Hey, sorry hoor meiden, had op iedereen gereageerd en nu is het weg.. :x. Ga straks terug proberen, maar ga eerst lekker eten, heb honger!!!!
Virginie, zie je banner, wat ga je hard nu Alles goed? Heb je al een buddy hier bij de mama's? Even je mobiele nummer naar iemand sturen via PB, dan krijg je haar nummer terug en kun je een SMS sturen als je bent bevallen. We willen natuurlijk wél op de hoogte blijven, hè
Suus, dank je. Ik denk maar steeds: ze heeft me vroeger toch willen hebben... Kan me niet voorstellen dat ik zo intens negatief tegen mijn eigen kind aan kan kijken, je houdt toch van je kids, al zul je het niet altijd eens met ze zijn als ze volwassen zijn... Wat me het meeste raakt, is dat zij zo overduidelijk een beeld van mij heeft, dat zich niet laat bijstellen... en hoe ze onderscheid maakt tussen mijn broer en mij. Ik kom er slecht vanaf Wat betreft je man: ik hoop dat hij spoedig leuk werk zal vinden. Snap van jou ook goed dat je graag bij je kindjes wilt blijven ipv meer uren werken, da's toch logisch! Sterkte dus ook aan jullie
Hoi meiden, ben ik ook weer even met min snotverkouden en pijnlijke hoofdje @fietszitje, Marissa zit ook nog voorop, past nog redelijk. En ik krijg van mijn ouders als krummel er is zo'n ding voor achterop de fiets waar de maxicosi op kan, dus ze zal nog wel even voorop moeten blijven tot krummel in het voorzitje kan. Ik vind het namelijk wel handig als ik gewoon m'n dingetjes dichtbij (AH en KDV) op de fiets kan doen als krummel er is. Gelukkig is Marissa een lichte dame (nu 12 kg), dus die mag nog 3 kg voorop blijven Hoewel ze dan wel veel te lang is tegen die tijd... @Buddy, Ik heb ook geen officiele buddy, maar wel bijna al jullie nummers Ik stuur wel een sms naar de hele sept mama groep in mijn mobiel, dan weten de meesten het meteen, dan kunnen jullie uitvechten wie het bericht gaat plaatsen voor de rest Vandaag (en gisteren ook) trouwens weer megaveel harde buiken, vanochtend tusen half 5 en 7 zelfs 2,5 uur heel netjes om de 10 min. Had de vk nog gebeld, maar die zei dat er niks aan de hand was en als de tijd tussen de harde buiken korter werd, ik maar weer moest bellen, dan was een ziekenhuisbezoekje misschien wel even verstandig... Moet zeggen dat ik me er zo ook niet echt gerust op voel, krijg ineens de neiging heel veel dingen die we komende 2 weken zouden gaan regelen nog voor krummel nu ineens te gaan doen. Stel dat hij bedenkt deze week of volgende week al te willen komen! *Niet aan denken Ro, kan niet nog hoor, veel te vroeg* Nou ja, Marissa ligt in bed nu, dus ik ga ook maar weer even liggen na mijn 3maal-daagse dosis pillen Tot later meiden!
haha vergeet elke keer te antwoorden hij vind het geweldig haha. ben ineens een geil wijf volgens zijn woorden. hij vind het ook knap dat ik he zomaar even heb gedaan. ik zelf merk er amper iets van dus enkel decoratie
Poging 2 : @ Lovewinnie: Haha, superreactie van hem! Gelukkig maar trouwens.. Leuke foto's van je kids, lekker verwend zo te zien! Hoe is het met je eigenlijk? Niet te moe? @ Rootje: Same here meid! Heb echt veel harde buiken, hou het niet bij of het regelmatig is. Het enige wat ik zou kunnen doen is écht blijven liggen en absoluut niets doen, wat mij gewoon niet lukt. En dan nog heb ik harde buiken, dus ja.. En zoals jij zegt ben ik ineens in paniek dat alles niet op tijd klaar geraakt voor baby, heb nu juist de doopsuiker af en gister de kaartjes gaan bestellen. Dit weekend kamer verven en meubeltjes erin dan ga ik maandag lekker 'shoppen' voor het kamertje. Kleertjes liggen klaar om gewassen te worden en dan zal ik rustig zijn.. Maar hopelijk is dit allemaal niet nodig en blijft ons kleintje nog minstens 5 weken zitten. Hopelijk voel je je snel beter! @ Darcy: Ja hé, heb het gevoel dat het te hard gaat, deze zwangerschap vliegt kan er niet genoeg van 'genieten'. Ik weet nu al dat ik mijn buik zal missen, ook al zit ie echt wel in de weg! Ik vind het trouwens zo erg, die situatie met je moeder. Onbegrijpelijk. @ Suus: Bah, wat een nieuws, echt niet fijn. Hopelijk vindt hij snel iets anders, zodat jij lekker kan blijven doen wat je nu doet. Logisch dat je bij je kids wilt zijn! @ Anoek: Jij ook met rotnieuws! Hopelijk vindt je man snel iets anders. Gelukkig kijk je er nog positief tegenaan. Jullie hebben toch nog effe tijd, gelukkig maar! @ Pris: Gewoon effe duidelijk maken dat het niet zal lukken, als jij je er zo bij voelt.. Hier is klei momenteel niet zo'n goed idee, vingerverf ook niet. Keld houdt niet zo van die viezigheid.. @ Noor: Fijn dat je volgende week vrij bent! En klinkt leuk, dat kerstfeestje van Isa! @ Miranda: Leuke foto's ook met Matthew. Leuk dat hij zoveel speelkameraadjes heeft. @ Marsab: Hoe is het met je? @ Sinterklaas: Heel geslaagd hier. Keld is enorm verwend, wist niet met wat hij eerst moest spelen. Heb aan iedereen gezegd dat ze met Kerst zeker geen speelgoed moeten geven, heeft dan meer aan kleding zeg maar. @ Kerstboom: Deze gaan we dit weekend zetten en hopen dat ie even blijft staan. Hebben een jong katertje die alles doet wat hij zeker niet mag doen. En zeg nu zelf, zo'n boom met ballen enz. in is toch wel heel verleidelijk???
