darcy: ik vind het vreselijk te lezen van je mam en het gesprek...wat een enrgie zal dat vreten, wat een emoties...is dat het waard? voor je kleine dochtertje in je buik...de volgende generatie...ach meiske... marsab: ik vind het zo erg van je eitjes elke keer...kom maar op met die clomid! het sterke geschut komt eraan!! het is niet makkelijk, elke keer die teleurstelling...bah bah... rootje: wat een koorts zeg! drink plenty of fluids! hoop dat het snel weer beter gaat in huize rootje&co.! ik ben waarschijnlijk van alles weer vergeten, maar ik probeer het wel bij te houden...ik lees mee!! promise!! ik denk ook aan jullie...dus!!
Hoi meiden, hier weer eens even reactie van mij. @sint: hebben we hier al met de schoonfamilie gevierd. Jesse is enorm verwend, maar heeft wel leuke spullen gehad, variërend van speelgoed tot kleertjes. @Jennifer: jemig, daar moet dus flink wat gebeuren en 6 weken plat wil niet met 2 kindjes. Wens je sterkte! Wat zit jij in een rot situatie, hoop dat er snel weer een lichtpuntje voor je komt! @Darcy: doe Jennifer een dikke knuffel (via sms) van me!!! @kiezen: hier ook weer 2 door. Nu nog een en dan schijnt het voorlopig klaar te zijn. Vraagje: wanneer konden jullie de kleine voelen in je buik? Heb het idee dat ik soms schopjes oid voel, maar bij Jesse was dit veel later. Jesse is helemaal weg van in de droomtuin. Hij kent de poppetjes en hun liedjes. Hij heeft een knuffel, een dvd en een boekje hiervan gehad en hij is er constant mee bezig. Erg leuk om te zien. Jesse vindt spelletjes doen ook erg leuk, vooral visjes vangen en kleuren torentjes. Liefs Simke
Even snel voor ik naar bedje ga, Simke ik voelde Marissa met ong 17 weken en deze krummel wist ik zeker te voelen rond de 14 weken. Dus je het kan echt al je baby zijn hoor! Geniet er lekker van hoor! @de rest, hier nog heel moe, Marissa heeft echt heel erg verlatingsangst naar mama toe momenteel. Ze wil constant bevestiging dat mama nog in de buurt is, ook als ze in bed ligt. Hierdoor slaap ik momenteel erg slecht, want ze begint meteen met "mama" roepen als ze iets wakker wordt 's nachts. Dus nu snel slapen, en hopelijk een betere nacht nu. Welterusten!
Hi meiden, even een kortje, heb een spelende Ollie naast de pc en hij wil wel wat aandacht van mama 1) Heb gereageerd in Hotmail. Miran, bedankt voor je sms! 2) Simke, ik voelde deze baby ook met zo'n 17 weken (en twijfelde toen even, maar tóch was het zo!) Leuk meid, lekker genieten! 3) Marsab, nogmaals een dikke knuffel voor jou. Vandaag ongi geworden, of niet? 4) Lovewinnie, jij hoeft je niet schuldig te voelen, zwanger worden wordt je gegeven, is niet te plannen. Al is het moeilijk om een andere lieve septembermama zoveel verdriet te zien hebben (Marsab, we leven allemaal ENORM mee, hoor!) 5) Pris nog even een flinke aai over haar bol Moordwijf. Zo... in the pocket! 6) Rootje, Marissa soms naweeën van het ziek-zijn? Hoop dat jij ook wat bijtankt, slaaptekort is nu gewoon killing 7) Jennifer, ben blij dat je bij je mama kunt wonen, al is het tijdelijk. Kan me voorstellen hoe moeilijk het is om als gezin uit elkaar te vallen en dan ook je honden nog tijdelijk elders... maar het komt goed, jou een beetje kennende veer jij terug en kom je terug... stronger as ever! Ik kom later weer even, veel liefs!
Ik kan ff geen hotmail andere e-mail lezen maar heb Miranda net een sms gestuurd. (ben bij mijn moeder en mij vader snapt er niets meer van als ik aan dat adres ga zitten) Maar heb Patries gesproken vanmorgen!! !!MISSIE VOLBRACHT!! Liefs Pris, die later en anders morgen weer even komt reageren.
