Zo de werkdag is omgevlogen vandaag Ik kom waarschijnlijk vanavond wel even reageren weer....ben benieuwd of t eten klaarstaat zometeen Volgens mij heeft ie zelf vergadering straks dus denk t wel Nou tot later!
En daar kan ik je dan mee helpen, vrienden van ons zijn nét terug uit dit park en het was juist niet kak, maar gewoon heel verzorgd en prettig voor jonge gezinnen (zij hebben ook een 2-jarig kind en heerlijk genoten.) Dus een aanrader (wij willen misschien in mijn verlof erheen gaan!)
Het is ondertussen wel duidelijk dat die 2e spuit niet noodzakelijk is... hier komt ie er ook niet voor Ollie. Het is goed zo met dat achterlijk vaccin Zou me er maar niet meer druk om maken en die vrouw, ach, die is gewoon niet professioneel.
Noor, blij te lezen dat alles met de Belastingdienst rond is Hier de opgenomen aflevering van de Verloskundigenpraktijk gekeken én gejankt, lekker op de bank met een berg gevulde kerstkransjes erbij Mijn studie? Niks lijkt erger dan vandaag (!) erachter komen (na 3 nachten amper slaap en hard werken) dat ook ik waarschijnlijk per 1 augustus 2010 geen baan meer heb op mijn school Er moet een vestiging sluiten en dat boventallig (bevoegd) personeel krijgt voorrang bij banen... ik ben pas rond mijn verlof echt klaar, vermoed ik... en de klap (lees: de beslissing óf en wíe er bij ons gaan werken) valt per 1 februari, als mijn verlof ingaat... Ik moest even slikken, maar het gaat alweer. Ben een behoorlijke positivo als het op mijn werk aankomt - en harder gaan dan ik al doe, kán gewoon niet. Meiden, 1 tip: doe NOOIT een studie die MOET, als je ook je gezinnetje hebt en niet teveel wilt missen. Ik zou het zó anders doen als ik het over mocht doen, maar goed, ik moet nu even doorbijten, het einde komt vanzelf in zicht.
hebben jullie het nieuwe gezien over die vechtparty met dodelijke afloop in tilburg. die jongen die is overleden ken ik erg goed. hij mocht maar 23 jaar worden. na wat wij hebben gehoort heeft hij een opmerking gemaakt tegenover 2 jongere die mensen aan het lastig waren vallen. hierna werd hij zo erg in elkaar geslaan dat hij in het ziekenhuis overleed aan de verwondingen. zijn beste vriend die er bij was was ook zwaar mishandeld maar kon na behandeling in het ziekenhuis weer gaan. het is hier zo raak in tilburg en nu er zelfs een bekende overlijdt vind ik het wel heel eng worden hier op straat
@ Darcy:....sodeju....toch geen leuke bericht als je straks geen werk meer hebt....heb je toch nog wel genoeg motivatie om doorgaan met je studie afronden? @ Lovewinnie: ooh wat naar bericht zeg...gecondoleerd...geweld is echt zinloos!!! Ik hou mijn hart vast als mijn zoon Matthew 18 jaar wordt, wat gaat dan gebeuren in die tijd...hoop dat mensen in die tijd normaal en beleefd naar elkaar toe worden.... Echt gewoon verschrikkelijk....zeg voor je.
En nu even iets anders.... In mijn omgeving willen mijn vrienden en collega's hun kinderen niet voor de 2de prik gaan halen.... Wij twijfelen al een tijdje...Jeroen kreeg 3 weken terug te horen als Matthew de 2de prik krijgt maakt hij meer kans op koorts krijgen en goed ziek van kunnen worden.... Wat ik nou niet snap...in de andere landen 1 prik is genoeg....hier in NL 2x voor betere bescherming...mhm...dilemma...
