Wat naar bericht over dit slachtoffer.... Kan wel kloppen als Tygo veel kwijlt, dat had Matthew ook paar weken terug. Heeeeeeeel veel dunne diarree....komt door 2 kiezen, dat verklaart heleboel. Fijn dat je geen SInt-stress meer hebt gehad, mooi op tijd alles gekocht! Ja toevallig leuke banner van mij Je vraagt naar mijn vakantie link, u vraagt, wij draaien: Gloria Palace Amadores (Hotel), Spanje met Arke.nl
@ Ismala: top om te horen opver je kids! Succes met L. naar het cb! @ Pris: we hebben toen een ketel bij Nuon gekocht. Het bevalt ons goed. Suc6! Geniet van dit weer. Ik ga zo straks met Matthew lekker een lange wandeling maken richting ander supermarkt (Appie) (moet wat daar gaan halen) en Etos. Ongeveer 20 minuten lopen heen en dan terug ook 20 min. Even lekker koude frisse lucht opsnuiven! @ Pris: heb je dan lekker gefietst? @ Darcy: suc6 met het gesprek! Vanmorgen kwam mn vriendin bij mij op koffiebezoek, wel gezellig. Afgelopen zondag heeft Matthew onze nieuwe dvd speler van 5 maanden oud gesloopt....grmbl...
ben ik weer. heb even terug gelezen maar reageren zit er nu even niet in zal er een paar doen jennifer: weet niet precies wat er aan de hand is maar begrijp dat je in scheiding ligt jemmig zeg dat is niet niks. heel veel sterkte. en je mag 6 weken niks doen? heb zelf vanaf 33 weken zwangerschap plat moeten liggen dus het is mogelijk. hopelijk krijg je veel hulp en steun miranda: vakantie, bofkont. wij willen volgend jaar gaan maar zijn er nog niet uit waarheen peuterspeelzaal: gaat hiet nog steeds super. vond het erg moeilijk om haar weg te brengen in het begin maar ze vind het echt erg leuk. ze gaat 3 dagdelen. vandaag met nando naar het cb geweest en heb meteen alicia gemeten en gewogen. ze weegt nu 13,3 kilo en is 94cm groot nando weegt maarliefst 8925gr en is 68cm ook al een flinke reus en is nog groter dan alicia was op die leeftijd. nando moet nu ook zeker een helmpje en we gaan hem de 17e laten aanmeten. vind het erg sneu voor hem maar beter nu dan dat hij later om zijn scheve koppie gepest wordt.
zijn er trouwens al meer kindjes zindelijk hier of druk aan het oefenen. alicia doet het erg goed en heeft als sinds dat ze 23 maanden is geen luier meer en heeft ook al zeker een maand snachts geen ongelukjes meer . ben super trots. heb altijd een reserve broek bij maar nog niet hoeven te gebruiken. saskia: hoe staat het met je rijbewijs?
@ Lovewinnie Nee hier nog helemaal niet zindelijk. Voor t douchen ofzo zet ik m wel even op de wc maar dan gaat ie piepen en zegt dat ie t eng vind, laat m dan even zitten maar niet te lang...wil m geen trauma bezorgen Grote jongen dus jullie Nando!!! En toch een helpje!!! Hmm, is maar voor even tch en voor een goed doel!!!!!! Hier lekker gefietst vanmorgen, was echt ff fijn om iig naar buiten te kunnen, laatste weken had ik echt steeds regen op mijn vrije dag. Straks weer ff naar buiten!!! @ Miranda Ziet er goed uit zeg!! En de dvd slopen...hoe krijgt ie dat nou weer voor elkaar??!! @ Imsala Goed te horen dat t goed gaat!!! En wat gaat t hard zeg. L ook alweer zo oud!! @ Darcy. Heel veel succes vanmiddag. Zal wel heftig zijn waarschijnlijk!!! Hopelijk gaat t goed!! @ All. Afgelopen zondag hebben we de foto gemaakt voor de kerst / nieuwjaarskaart, was m een beetje aan t bewerken, maar t lukt niet. ff hier wat afleiding zoeken dus en dan ga ik weer verder Als ie klaar is laat ik m uiteraard hier even zien...veel te lang geleden dat ik hier aan t spammen ben geweest Dit is trouwens niet de KERST foto net zoals ik m vorig jaar had gemaakt, die maken we over een paar weken Nou. Ik ga weer door, hopleijk gaat t nu beter!
