Hallo!!!!!! Wat baal ik dat ik aan t werk ben zeg....had veel liever buiten geweest en lekker met Tygo gespeeld...... Tegen de tijd dat ik thuis ben en alweer donker...volgens mij ligt er morgen ook nog wel @ Miranda....balen van je wasmachine zeg Ga je vandaag al een nieuwe kopen?? Of is ie nog te redden??? Heerlijk moet dat zijn om naar de sneeuw te kijken vanuit je bubbelbad @ Saskia Leuke foto!!! Gelukkig niet met t ov voor jou vandaag!!!!! @ Snowboots. Peter wilde ook gaan kijken straks...zullen niet de enige zijn nu Peter heeft de hoop dat we nog op winter Nu eerst erwtensoep eten @ work
@snowboots, wij hadden mazzel vrijdag, ik had het laatste 'passende' paar voor Marissa. Het is maat 24/25, viel redelijk klein en met een paar dikke skisokkern erin loopt ze er prima op gelukkig. We zijn er erg blij mee dat ik ze toch gekocht heb. Zo nu ga ik snel m'n broodje eten en Maris naar bed doen, moet om half 4 naar de vk. Rene zou vroeg thuis zijn, want de deuren van mijn auto zitten dichtgevroren Anders moeten we ruim 30 min lopen erheen en dat is me nu echt te koud. Bye!
ola chicas! Ben ik weer ff snel hoor T weekend gewerkt en ook nog geprobeerd wat van de sneeuw te genieten. Jongens houden hier de wanten NIET aan en de mutsten NIET op..... Sleeen vinden ze super en gewoon door de sneeuw wandelen ook. Verder zoooooow druk met vanalles en nog wat geweest.... nu ff rust in de tent hoor!! Darcy: wat balen zeg!!! Lekker even eruit vandaag en tja, vraag me af of je idd nog kunt slagen voor snowboots.... Hier niet iig. Dus heb gewoon regenlaarsjes m dikke sokken erin, dat gaat ook prima gelukkig. Miranda: oooh wat balen, je wasmachine stuk.... Gauw een nieuwe kopen dan maar!!! Pris: kun je niet een of twee uurtjes eerder weg?!?! Rootje: succes bij de VK!! kun je je autodeuren niet los krijgen met de fohn?
Haha, Noor, goed idee als ik een verlengsnoer van 30 meter zou hebben Helaas staat ie niet echt dicht bij huis deze keer. Maar Rene moet vanavond nog werken vanuit huis, dus die kan om half 2 in A'dam wegrijden normaal gesproken. Moet ie wel op tijd zijn lijkt me
Voor de liefhebbers, ik had jullie nog de 3D echo beloofd (soory voor de vertraging!). De foto's staan in mijn album! Nu ga ik snel Marissa aankleden en dan naar de vk, Bye!
@ Rootje Succes bij de vk!! @ Noor. Leuk zeg dat de jongens de sneeuw zo leuk vinden Ik zag leuke foto's op je hyves. Isa lekker vakantie nu??!! Als ik kleingeld heb gaat dat altijd bij Tygo in zijn spaarvarken, mag hij het er zelf in doen, van de week ook even wat er in. Tygo: nog meer centjes in vakken (varken)?? Ik: Nee mama heeft niet meer centjes Tygo: mama ff nieuwe kopen @ Noor, nee kan echt niet eerder weg...moet afsluiten en zit tot 6 uur ...morgen mijn dag (maar moet wel gaan beginnen met de kerstcadeaus nu)
Zo ik ben er weer, gelukkig weer helemaal goedgekeurd en krummel ook. Over 3 weken, 11 januari, mogen we weer!
Goedenavond meiden! Zo te lezen genieten jullie ook volop van de sneeuw!!!!! Ik vind het zo geweldig Gisteren ook heerlijk naar het Adamse Bos geweest en heerlijk gewandeld en gesleed. (schrijf ik dat goed... ) Daar toen even een tent ingedoken, warme chocolademelk gedronken en toen weer naar buiten, we konden er geen genoeg van krijgen! Zal zo ff wat pics plaatsen... Darcy: Jeetje zeg, dat is balen van je uitje London. Maar gelukkig zit de Primark ook in Rotterdam Jij gaat ook ineens hard zeg als ik naar je banner kijk! Mooie echofoto trouwens!!!! En wil je Jennifer morgen de groetjes van me doen?! Pris: Geweldig, Tygo zn uitspraak over zn spaarpot En morgen ook lekker gaan genieten van de sneeuw hoor Rootje: Fijn dat alles weer goed was bij de VK! En ook alweer de 33 weken gepasseerd Waar blijft de tijd??? Nog gelukt je deuren open te krijgen? Miran: Leuke foto van Matt in de sneeuw. Een glimlach van oor tot oor En nog bedankt voor je reactie op mijn foto met Kyra dr pop Ja, ik heb echt medelijden met de pop, als ik de pop kleren aantrek, trekt Kyra het met dezelfde vaart uit Bloot vindt ze gewoon leuker All: Ik moet ook nog al met kerstcadeautjes kopen Ben erg laat dit jaar...maar is er gewoon nog niet van gekomen. Ik weet wel wat ik wil halen, dus dat scheelt alweer. Morgen en woensdag maar op stap!!! Fijne avond allemaal en ik zal jullie nog even vervelen met een aantal foto's
@ Joyce: wat leuke foto's!! Die had ik al gezien op je Hyves! @ Noor: je hebt ook leuke foto's op je Hyves van de sneeuw... Ik zie veel leuke foto's van de sneeuw etc op Hyves voorbij komen.... Heb vanmorgen 10 kg was naar de wasserrette gebracht..... Ga nu poepluier verschonen! X
O Miran, ik baal met je mee, hoor Hoop dat jullie snel een passender oplossing hebben, want zeulen met de was is ook niks Kan je de buurvrouw niet even lief aankijken en tegen vergoeding bij haar wassen? Scheelt sowieso, lijkt me? Joyce, prachtige foto's (vooral die met die vrolijk lachende blote babypop ) en bedankt voor je kaart, wat een scheetjes zijn je kids toch Rootje, fijn dat alles goed was bij de vk en je gaat inderdaad hard nu, je verlof mag zowat beginnen Wanneer stop je met het bloemenwerk? Of ga je door zolang het gaat? Pris, vandaag aan de kerstinkopen dus? En met Tygo op pad? Meiden, heeft iemand van jullie recentelijk iets van Marsab gehoord? Ik maak me een beetje zorgen
Joyce wat een leuke foto's!! Wat een prachtig poppetje is Kyra toch!!! Saskia: ook al zo'n schattige foto!! Ja snowboots moet op de wintersport wel lukken Miran: ook zo'n stoere vent in de sneeuw, heerlijk!! Rootje: mooie echo! Fijn dat alles goed was! Pris: vandaag dus wel vrij?! Lekker van de sneeuw genieten nu het nog kan!! Ik ga gauw weer aan het werk, zit hier zwaar illegaal te surfen