September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lovewinnie, heel veel sterkte vandaag. Zal heel heftig zijn, een uitvaart van een jong iemand. Bah. Vooral ook de manier hoe, afschuwelijk gewoon.

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Heel veel sterkte vandaag, Lovewiinnie!

@ Joyce: jaaaa ik ken je natuurlijk wel....je kent de regel nog wel dat je ook wat rustig aan moet doen met jezelf ;)
    Lekker druk bezig gehad....bezige bij ;)
    Werk ze!

@ Pris: hoe was het gisterenavond?
    En heb een krabbel gister bij je achtergelaten :)

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Lovewinnie veel sterkte vandaag!!

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hier ook beetje druk hihi, maar heb ook heerlijk genoten al van de sneeuw :)
    De kinderen vinden het fantastisch!
    Isa al twee ochtenden met de slee naar school gebracht, super natuurlijk!
    En de jongens vinden het wandelen en het sleeen ook helemaal geweldig. Willen niet naar binnen hihi. Dus ja, veiligheidstechnisch hoop ik dat de wegen niet te glad worden, maar voor het overige: kom maar op, gooi maar een laag neer nog :)

5. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

even snel een reactie:

SNEEUW: we (Jesse en Ik) genieten echt volop van de sneeuw. Leekker met de slee, sneeuwballen gooien en gek doen. Heerlijk gewoon. We zitten nu even binnen op te warmen, straks weer even lekker op de slee. Hoop dat het nog en poos blijft liggen ; ik heb nu vakantie en zijn papa vanmiddag ook.

@Darcy: mooie echo!! Wij mogen 31-12 voor de 20 weken echo, ben benieuwd of het laat zien wat het is. (blijft wel geheim)

@lovewinnie: sterkte!!

simke

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Volgens mij is Tygo de enige die de sneeuw niet leuk vind:D
    Hij was gisteren binnen mega enthousiast: zat onwijs te lachen naar de kindjes die sneeuballen aan t gooien waren enz. totdat we naar buiten gingen en hij op dat gekke witte spul moesten lopen: Mama tillen, mama tillen... Bleef stofstijf stil staan en vond t echt helemaal niets. Omdat we moesten prikken en ik t te dichtbij vond voor met de auto, maar niet met die gladhei wilde fietsen zijn we toch gaan lopen, nou hij heeft mijn hand t hele eind niet losgelaten :D

Prikje ging goed, wel ff gehuild (vorige keer niets) maar was snel over. Hij had geen koorts gisteren ofzo maar ook niet helemaal fit.
    Vanmorgen ging t weer helemaal goed hoorde ik van mijn moeder:)

Ik had dus t feest gisteren..............t was zo leuk:D Echt waar:D:D
    Ik reed vanaf daar een stuk met collega's mee terug naar de zaak dus gingen op tijd weg ...............ik had t nog wel eebn uurtje extra kunnen volhouden hoor;) Hoewel t misschien maar beter is dat ik dat niet meegemaakt heb: 1 collega ligt in t zkhs ;);)

Nog 2 uurtjes en dan zit deze lange werkweek erop. Peter komt zoals t er nu uitziet morgenmiddag thuis. Heb de afgelopen week niets in huis kunnen doen dus dat zal vanavond als Tygo op bed ligt maar even moet.....hoewel ik bang ben dat ik dan niet meer van de bank af kan komen:)

@ Noor Wat een leuke foto's op je Hyves, zo te zien vinden jouw kids t wel leuk!!!

@ Simke Leuk dat jullie je zo vermaken in de sneeuw!

@ Lovewinnie Sterkte vandaag!!!

@ Joyce......................Joyce....ken ik niet:(
    Hallo welkom bij de sept 2007 mama's:p Haha....niemand neemt je iets kwalijk hoor. Probeer lekker rustig aan te doen...
    Het oude slot schijnt erg mooi te zijn, mooie lokatie vh kerstfeest!!
    En Kyra al ook zo gek op de sneeuw!! LEuk!! Foto's!!!!

Verder kan ik ff niet teruglezen nu.

Tot later!!
    -x-

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Flauw... kun je niet ook je banner héél subtiel aanpassen op kleur tegen die tijd, net als Rootje? Gaan wij raden wat jullie krijgen :p

Alles goed met de zwangerschap verder?

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat is er gebeurd op dat feest dan :$:(

PS je hebt het over ene 'Joyce'... wie is dat? Een nieuwe septembermama zeker? Als ze dan maar wél druk is, net als wij :p

Hahaha Joyce, goed om weer van je te horen, hoor!

