Ja gaat snel he? Jij ook nog maar eventjes! Verder gaat alles goed hier, druk druk, maar wel gezellig. Mag niet klagen hoor! Af en toe wat last van rug, maar verder eigenlijk weinig kwaaltjes. Voel jij je ook goed? Liefs Moons
@ Marsab. Die banner staat je goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Oud en nieuw We zouden Tygo gewoon lekker laten slapen maar meneer werd om 2315 uur zelf wakker. ff geprobeerd nog of hij door zou slapen maar nee dus, werd toen al best wel veel vuurwerk afgestoken. Dus maar naar beneden gehaald en heeft ie even meegedaan met sjoelen ( te leuk gewoon, hij vond t reuze interressant) en om 12 uur was ie er gezellig bij. Heeft lekker naar t vuurwerk gekeken. Hij vond t overdag maar niets en toe we s avond wat af gingen steken voor hem vond ie t ook niet echt leuk. S Nachts vond ie t echter helemaal leuk en bleef maar wijzen: ''gaaf'' tof'' hahaha. We zouden Tygo eigenlijk een beetje bij mijn ouders laten liggen maar omdat ie wakker was zijn we niet te laat weggegaan, hebben in t dorp nog even een vriend de beste wensen gebracht (met de jassen aan) en daarna Tygo op bed gelegd en hebben m niet meer gehoord. Op nieuwjaarsdag organiseert een oom van Peter altijd een nieuwjaarsreceptie: Ideaal, iedereen in 1 keer gehad Maar was leuk. Ok veel geschreven: @ slapen smiddags Ik leg Tygo elke middag op bed. Geen keuze ofzo. Na t broodje wat melk en daarna naar bed. Heeeeeeeeeel af en toe slaapt ie niet, maar meestal slaapt ie zonder te mopperen. Soms wel 3 uur Oh visite .......tot later!
WOW MARSAB, die banner staat je GEWELDIG!!! Ik ben zó blij voor je!!!!! En mooi gezegd idd, je bent en blijft een septembermama!!!!! Laterszz meer meiden, wij gaan de kids badderen en in bed leggen... XXX
thanks girls! Morgen bel ik de gyn en de vk, voor de 1e echo... En MvM, want dankzij zulke vrouwen (die urine afstaan) ben ik nu dus ook zwanger! Wauw, wat speciaal allemaal weer! zucht...
* inbraak* Marsab.. wil je even feliciteren met je zwangerschap.. Zag de banner voorbij komen.. * uitbraak*
Hoi meiden!! heel even snel vanuit LA! Ik moet zometeen weer vliegen, ga dan meteen door naar mijn mam denk ik. thuis gaat het van kwaad tot erger. Ik wilde jullie allemaal nog eens heel erg bedanken voor alle kadootjes met sinterklaas, als ik eraan denk schieten nog de tranen in mijn ogen...zo ontzettend lief en hartverwarmend. Ik heb nu net pas hier in het businesscentre gekeken naar de giftcard die erbij zat, 20 euro!!! amazing!! ik ga er spulletjes voor de kindjes van kopen bij de hema, dan weten jullie dat!! Ik heb net ook een enorme doos van Noor ontvangen bij mijn mam thuis, mijn zusje heeft hem opengemaakt en het is werkelijk super!! matthew is er heel blij mee en ik ook!! Ik kan niet wachten tot ik thuis ben en alles kan zien noor! Mijn kindjes zijn met hun vader meegeweest naar spanje voor kerst, 6 dagen, ik heb ze toen opgehaald op mijn staffticket in madrid en moest de volgende dag al vroeg (05:25 trein) naar werk. Ik heb ze nu dus bijna 13 dagen niet gezien. Ik mis ze vreselijk, ik hoop dat ze me nog herkennen! Mijn man is vreselijk bezig thuis. Maakt afspraken met artsen voor gwyneth als ik er niet ben, sleept haar naar ziekenhuis en huisarts, zonder mijn medeweten, overlegt niets. Ze