September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

vanochtend voor de 20-weken echo geweest en... alles ziet er goed uit. Heerlijk. Mijn moeder was mee en die vond het wel heel speciaal dat je dat allemaal kon zien. We hebben zelf in eerste instantie niet gezien wat het wordt, maar toen ze het betreffende plaatje liet zien en even goed gekeken hadden wisten we genoeg. Mijn moeder weet het niet. En ik laat jullie ook lekker raden en zal proberen me niet te verspreken. We hebben hier afgesproken het verlopig maar bij een hij en hem te laten, want dat deden we al omdat Jesse een jongen was, maar het zegt dus niets!!!!

Iedereen een fijne avond en een goed uiteinde!!

@wakker maken: als Jesse wakker wordt (wat eigenlijk elke avond gebeurd, want hij slaapt nog steeds slecht, is vaak van de kaart en belandt daardoor meestal bij ons in bed), mag hij lekker vuurwerk kijken. Als hij door blijft slapen (wat een wonder zou zijn), maken we hem niet wakker.

Liefs Simke

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hè, heerlijk om te lezen dat Marsab nog met goed nieuws is gekomen vandaag :) Het ziet er goed uit, dus! Wat zou het heerlijk zijn, zwanger 2010 in!

Goed dat Aiden speenloos is - bij Ollie was het ook geen probleem, hebben hem een spiegel gegeven en hem zijn tandjes laten bewonderen. Daarna gezegd dat speentjes voor kindjes zonder tandjes zijn. Schot in de roos bleek later, want hij maalde er niet meer om :D

Rootje en Virginie, gaan jullie je nu niet lopen verontschuldigen, het zijn drukke tijden met peuter en bolle buik, allang fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie :)

Simke, wat een heerlijk nieuws, alles goed. Benieuwd wat het geslacht is, maar dat horen we over 19 weken dan wel ;)

Ik ga nog even tukken, man en zoon doen ook een dutje nu. We krijgen een vriendenstel met hun dochter op bezoek en houden het simpel (spelletje Party en Co, kaasjes en een wijntje, later de oliebollen en champi.) Ollie laten wij ook doorslapen als hij niet wakker wordt van het vuurwerk, hoor!
    Benieuwd of ik 01:00 uur haal :D

Lieve meiden...

een heel gezellige jaarwisseling gewenst en óp naar 2010, dat we elkaar maar weer mogen steunen/bijpraten/opfleuren/zien in het nieuwe jaar!
    Alle goeds voor jullie en jullie gezinnetjes!

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo lieve meiden!

Marsab: Je bent gewoon ZWANGER meid!!! :D Ik heb er ook een héél goed gevoel bij. Wow meid, het is jullie zo gegund. Natuurlijk ben je bang en onzeker, logisch na alles wat je hebt meegemaakt, maar 2010 wordt jullie jaar!!!!! Duimen blijven nog steeds draaien hoor :D

Simke: Super dat je een goede 20 weken-echo hebt gehad, blijft wonderlijk hé, zo'n minimensje in je buik!!! EN ben erg benieuwd naar het geslacht ;)

Pris: GE-WEL-DI-GE foto van Tygo :D Wat een lekker ding!!!

Rootje/Virginie: Natuurlijk ken ik jullie nog en zoals Darcy ook al schreef hoeven jullie je echt niet schuldig te voelen hoor. Jullie kampen nu echt met de laatste loodjes en het is gewoon hartstikke zwaar, zeker met een loslopende peuter (spreek uit ervaring ;))
    Jullie allebei heel veel suc6 en probeer nog lekker je rust te nemen.

All: Wij maken de kids ook niet wakker, mits ze zelf idd wakker worden.
    Wij gaan straks naar vrienden toe waar we vorig jaar ook waren en wat erg gezellig was :D

Lieve allemaal! Wij wensen jullie een superknallend 2010 met veel geluk en gezondheid samen met onze kids!!!

Dikke kus Joyce, Dave en kids

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Lieve meiden, een heel gezond, gelukkig, vruchtbaar en liefdevol 2010 gewenst!
    En op naar een nieuw jaar waar we weer lief en leed met elkaar kunnen delen! JULLIE ZIJN TOP! :D

En natuurlijk bedankt voor jullie steun en luisterde oren van het afgelopen jaar, heeft me ontzettend goed gedaan! ;)

Veel plezier vanaaf!
    Liefs Marsab

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ simke: wauw, gewelig om te lezen dat het goed gaat met jullie kleine uk! Helemaal gelukkig het nieuwe jaar in! :)

@ darcy: klinkt gezellig wat jullie vanaaf gaan doen! Veel plezier!