Meiden, ik heb die malle deadline, ga gauw mijn onderzoek afronden en e-mailen. En dan even tukken... en dan een happie eten... en dan in de bus, naar Londen :) Pris, zal aan je denken als ik bij Primark ben :D

Liefs van mij!

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Edit: de opdracht is zojuist om 17:53 uur verstuurd naar mijn begeleiders... nu even rust!!!!!!!!!!!!! :p;)

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Toopie!!! Nu maar heerlijk genieten naar LONDON gaan!!!!!!

@ Pris: watskegebrud met je collega?
    Matthew dankt Tygo voor een Cars kerskaart!!!

Matthew vindt de sneeuw erg leuk....ik heb hem vandaag gelukkig de foto's gemaakt!!! :)

11. Pris

Pris Fanatiek lid

EN nu lekker even van die rust genieten!!

Goede reis naar londen en veeeeeeeeeeeeeeeel plezier daar!!!
    HAVE FUN & ENJOY

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goedemorgen meiden!

Ik ga over een half uur hier weg met mijn vriendin naar Saunadrome in Putten toe!
    Heerlijk, maar een minpuntje....ik menstrueer nu....k*t...gewoon blijven lachen :)

@ Pris: als het goed is komt Peter vanmiddag thuis! Geniet er van zijn thuiskomst vanmiddag!

@ all: een fijne, witte dag vandaag!

Liefs, Miranda

13. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Miranda EN lekker gemasseerd vandaag??
    Heerlijk zeg zo'n dagje weg....lekker ontspannen:)

@ Darcy Hopelijk een goede reis gehad en nu lekker aan t shoppen!!

Peter is vanmorgen thuis gekomen, Tygo en ik hebben m opgehaald.

IEdereen lekker van d sneeuw aan t genieten???
    Maar man wat is t koud zeg brrrrrrrrrrrrrrrrr
    Tygo begint al een beetje te wennen aan de sneeuw ;)

Wel sneeuwfoto's gaan spammen he?? Zo leuk!!!!!!!!

Vanavond hebben we niets, morgenochtend visite en s'middags kramfeest. Tot later!!!

-x-

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: ja heerlijk dagje gehad in Saunadrome Putten. Heerlijk gemasseerd, maar vannacht bleef ene spier in mijn arm aant het spelen...zooo irri.... :$

Fijn dat Peter al thuis is gekomen. Gezellig straks op visite en vanmiddag kraamfeest.

We gaan vanmiddag bij mn vrienden op bezoek en blijven eten, ook gezellig!

Gister heeft Jeroen een bootje gekocht... :$

Hier weer EXTRA sneeuw erbij gekomen en echt duidelijk sneeuwstorm...nu al pak sneeuw ca. 10 cm ofzo....prachtig om t zioen!!!!

Matthew vindt de sneeuw wel leuk!
    Zie de foto:

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen lieffies :)

Neen, geen berichtje vanaf een Londense pc - gewoon vanuit huis :( We stapten vrijdagnacht om 01:00 uur in de bus en kwamen er gisterochtend bij Calais achter dat én de treintunnel niet werkte (was op het nieuws, er zaten 4 treinstellen vast in de tunnel) én dat, gezien de ENORME rijen voertuigen, wij pas op z'n vroegst zondagnacht een boot naar Londen zouden kunnen krijgen :( Dus rechtsomkeerd gemaakt, naar huis - 15 uur in de bus gezeten, dat voelde ik gisteravond wel in mijn bekken...
    Enfin, was allang blij dat wij niet in die tunnel zaten, erg hoor, voor die mensen ;)
    Onze leerlingen was supergefrustreerd, snap ik ook wel...

Dusss... nu lekker thuis, heb net heerlijk in de sneeuw gewandeld met onze hond en ga het rustig aan doen. Ben ook weer bijgelezen hier :D

Miran, die foto is bij jou op de hoek, bij de kerk genomen toch? Wat een vrolijk koppie trekt Matt!
    Saunadrôme Putten is heerlijk, I know :)

Pris, ik ga maandag de 28e voor het eerst naar Primark in Rotterdam. Waar precies is het en hoe komen we er het gemakkelijkst (zijn met de auto)?

Moet nu natuurlijk mijn Primark-lusten even bevredigen :D:D:D

Marsab, heerlijk vakantie, he meis? Hoe gaat het met je?

Patries, druk aan het schilderen? Als je de verf nog nodig hebt via Bas, laat het me even weten. Ik was te laat met reageren op je SMS :(

Ik zie Jennifer dinsdag a.s. in Utrecht. Even bijpraten en we zijn van elkaar benieuwd hoe we eruit zien (ik SMS'te al: "pregnant and bloated," ben echt een Michelin-vrouwtje aan het worden ;))

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Darcy OMG:$ Wat erg zeg!!!!
    Niets aan te doen natuurlijk maar wel ontzettend balen:(
    Kan me wel voorstellen dat de leerlingen gefrusteerd waren zegg BAH.