@ Lovewinnie: Matthew is nog lang niet zindelijk. Hij plast op de po of wc verkleiner als hij zin in heeft, hooguit 1 keer per dag of 1 keer om de 2 dagen. Het moet leuk blijven... @ Pris: de 50 kerstkaarten waarop Matthew staat zijn klaar, en het is nu in huis. Volgende week ga ik 't versturen. De enveloppen en de kerstzegels zijn gehaald. Ga morgen proberen ff tussendoor om adressenstickers klaar maken...stiekem printen als het me lukt... De kerstkaart is helaas wel minder scherp dan dat ik gewild had. Heb intussen geleerd hoe het werkt en volgend jaar wordt het beter. Volgende week komt het hier online staan...laten we maar eerst even Sinterklaas vieren, daarna begint de kerst pas Ik hou jullie ff liever langer in de spanning!!! Heb vanmiddag met Matthew 2 uren lang aant wandelen. 80% loopt hij en 20% ff bijkomen in de wagen. Volhoudertje van me! Nu ligt Matthew al vanaf 16 uur op de bank te pitten! Matthew heeft vannacht bij ons geslapen, alweer een week zo...ik denk dat het een alweer zoveelste fase is...hij schreeuwde ook ...we denken door een nachtmerrie of zo...maar Matthew doet nooit moeilijk over als hij 's avonds naar bed gaat. Pas in de midden van de nacht...vaak slaapt hij bij ons vrijwel meteen door... Ik ga straks lekker HUTSPOT maken.....met lekkere worst... (het is niet wat jullie denken haha) mjammie....XXX
Zo meiden, het verhaal van de echo vandaag staat weer op m'n hyves. Hieronder de kopie voor jullie: Vandaag hadden we weer een nierecho in het WKZ. Gelukkig zag alles er goed uit en was er geen verslechtering van de nieren te zien. Wel lijkt het er op dat het bovenste deel van de dubbele nier vrij slecht werkt, maar dat is nu eigenlijk nog niet met voldoende zekerheid te zeggen. Hiervoor moet er de 3e dag na de geboorte een echo gemaakt worden. En enkele weken daarna scans met contrastvloeistof. Er was in ieder geval voldoende vruchtwater en onze krummel was heel goed gegroeid. Het wordt, als het zo door blijft groeien, een flinke baby zeiden ze. Maar ja dat zeiden ze bij Marissa ook en die was ook maar 3055 gram en 50 cm bij de geboorte (bijna een week na de uitgerekende datum). En nog een fijn nieuwtje, krummel is gedraaid uit de stuit en ligt nu dus met het hoofdje beneden. Nu maar hopen dat het niet terug gaat draaien. De situatie is nog hetzelfde, gunstiger zelfs door de hoofdligging, dus ik zou nog steeds thuis mogen bevallen en mag nog steeds bij de verloskundige onder controle blijven. Wel hebben we vast het recept voor de antibiotica mee gekregen die krummel meteen moet krijgen na de geboorte om infecties van de urinewegen te voorkomen. We gaan binnenkort vast een afspraak maken op de poli kindergeneeskunde van het diakonessenhuis om de onderzoeken e.d. na de geboorte van krummel te bespreken met de kinderarts daar. De uroloog raadde aan dat binnen een paar weken te doen zodat ook de onderzoeksgegevens van het WKZ vast doorgestuurd kunnen worden en alles daar ook klaar is voor de komst van onze krummel. Dan kunnen we bellen op de dag van de geboorte en op de 3e dag de echo laten maken enz. We hoeven pas 5 januari weer naar het WKZ voor de volgende nierecho, dan ben ik 35 weken en 2 dagen zwanger en dat zal dan (zeer waarschijnlijk) de laatste nierecho zijn voor de geboorte. As zaterdag 5 december hebben we een herkansing voor de 3D omdat krummel nu wel gedraaid is. Dus hopelijk volgen binnenkort wat mooie 3D foto's en filmpjes. Ik ga morgen wel weer bijlezen en reageren (hopelijk) of bijslapen, nou ja, dat besluit ik morgen wel Bye!
