marsab, het lijkt er echt op he, je bent en blijft een september mama Ik ga morgen zeker kijken naar je nieuwe banner. Heb je nog een keer een testje gedaan? Simke, foto's.............................................................. Hier verder geen bijzonderheden, Sarah wilde in haar nieuwe bed maar eenmaal erin begon ze te gillen, ze klampt zich helemaal aan me vast. nu ligt ze alweer bijna een uur in haar vertrouwde bed te spelen.
oh ja, ik ben bezig met het bedenken voor verjaardag kado's voor Sarah, heeft er iemand tips??????? Ik heb het speelgoedboek al 5 keer doorgekeken maar kan niet zo veel bedenken.
@ Simke: Wat goed dat jullie een goede echo hadden! Ondertussen ook al over de helft! Kan me ook wel inbeelden dat Kerst niet zo makkelijk was, de eerste keer zonder vader. @ Lovewinnie: Mooi fototje van Alicia en Nando. En ook van jou, ik vind het beter met je donker haar hoor, super gewoon! @ Noor: Jij niet te moeilijk, eerste feestdagen zonder je moeder? Ook al ging het niet meer super, het is toch anders nu, niet? @ Miranda: Wauw, wat een verschil met dat blonde haar, donker is ook beter hoor! @ Mouschy: Fijn nog eens iets van je te horen. Alles goed met Arthur ook dan? Kan me goed inbeelden dat je het enorm druk hebt! @ Darcy: Pfff, klinkt hectisch zo'n winkelnamiddagje, vind ik altijd, maar daar heb ik nu absoluut geen fut meer voor . @ Sophie: Hoe gaat het met de zwangerschap? En met de kinderen? Isa ondertussen al bijna 1, de tijd vliegt! @ Joyce: Voel je je al wat beter ondertussen? Timo gaat ook al lekker vooruit zeg! Zal inderdaad snel stappen zo. Fijn dat je weekenshift bevalt! @ Pris: Wat een mooie kaart zeg!! (die van de andere meiden trouwens ook hoor ). Keld slaapt niet altijd tijdens de middag, deze middag eigenlijk bitter weinig. Als hij niet wil, kan ik hem niet dwingen natuurlijk.. @ Slapen: Hier is't ook niet geweldig. Keld wordt 's nachts regelmatig wakker, hij gaat gelukkig wel weer slapen, maar een nacht of twee geleden heeft het toch 2 uur geduurd eer hij effectief weer sliep . En 's ochtends wordt hij nog steeds redelijk vroeg wakker, tot mijn grote spijt, heb echt meer slaap nodig momenteel . @ Rootje: Nog steeds zoveel harde buiken? Hier ook en het zal er nu natuurlijk niet meer op beteren. Hoe voel je je voor de rest? @ Marsab: Fijn dat Aiden van de speen af is, nog steeds? Ik denk dat je echt zwanger bent hoor, super! Een voorzichtige felicitatie, hopelijk gaat alles goed en mogen jullie in september jullie kindje in de armen sluiten, het is jullie zo gegund. @ Jennifer: Alles goed met jullie meid? @ Nieuwjaar: Blijkbaar allemaal goede feestdagen doorgebracht. Hier was het erg rustig met Nieuwjaar, was er ook best te moe voor en moet me misschien schamen, maar om 22.45 lagen we in bed. Nog tv gekeken tot middernacht, want ze waren al bezig met vuurwerk, inclusief 2 tuinen verder, dus hadden we vuurwerk in de achtertuin.. Keld is - raar maar waar - niet wakker geworden met het vuurwerk. Nu gaat alles weer z'n gewone gangetje.. @ Suus: Fijn dat jullie zijn gaat stappen, kan nog eens deugd doen hé. Meiden, ik zal een paar van jullie 'vergeten' zijn, mijn excuses hiervoor.
De voorbije dagen heb ik echt het gevoel dat het niet zo lang meer zal duren. Zoals altijd kan ik het natuurlijk helemaal verkeerd hebben en woensdag ga ik bij de gyn, dus zullen we wel zien wat ze zegt. Heb echt héél veel harde buiken, de hele dag door eigenlijk, voel het echt drukken en mijn rug ondertussen ook pijn. Het voelt ook echt als een lichte wee, in een beginstadium. Het zal wel vals alarm zijn, want het wordt ook niet erger ofzo. Ik besef nu wel dat het voor zeer binnenkort is, vind het wel spannend. Ben erg benieuwd naar ons ukje en hoe Keld zal reageren.