heeft nu spalkjes gekregen voor haar voetjes, wist ik niets van...etc.etc. Ik heb nu al tot 2 maal toe melding gemaakt bij de politie van geestelijk huiselijk geweld en ga morgen het steunpunt huiselijk geweld bellen. hij weigert het huis uit te gaan. Hij checkt alles, mijn kilometerstand, mijn benzineverbruik, mijn mobiel, mijn tas en agenda. hij heeft zelfs iets op de pc geinstalleerd zodat hij alles kan zien wat ik doe en heeft mijn wachtwoorden. hier kwam de man van mijn beste vriendin achter die in de IT zit...can you believe it?? ik zit in een nachtmerrie, maar door jullie hou ik het vol...jullie steun is zo belangrijk... ik wil dat jullie dat weten... ik hoop dat 2010 voor jullie allemaal een heel fijn, gelukkig, gezond jaar wordt, marsab zwanger, rootje op ontploffen en darcy die bijna met verlof is....zo spannend allemaal!! toen ik begin december thuiskwam van een trip, moest van man onze twee berners de deur uit, anders zou hij ze wegdoen als ik op een trip was...ik heb ollie bij mijn moeder kunnen plaatsen , en vandaag is toby bij een gezin in putten terecht gekomen...ik heb er zoveel verdriet van, het is zo sneu allemaal... nou ja, dan zijn jullie weer een beetje op de hoogte van mijn persoonlijke drama...nooit gedacht dat zo'n normaal persoon zoals ik , in zo'n gekke situatie zou kunnen terecht komen, maar ja, there you go!! hele dikke kus voor jullie allemaal!
Hey lieve meiden, Tja ik durf me hier bijna niet te laten zien/horen. Ten eerste voor jullie allemaal een super 2010 en dat al jullie wensen uit mogen komen. @Rootje/Virginnie: meiden voor jullie schiet het echt op. Zo te lezen al aardig wat voorwerk, dus het begint nu echt spannend te worden. @Marsab: Wauw meid wat lees ik nu (daarom moest ik nu ook ff reageren). Je bent gewoon zwanger. Helemaal geweldig meid, ik ben super blij voor jullie!! En kleintje nu lekker bij mama blijven zitten hoor. @Darcy: meid bedankt voor je mailtje, maar ik loop echt giga achter met mailtjes. Ben gewoon te druk met klussen in de flat. Ieder weekend dump in mijn kids bij mijn mams en dan hup aan het klussen. Poeh, maar ach het is voor een goed doel. Jij succes morgen weer met de kids in de klas. @Miran: met jou ook alles goed meid? @Simke: Heerlijk zo'n goede echo. Ben erg nieuwsgierig naar het geslacht. @Saskia: lekker van je vakantie aan het genieten? @Noor: meid wat super lief dat je Jennifer een doos vol met kleertjes hebt gestuurd. Je bent een schat. Hoe zijn de feestdagen verlopen? Zal toch wel ff moeilijk zijn, 1ste keer zonder je mams. Dikke knuffel voor jou. @Anette: leuk hoor Sarah bijna 2 jaar. Nu druk met de voorbereidingen. Verder alles goed met de zwangerschap? @Joyce: jeetje wat wordt Timo al weer groot. Al aan het kruipen. Leuk hoor. Mooie foto's trouwens op je hyves. @Pris: Wat een super leuke foto van Tygo. ik had hem stiekum al op je hyves gezien. Erg leuk. @Jennifer: Fijn ff wat van je te horen meid. Jeetje wat een gebeuren. Fijn dat Ollie bij je mams kan blijven, maar kan me voorstellen dat je met een gebroken hart Toby bij een ander gezin hebt moeten plaatsen, ik heb mijn kat een paar maanden geleden weg moeten doen. En nog doet het me zeer als ik er aan terug denk. Bah meid je moet wel heel veel doorstaan op het moment. Dit