Fijne 1e kerstdag allemaal Miran, wat was jij er vroeg bij vanmorgen Heb een heerlijke lounge-ochtend... (midweek)huisje geboekt voor in mijn verlof... telefoon-abonnement vernieuwd... beetje gesurfd... na een gezellig ontbijtje met mijn mannen Zo mijn haren eens kleuren en de nageltjes lakken... LUI met hoofdletters
Lieve mama's en kindjes (en aankomende ukkies) Ik wens jullie namens ons alle 4 geweldige kerstdagen toe! Vanochtend toen ik het rolgordijn omhoog deed kwamen er grote sneeuwvlokken de lucht uit Nu helaas natte sneeuw, maar nog steeds wit Meiden, geniet ervan!!! Dikke knuffel Joyce -xxx-
o slecht slecht slecht. helemaal vergeten. hoop dat jullie gisteren een fijne kerstdag hebben gehad en wens jullie voor vandaag ook nog een hele fijne kerst. onze 1e kersdag is super geslaagt. ff fototje
Lovewinnie, wat een leuke foto! Wat zijn je kids verschillend qua uiterlijk (is je vriend donker? Ja toch?) Jij ook een fijne dag met je gezin! (hoe is de uitvaart van je vriend geweest, trouwens?) Ik ga zo weer even liggen, ben een beetje moe. Maak van die rare nachten met rare dromen en word in rare houdingen wakker. 's Nachts plassen... je kent het wel... Enfin, vandaag lekker even ME-tijd, man en zoon zijn zwemmen, het huis is aan kant en we hoeven niks Iedereen een fijne 2e Kerstdag!
de uitvaard was erg mooi en emotioneel. afscheid met soms zelfs een lach. hij was z'n levensgenieter en dat werd ook erg duidelijk in de tekst die werd voorgelezen. er waren 100derde mensen voor hem waaronder heel veel vrienden. er was ook een stille tocht die erg emotioneel was. het is nu alweer 2 weken geleden dat hij even voor ging halen voor zijn dieren en nooit meer het daglicht zag. het leven gaat gewoon door en sta erg stil bij het verdriet wat zijn ouders en vooral vriendin moeten hebben. zijn meisje wordt echt geleeft. eet niet, drinkt amper en slaapt niet. 7 januari zou hij 24 worden en kort daarna zouden ze trouwen. hij had het allemaal voor elkaar. zo oneerlijk nando lijkt precies op papa en alicia op mijn kwa kleur etc. papa is half turks en dat zie je erg goed aan nando terwijl alicia echt een bleekscheet is net mama met der blonde haren en blauwe ogen. nando is precies papa papa met nando
hoi meiden, aan het bijkomen van de kerst? hoe waren de dagen en zijn jullie goed verwent? ik heb het erg gezellig gehad en ben goed verwent door de kerstman en de kids ook . heel wat fotos gezet op hyves en de babysite en nu heerlijk bijkomen vandaag. morgen weer aan het werk en kijk uit naar het lange weekend aankomende week. allemaal alvast veel geluk, liefde en gezondheid gewenst.