Maar extra applaus voor jou, want zonder jouw laatste deel van de missie zou het niet volbracht zijn! Super meiden, ben benieuwd wat onze actie teweeg gaat brengen! Dikke knuffels voor jullie allemaal!!!
@ Pris: dank voor je sms....ik had op dat moment druk met mijn werk...ik wilde het vanavond gaan posten....maar je bent mij voor! En nu.... crossing fingers for tommorrow
Oeh meiden, Wil nog ff keer komen showen met me site hoor Welkom op van kinderwens tot daadwerkelijk kinderen krijgen heb nu allemaal baby gerelateerde spulletjes te koop staan, en er komt nog steeds meer en meer bij en Ja ook spulletjes voor de al wat oudere kindertjes Zoals voor onze heerlijke peuterpubers
JOEHOE, applaus voor iedereen hier Ben zó benieuwd morgen, echt spannend en zó LEUK!!!!!! Meiden, jullie van het weekend ook allemaal Sinterklaas vieren? Wij vieren het zaterdag bij mn broer, zijn met 14 personen! Eerst gezamenlijk eten en cadeautjes voor de kids en zodra die op bed liggen gaan wij het Sinterklaasspel spelen En zondag vieren we Sinterklaas bij mn schoonouders, drukke bedoeling dus maar wel gezellig! Oh ja, had ik jullie al verteld dat Timo zn 1e tandje heeft?! Hij wordt echt groot Gelukkig zijn ze allebei weer helemaal opgeknapt en slapen we weer lekker 's nachts! Fijne avond nog en alvast weltrusten!
Gooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!!! Zo de dag is *** begonnen maar hoop dat t vanaf nu beter gaat @ Joyce. Oh jij ook zo lekker enthousiast over sinterklaas Ik vind t zo leuk en heb onwijs veel zin in morgen!!!!! Wij gaan dus naar vrienden en gaat helemaal leuk worden!!!! Ben zo benieuwd naar zijn gezichtje en hoe hij t vind. Pris Loves Sinterklaas!!!! En Timo zijn eerste tandje!!! Heeft ie er last van gehad? Was hij daarvan ziek? Helemaal geslaagd maandag in Hoofddorp? @ Miranda. Hoe vond Matthew t op t kdv met Sinterklaas?? Oh moet op een andere manier terug gaan lezen....zie nu alleen maar berichten over hoe leuk wij zijn!!!
Hey meiden, het is alweer een paar daagjes geleden nu, dus bijlezen en reageren: @ Pris: Al een paar blz terug, maar moest erg lachen om je Zwarte Pieten verhaal! Kinderen weten natuurlijk niet wanneer ze iets juist niet moeten zeggen, maar daar sta je wel als ouder, met een rooie kop!! @ Darcy: Haha, nog zo'n goeie van Ollie!!! Leuk zijn ze, onze kids! Hmmm, niet zo positief dus, bij de psycholoog. Moet een naar gevoel zijn voor jou.. @ Simke: Ik was een week of 16-17 toen ik de baby voelde. Bij Keld was dit ook een stuk later. @ Anoek: Heel herkenbaar wat je schreef van aan de kids' 'eisen' te voldoen. Ik speel thuis ook wel met Keld, maar kan geen godganse dag met de blokjes spelen ook niet. Op het kdv zijn ze echt met die kids bezig én zijn er andere kindjes én veel meer speelgoed. Soms bekijk ik Keld en vraag me af of hij zich niet verveelt. Ja, waarschijnlijk wel, en dan is het moment aangebroken om kattenkwaad uit te halen natuurlijk! En dat van in de hoek zetten, Keld gaat er zelf instaan, helpt dus ook niet echt meer.. @ Jennifer: Phoe, arme meid!! Moet je dan 6 weken platliggen? Is nogal moeilijk natuurlijk, met 2 kids, hond een job en geen man die meehelpt. Weet je al wat je gaat doen? Want deze operatie is toch wel echt nodig, niet? @ Rootje: Hoe is het met Marissa?? Morgen je 3d echo, hopelijk nu meer geluk! Fijn dat de echo oké was en jullie goed op de hoogte zijn wat er te komen