jaar moet het gewoon allemaal goed komen met jullie. Ik weet het zeker, dit gaat jullie jaar worden meid. En toen wist ik het niet meer... Ik heb het zo druk meiden met onze flat, dat ik gewoon enorm achterloop met alles. Er moet zo veel gebeuren in de flat qua schilderen, behangen, ik moet zelfs nog alles inpakken en 1 februari moeten we hieruit het appartement zijn. AAAAAHHHHHHHHH Maar goed we hebben veel hulp en de kids kan ik bijna ieder weekend wel bij mijn moeder brengen. Het is nog maar een klein maandje en dan hebben we hopelijk alles weer wat op orde. Nog een paar dagen (de 13e) en dan is Senna alweer 6 maanden, het gaat echt hard meiden. Het is zo'n heerlijk meisje, ze wordt zo wijs, ze is echt vrolijk en slaapt overdag steeds beter. Het gaat gewoon heel goed met haar. Ik geef nog steeds volledige bv, hoewel het nu wel wat lastiger is met het klussen en straks verhuizen. Ben meer aan het kolven dan dat ik Senna zelf voedt. Vorige week was de bv erg terug gelopen, en heb toen een dan na iedere voeding nog afgekolfd, ook al was het maar 10ml. De volgende dag was het meteen weer op peil, dus het kost wat energie, maar het werkt wel. Ik geniet nog steeds enorm van de bv en wil echt nog niet stoppen. Dus ik ga gewoon door. Straks mogen we aan de groente en fruithapjes beginnen, ben erg benieuwd wat ze daar van vindt. Ik vind het wel allemaal erg spannend en vooral snel gaan. Het is je 2e kindje, maar toch beleef je het opnieuw vind ik. Senna is erg geinteresseerd in eten, dus denk dat het wel goed gaat komen. Met onze jamie ook alles goed. Het is een heerlijk ventje, hij praat de oren van je hoofd hihi (lijkt zijn mama wel). Hij is helemaal in de ban van het nieuwe huisje. Hij heeft zelfs een paar keer geholpen met schilderen (op zijn manier dan). Ook z'n verfbroek aan (zoals hij dat noemt) en dan mama helpen behangen. Hij weet al precies wat hij allemaal mee wilt nemen naar de flat en waar zijn bed en kast komt in zijn nieuwe kamer. Dat vertelt hij allemaal. Hier Jamie bed, hier jamie kast etc etc. Helemaal geweldig dus. In deze drukke tijd mis ik wel wat regelmaat en lijk ik soms wat makkelijker te worden. Ik wil zo graag Jamie van zijn speen af hebben en potje training gaan doen en met Senna met bijvoeding beginnen, maar ik kom er nu gewoon niet aan toe. Het is zo druk. Ben ik dan een slechte moeder? Zo voelt het. Kan ik dat niet gewoon nog ff tusssendoor doen? Andere kant denk ik ach nog een paar weken, dan heb ik er wel tijd voor en zijn we gesetteld... tja sorry dat ik me daar druk om maak, maar dat doe ik gewoon... Zo meiden dus ff een bericht dat ik nog leef. Het is alweer laat, dus ik ga snel mijn bedje in, morgen weer werken en Senna zal straks nog voor een voeding komen. Meiden tot heel snel, ik doe mijn best. Liefs, Patries xxx
