsdag was t weer feest. Had m tussen de middag op bed gelegd en duurde een uur en 3 kwartier voordat ie ging slapen (ja zowel hij als ik zijn volhouders) Uiteindelijk is hij toch in slaap gevallen en heeft net zolang geslapen alsdat ie er over deed om te gaan slapen en was de middag voorbij. Anyway nu is hij lief gaan slapen en Peter ligt ook op bed die is vanacht teruggekomen uit Brussel. Tot later!!
ff snel, ben beetje druk met van alles en nog wat vandaag... @miran, marissa had de prik dinsdag middag. Ze heeft er helemaal geen last van gehad. Ze was een beetje onrustig in de rij met wachten omdat haar buurjongetje in de rij ernaast stond en ze daar mee wilde spelen, wat niet kon omdat de wachtrijen van elkaar afgeschermd waren. Dat interpreteerde de GGD als 'bang voor de prik' met als gevolg dat we meteen door konden lopen naar een extra afgeschermde ruimte waar bange kindjes geprikt werden en nog geen 5 min later al weer buiten stonden. Ze moest heel hard huilen tot de naald in haar arm zat, toen keek ze er naar en begon te lachen . Dat huilen kwam gewoon omdat ze bij haar vriendje weg moest, dat vond ze niet leuk. Maar hierdoor waren wij wel lekker snel klaar. Dus hopelijk gaat het over 3 weken beter. Nu ga ik weer even verder, tot later meiden!
@ Imsala: Alleen maak ik me wel zorgen over de lange termijn of dit vaccin wel uiteindelijk nut is of niet. Mn collega heeft mn HA gebeld voor de bloeduitslagen omdat ik steeds op een mail van de HA wacht... Het bleek dat het goed is 2,3 voor schildklier en hemagl. 9 Fijn om te horen,maar ik heb nog steeds last van de momenten van de hartkloppingen/benauwdheid/lichte duizeligheid. Zal het toch door hyperventilatie komen? Ik wacht nog af over een enkele dagen...mocht het toch zelfde blijven ga ik weer bij mn HA langs. Sorry voor mn beetje ego.... @ Lovewinnie: hoe is het nu verder met de ziekenboeg thuis? En voor jezelf qua onderzoek van je hart? @ Pris: wat een dapper Tygo zeg, na de prik! @ Marsab: Aiden morgen voor de prik, toch?
Hey meiden, Helemaal opnieuw beginnen, toen ik alles getypt had, gaf het een foutmelding.. :x @ Prik: Mijn man en ik hebben dinsdag beiden een prikje gekregen, hebben er ook beiden nog steeds last van aan de arm. Keld krijgt hem (voorlopig) niet. Vreemd? Ja, inderdaad, vind ik ook wel. Hier worden blijkbaar voorlopig de 'risicogroepen' ingeënt, waar ik dus bij hoor door mijn zwangerschap. Ouders van kinderen jonger dan 6 maanden of toekomstige ouders horen daar ook bij, omdat het kindje nog geen vaccin kan krijgen, dus is manlief ook geprikt. Wat ik eigenlijk best stom vind, want Keld kan de baby toch evengoed besmetten?? Tja, misschien mag hij binnenkort ook, maar huisarts zei dat hij zijn kinderen voorlopig ook nog niet laat inenten. @ Rootje: Haha, geluk hebben jullie gehad!! Krijgen jullie over drie weken weer eentje? Hier hoeft dat niet! @ Pris: Haha, twee koppigaards samen! Moet af en toe wel vonken geven dan! Maar goed dat hij uiteindelijk toch in slaap is gevallen. Vreemd hé, je kindje de eerste keer in zo'n groot bed te zien slapen? Besef je weer dat ze zo snel groot worden! Hoe is het met Peter? @ Darcy: Had je dat jurkje van Noppies ook online besteld? Is wel het nadeel natuurlijk, kan je het niet terugsturen? Ik duim voor je dat je nu vindt wat je zoekt! Enneh, op die foto is écht niets mis met je figuur hoor! @ Imsala: Neen, Keld is ook niet ingeënt. Voorlopig. @ Miranda: Hoe doet Matthew het nu? En jij, al een beetje beter? @ Simke: Hier ook veel meer last vroeger in de zwangerschap dan met Keld, buikje was er ook veel sneller. Rust maar een beetje uit meid, je moet wel nog even! @ Jennifer: Veel succes vandaag, ook al zal je dit waarschijnlijk niet meer lezen. Vind het fijn dat je hier af en toe komt melden hoe het met je gaat. Wou dat je ons kon zeggen dat alles goed gaat, want dit is echt oneerlijk. Een mens kan wat aan, maar er zijn grenzen natuurlijk. Fijn dat je kids zo flink zijn geweest! @ Suus: Bah, een wasmachine stuk! Ik vrees voor de dag dat dit bij ons gebeurt, is toch wel heel lastig. Fijn dat je mam het kan doen voor jullie. Hoe is het trouwens met haar gezondheid? En hoe was Jesper voor z'n prikje? @ Noor: Ja, gelukkig zijn die mannen wel handig! Heb ik ook wel al dikwijls gedacht, ik kan mijn plan wel trekken, maar uiteindelijk doet hij dingen die ik niet kan én de muizen terug buiten zetten, vind het zo ontzettend vies, vooral als de katten er al aan gekauwd hebben.. (wat heeft dit hiermee te maken???? O ja, dat mannen wel deugen! )
Vanmorgen Sinterklaascadeautjes gaan kopen voor Keld! Ik bedacht me net dat hij véél te véél gaat krijgen.. Hij kan toch maar met één ding tegelijk bezig zijn, zal mijn oma maar zeggen dat ze toch maar boekjes ofzo koopt.. En dan komt Kerst er ook nog aan..