@ joyce: veel plezier bij jullie vrienden strakjes! ;)

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marsab: wat een goed bericht!!!! Ik duim nog hard door, kan je altijd gebruiken!!! Houd je vast ukkie, je papa en mama kijken zó naar je uit!!
    Zwanger 2010 in, wow!!
    Alle geluk!!

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    LIEVE MEIDEN
    iK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN SPETTEREND, GEZOND, GELUKKIG, LIEFDEVOL, LEVENDIG, LEERZAAM, VROLIJK, VREUGDEVOL EN VRUCHTBAAR 2010!!!!

8. Pris

Pris Fanatiek lid

pfffffffffffffffffffff goedemorgen!!!!

9. Pris

Pris Fanatiek lid

Lieve meiden!!

Ik wens jullie veel liefde, gezondheid en geluk voor 2010!!!!

Veel liefs
    Priscilla

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Voor jullie allemaal een heel fijn en goed en gezond (en alles wat je nog meer zou willen) 2010 gewenst!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal

wat ben ik brak pfff maar het was een super avond. we wilde nando laten slapen en alicia wakker maken maar het was andersom gegaan. alicia sliep overal doorheen en nando werd wakker en is dus even mee gaan kijken. uiteindelijk lag nando er half 3 pas weer in en denk die slaapt nu wel wat door maar nee hoor. tussen 4 en 5 was hij klaar wakker en om 7 uur natuurlijk een flesje. half 9 zat ik weer beneden. denk dat ik vanmiddag nog eventjes ga bijslapen. voor het eerst in 3 jaar kon ik weer drinken met oud en nieuw en dat voelde ik wel zeg

hoe was jullie avond :)

kom ook even wat fotos plaatsen

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia is me toch stoer haha

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    slapen om 12 uur :)

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dit was met de kerst. mijn papa, mama, zusjes en de kids

gezellig clubje

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik en me zusjes

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    was trouwens ook met kerst

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik met ons prinsesje

18. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedenmiddag meiden!

Hoop dat jullie allemaal een leuke en gezellige avond hebben beleefd en knallend 2010 in zijn gegaan.
    Nogmaals de aller, aller, allerbeste wensen voor 2010!

Wij hebben een erg gezellige avond gehad en lagen om 3u in bed. De kids hebben overal doorheen geslapen en eenmaal thuis sliepen ze ook gelijk weer door!

Vandaag een lekker rustig dagje en straks als de kids wakker zijn naar opa en oma. Vanochtend lekker wezen wandelen in het Groenendaalse bos, HEERLIJK!!! :)
    En zondag de andere bups van de familie goed jaar wensen.

Fijne dag allemaal!!!

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemiddag, girls!

Een fantastisch 2010 gewenst, hoor!

Iedereen nog wat brakkig, zeker :D

Leuke foto's, Lovewinnie. En ik maar denken dat je lang blond haar hebt :) Volgende keer naar de meeting komen, hoor!

Marsab, ik wil spoedig een mooie banner bij je mogen zien, hoor! Da's mijn wens voor jou!

We zijn lekker thuis aan het bijtanken, waren vanmiddag in Egmond aan het strand, waar we spontaan stuitten op de Nieuwjaarsduik :$:D
    Zagen om klokslag 14:00 uur vanaf de duinen toe hoe een enorme massa oranje Unox-mutsen de zee in renden - pfoeh, wat koud :$
    Stoer vond ik die mensen wel, hoor :)

Gisteravond was heel gezellig met onze vrienden, heerlijke kazen en wijnen (arme ik :p) en gewoon lekker ontspannen het jaar uit. Meisje van 8 lag in ons bed te slapen tot tien voor twaalf, Ollie sliep overal doorheen.
    Lag zelf om half 3 in bed, vond ik wel dapper van mezelf, de beeb hield zich ook rustig tótdat ik ging liggen :)

Nou, even wat eten klaarmaken en vroeg te bed. Wat jullie? Of is iedereen weer 'mensch' na een lange rustdag? :D

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Leuke foto's Lovewinnie! Ziet er gezellig uit hoor! :)

Deel Deze Pagina