HAllo meiden!!! @ Noor Ben je een beetje opgeknapt??? Wel een leuke kerst gehad??? @ All Hier was t erg gezellig 1ste kerstdag waren we bij mijn vader en moeder en jeetje wat is Tygo verwend zeg Moest drie lopen 's avond om alles vanuit de auto binnen in huis te krijgen Ik zelf he ook leuk dingen gekregen, we hadden lootjes getrokken en mijn vader had mij-------Dat betekend dus dat je alles van je lijstje krijgt want dan hoeft ie niet te kiezen Heerlijk van d eplaat gegeten en geborreld. gisterenochtend zijn we bij peter zijn vader geweest, ook gezellig. 's middags was de bedoeling om naar zijn opa en oma te gaan maar Tygo heeft to 17.15 geslapen en dat werd dus te laat. Heerlijk thuis gekookt en samen een film gekeken...was erg leuk Vanmorgen zijn we even naar Schiphol geweest. Als we naar mijn moeder gaan moeten we altijd onder het spoor door en Tygo zei steeds dat ie ook met de trein wilde...dus vanmorgen gedaan (volgens mij heeft Noor t ook een tijdje geleden gedaan??!!) maar is een leuk stukje met de trein en op Schiphol lekker bakkie gedaan (niet normaal zo duur) en vliegtuigen gekeken vanaf t panorama terras. Helemaal leuk en Tygo vond t geweldig Hij ligt nu uitgeteld op bed en Peter is ff naar de boot. Kerstavond was trouwens ook erg leuk. We hadden Tygo eerst eten gegeven en zijn zelf pas gaan eten toen hij naar bed was...beetje uiteten in eigen huis dus Maar lekker carpaccio, biefstukje jammie!!!!! Morgen wel weer werken, maar week gaat weer super snel: ma en woe werken en dan weer vrij tot de woensdag erop Ik kan niet zoveel teruglezen hier. Komt later wel. Ben heeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig hoe jullie het met kerst gehad hebben!!!!! @ Lovewinnie Ook lekker verwend dus!! Leuk toch!!! Die vriend was echt veel te jong en zo te lezen vol met plannen. Verschrikkelijk gewoon!!!! Goed dat je bij de dienst aanwezig was!!! @ Darcy Lekker toch dat julie niets hoefden gisteren!!! Heeeeeeeeeerlijk!!! En ja, dat plassen, dromen, rare houdingen...ik weet t allemaal nog...Zat ik midden in de nacht weer achter die laptop Grappig dat de mannen samen zijn gaan zwemmen! Tot later!! -x- KAN IEMAND MIJ VERTELLEN HOE IK MAKKELIJK FOTO'S GEPLAATS KRIJG.....IK HEB BEGREPEN DAT JE NIET HOEFT TE VERKLEINEN!!??
Klinkt allemaal super meiden! Darcy: wat heerlijk dat je mannen er dan ff samen op uitgaan!! Hier ook zeker gezellig gehad, hoe beroerd ik woensdag was, donderdag was ik alweer heel veel beter!!! Gelukkig maar!! Eerste kerstdag gezellig met zijn 5jes gegourmet, leuk, lekker. Kids op bed en wij een filmpje gekeken. Gisteren visite, lekker gegeten, lekker gedronken. Kids hebben ons alle afgelopen dagen tot een uur of 8 half 9 uit laten slapen, TOP!!! Nu echt zo'n hang-dagje, lekker wel hihi. Kids hebben vanmorgen al lekker gebadderd en ik ook. Vies regenachtig weer hier. Pris: ja leuk he? Wij hebben dat idd een tijde geleden ook gedaan. Boemeltje vanaf Nieuw-Vennep naar Schiphol, helemaal leuk! Foto's plaatsen: nieuw bericht plaatsen en dan "beheer bijlagen" aanklikken, verder wijst het zich vanzelf.
Hi meiden Lovewinnie, leuke foto van Nando met papa. Mooie combi, halfbloedjes (ben er zelf ook eentje ) Pris, klinkt als een goede kersttijd en bij Noor idem. Hier ook fijn gehad: 1e Kerstdag eten bij mijn schoonmoeder (allemaal iets gemaakt) en gisteren thuisgebleven, Grieks eten gehaald en een filmpje gekeken. Vandaag even eruit geweest, het park in en een bakkie bij vrienden gedaan. Verder ontspannen, weinig doen (ik merk dat ik toch wel snel moe ben, het waren zulke drukke tijden de afgelopen maanden, alles komt eruit )... Morgen naar PRIMARK Ik post hier wel een foto van alle aankopen Tjeez, ik ben zo blij, het lijkt wel alsof ik op bedevaart ga ofzo
He meiden, hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad, wij wel (al was het wel raar zonder mijn vader!) @Darcy: 20weken echo is as donderdag. We hopen op een leuk cadeautje op de laatste dag van het jaar. Liefs Simke
@darcy: we gaan morgen naar ikea en daar heb ik ook enorm zin in. Lekker een dagje uit met Jesse, moeder en zus en dan ook nog shoppen, heerlijk.