hey meiden... Lief dat jullie nog naar me vragen, aangezien ik schandalig lang niet heb gereageerd heb... Ik heb er gewoon geen puf voor...sorry. Met Aiden gaat het super. Hij is bij het cb weer goedgekeurd, notities: "praat erg veel." haha, ja dat wisten we al! En is een echte charmeur, met zijn koppie kan hij iedereen omkopen. En ja, ook dit was al bekend! Hij is niet ziek geweest van de m. griepprik. Gelukkig maar. Hij is nu helemaal in zijn sas met zijn dokter ernie! Die is helemaal leuk! Met het klussen ging het goed , maar nu 5 dagen na ei al weer spotting. Sorry dat ik zo ego aan het praten ben. Maar zit er weer een beetje doorheen zo... Eigenlijk moet ik morgen bloedprikken, om mijn waarden vast te stellen (of ik een goede eisprong heb gehad) Maar ik denk dat ik morgen zwaar ongi wakker wordt...Dus heeft bloedprikken niet veel nut meer. Volgende ronde ga ik op eigen initiatief clomid slikken...Ik hoor wel wat ze er van vinden. Dikke knuffels voor jullie schatten! Marsab
@ Rootje: Was dus een vrij positieve dag met alles wat jullie gehoord hebben Gelukkig maar D. heeft vandaag bij jou door de wijk gereden hihi hij was samen met zijn collega op zoek naar de parkeergarage waar de mc donalds in zit, daar moesten ze wat werkzaamheden doen, moest wel lachen, want hij had zich echt rot gezocht zei hij hihi
@ Rootje: gelukkig blijft het gunstig goed voor je krummel. Hopelijk laat je krummel zichzelf eindelijk wat zien op Sinterklaas tijdens 3D echo! @ Pris: ik sluit me aan bij Imsala
Verdorie, wat moet dat toch elke maand een teleurstelling zijn voor je Goede beslissing om de Clomid erbij te pakken in de volgende ronde, dat denk ik echt. Dikke knuffel...!
Goeiemorgen allemaal... ik moet straks voor een teamdag de deur uit (de hele dag nieuw schoolbeleid uitzetten voor als we verhuizen naar het nieuwe schoolgebouw in 2010.) Hou het even kort, mijn oogjes branden van het slaaptekort. Gesprek bij de psych was pijnlijk, heel pijnlijk. Zat daar als kind en dochter van mijn moeder (dat gevoel gaf zij me ook), terwijl ik als moeder zwanger ben van mijn eigen dochter... dat was zo vreemd om te voelen. Het ging allemaal erg moeizaam en mijn moeder heeft een beeld van mij, waarvan ik me afvraag of dit zich nog laat bijstellen door haar. Pris, succes met het versturen van de post vandaag. Veel liefs aan jullie allemaal! X
@ Marsab: geeft toch niet meid over jouw ego..je baalt nu gewoon echt heel ontzettend...goed dat je dit even met ons deelt...bij de volgende ronde ga je echt clomid slikken...voor deze x gaat het lukken. Crossing fingers and * hugs* @ Darcy: ik vind zo sneu voor jou dat het gesprek niet zo loopt wat je had gehoopt...een soort stempel op haar hoofd gezet en niet zullen bijdraaien...moeilijk zeg! Hoe ga je het nu verder...doorgaan met haar of niet? * KNUFS * En veel plezier met teamdag! @ Pris: Suc6 met die worsten... ga verder aan het werk! x
Hahaha Pris Weet dat het bij jou in goede handen is Darcy: Erg jammer te lezen dat jullie gesprek zó pijnlijk is geweest! Je hoopt stiekem toch op iets positiefs, toch?! Zeker nu je zelf zwanger bent van je dochter! Grote teleurstelling lijkt me... Ben je er nu een beetje klaar mee? Je wilt toch niet steeds gekwetst worden lijkt mij... Dikke knuf voor jou! Marsab: Meissie toch, weer een teleurstelling Goed van je dat je aan Clomid gaat beginnen. En je bent totaal niet ego hoor, dit is zó moeilijk voor je en op het forum erg confronterend, begrijp het helemaal! Maar weet wel dat we er voor je zijn, maar dat weet je wel . ((((((knuf)))))) -X- Rootje: Fijn te lezen dat de echo goed was en krummel harstikke goed gegroeid is! Hopelijk laat hij zich 5 dec ook goed zien. Meiden, later meer, ga ff met de kids eten!!!! Doedels!
