September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.069
    113
    Hallo lieve meiden, allemaal een heel fijn, gelukkig en gezond 2010 toegewenst!!

Hier nog wel beetje brak ja. Lag pas om half 6 in mijn bed. Voor de eerste keer in 4 jaar weer eens op stap geweest. We sliepen met zijn allen bij mijn ouders en mams sliep bij de kids tot ik thuis kwam. Super geregeld dus. Weliswaar nog niet aan de drank, maar heb het ook niet echt gemist moet ik zeggen. Heb alleen om middernacht een paar slokjes gehad omdat ik toen zeker wist dat Elise een paar uur zou slapen.

@marsab: hoe is het? Nog geen ongi te bekennen? (ik duim natuurlijk voor je van niet, het zou zo super zijn!)

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    ola chica's!!
    Allemaal een beetje bijgekomen vandaag?
    Nou ik niet whahahah
    gewerkt vandaag (gisteren ook) dus jullie kunnen je voorstellen dat ik NIET blij was toen mijn wekker om 6 uur afliep hahaha
    anyway, we werden door de nachtdienst ontvangen met een heerlijk ontbijtje met gekookte eitjes, afbakbroodjes, jus dórange en koffie (broooooodnodig ;)) dus dat was een onwijs goed begin natuurlijk!! De dag was echt ontzettend druk, dus had eigenlijk nauwelijks tijd om me brak te voelen. Kak nu wel beheeeeuuuurlijk in, dus ga zo mijn bedje maar opzoeken haha.

Gisterenavond gewoon lekker thuis (was om kwart voor 5 thuis na het werk) lekker gegeten. Kids op bed. Isa om kwart voor twaalf wakker gemaakt, de jongens sliepen door. Tijn later toch even wakker, dus nog even naar het vuurwerk gegeken. Chris knorde echt door alles heen. Kids weer lief gaan slapen, ik om een uur of half twee weer in slaap. Gewoon knus zo met ons gezinnetje, buurtjes buiten even gezien en gelukkig nieuwjaar gewenst, was prima zo!

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Nog geen ongi...;)

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    :)

enne ikheb op je lieve aiden gestemd...kan me niet voorstellen dat je foto goedgekeurd bij baby van de maand is, want het is alleen geschikt voor een baby van 1 tot 12 maanden, ik heb vorig jaar mee gedaan toen matthew 1,5 jaar oud was of zo, werd mn foto verwijderd omdat hij te oud was.... :(

Morgen lees ik weer verder....ben nu heeeeeel erg brak...ik ging pas om 5 uur vanochtend slapen dankzij matthew pfffff.......

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.069
    113

Oh, spannend zeg! Op hoeveel dagen na je ei zit je nu?

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ohhjjaaaaaa.....

Jullie ook een liefdevolle, goed 2010 toegewenst!!!!! :)

@ lovewinnie: hartsyikke leuke fotos.....je bent niet meer blond!!!! Ik had 't altijd gedacht... :)

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

ik was blond maar wilde weer anders het nieuwe jaar in. z'n 30cm haar eraf en een ander kleurtje :)

zo was het

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    en zo is het nu

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ miranda: ze hebben de regels veranderd, nu mag je tot 2 jaar meedoen! ;)
    Bedankt voor je stem!

@ suus: ik zit op dag 13 na mijn ei, maar normaal is mijn nod dus dag 10! (na 9 dagen werd ik steeds ongi met clomid, zonder clomid al na 6/ 7 dagen!)

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

nou marsab denk dat je er toch aan moet geloven :) het zwanger zijn.dit kindje wilde gewoon niet in 2009 geboren worden maar in september 2010. 08-09-10 vind ik wel een mooie datum :)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    08-09-10 wat lovewinnie zegt, zal een mooi gewenste baby zijn voor Marsab :)

@ Lovewinnie: wat een metamorforse, echt leuk!!! Ik was net als jij vroeger blond en nu donker haar, zal zo ff oude foto opzoeken...hier spammen.

Op oudejaarsavond heeft Matthew tot 22 uur volgehouden en naar de vuurwerk gekeken, daarna sliep hij in zn eigen bed. Ik kon mijn ogen niet meer openhouden, dus sliep ik kleine 3 kwartier. Om 12 uur heeft Jeroen me wakker gemaakt, zodat we elkaar konden wensen. Daarna ff buiten gaan terwijl Matthew doorsliep. En dan ging ik even naar de buren in een ander straat om ff te kletsen. Om half 2 thuisgekomen en rond 2 uur in bed...probeerde in slaap komen....rond 3 uur huilde matthew wakker....bij ons in bed gekomen....hij was heel erg onrustig...uiteindelijk vielen we rond 5 uur in slaap tot 09.30 uur. Ik was echt brak en knallende hoofdpiijn (geen alcohol gedronken!).
    Ik heb daarna achter de naaimachine gezeten om de vitrage aan de achterkant op te hangen, eergisteren aan de voorkant. Eindelijk...heel ander gezicht...
    's Middags bij opa en oma van matthew langs, daar blijven eten.