staat. Ongeveer dan toch. @ Joyce: Zijn de kids al wat beter ondertussen? Blijft ook lang aanslepen, hé? Timo wordt inderdaad al groot. Het gaat allemaal te snel.. @ Saskia: Iets leuk gevonden voor Anne? @ Marsab: Logisch hoor, dat je niet altijd zin hebt om te reageren, zou net hetzelfde hebben moest ik in jou plaats zijn. Enneh, klopt je banner?? @ Noor: Chris doet hetzelfde als Keld dus, soms heb ik het gevoel dat een Rus of een Chinees mijn zoon wél zou verstaan.. Alhoewel er elke dag verbetering in komt, praat ook al met 2-3 woordjes, verstaanbare woordjes, maar soms kan ik er echt niets van maken. Zo leuk om naar te luisteren eigenlijk! @ Miranda: Lekker aftellen dan!! Mmm, zalig op vakantie, heb ik ook wel zin in, misschien toch ook eens over nadenken.. @ Suus: Wat een leuke foto!!!!! Maar aan Jespers oortjes zie ik niets hoor. Hier valt het eigenlijk wel mee, tot nu toe. @ Lovewinnie: Helmpje, beter nu natuurlijk, is het beste. En wat een grote man al!!! En Alicia ook lekker groeien. Keld gaat op het potje, en loopt zonder luier, behalve als we op stap gaan, want inhouden ed., doet hij nog niet echt. 's nachts heeft hij ook nog een luier om. Hmmm, wie ben ik allemaal vergeten???? Sorry daarvoor!!!!
@ Miranda Lekker hutspot gegeten?? @ Rootje. Dus wel gunstig nieuws!!! Wel fijn dat je nog thuis mag bevallen. Hopelijk laat de kleine zich goed zien morgen bij de echo. Hoe gaat t verder met je?? En Marissa?? Snapt ze t een beetje ?? En goede nachten gehad nu?? Wel lastig dat ze zo aan jou hangt. Kan je dan juist rene niet een keer sturen??? S Nachts ms lastig maar overdag dat dan juist Rene het overneemt als hij thuis is. @ Marsab. Oh meid wat balen zeg weer!!!! Bah bah bah!! Elke maand die teleurstelling. Groot gelijk wat betreft de Clomid. Dikke digi knuffel voor jou!! En ja dat Aiden een charmeurtje is, was ons wwel duidelijk hoor!!! Wat een kanjer zeg!!! @ Darcy He jeetje wat moet dat een akelig gesprek zijn geweest?? Gaan jullie dit wel doorzetten?? Hebben jullie nu elke week een sessie?? Hopelijk draait je moeder een beetje bij en komt ze van dat verkeerde beeld af. @ Jennifer. Meid meid, wat kan iemand allemaal aan?? Wat een heftig jaar idd voor jou zeg!! En wat erg dat ook dit nog niet over is en dat jullie niet in een goede harmonie hier uit kunnen komen! Je kan iig bij je moeder terecht maar wat balen van je honden zeg!! Meid ik hoop snel dat alles op zijn pootjes terecht komt en dat t zonnetje weer gaat schijnen voor je x- @ Simke Ik weet niet meer precies wanneer ik Tygo in mijn buik voelde. Maar de tweede voel je sneller heb ik wel eens gelezen. De droomtuin ken ik niet. Tygo loves BUMBA!!!! En Brum vind ie ook helemaal geweldig!! Grappig dat Jesse zo meedoet! @ Patries. Hoe gaat t met je?? Marc is weer aan t werk toch?? Gaat t goed??
Update van mij, dan ga ik lekker douchen: Verleden zaterdag nog eens controle bij de gyn. Resultaat: ik moet thuisblijven, zoveel mogelijk rusten. Ze was serieus deze keer, moet het echt rustig aan doen, heb veel te veel harde buiken. 's Nachts ook, met lage rugpijnen en een druk naar beneden toe. Vruchtwater is hetzelfde, nog steeds veel dus, baarmoederhals was ook al iets minder 'lang, groot' (hoe zeg je dat??). Ze zei letterlijk dat ze blij zal zijn als ik het uithou tot 36 weken.. Dus, ben nu druk bezig met de doopsuiker en kaartjes.. En we zijn zelfs nog niet begonnen aan de kamer..