September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew kreeg voornamelijk Cars speelgoed....een van de voorbeelden:

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dag lieve meiden....ik ga nu naar bed en moet morgen werken!

Truste X

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    morning girls
    door het drukke weekend niet hier wezen posten. Leuke sinterklaasfoto's allemaal!!
    Zo te lezen hebben jullie het leuk gehad allemaal!!

Darcy: ja ik herinner me dat je dat vorig jaar ook vertelde, bijzonder hoor!!

Anoek: hoe is het nu met vriendlief? knapt ie al wat op?

Miranda: wat een leuke foto van Matt met zijn grote neven!!

Hier ook een geslaagde Sinterklaas, denk dat het record cadeautjes uitpakken in vliegensvlug tempo verbroken is :)
    Kinderen hebben leuke dingen gekregen, en veel ook ,mede dankzij toevoegingen van oppas en "stiefoma".
    Hebben gisteren meteen heerlijk gespeeld en op dit moment bekijken de jongens een gekregen DVD van de droomtuin, Simke jij vertelde toch dat Jesse dat zo leuk vindt? Nou hier slaat ie ook aan!! Tijn ligt af en toe helemaal in een deuk!
    Isa is op school en alles wordt weer een beetje gewoon. Zo ff weer de stofzuiger en de dweil door de toko (oké, alleen beneden dan :)) en dan weer wat ruimte creeeren voor de volgende versieringen. Boom zetten we nog neit neer, ben bang dat ie dan tegen Kerst geen naald meer over heeft. Maar we kunnen natuurlijk best het eea aan decoraties neerzetten / maken met de kids!
    Morgen 1 dagje werken, vrijdag ben ik nog vrij.... :)

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Noor, met vriendlief gaat het goed qua ziek zijn, nog niet helemaal fit maar wel iets beter, tot nu toe. Ik kreeg net telefoon dat er mensen uit moeten bij zijn werk en dat hij zich om 3 uur moet melden bij de directeur......... zal wel geen goed nieuws zijn vrees ik. De laatste tijd loopt het hier zo soepel, we vallen van het een in het ander. Bah, maar even afwachten dus.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    @anoek: oei, dat klinkt niet goed van zijn werk. Ik hoop dat het meevalt, maar als je persoonlijk bij de directeur moet komen.. Is het een groot of klein bedrijf, dat maakt natuurlijk ook nog verschil.

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    het was een groot bedrijf maar wordt steeds kleiner zo.
    3 leidinggevenden hebben dusdanig fraude gepleegd dat er nu mensen uit moeten, ook de economische situatie is niet gunstig (hij is uitvoerder in de wegenbouw). Er zijn al 3 vestigingen gesloten en een maand geleden hebben al 77 mensen ontslag gekregen. Nu zijn de leidinggevenden aan de beurt dus.
    Ik wacht op een telefoon en hou jullie op de hoogt, ik ben me toch aan het stressen. Wie weet samen verlof?

7. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Anoek Ik duim voor jullie voor goed nieuws!!!!!!

@ All Hier een drukke werkdag...............maar t weekend was helemaal leuk :) Pakjesavond was echt zo leuk & geslaagd.
    Tygo vond t ook weer helemaal leuk was totaal niet bang voor de sint en pieten. Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel foto's gemaakt en hoop binnenkort hier ff wat te plaatsen.
    Maar genoten dus en gisteren lekker niets gedaan. Lekker thuis geweest en Tygo gespeeld met zijn nieuwe speelgoed!!

Tot later
    -x-

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: das minderrrr....hoop dat jij een betere bod of ander nieuws krijgt wat 'n beetje positief mag zijn.

@ Noor: goed om te horen van je kids-vermaak tijdens Sint.
    Waarom neem je dan geen kunstkerstboom in huis?
    Dat heb ik nu in ons huiskamer, sinds gisterenmiddag.
    Volgend jaar maar een echte in huis nemen...

