Ja, wat gaat het hard, ik ben nog maar net een september 09 mama. Maar idd, afgelopen zaterdag 1 jaar en 3 jaar geleden testte ik posi.
nee, ik ben de hele dag hier erg hard aan het werk!!! Ik dacht dat jij vrij was! Ik ben net klaar met de werkopdrachten ....moet wel wachten tot 17 uur...zucht!
Ja gek he...sept 2007 en 2009...beiden op zelfde dag jarig...! Fijn dat je wasmachine doet! Gisterenavond hebben jeroen en ik de elektra uit het washok via de kruipruimte eruitgetrokken en daarna via de meterkast naar boven tot aan de zolder doorgetrokken, gelukt. Dan een nieuwe wasmachine samen naar boven gebracht, wat zwaar zeg! Uiteindelijk is mijn hand echt bezeerd,,,opgezwollen en blauwe plek...maar goed we hebben het gefixt. vanavond nieuwe waterleidingen etc. omleggen en dan aansluiten...spannend!
ik zag het op je Hyves en heb net een berichtje bij je achtergelaten...zorg dat je op de 1ste weer beter wordt!
Voor mij is het meest ramp als de wasmachine stuk is....maar als de vaatwasser stuk is kan ik hier wel mee leven.... Strijken....wat is dat voor eng woord..... Wat een mooie echo foto zeg!!! Crossing fingers voor je vriend over evt. baan. Succes met je huisverbouwing....straks heb je er plezier aan! Jammer van de verloren kerstkaarten.... @ Joyce: bedankt voor je kerstkaart, wat prachtige fotos van Kyra en Timo! @ Darcy: jammer dat je Jennifer vandaag niet gaat ontmoeten...
@ Rootje: heel verstandig dat jij wat rustiger aan moet doen ivm harde buiken...dan maar wat minder inkomen in de komende tijd... Leuk dat je koekjes voor de opvang cvan Marissa maakt. Het wordt ook tijd dat ik ook koekjes en zo ga maken samen met Matthew. Misschien in mijn vaakntie volgende week... @ all: Wat gaan jullie met de kerstdagen doen?????
Hi meiden, ik hou het kort, ga zo met manlief uit eten en naar de film - Avatar, dus weer veel spektakel en een rondhupsende baby in mijn buik Ollie logeert bij oma... luuuuuuuuuuuuuuuuuuuxe Miranda, goed bezig met de klusjes, maar denk om je hand. De feestdagen ingaan met pijn is niks natuurlijk (al ben je wél een bikkel, hoor!) Kerst hier is 1e kerstdag met familie, allemaal iets lekkers maken (ik verzorg 2 desserts) en 2e kerstdag lekker thuis met het gezin, even een borreltje doen bij andere familie 's middags. Noor, heel veel beterschap, wat een ellende Hoop dat ook jij ongeschonden de kerstdagen doorgaat... Anoek, wat een beeld van een scan en tja, "een echt jongetje" dacht ik meteen. Mooie foto, heel duidelijk. Fijn dat je vriend een gesprek heeft, wie weet wat het nieuwe jaar gaat brengen Suus, nogmaals dank voor je tips. Ik had een heel goed boek over borstvoeding/kolven gelezen (uit 2008) en deze kwam vandaag via bol.com binnen. Nu heb ik een eigen exemplaar, heel handig Rootje lekker aan het afronden... je verlof mag beginnen... niet té rustig natuurlijk, dan verveel je je dood Ik moet nog 4 weken na de kerstvakantie, maar goed, dat overleven we wel. Ik ga die pubers nog missen, hoor Nogmaals: iemand iets van Marsab gehoord? Ik heb geen Hyves Virginie, heb je een SMS teruggestuurd, als buddy ben ik volledig bereikbaar, mocht je gaan bevallen Patries is aan het klussen geslagen in haar nieuwe huis, volgens mij. Patries, als je nog verf wilt... gewoon bellen! Jennifer, we zien elkaar pal in het nieuwe jaar, laat me je rooster maar weten. Sneeuw houdt ons tegen, maar goede wil zeker niet Goed, ga me omkleden en iets make-upperigs op mijn smoeltje smeren. Voel me redelijk uitgewrongen na een lange dag (vlos-bezoek, Ballorig met Ollie, fysio), maar als ik eenmaal zit... jammer dat dat rode wijntje nu niet kan, had ik heerlijk gevonden Cheerio!
@ Darcy: Zie een berichtje van Marsab van haar Hyves: Donderdag kerstboodschappen doen en schoonmaken, vrijdag kerstfeest, zaterdag kerstfeest & verjaardag papa en daarna stappen met de meiden van Reloaded! @ supermarkt, huize Dannenberg, Huize Jansen & Hengelo! vandaag, 13:55 - Ik neem aan dat het goed met haar gaat en ik heb een krabbeltje bij haar achtergelaten dat jij haar mist op het forum! En veel plezier vanavond!!!! Je hebt leuk kerstplannen voor de boeg...geniet ervan! Ik verzorg mijn hand wel goed....de pijn neemt langzaam af...goed teken!
Mijn weekendplannen: Morgen met Jeroen en Matthew naar de tattooshop in A'dam (haarlemmerweg). Morgenavond tiramisu maken. 1e kerstdag: naar mijn zus met mijn zelfgemaakte tiramisu mee! Mijn moeder komt dan daar ook. Dus in Den Haag. 2de kerstdag: bij de oudste zus van Jeroen in Assendelft. Zondag: lekker met z'n 3tjes thuis aan het bijkomen!
