September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: Matthew heeft weinig interesse in Sint....maar vindt een cadeautje wel interessant op het KDV gisteren. Maar Jeroen heeft geen gevoel hoe hij leuke foto's maakte. hij maakt alleen teveel van Matthew, maar mis foto van Sint en de omgeving...grmbl....
    En hutspot was heeerlijk!
    Morgen middag bij mn schoonfamilie, gezellig sintviering. Ieder neemt eten mee. Gezellig!

@ Virginie: doe rustig aan en laat je beebs lekker in je buik zittenl. Ik heb Matthew in mn buik voor het eerst gevoeld met 17 weken toen ik op motor zat. Hij liet merken dat hij motorrijden geweldig vond (nu nog steeds....een beginnende stuntrijder!).

Matthew loves Thomas, Roary de racewagen, Cars... :)

@ all: alvast veel plezier met sinterklaasviering in dit weekend. Wel foto's maken en hier spammen!

Matthew is echt lekker bijdehand en brutaal. b.v. hij gooit eten op de grond. We zeggen hem dat hij moet opruimen. Hij keek ons lekker ondeugend aan en schudde met z'n hoofd: "nee" met zijn valse glimlach. ohohoho....hij luistert echt slecht....het zal een fase zijn (dat zegt leidsters ook al op het kdv). Wie niet wilt luisteren moet maar voelen! ;)

Hij kletst ook veel...en zegt steeds meer 6 a 7 woordszinnen..echt leuk.
    b.v. vanmorgen wilde Matthew brood eten. Ik zei: nee, je hebt net gepoept, mama gaat eerst luier verschonen en dan mag je daarna brood eten. Hij zegt oke.
    Terwijl ik hem bezig aan het verschonen was, zei hij tegen mij: mama, daarna brood gaan eten, hé.
    Wat een heerlijk, slimme ventje.

Ik heb nieuwe mobiel....samsung Omnia Pro B 7610 Qwerty. Echt even wennen met dit ding, alleen begrijp ik niet waarom dit geen verbinding met het internet kan krijgen, terwijl mijn voorganger Nokia N73 wel deed....maar ff eerst uitzoeken.
    Belangrijkste is dat sms wel werkt... ;)

XXX

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Miranda: Hier ook zo'n eigenwijs kind hoor, altijd maar proberen en proberen. Tja, hoort erbij natuurlijk.. :)

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Nog eens een buikfototje van mij:

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Jeetje meid!!! Sch:$rikken En nu echt rustig aan gaan doen he??!!
    Breng je Keld wel naar de opvang??? Anders kom je nog niet aan rust toe;)
    Wat moet je aan t kamertje doen?? Echt alles nog!!??
    Niet zelf gaan doen hoor, lekker door je mannetje laten doen!

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.142
    113
    @virginie: rustig aan doen meid!! Het is nog veels te vroeg voor de kleine. Wat heb je trouwens een prachtbuik en een mooi figuur! Aaarg, ben jaloers, ik ben nog nooit zo slank geweest, helemaal niet hoogzwanger haha.

6. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Miranda. Haha je hebt dus alleen Matthew op t kdv foto's en geen Sinterklaas!!:D oh nee...is natuurlijk helemaal niet leuk:(
    haha:p Maar is wel echt een mannending...doet ie zijn best...foto's gemaakt...komt ie thuis .....laat zijn foto's zien....gaat t vrouwtje zeuren dat t niet goed is...waarop de man zegt dat je t de volgende maar lekker zelf moet doen!!!!! maar anyway wel balen dat je niet de foto's hebt die je hebben wou!

Hier ook een kereltje dat regelmatig ons (en vooral mij) aan t uitproberen is.
    We blijven m steeds op de mat zetten en hij weet ook wel dat ie iets niet goed heeft gedaan als ie daar staat. Loopt er soms ook zelf al heen :D

En ook hier worden de zinnen langer en langer.
    Gaat ook de ik-vorm gebruiken. Zei eerst altijd bijv. Tyo (zonder de G ja...hij weet t wel, kan t ook, maar gebruikt m niet) doen! en nu zegt ie dus Ik doen.....