Gisterenavond op tijd gaan slapen....heerlijk doorheen geslapen....matthew ook! Jippie!

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dit was ik in 1999...11 jaar geleden :D

Daarna heb ik mijn haren verruild voor donker haren...

Nu op dit moment een minpuntje....grijze haren zie je nu eerder...:(

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Sluit ik me helemaal bij aan :D:D:D

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat gek om je zó te zien :D Hier donkerbruin geverfde haren nu, maar die ellendige grijze komen steeds gezellig terug :( Genen, hè!

Nog gecondoleerd met het verlies van jullie voorzitter, trouwens... wat een bijzondere man moet hij geweest zijn, zoals hij ook alles had achtergelaten...

Ik heb overigens Patries een mailtje gestuurd, benieuwd naar hun drukke leven nu, met schilderen/verhuizen/etc.

En van Jennifer kreeg ik een SMS vanuit Londen, die heeft volgens mijn Oud en Nieuw daar gevierd :)

15. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Marsab: Ook ik sluit me aan bij de woorden van Lovewinnie.
    Ik vind 08-09-2010 ook een erg mooie datum ;) (Kyra is van 08-09-07, hihi) Jij kan niet anders dan lekker zwanger zijn meid, HEERLIJK!

All: vanochtend voor het eerst een weekenddienst gedraaid. Jaja, moet er nu aan gaan geloven, ben 1x per maand een zaterdag- of zondagochtend de klos ;) Was hartstikke gezellig en relax dus vindt het eigenlijk helemaal niet erg :p

Moet nu overigens erg lachen om Timo, onze vent wordt echt groot. Hij kruipt door heel de kamer en meneertje wil al gewoon gaan staan :$ Geef hem je hand en hij staat, dus volgens mij loopt hij erg snel ;) :D

Fijne dag allemaal! -X-

16. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Allereerst: Een gelukkig en gezond 2010 voor iedereen!!!

@Oud en nieuw: Jesse werd rond half 12 wakker en wilde persé om 12 uur mee naar buiten. Dus skipak aan en huppakee. Hij vond het vuurwerk prachtig, hij vroeg steeds om nog één:). De buren hadden een vuurkorf aan en dat was ook reuze interessant (en lekker warm). Rond half 2 is hij weer naar bed gegaan en meteen in slaap gevallen.

@kapsel: hier voor de kerst ook een ander kapsel. Ik had vroeger altijd heel lang (tot op de billen), na het trouwen gegaan naar halflang (op de schouders) en nu model Simone Kleinsma, kort, maar niet heel kort. Lekker hoor. Vond het eerst wel eng, maar nu wel blij. heb er alleen nog geen foto's van.

Verder gaat het hier z'n gangetje. We hebben de kerstboom en versiering al weer opgeruimd en meteen ook de kamer (kasten) even opgeruimd. Zijn nu weer klaar voor het nieuwe jaar.

Simke

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goedeavond meiden!!

Eerst en vooral: Een supergelukkig en gezond 2010 gewenst aan jullie allemaal, aan de kinderen en jullie familie en vrienden!
    Dat jullie mooiste wensen mogen uitkomen :).

Nu ga ik werk maken om te reageren op jullie, ga niet tot 2 weken geleden teruglezen, maar ik doe mijn best! :D

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ simke: klinkt gewaagd je nieuwe kapsel! Leuk dat Jesse het vuurwerk zo gewelig vond! :D

@ joyce: wat knap dat Timo al kan staan! Het manneke leert snel! ;)

@ miranda: Ik vind het donkere haar je ook mooier staan! Je bent niet veel veranderd meis! :)

@ all: Ik ga morgen een banner aanmaken, omdat ik dan op de officiele dag 14 zit....Dan kan het voor mijn gevoel....;)

@ virginie: nog een weekje en dan mag je officiele bevallen!

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.069
    113
    @marsab: oh, vind het zo super voor je! Ja, morgen mag je echt wel een banner aanmaken hoor, helemaal aangezien je normaal gesproken al veel eerder na je ei ongi wordt.

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Allereerst voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar en dat al jullie wensen uit mogen komen

Deel Deze Pagina