Mooie foto's!! Allemaal een heel erg gelukkig nieuwjaar!!! Marsab, Gefeliciteerd meid, denk toch echt dat het deze ronde gelukt is!! Superblij voor je. Hier al een poosje niet geschreven, maar alles gaat heel goed hoor, mag niet klagen. Heb alleen last van rug als ik te lang op een stoel heb gezeten, maar hoort er ook bij. Alweer 31 weekjes, dus schiet alweer op. Willen jullie trouwens even stemmen op mijn buik bij de buik van de maand verkiezing? Alvast bedankt. Liefs Moons
@ Moons: Wauw, alweer 31 weken, gaat ook lekker vooruit zeg!! Alles goed voor de rest? Ga zo stemmen!!
Enkele ideetjes: *leuke (educatieve) posters, met cijfers/letters/plaatjes; *kleine voorleesboekjes (die van de "Bobbi" serie zijn leuk!!!) * kleding (de bekende rompers en sokken) * muziekcd's / sprookjescd's * een grote legpuzzel * speelgoedkist/-mand * een meidenspiegel voor op de kamer * Play-Doh klei (gróót succes, altijd!) * een schoolbord met krijt Kan je hier iets mee, meis
Virginie, jij stipt iets belangrijks aan - Noor's kerst zonder haar moeder... het is me ontschoten... Noor, hoe zijn de feestdagen geweest zonder haar? Ik weet dat het natuurlijk de laatste jaren al anders was met haar, maar wellicht heb je het verlies wel flink gevoeld, zoals Simke? Virginie, Ollie slaat ook steeds vaker zijn middagdut over en is een beweeglijk ventje, dus nu (met die dikke buik) is het voor mij ook zwaarder Ben altijd blij als hij dan rond 19, 19:30 uur op bed ligt (en doorslaapt, want ook hij wordt soms 's nachts wakker met een "ik wil in grote bed!")
@ Simke: wow een echt heel ander kapsel...vind moedig van je. Binnenkort maar een piccie hier plaatsen. Leuk dat Jesse graag de vuurwerk wilde zien! @ Noor: Hoe is het met je en niet meer ziek geworden? @ Joyce: Te gek dat Timo al kan staan....leuk joh! En verder wennen aan je weekenddienst, maar na het weekend ben je toch lekker lang vrij? @ Virginie: mooi buikfoto...en Matthew bepaalt tegenwoordig zelf of hij 's middags wilt slapen, hem niet meer dwingen. Maar 's avonds naar bed gaan is vaak gelukkig zonder problemen. Spanennd op woensdag bij gyn. of je ukkie al ingedaald is. @ Marsab: Vandaag nog een keer testen en dan je banner plaatsen...spannend....duimen duimen....je boobs zijn nu meer gevoeliger? Klopt wat Virginie zegt..je blijft weer 'n september mama 2007 + 2010!
Joyce, wat leuk toch dat je werk je zo goed bevalt! Een weekenddienst lijkt me ook wel heerlijk rustig, even aanpakken zonder de kids Timo al bijna aan het lopen Dan besef je ineens hoe hard het gaat, ik zie nog je berichten van vlak ná de bevalling voor me... Als ie loopt, mag no. 3 wel komen, hè Simke, volgens mij is Jesse één van de weinige kindjes hier die echt iets van het vuurwerk heeft meegekregen, leuk hoor En dan lekker doorslapen daarna, super. Was jij nog brak na Oud en Nieuw, of viel het mee? Nou, zei gisteren nog tegen mijn man: waar beginnen we aan... hebben we een uk die het klokje rond slaapt, gaan we weer de slapeloze, onderbroken nachten in Ik vind het zo snel gaan, moet je toch zien, Virginie al 36 weken, Rootje, Moons, Anoek, Simke, Sophie en ik daarna... het gaat zo hard... Ben er nog niet klaar mee... Het enige waar ik tegenop zie is het voor de klas staan. Vanaf morgen mag ik weer aan de bak en hoewel ik het leuk vind om die kids weer te zien, weet ik ook dat het fysiek weer zwaar zal zijn. Mijn man is niet te spreken over mijn voornemen om het nog even aan te zien, hij heeft natuurlijk de afgelopen twee vakantieweken een mobieler en soepeler vrouw om zich heen gehad... Enfin, we zien het wel. Als het niet gaat, dan niet. En zo wel, dan terroriseer ik die pubers nog wel even Fijne dag allemaal!