Effe denken of er nog 'belangrijke' nieuwtjes zijn van mijn kant.. Ik ben inderdaad in de ziektewet nu. Baal er wel van, want ik wou graag doorwerken tot de laatste week, zodat ik achteraf langer bij ons kleintje kon zijn, maar helaas. Ik probeer me redelijk rustig te houden, maar een hele dag nietsdoen kan ik niet, word ik gek van. Zolang ze me niet beveelt compleet platte rust te houden, zal het niet lukken vrees ik.. Keld gaat wel naar het kdv en m'n schoonmoeder, dat ik overdag alleen ben, want anders kan ik evengoed gaan werken. In het weekend voel ik ook dat het écht teveel is, de hele dag achter hem aanrennen. Keld is een schat hoor, maar een vermoeiende schat . Test ons ook voor alles uit, probeert lekker vanalles en vraagt alles wat hij ziet of doet als hij het niet weet. Ik ben wel rustiger met hem en heb meer geduld sinds ik thuis ben, positief dus, want ik geef niet meer toe nu, maar hij wel. Vraagje nog: Heeft één van jullie een tummy tub gebruikt? Ik herinner me dat Maart eentje had, maar van jullie weet ik het niet. Wat is jullie ervaring daarbij? @ Darcy: Zal zo mijn e-mail adres naar je pb'en..
virginie: bij alicia had ik geen tummy en bij nando wel. vind het super gezellig om hem er in te doen en hij vind het ook altijd leuk. helaas past hij nu niet meer met zijn spekbillen en heb nog wel een extra grote moe valt hier nu wel mee. heb nieuwe medicijnen die me schildklier momenteel even helemaal uitschakeld of zeer minimaal laat werlen. voel me kip lekker, vrolijk en geniet weer van elke dag. de werkking was zeer hoog en moet normaal tussen de 11 en 19 zitten. 1e bloedtest was 27 en de 2e was het al 41. ruim verdubbeld dus. nu moet ik weer bloed laten prikken eind van de maand en worden de schildklierhormonen aangevult met weer andere medicijnen. zo een jaar lang steeds minder onderdrukken en steeds minderhormonen toevoegen in de hoop dat hij na 1 jaar weer zelfstandig de juiste hoeveelheid aanmaakt.
Hè, da's te hopen, Lovewinnie! Dit klinkt in elk geval al goed Iemand nog iets van HelloKitty gehoord? Marsab, jij spreekt haar regelmatig toch? Alles goed met haar? En Sophie... en Saskia okay? Joyce, heb jij nog lekker kerstvrij met je kids?
Had mijn vraag een beetje krom geformuleerd... Lieverd, dit is zooo moeilijk... zeker NU.... Maar jij hebt wel alles in het werk gesteld om de relatie te verbeteren, alles geprobeerd, kansen aan gegrepen en kansen geboden... nu moet het van haar kant komen en anders, hoe moeiljk ook, dan maar niet.... maar het gaat erom dat jij gelukkig bent en achter jouw keuzes staat... Je moeder zal jou naar háár beste kunnen hebben opgevoed, háár beste ouderrol hebben aangewend, maar in sommige gevallen is dat niet genoeg. Onthoud HEEL GOED dat dit NIET aan jou ligt, je bent een kanjer!! Dikke HUG
Rootje: rustig aan doen he!!! Hopelijk blijft die kleine nog een flink aantal weken binnenboord!! Virginie: jee je gaat idd hard zeg!!! Sterkte met het thuis zijn...
Lovewinnie: nou dat zit wel goed dus gelukkig maar! Fijn dat je het nu zo lekker doet op de medicatie!!
zo in navolging van Darcy typ ik ook ff een epistel gna Hier alles oké, jongetjes behoorlijk aan het snotteren en niet helemaal in hun hummetje, maar verder oké. Morgen werken, pfff half 6 loopt de wekker af..... Weekend lekker vrij en nog geen plannen, miss kerstboom kopen?!?!
Stil hier.. @ Lovewinnie: Dus de tummy bevalt wel? Heb je hem meteen na de geboorte al gebruikt? Fijn dat de medicatie zijn werk doet, toch veel leuker als je je beter voelt! Duimen dat je schildklier volgend jaar idd. zijn 'werk' zelf doet. @ Noor: Haha , had inderdaad een gemiste kans geweest!!! Lekker een boom gaan halen, goed idee. Keld heeft er zin in, komt niets anders meer uit dan kerstboom.. @ Darcy: Juist om zeker te zijn, heb je m'n pb gekregen? @ Hellokitty, Sophie, Saskia, Patries,...: Vroeg het me ook af, gaat alles goed met jullie????
hier staat de kerstboom sinds zonda, alicia vind hem geweldig virginie: tummy gebruik ik inderdaad al vanaf geboorte. ff fototje plaatsen hier werd ie gebadderd door de kraamhulp, tummy was veel en veel te groot en nando paste er zelf verticaal in als in een badje zeg maar