@lovewinnie: jeetje wat erg zeg overigns hou ik ook altijd mijn hart vast als ik zulk nieuws lees... het is nu al zo erg.. hoe moet dat over 15 jaar wel niet. @miranda: wij zijn ook niet voor de eerste prik geweest... dus tja @darcy: lekker is dat.. verplicht studeren en er dan nog uitvliegen 1 ding scheelt.. met dat diploma kun je straks alsnog overal aan de slag @anouk: fijn dat het lekkerder gaat weer. En nog een half jaar volledig betaald "plus" je leaseauto is best fijn dan zou ik inderdaad neit het eerste het beste pakken wat je kunt vinden maar gewoon zoeken naar wat hij echt wil. @all: nog steeds druk hier.. maar even gauw bijgegluurd vanavond lekker op tijd naar bed hier.. ben redeljk total loss Job ging naar vrienden zaterdag.. en ik zou lekker bankhangen en bovenal: vroeg naar bed! maar nu al paar keer gebeurd.. dat als job er niet is ik gewoon de slaap niet echt kan vatten. uiteindelijk slaap ik wel maar tegen de tijd hij terugkomt word ik al zo'n beetje wakker als hij de straat in rijd. nouja.. dat laatste gelukkig niet deze keer.. maar hij was ook pas om 5 uur thuis (en ja ik werd wel wakker van de sleutel in de deur dus) gister druk.. en vooral ongepland veel tijdsverlies.. dus nu wel toe aan een lekker slaapje eigenlijk
Goeiemorgen Pris....je man is nu naar Marseille gegaan...is Tygo bij je nu of bij zijn oma? Gaan jullie vandaag iets leuks doen? Heerlijk weer om in het bos wandelen
@ Anoek Goed te horen dat t weer lekker gaat tussen jou en je mannetje!!! En dat je je niet zoveel zorgen makt snap ik ook wel weer dan .als hij al 3 aanbiedingen heeft gehad hoef je niet heel bang te zijn dat ie niet kan vinden!! Fijn he die ggd Beterschap voor Sarah!! @ Noor. De boom van mijn moeder komt daar ook vandaan grappig Vind Isa t leuk allemaal?? Heeft ze geholpen met de boom?? @ Prik. Hier denk ik wel gewoon de 2e prik voor Tygo .we moeten donderdag. @ Darcy .OMG wat een rot nieuws zeg van je werk .maar nog niet helemaal zeker dan toch?? Ik zou heel graag een studie erbij willen doen, alleen even kijken hoe/wat .maar wil ik dan zelf en is idd niet omdat het moet! @ Lovewinnie Gecondoleerd met t verlies van die vriend!! Wat een verschrikkelijk bericht zeg. Sterkte!!! @ Saskia Gelukt om op tijd naar je bed te gaan???
Hai!! Voordat ik naar t werk ging heb ik Peter afgezet op zijn werk en hij vertrekt vanmiddag naar Marseille, hij is zaterdagmiddag weer terug zoals t er nu uitziet. Tygo is nu bij oma....en ik ben gewoon keihard aan t werk8) Weer is idd mooi!! Koud maar wel mooi....lekker genieten voor degene die wel vrij zijn vandaag!!! @ Miranda....heb gisteren een mega order gedaan op scrapbook.com
Bella regazzas Zit met een oog op Ol, een oog op dit keyboard en gauw wat typen - de bovenverdieping wordt ondertussen overhoop gehaald door zoonlief, maar ik moet wát als ik nog e.e.a. gedaan wil krijgen achter die pc (daar hoort dit forum bij ) Saskia, heb je een beetje bij kunnen slapen, meis? Miran, wij halen de 2e prik NIET. Geen twijfels over, vond de 1e eigenlijk al een beetje onduidelijk Pris, lekker dat park gaan boeken en succes, alleen thuis. 't Is toch drukker in je eentje, met een kind Ik weet het door de beurzen van mijn man... Over 3 uurtjes hebben wij een 3/4 D pretecho van onze meid - en ik heb me toch een dromen gehad dat het een GOZER is Sta je dan met je roze pakjes Ik hoop dat madame zich netjes wil laten zien en niet eigenwijs doet. We hebben er zin in, Ollie gaat trouwens mee (weet alleen nog niet of dat zo'n strakke actie is, maar goed ) Ik ga óók aan de studie vandaag - en maak me maar geen zorgen over mijn baan, we zien het wel. Vanavond rond ik de studiedag af met een etentje van mijn vrijwilligerswerk, het dierenasiel. En da's elk jaar supergezellig Fijne dag allemaal! X
@ Pris: toch wel digiscrapbooks besteld... uiteindelijk wordt het toch naar je wens Werk ze! @ Darcy: suc6 vanmiddag bij de pretecho!!!! @ Matthew: een kwartier geleden van hem genomen....hij is helemaal in zijn noppies lekker toetje-veeg op zijn pyjamabroek! We zijn lekker lui...straks boodschappen doen met dit lekker koud weer!
@ Darcy. Veel plezier bij de echo vanmiddag!! Hopelijk laat de kleine zich even goed zijn....vooral aan haar grote broer!! Succes met de studie!!! en voor vanavond alvast veel plezier en eet smakelijk!!! @ Miranda veel plezier buiten!!! Koud maar wel mooi!!! Lekker luie ochtend dus Ja binnenkort lekker plakken...zin in Vanmiddag zit ik alleen, zal wel ff wat drukker zijn......moet tot 6 uur!!! Vanavond lekker stoofperen eten bij mijn moeder, ben benieuwd of Tygo ze lekker vind: hij vond ze vorig jaar echt niet lekker (enige wat ie niet lustte)