@ Miranda: Wel goed dat je bloeduitslag oké was, maar net zoals Pris' Peter, je blijft dan toch met vragen zitten waar het dan wél vandaan komt. Misschien is effe afwachten idd. het beste en dan terugkeren naar je huisarts..
Hahaha Darcy: beetje last van euhm een "aangepast" libido nu je in de tweede helft van de zwangerschap zit?!?!?!?! Imsala: wij hebben idd ook niet gevaccineerd. Pris: aaaah foto van zijn nieuwe bed??? Prikken goed gegaan?? Virginie: jaiks de muizen buiten zetten?!?!?! Gelukkig hebben we daar geen last van hier, maar geloof dat ik dan ook blij zou zijn met een vent in huis hahaha, ben er niet bang van, maar lekker is anders Ik moet alle sintkadoos nog gaan kopen, naja, alle... we hebben wel ff wat financiele tegenvallers gehad dus geen gekkigheid, ze hebben toch al zat en met kleine kadootjes zijn ze ook blij Volgende week eens kijken, dan ben ik vrij Kids op het kdv en ik kan eens rustig rondkijken Jennifer:hoe is het gegaan?? Rootje:Vind dat Marissa heel dapper is geweest hoor!! Vind het ook wel fijn om te lezen dat iedereen die geweest is zegt dat het logistiek iig goed verloopt, had toch wel gedacht dat er langere rijen zouden zijn enzo. Dus prettig dat dat goed geregeld is!
Miranda: zou gewoon ff met je HA overleggen, misschien is het idd Hyperventilatie, dan kan bijv een fysiotherapeut goed helpen met Ademhalinfsoefeningen... Sterkte! FIjn te horen dat de labuitslagen goed waren iig!! xxx
suus: jouw wasmachine al gefixt?? Hier gelukkig wel! Heb al de vierde was in de machine vandaag, nummer 5 gaat er zo achteraan. Dan nog wel twee te gaan denk ik... Tja 1 weekje niet kunnen wassen...... grrrrr
@ Noor: Tja, we hebben dan ook 4 katten die de muizen binnenbrengen.. Leuk is anders, ben niet bang van lévende muizen, maar vind het gewoon vies zo'n beest in huis te zien. En over de dode zwijg ik, want daar kijk ik zelf niet naar, vind het verschrikkelijk! Hier zijn de pakjes eigenlijk ook wel vrij bescheiden, hij krijgt ook maar één stuk speelgoed van ons, maar als ik iedereen optel van wie hij speelgoed krijgt, kom je aan heel wat.. Maar zoals je zegt, met bescheiden speelgoed zijn ze even blij, op deze leeftijd dan toch!
oké, ik kom er dus net achter dat onze kat (Frits) van pannenkoeken met stroop houdt..... raar dier.... Isa eet een koude pannenkoek (gisteren iets teveel gebakken ) en hij rooft gewoon tot twee keer toe een stuk van haar bord.... hahaha knettergek dat beest
hahah ja onze Frits heeft ook al eea thuisgebracht. In ons vorige huis roofde ie weleens een goudvis ergens uit een vijver... merel, spreeuw en zelfs een keer een kauw, maar ik denk dat ie dat niet meer doet, want die beesten zijn agressief!!! Ze gingen gewoon in formatie duikvluchten op hem uitvoeren! Hij heeft uren in de haag gezeten zo bang was ie hahaha. Gelukkig laat ie ze in de tuin, zijn prooien, molletjes zijn ook favoriet. Ik vind het maar vies....
@virginie: ja, wel raar dat keld niet hoeft en jullie wel.. @noor: nee, hij is nog steeds stuk, nu al 2,5 week! Ik wordt er knettergek van.