In t peuterbedje gaat t prima. Hij roept s'morgen als hij wakker is en dan mag ie naar ons toe komen.

7. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

ff snel, moet zo weer weg...

Virginie, hoeveel harde buiken heb jij dan per dag zo'n beetje? Ik heb dat namelijk ook (zo'n 40-50 per dag), ook wel eens met rugpijn of kramperige pijn, maar mijn vk zegt dat dat bij mijn zwangerschap hoort.
    Ik ben ook heel bang dat krummel veel te vroeg komt, bij Marissa heb ik namelijk ook alleen onregelmatige harde buiken gehad tot de vliezen braken en toen was ze er in 2,5 uur. Ben nu bang dat dat weer zal gebeuren. Ik zal maandag ook eens vragen aan de vk of ze kan zien/voelen hoe de baarmoedermond is.

Ik ga snel een broodje eten, Marissa op bed leggen, babyfoon naar de buuf en dan ff kerstworkshopspullen kopen.
    Bye!

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Suus: Dankje, maar ik vind hélemaal niet dat ik een prachtfiguur heb, en zeker nu niet meer.. :( Mijn billen zijn niet meer om aan te zien, maar daar verzoen ik me voorlopig wel mee, sporten komt achteraf wel (hoop ik).

@ Pris: We moeten alles nog doen, maar manlief gaat daarvoor zorgen, hij is al boos als ik nog maar het stof afdoe! :p
    Keld gaat inderdaad naar het kdv, anders is er inderdaad helemaal geen rusten aan..

@ Rootje: Pfff, ik tel ze niet hoor, zit ook geen 'regelmaat' in, maar het zijn er enorm veel. Gyn heeft gezegd dat als het teveel werd, ik meteen naar het zh moest gaan om 48uur aan het infuus te gaan liggen voor longrijping voor de beeb. Maar wanneer wordt het teveel?? Mijn man had mij al lang naar het zh gestuurd, maar eigenwijs als ik ben zit ik nog lekker thuis. Stom ja, maar bij Keld had ik ook veel harde buiken..

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@virginie thanks, tja ik tel ze ook niet, maar als ik zo'n 2-4 per uur reken de uren dat ik niet slaap zeg maar, dan kom ik al snel op zo'n 50 uit... en dat zijn het er ook zeker wel. Maar ook geen regelmaat hoor. Gyn zei er niet veel over dinsdag, maar hij kwam dan ook alleen even kijken naar de niertjes, verder eigenlijk niet.
    Tja, bij Marissa had ik ook regelmatig harde buiken, maar alleen de 4 weken voor de bevalling, dus vandaar dat ik me soms wel zorgen maak daarover. Heb het nu zo'n 4 weken al namelijk, weet jij veel, misschien zorgen ze toch voor verweking/ontsluiting en ga ik volgende week bevallen en dat kan echt nog niet ;)

Zo nu snel de auto in en spullen halen, en dan om half 3 met Marissa richting kdv. Dan komen de pieten kadootjes brengen op de groep van Marissa.
    Bye!

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    IMsala, mooie site heb je gemaakt, is toegevoegd aan mijn hyves. Veel werk lijkt me...
    Kun je er dan meteen een gebruiksaanwijzing voor peuterpubers bijzetten????????????? Zou wel heeeeeeeeel handig zijn

Virginie, haha, gaat ie echt zelf al in de hoek staan, hmm... Lastig is dat soms ja, maar ja, als ze weer ouder worden kun je ze ook meer zelf laten doen. Hier gisteren heerlijk op de muur getekend toen ik even naar de wc was, haha. Ik vroeg aan Sarah of dat mocht, nee zegt ze. Wijsneus! Is er weer af hoor :)
    Oei, rustig aan dan hoor. Schrikken denk ik. mensen inschakelen om dingen uit handen te nemen.
    mooie buik trouwens.

11. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Anoek
    Als ik die gebruiksaanwijzing vind zal ik hem neerzetten lol Ben zelf ook driftig op zoek hihihi
    EN leuk dat je hem aan je hyves toegevoegd hebt :D Is zeker een hoop werk ja, gaan een hoop vrije uurtjes in zitten en zitten er ook al in ;) Zeker het vullen van de webshop is veel werk en bijhouden ook..

12. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Anouk: Volgens mij heb ik nu wel een aardig artikeltje over peuterpuberteit er op staan ;)

13. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Virginie Mooi buikje!!!!

@ Anoek. Op de muur getekend:$ Gelukkig kreeg je t er wel van af.
    En dan is ze nog niet eens 2;) hihi

@ Rootje. Veel plezier met de Sinterklaasmiddag!!!
    Kerstworkshop??!! Wat ga je maken??...tenminste wat laat je ze maken???

Dat bewerken van de kerstkaartfoto is niet meer gelukt:x:x
    Kijken of ik daar van t weekend ff tijd voor heb.

Wanneer gaan jullie de kerstboom opzetten????
    Ik heb voor Tygo Cars kerstballen gekocht, die mag hij in de onderste laag van de boom hangen, de rest van de boom is voor mij :D

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Zo nog een paar minuten en dan heb ook ik weekend:):)

Ik hoop hier van t weekend nog even te kunnen kijken, maar:
    IEDEREEN ALVAST EEN HELE FIJNE PAKJESAVOND, MET VEEL GEZELLIGHEID EN VROLIJKE KINDERGEZICHTJES!!!

-X-

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat een FIGUUUUUUUUUUUUURTJE :):):)

Práchtige foto!

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ga wég, wat een mooi lijf man :$

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey Anoek, moest nog aan je denken gisteren - vroeg me al af hoe het nu met je gaat... Dus...
    Hoe gaat het met je? :)

Pris, hier de kerstboom pas kort voor kerst. Da's een beetje traditie bij ons. Eigenlijk hebben we elk jaar een boom met echte kaarsjes en wat houten (oude) versierseltjes erin. Dit jaar, met wervelwind Ollie, dan toch maar elektrische lampjes doen :D

Rootje/Virginie: hier ook veel harde buiken, heeft denk ik toch echt te maken met "meer rust nemen" - ook in jullie geval is te vroeg bevallen écht geen optie, toch!
    Virginie, ben je nu dus in de ziektewet?
    Rootje, jij ook kalm aan, hoor!

Imsala, mooie site gemaakt. Goeie hobby!

Hier nu bijna klaar voor het baddermoment, de badkamer is extra warm en ik ga zo 'weken' - heb wat bekkenpijn, dus lijkt me wel even lekker, dat bad. Heb er normaal nooit geduld voor ;)
    Ollie komt erbij straks, gezellig.

Over Sint op de opvang:
    mijn zoon heeft als een hondje rondgekropen over de vloer om alle pepernoten en lekkers in zijn hamsterwangen te stoppen. De leidsters moesten hem gewoon in een stoeltje zetten op een goed moment, het monster blééf eten :D

Mijn pubers op school waren ook al zo druistig. Fijn dat het weekend is!

Iedereen een fijne avond vanavond en tot horens! X

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

whoehahahaha...ik zie het al voor me...geweldig....

enne badder ze!!!!

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Virginie: prachtfoto!!!!

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Girlies, check your e-mail :)

Jennifer, je mag natúúrlijk op de e-maillijst - maar dat kon tot vanmiddag niet natuurlijk.
    De Sint had het verboden ;) Fijne Sinterklaas, meis.

Even voor alle meiden van ons topic: zullen we allemaal onze e-mailadressen laten weten aan elkaar? Virginie, Lovewinnie, HelloKitty e.a.?

Best handig en leuk, lijkt me!

Deel Deze Pagina