@ Primark Rotterdam is niet te vergelijken met Londen hoor;) maar ik kan er altijd wel leuk slagen. Ik zal even de adresgegevens voor je opzoeken maar t zit bij Alexandrium: hebben wonmall, megastores en een winkelcentrum en t zit aan de rand van dat winkelcentrum.....je ziet vanzelf wel waar alle mensen met primark tasjes vandaan komen;)

@ Miranda LEUKE foto!!
    En heerlijk zeg zo'n dagje....en een boot Leuk toch of niet???

@ All
    Tygo is om :):) Sneeuw is leuk:) haha, duurt even maar hij was vanmorgen erg druk met sneeuwballen gooien enz, te leuk!!
    Hij ligt nu wel net pas on bed en moeten nog naar kraamfeest straks, is tot 6 uur dus zien wel ff, moet lukken allemaal.

17. Pris

Pris Fanatiek lid

t is stil boven dus ga zo even de tuin in, foto's maken van alle sneeuw...zo mooi!! ff hobby-en dus...Peter is ff naar een vriend en t huishouden wacht wel (ja wordt al makkelijker) en peter is morgen vrij :p

Moet je foto's nog verkleinen om ze te plaatsen??? Nee toch??
    Straks maar ff uitvogelen...eerst Hyves checken!!

Tot later
    -x-

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Mijn wasmachine is STUK!!!!! Moet dat nou vlak voor de kerstdagen.....en heb hier enorme berg was...ik kan wel bijna gaan janken....klojho...moest ff kwijt....

@ Darcy: aahhh wat jammer zeg dat je niet naar London bent geweest...voor een goedmakertje voor jezelf naar Primark in Roty-stad :)

@ Pris: fijn dat Tygo toch de sneeuw leuk vindt!!!! :)
    Ik heb vandaag ook hoop foto's gemaakt tijdens de sneeuwstorm en zo,,,zoo geweldig hobby-en net als jij ;)

@ Darcy: leuk dat je Jennifer eindelijk real life gaat ontmoeten, doe haar de groeten van me!
    Ja de foto is bij om de hoek van de kerk in mijn straat :) goed herkend! ;)
    Ik ben 2 keer in Sauna drome, gisteren heb ik het gevoel dat ik in Noorwegen zit.
    Ik zat in de bubbelbad buiten met het uitzicht op de besneeuwde dennebomen...geweldig....lekker in mn badjas door buiten in de sneeuw lopen :)

Truste!

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@miranda: balen zeg!!! wij hebben gelukkig die van ons nog eventjes kunnen redden.. (de pomp is niet helemaal goed meer kennelijk)
    hoop dat hij het nog even blijft doen.. het is al een oudje dus tja de kans wordt steeds groter dat hij een keer definitief stopt natuurlijk.

@darcy: balen van je weekendje london zeg :(
    je hoopt er toch ook dat alles goed gaat
    (en een wit londen is natuurlijk minstens zo mooi!)

rest lees ik straks even bij.. collega zou me om 9 uur ophalen en het is precies 9 uur nu :)
    ah hij belt... hij is al bij hoogvliet dus het duurt nog even.

wat leuk zeg al die sneeuw.. anne vindt het super
    (hebben meteen dr skipak maar uitgeprobeerd zegmaar)
    en natuurlijk hetzelfde probleem als vorig jaar: geen snowboot maatje anne te vinden :)
    we gaan nu maar in oostenrijk snowboots kopen waarschijnlijk.
    voetjes blijven in ieder geval droog in dr gewone schoenen dus dat scheelt :)

we zijn gister de hertjes (en de lokale duiven natuurlijk) wezen voeren met wat oud brood.. die waren helemaal blij natuurlijk.
    en toen we op de terugweg langs de eendjes liepen.. kwamen ze allemaal aanzwemmen.. en eerste wat anne zei was "de eendjes willen ook brood"
    dus beloofd 'smiddags nog even de eendjes te gaan voeren.. maarja ze sliep zo lang dat dat er helaas niet van kwam.

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Leuke foto, Saskia :) Vroeg me trouwens ook al af of ik sneeuwschoentjes voor Ollie kan vinden straks... wil er even tussenuit om de winkels aan te doen... Tja, de hele zaterdag in de bus en gisteren op de bank (op een uurtje park met de hond na), moet even een frisse neus halen, hoor ;)

Deel Deze Pagina