@ Pris: geweldig dat Tygo geweldig speelgoed heeft gekregen waarmee ie zoet speelt!
    Matthew ook!

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    geen goed nieuws dus, per 1 feb of 1 maart zit hij thuis.
    Hij heeft wel namen van bedrijven meegekregen die mensen zoeken. Maar ja, nu is hij netjes om 16.30 uur thuis en heeft de woensdag middag vrij. De vraag is of dat dat blijft en zo nee wat ga ik dan doen met mijn werk? Maar dat zijn zorgen voor het volgend jaar, eerst maar eens ander werk voor mijn vriend en ik straks genieten van mijn verlof en dan zie ik ook wel weer.
    Ben zelf toch al een tijd aan het denken wat te doen met mijn werk, ik rij nu 2,5 uur per dag en moet om 7.00 uur gaan en ben om 18.15 uur thuis. Als mijn vriend straks ook pas zo laat thuis is moeten we Sarah wel erg lang weg brengen, iets waar ik zeer op tegen ben.
    WE zien wel, komt goed, we maken er gewoon een gezellige tijd thuis van.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Nu even leuk nieuws, sinterklaas was geweldig. Sarah heeft echt genoten van de kado's alleen vond ze zelf 1 kado wel genoeg, toen ging ze spelen en wilde het andere niet meer (en er waren er genoeg). Nu heeft ze weer nieuw speelgoed en dat vindt ze heerlijk, vooral haar babyborn en haar keukentje vallen in de smaak. Heerlijk, zo'n gelukkig kindje maar hoe maken we nu duidelijk dat Sinterklaas weer vertrokken is? Haha, dilemma

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Tjeez Anoek, wat een nieuws toch :( Ik sluit me aan bij je instelling - nu eerst samen bijkomen en afwachten wat de nabije toekomst brengt. Zijn er bij jou in de buurt nog ziekenhuizen waar je kunt werken, trouwens?
    Ik hoop op je goede berichten, zeer spoedig...

Meiden, fijn dat jullie Sint gezellig was. Kreeg van Jennifer een SMS dat de cadeaus echt heel bijzonder waren en dat ze heel blij waren, zij en de kids. Missie geslaagd, inderdaad!

'k Ga naar beneden, naar mijn mannen. Die staan samen pasta te koken :) Fijne avond!

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Wat een %$#^* bericht zeg BAH!!!!
    Ik hoop dat je t echt zo makkelijk naast je neer kan leggen!!! LIjkt me moeijlijk. Gelukkig is t niet per direct en heeft hij nog even om iets anders te zoeken. SUCCES EN EEN DIKKE KNUFFEL!!!

Oh wist niet dat jij zolang moest reizen trouwens. Dat is vervelend zeg!! Hopelijk vinden jullie een oassende oplossing voor alles

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

ffies snel een korte reactie van een flink zieke mama hier (voorhoofdsholte- en oorontsteking).
    Gister bij de vk weer goedgekeurd en geconstateerd dat we echt een heel eigenwijze krummel gaan krijgen, want hij lag weer netjes met z'n hoofdje beneden (grrrrr, waarom nou niet zaterdag met de 3D echo).
    Maar goed, afgezien van het feit dat mijn hoofd uit elkaar klapt en ik sta te tollen op mijn benen gaat het prima hier. Gelukkig komt mijn mams zo even een paar uurtjes Marissa bezighouden.
    Tot later meiden!

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    Anouk, balen zeg!! Echt geen goed nieuws. Ik weet hoe je je voelt, want ik ben net ook gebeld door mijn man.. Er is een bedrijf afgehaakt en er moeten 23 fte uit, zo ook hij waarschijnlijk. Getsiederrie!!! Vanmiddag hoor ik meer, maar het is eigenlijk al zo goed als zeker.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ai Suus, bij jullie ook al? Ik duim voor jullie en hoop op goed nieuws.......