@ Virginie: ene foto van jou en Keld samen, is zooo mooi! @ Darcy: van jou kan ik me goed voorstellen dat het je sloopt als Ollie geen middagdutje wilt doen! Hoe is het nu verder met je bekken? En is de babykamer al klaar of nog niet? Nog een maandje volhouden en dan heb je het verlof, als ik het goed heb? @ Moons: ga zo kijken van je buik van de maand...
I'm stupid too En je antwoord is inmiddels beantwoord dat je wat meer ontspannend en beweeglijker dame bent geworden.... Denk er maar dat jij alleen maar de halve dag voor de klas hoeft staan...dit gaat je wel lukken, hoop ik!
@ darcy: kan me voorstellen dat je tegen het werken opziet...Nog ff doorbikkelen en dan ben je er voor een hele tijd vanaf! Oh en mijn banner staat er hoor! @ miranda: mijn boobs zijn iets gevoelig, maar niet zo erg als 2 dagen geleden. We voel ik af en toe misselijkheid opkomen, helaas... Vandaag nog getest en de streep knalt er vanaf! @ virginie: wauw wat heb je een mooie buik en wat ben je nog slank voor de rest! Mooi zeg! Prachtige foto's....
Bij deze Marsab: van harte gefeliciteerd!!! Enne klein ukje in marsabs buik, hou je heel goed vast, papa, mama en je broer willen je zo graag ontmoeten over 9 maanden! Hier gaat alles wel redelijk. Heb alleen al 2 dagen echt flinke voorweeen vanaf zo'n 4 uur 's middags tot ergens rond 2 uur 's nachts. Ze beginnen nu ook regelmatig wat meer pijn te doen en ik heb net als virginie ook regelmatig flink last van m'n rug. Die arme Marissa vind het wel erg spannend worden nu geloof ik, omdat ik eergisteren bijna de hele middag en avond op de bank gelegen heb omdat de voorweeen toch flink pijnlijk werden soms, had ik natuurlijk even geen tijd voor haar. Die avond wilde ze dus echt niet slapen en ze was er heilig van overtuigd dat de baby die nacht zou komen. Na veel vertellen en uitleggen en de belofte dat we haar meteen wakker zouden maken als de baby er is, ging ze dan toch eindelijk slapen om 23 uur! Gelukkig ging ze gisteravond wel meteen lekker slapen zonder drama's. We moeten dinsdag weer voor een echo naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat er dan weer gezegd gaat worden. Ik heb zelf het gevoel dat het vruchtwater nu toch wel minder aan het worden is al. Ik voel de kleine veel minder vaak en ook niet zo hard. Het voelt alleen alsof hij probeert te draaien en dat nauwelijks kan omdat er te weinig ruimte is. Volgens de vk moet ik de kleine minimaal 6x per 24 uur voelen en dat doe ik nog wel, dus ik maak me nog geen zorgen, maar dat maakt de echo dinsdag nog wel weer iets spannender. Misschien is er wel zo weinig vruchtwater dat er snel weer echo's volgen en misschien al snel actie ondernomen moet worden. We wachten maar geduldig weer af Ik zal vandaag mijn hubbie eens aansporen weer een buikfoto te maken, dat is al weer 3 weken geleden. Dan zal ik proberen die vandaag nog even te plaatsten voor de liefhebbers Sorry dat ik even niet op de iedereen reageer hoor, ik vind jullie wel allemaal heel lief hoor!!! Dikke knuffels voor jullie. Ik ben alleen steeds zo moe en heb momenteel zo veel (toch best gevoelige) harde buiken dat ik daar even geen 'rust' voor kan vinden. Tot snel en mocht er hiervandaan belangrijk nieuws zijn, dan stuur ik een sms naar alle meiden van wie ik het nummer heb. Bye!!!!