Hé meiden! Pris: Klinkt als een geslaagde kerst meid! En jullie zijn ook allemaal flink verwend zo te lezen, LEUK!!!! Noor: Jullie ook erg leuke kerst gehad zo te lezen en wat TOP dat de kids jullie lekker hebben laten uitslapen. Ben ook blij te lezen dat je weer redelijk goed bent opgeknapt!!! Simke: Oh spannend meid, de 20 weken echo. Wilden jullie het nou wel of niet weten en ook vertellen Ja, zal zeker heel moeilijk geweest zijn zo de kerst zonder je vader All: Hier ook erg leuke dagen gehad. 1e Kerstdag kwamen mn moeder en broers + aanhang bij ons over de vloer en hebben we heerlijk gegourmet. 2e kerstdag was mn paps jarig, en kwam heel de familie over de vloer wat erg gezellig was En vandaag lekker helemaal niks gedaan, vonden de kids ook errug lekker! Morgen en donderdag nog werken en dan op naar 2010! Fijne avond allemaal! -X-
@ Darcy. Veel plezier vandaag!!! Omdat je Londen gewend bent valt Rotterdam ms wel erg tegen voor je....Hopelijk kan je een beetje slagen!!!! @ Noor. Gelukkig wel lekker kerst kunnen vieren en niet ziek in bed!!! Hier ook een kereltje dat alle dagen heerlijk lang heeft uitgeslapen Tygo vond t helemaal geweldig: eerst de trein (wat precies een leuk stukje is) en daarna de vliegtuigen. Leuk uitstapje!!!! @ Simke. Ja zal wel raar zijn idd zonder je vader Het gemis is er altijd wel maar zeker met dit soort dagen. Succes met de echo donderdag!! @ Joyce Klinkt gezellig. En lekker he dan zo'n rustig dagje er nog achteraan!!! Ik zit vol!!!!!!!!!!! pff...hoef denk ik 3 dagen niet te eten haha Maar was lekker en gezellig allemaal!! Nu aan t werk, lekker bezig hier. Tot later!!!!
Hoi allemaal Jullie hebben geweldig kerstdagen gehad..... Op kerstavond....tsja..jeroen was bezig aan het klooien van de wasmachine op de zolder. De kraan onder de cv ketel is gesprongen....lekkage op de 1ste verdieping, allee in de overloop...sodeju....uiteindelijk is hyet weer gelukt...nu kan ik de was weer draaien... Wel waren we 's middags ff naar adam geweest om een afspraak maken bij de tattooshop aan de haarlemmerdijk. 1ste kerstdag in Den haag bij mn zus, lekker gegeten, Matthew heeft veel nieuwe kleren gekregen, leuk! 2de kerstdag bij schoonfamilie in Assendelft, gezellig gourmetten. Matthew kon heerlijk met zn neven spelen. Gisteren wezen shoppen in Beverwijk, spijkerbroek gekocht. Uit eten in de Griek in Zaandam, helaas heeft Matthew flink gestoot tegen de tafel (hij was aant rennen)...blauwe oog overgehouden... Vanmorgen de kerstboom weggehaald en kerstspullen ook...ben hier klaar mee...alleen hangen er nog kerstkaarten en kerststuk nog wel....die blijven staan tot na de jaarwisseling! Vandaag vrij, ik ga pas op donderdag a.s. 's morgens werken. XXX
@ Pris: foto hier plaatsen...ik hoef niet eens verkleinen.. * Plaats reactie * Kies paperclip (bijlage) * Bladeren (vanuit je computer) * Kies een foto * Klik op: "Uploaden" Klaar...dan het venster sluiten. Hier is het:
Bekijk bijlage 39792 Wij wensen jullie ook allemaal gezellige feestdagen en een mooi en gezond en vruchtbaar 2010 Ben niet zoveel meer op dit forum. Heb het best wel druk met m'n 3 musketiers en de oppaskids. Alles gaat goed hier en Marijn begint echt lekker te kletsen. Het is echt een super gezellig mannetje op het moment, dus echt genieten! Groetjes!