Onderzoek overlijden kinderen na griepprik | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Is dit 2e prik straks toch wel of niet nodig....
marsab, hoop dat je ongie niet doorzet en dat het minimale boedverlies een andere oorzaak heeft. zie aan je lijst dat je nu wel een hele mooie duidelijke tempstijging hebt. duim voor je dat je niet ongie wordt en dat je over een dag of 7 positief nieuws hebt. 5 dagen na ei is er de innesteling als het eitje bevrucht is. als het niet raak is deze maand dan hoop ik dat het met wat medischehulp alsnog gaat gebeuren en er in 2010 een brusje bijkomt. soms voel ik me schuldig dat het bij mijn zo snel ging met nando terwijl een ander er zo lang over moet doen. weet dat het wachten lang duurt en elke maand die teleurstellin doet veel pijn. het duurde bij alicia 1 jaar voordat ik zwanger raakte en dat nadat ik een miskraam had gehad. weet dus wat het wachten met je doet. het wachten wordt beloont maar wanneer dat blijft een misterie
hee lieve meiden, Even snel vanuit Bombay...er is hier gratis internet en er staat deze keer eens geen rij! allereerst heel erg bedankt voor alle lieve warme txtjes die ik heb gehad van jullie allemaal! echt verbazingwekkend! wat een team! wat een support! het helpt echt, ik liep op schiphol met mijn ziel onder mijn arm, alleen, af en toe huilbuien achter de ABN/AMRO in de terminal...poeh poeh! Ik wou dat alles over was en dat het 2010 was. maar ja...we hebben nu allebei een advocaat in de arm genomen om de echtscheiding rond te krijgen en ik moet daar gewoon met kindjes en honden het huis uit. Hij weigert het huis uit te gaan en de situatie is nu zo erg, het gaat gewoon niet meer. Ik zie zo'n andere kant van mijn man, een kant waarvan ik niet wist dat hij die had...hoe kan je je in iemand vergissen, zo raar dat we twee kinderen en honden samen hebben...bizar. Mijn moeder heeft ruimte gemaakt in haar huis en daar ga ik heen. het zal behelpen worden, maar ik heb tenminste opvang. Ik vind het alleen zo erg voor de kinderen die uit hun normale thuis weggehaald worden...ik begrijp mijn man daarin niet...ik werk 2 weken per maand, ben ik weg, dan heeft hij ze, als ik dan 2 weken thuis ben , kan hij toch wel weg? is toch redelijk? ach... we gaan zaterdag naar tilburg, naar mijn broer en 2 nichtjes sinterklaas vieren. Mijn moeder en zus hebben al voor kadootjes gezorgd. even vrolijkheid! Ik ben via internet bezig voor tijdelijke opvang voor mijn hondjes zodat Hilversum verkocht kan worden...wat ga ik ze missen zeg...die lobbessen hebben mij door zoveel narigheid heen geholpen, altijd vrolijk en dom en vieze winden laten! anyways. nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Mijn mam heeft geen internet en de bieb daar is tergend traag. dus als ik een poos hier niet ben...you know why! Mag ik ook meedoen met de hotmail, whatever that is? ik vraag het wel aan darcy...ik heb al jullie mobiel nummers nu bijna, leuk!