@ Noor: mafbeest Frits heb je! Mijn kater heet Insane, het past echt bij hem. Hij is echt maf! Ik probeer dit weekend rustig aan doen en aan leuke dingen denken.... @ Sint cadeautjes: Jeroen heeft vandaag al teveel cadeaus voor hem voor Sint gekocht....dus ik hoef dat niet te doen @ reactie na de prik van Matthew: hij is beetje hangerig, maar wel lief. Hij slaapt ontzettend heel veel. Weinig trek in eten en drinken, Jeroen biedt hem juist drinken aan. Dan drinkt hij wel op, maar uit zichzelf vragen doet hij niet (normaal gesproken wel). Nu kijkt Matthew dvd "Cars" wat papa voor hem had gekocht...
Miranda: hahaha Insane, ja nu herinner ik me zijn naam, geweldig! Hopelijk is Matt weer snel de oude! En goed plan van je om lekker rustig aan te doen van het weekend! lekker genieten, hopelijk voel jij je dan ook snel beter! xxx Suus: ja dat is wel om gek van te worden! Gelukkig kan je mam wassen voor je!! Ik heb vandaag 6 wassen gedraaid... Nog een trommel moet door de droger, maar dat komt morgenavond wel weer.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Nou ik heb t gehad hoor: Hetgeen waar ik steeds ''bang'''voor ben geweest.....................Tygo zei zwarte piet tegen een negroide man (zeg ik dat netjes of niet???) We liepen de supermarkt uit en Tygo had (gelukkig) bij de kassa een zwarte pietje gekregen. Staat er bij de uitgang een daklozenkrantverkoper...echt heel zwart was ie...Tygo zwaaien naar hem: Dag zwarte piet, zwarte piet Ik: ja kom maar lieverd je hebt een leuk pietje gekregen...mooi he??? Geen idee of die man t doorhad, Peter wel iig en die liep vlak voor ons....weet ook niet of ik t goed heb opgelost maar op dat moment was dat even t juiste @ Darcy Gelukt met shoppen??? @ Noor Ik zal van de week eens kijken of ik foto's kan plaatsen. Heb er goenoeg gemaakt. Hij heeft goed geholpen met Peter het nieuwe bed in elkaar te zetten en t oude uitelkaar te halen. Raar beest heb je zeg!!!! Pff en wat een was dan Strijk jij ook of niet?? @ Miranda Hopelijk voelt Matthew zich morgen alweer beter!!!! Jij hebt lekker weekend!!! ENJOY!!!! Deze week niet zoveel gemaild, komt er ook niet altijd van. Wel gezellig als t wel lukt!!! Goede uitslag iig!!! IK probeer morgenochtend vanaf t werk even op iedereen te reageren!!! Veel geschreven vanmiddag!! Leuk!!!
@ Pris: hahaha...heb net aan Jeroen verteld over hoe Tygo hem "zwarte piet" noemt. Gelukkig heeft Matthew dat nog niet gezegd.... Dat van mailen...maakt niet uit...hele ict heeft echt k*tweek gehad..vandaag kon het niet printen op werk wegens blikseminslag in Purmerend....volgende week weer nieuwe kansen Kortom...ik heb mn werk weer ingehaald, dus volgende week komt het goed! MirandastrijktnietMirandastrijktniet MirandastrijktnietMirandastrijktniet MirandastrijktnietMirandastrijktniet MirandastrijktnietMirandastrijktniet MirandastrijktnietMirandastrijktniet MirandastrijktnietMirandastrijktniet 8)8) "Nee, Miran....doe niet zo flauwwwww!" @ Noor: pfoe...wat een berg was, zeg...bij mij om de hoek staat de wasserette, toch wel handig....alleen is het jammer dat het niet gratis is. Nog ff ben je weer bij Truste allemaal! Liefs, Miranda
Hey meiden, zit ik op mijn werk nu, kan ik weer op ZP! Deze site was geblokkeerd. Nu blijkt (de systeembeheerder stond net bij me) dat sommige sites geblokkeerd zijn op 'content.' Als bijv. het woord 'sex' veelvuldig voorkomt op een pagina, dan kan je er als bezoeker vanaf school automatisch niet op. Bleek net dus even dat wij niks met 'sex' hebben, maar álles met 'prik' en 'wasmachine.' Brave huismoeders
Pris, ik schoot me toch in de lach net Dat krijgen we nu, de kinderfase van 'zeggen wat je denkt' - en de ouders zich maar schamen Gisteren ook zo'n leuke met Ollie. Hij is verslingerd aan zijn Thomas, Henry en Gordon locomotiefjes. Kreeg hij van mij het wagonnetje Toby erbij. Dus spelen... maar op een goed moment een bozig jongetje, want als hij "Toby" riep, dan kwam de hond en die maar dralen en denken: "Krijg ik wat te eten van je, ofzo?" DE oplossing volgde al snel toen mama mee wilde spelen: "Nee mama, niet Toby... Tobyette!" (he's SO gay ) Wát een fantasie!