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    @anoek: hij heeft net gebeld. Het bedrijf gaat failliet of er moeten 23 werknemers uit tenzij ze iets kunnen regelen met de bank. Ik zie het somber in. Mijn man hoort dan sowieso ook bij die 23. En hij krijgt maar 3 maanden ww helaas omdat hij nog maar zo kort werkt.

17. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Suus oh meid, bij jullie misschien ook al:$
    OMG ik hoop dat je man er niet bij zit!!! Succes met afwachten!!! Ik duim voor jullie!!!

@ Rootje Wat een eigenwijsje zeg!!! Haha!
    Beterschap voor jou!!!

@ Virginie Heb jij een mobielnummer van 1 iemand van hier??? We willen natuurlijk wel snel op de hoogte zijn als jullie Ukkie geboren is!:)

@ All. Tygo heeft van Sinterklaas een klei set gekregen....gisterenavond voor t eerst meegespeeld (ik had t in hoofddorp laten staan ;)) en gelijk helemaal weg van.
    Vanmorgen heeft ie er ook twee uur meegespeeld en nu werd hij net wakker en wilde hij weer gelijk met de klei gaan spelen:D Groot succes dus!!!!!!!

@ Anoek Beetje van de eerste schrik bekomen???
    Wel kunnen slapen vanacht???

@ Patries. Gaat t goed allemaal??

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Pris, klei is inderdaad een topcadeau ;)

Suus en Anoek, jullie allebei in de penarie met jullie mannen en hun banen... ik vind het echt rot om te horen... Hoop toch zo dat het tij gaat keren!
    Je leest in elke krant dat het voorlopig nog niet gedaan is met de ontslagen in het (bedrijfs)leven :(

Veel sterkte vanaf hier.

19. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Suus. IS er al nieuws....ik hoop dat je man bij de groep zit die mag blijven!!!!

@ Darcy Hij is er echt zo zoet mee........ en ik heb daardoor al 3 tijdschriften gelezen vandaag :D

@ Joyce Gaat t allemaal een beetje??

@ Miranda Veel workshop-plezier vanavond!!! Laat je nog even t resultaat zien!!!

@ Rootje Gaat t al beter??

@ all
    Vanmiddag lekker gefietst, vrachtwagens gekeken vanaf t aquaduct en een lekkere ronde gemaakt.
    Vraag: Hebben jullie jullie ''uk'' nog voorop de fiets of achterop??
    Tygo zit nog voorop nu maar dan houd ik natuurlijk ook niet eeuwig vol:D Maar ik denk dat ik fietsen niet meer leuk vind als hij achterop zit...contact is dan veel minder;)

Nu ff aardappels schillen en bietjes maken!!
    Tot later!!!

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    Hier nog geen nieuws. Het is nog niet duidelijk wat er nu precies gaat gebeuren, maar het is wel duidelijk dat als er mensen uitgaan mijn man daar voor 99% zekerheid bij zit. Het is nu eigenlijk een kwestie vanaf wanneer dat zal zijn helaas... Ben dus heel druk bezig nu met alle financien op een rijtje te zetten en poeh valt niet mee zeg.
    We zijn vorig jaar verhuisd en hebben een best hoge hypotheek. Willen we dat alleen van mijn salaris kunnen doen, bijna onmogelijk. (info: bruto hypotheek 1000 en mijn bruto salaris 1440, kun je wel nagaan dus..)

Nou ja, geen zorgen voor de dag van morgen zegt mijn vader altijd. Al ben ik wel een stresskip, dus schoot lekker in paniek vandaag.

@pris: ik heb Jesper denk ik al wel een jaartje achterop. Is wel iets minder knus dan voorop, maar wel heel gezellig hoor. Af en toe slaat hij zijn kleine armpjes om me heen en dat is ook erg leuk! Hij moest hier bovendien wel naar achteren, want voorop is het stoeltje maar geschikt tot 15 kilo en dat weegt hij al een tijdje en bovendien kon ik hem tijdens de zwangerschap niet meer zo hoog tillen.

Deel Deze Pagina