Goedenavond!!! Anoek: WOW, mooie echofoto meid!!!! Idd echt een knul om te zien, LEUK!!! Patries: Heb ik iets gemist??? Ga je verhuizen en ben je druk in je nieuwe huisje bezig? Wat leuk zeg!!!! Darcy: Wat een luxe naar de film met manlief, heerlijk toch! Doen wij veels te weinig hier...En wat heb je gegeten vanavond? Geniet ervan!!! Pris: Wat leuk dat Tygo de sneeuw nu wel leuk vindt! Plaats je ook een paar foto's, ikke nieuwsgierig zijn!!! Miran: Graag gedaan van de kerstkaart, krijg allemaal leuke reacties op de kaart Noor: Ach nee toch, wat balen zeg!!! Beterschap meis en hopelijk ben je 1e kerstdag weer goed opgeknapt. Heb je dat recept met Whisky al geprobeerd, wat je mij toen aanraadde??? Misschien kan jij nu ook wel zo'n boost gebruiken Rootje: Heerlijk meid, lekker rustig aan gaan doen en gaan voorbereiden op de bevalling en 2e krummel. Al zou je je echt niet gaan vervelen met een rondlopende Marissa All: Kyra had vanavond een Glitter & Glamour kerstdiner van het KDV. Moest haar om half 6 brengen en mochten haar om 7u weer ophalen. Was erg geslaagd volgens de meiden. Ik had in haar haar silverspray gespoten, zó schattig om te zien!!! Wij hebben vanochtend de laatste kerstinkopen gedaan, dus we zijn er helemaal klaar voor. Zelfs alle boodschappen heb ik al in huis, heerlijk!!! Morgenochtend nog even werken en dan lekker gaan genieten! 1e kerstdag komen ze allemaal naar mij toe, mn moeder, broertjes en aanhang en gaan we voor het eerst met zn allen gourmetten! Normaal gesproken maakt iedereen wat, maar wilde het dit jaar eens makkelijk hebben En 2e kerstdag is mn paps jarig, dus vieren we altijd standaard daar. Morgenavond, (kerstavond dus) ga ik wel lekker kokkerellen en komt mn paps gezellig eten. Kan het toch niet laten om helemaal niks lekkers te koken Fijne avond allemaal!
Kijk, dit had ik dus gemist!!! Wat leuk zeg voor jullie!!!!! Idd komen er drukke tijden aan, maar het is allemaal voor een goed doel, helemaal leuk!!!!
De Hot Toddy YOU BET!!! Gisterenavond heeft Steef citroenen gehaald en heb er om half negen 1 genomen en daarna mijn mandje in. Misschien is dat de reden dat ik me al iets beter voel?!?!?!
gisterenavond bibberend mijn bed in gegaan om negen uur en vannacht schijnbaar al eea eruit geslapen, voel me al iets beter. Nog wel vol aan de PCM, maar dat geeft niet, ben blij met wat vooruitgang!!
Darcy.... Hier weer een berichtje van Marsab: gisteren, 21:45 Hey Miranda, Het spijt me ontzettend dat ik niets van me laat horen, maar ik moet toegeven dat ik het op het moment wel erg fijn vind.... Ik heb even afstand genomen van het zwanger worden en het hele zwangerschaps gebeuren. Nu richt ik me op hele andere dingen en ik merk dat ik daardoor gewoon beter in mijn vel zit. Ik denk ook wel aan jullie! En ik vergeet jullie echt niet, maar ik heb echt tijd voor mijzelf en andere dingen nodig. Ik heb je kaartje ontvangen en vind het heeel lief van je! (sorry dat ik je hiervoor nog niet bedankt heb!) Ook de andere meiden die mij een kaartje heeft gestuurd: SUPER BEDANKT! Doe alle meiden een dikke virtuele knuffel van mij en weet dat ik aan iedereen denk! Hele fijne dagen gewenst! ps. Aiden vindt de sneeuw en de wind trouwens té koud en vindt het buiten zijn dan ook niet altijd even leuk. Haha, ach ja, mama houdt ook niet zo van die kou. We drinken liever warme chocomelk voor de haard! Liefs Sabine
Hoi meiden, even snel: net bij de vk geweest; alles goed en het hartje was mooi te horen. We zijn dus erg blij. Liefs Simke
Hi meiden, stonden we gewoon al op pagina 2 Simke, fijn te lezen dat alles bij de vk weer goed was. Heb je trouwens de 20 weken echo al gehad? Ik ben een zééf, dus vergeet me als ik eroverheen heb gelezen! Ik weet alleen nog dat jullie het geslacht niet gaan verraden hier Miranda, dankjewel voor je berichtje over Marsab. Ik maakte me een beetje zorgen. Kan me heel goed voorstellen dat zij zich op dit moment liever even richt op andere dingen dan zwanger worden. Het is voor haar ook een turbulent jaar geweest op dat vlak... Als je haar weer schrijft, laat haar maar weten dat ik haar een dikke knuffel teruggeef. Noor, vanavond weer aan de single malt, ik zweer erbij als ik me grieperig voel. Je zweet het er toch uit zo. Hoop dat je je morgen beter voelt en niet hoeft te ontwennen, al die alcohol Hier alles goed verder, een druk dagje zo met Ollie (die constant rondrent ) - ik dacht: "Even samen met de buggy naar het marktplein, wordt ie lekker moe van de frisse lucht, slaapt ie straks." Ja de GROETEN, hij sliep al toen we de hoek om waren 8) Dat uurtje slapen onder het boodschappen doen was prima, maar de hele middag had meneer energie voor 10 Fijne avond allemaal en Joyce, veel plezier met koken! Liefs!
Even namens Virginie, voor degenen die haar e-mail niet hebben ontvangen: Ik wens jullie allemaal superfeestdagen met jullie gezin! Geniet van deze (hopelijk nog steeds witte) kerstavond!