Goedemorgen meiden! Het ligt hier weer lekker wit en is weer erg koud, gezellig! Vandaag nog een dagje met Keld en dan mag hij terug naar het kdv, effe uitblazen dus. Hopelijk eet hij dan ook weer wat beter, want eigenlijk is het gewoon een ramp om te eten thuis, snap er niets van en frustreert me wel, maar laat het niet meer werken, zorgt alleen maar voor meer stress. @ Marsab: Super hoor die banner!!!! Hopelijk mag je snel naar de vk en de gyn!! Spannend weer hé, leuk!! @ Patries: Fijn je te horen. En maak je absoluut niet druk dat je dingen uitstelt of dat je een slechte moeder zou zijn, dat is zeker niet waar. Je bent geen robot hé, je kan niet alles. Het is even hectisch, maar het kan niet anders, als jullie op 1 februari verhuizen. Komt wel goed. En Senna 6 maanden al, de tijd is echt voorbij gevolgen, lijkt alsof ze net geboren is! @ Darcy: Fijne werkdag gewenst! Hopelijk verloopt alles vlot en ben je niet te moe straks. @ Pris: Eigenlijk sliep Keld ook altijd het goed tijdens de middag, het zijn de laatste dagen dat hij ofwel niet ofwel heel weinig slaapt. Best wel lastig. @ Anoek: Sarah ook alweer bijna 2!! Ik vind Darcy's ideetjes heel leuk voor een kind van 2, uiteindelijk hebben ze toch al bergen speelgoed.. @ Jennifer: Pfff, meid, wanneer ga je toch eens uit deze boze nachtmerrie geraken? Dit is allemaal zo oneerlijk, dit verdien je toch gewoon niet. Het is al erg dat er een scheiding is, waarom moet het dan zo verlopen? Ik vind je nog steeds erg sterk, je reageert er goed op. Ik kan alleen maar zeggen dat ik aan je denk en hoop dat alles snel normaal word voor jou en de kids (en de dogs ). @ Rootje: Bij jou zelfde als bij mij dus momenteel, ben eens benieuwd voor je echo. @ Miranda: Bij mij gaat het nu ook zo, wilt Keld slapen, super, wilt hij niet, niet zo super, maar ik kan hem niet vastbinden in bed ook natuurlijk . Zo, ga nu met Keld kleuren, want hij wordt ongeduldig!
morning girls! Marsab: die banner staat je fantastisch!! heerlijk nieuws om zo het nieuwe jaar mee te beginnen!! Al contact gehad met de gyn/vk/mvm? Zijn er al mensen aan wie je het hebt verteld?? Virginie: nog even, het gaat hard! Wat een mooie buikfoto's!! Ik heb ook een buikenbotsfoto met Isa toen ik zwanger was van de jongens, leuk is dat! Wat wordt Keld al groot!! Jennifer: ik zag op pakket-tracing dat mijn pakket gewoon een week onderweg is geweest!! Eerst is er iets misgegaan in het distributiecentrum, vervolgens kwam kerst en weekend, toen was er niemand thuis en toen is ie afgegeven hahaha, Pakje had al bijna de wereld rondgereisd kunnen zijn, net zoals jij ondertussen Hoop dat je er veel plezier van zult hebben, en tegen de tijd dat ik weer een verhuisdoos vol heb met kleertjes stuur ik het weer op hoor! Voorjaarsdingen enzo Meis ik hoop dat 2010 je veel moois brengt, een goed, nieuw begin en dat de zon weer een beetje gaat schijnen voor jou! patries; druk druk zo met klussen en straks verhuizen, lekker jullie eigen plekje creeren! En nee, je bent zeker geen slechte moeder, kom op zeg!! Fruit en groente kan gerust nog even wachten en potty-training: hier begrijpen ze nog geeneens dat er een functie aan die slurfjes zit Relax, komt tijd komt raad, nu eerst lekker jullie thuis maken!!! Rootje: succes meis, is pittig zo met harde buiken die pijnlijk zijm, kleintje dat rondhuppelt! Kan zomaar heel hard gaan! Had je vandaag neit een echo weer? Staat me zo bij, eens je banner bekijken zometeen, daar stond het dacht ik onder Pris: hier ook nog slapen hoor, en meestal ook 2 uur, Tijn was laatst wakker gebleven, maar dan blijft ie mooi in bed, is het toch een rustmoment. Darcy: werkze weer, en Marsab ook trouwens Nog even en dan verlof! ooooh en de rest ben ik alweer kwijt 8)
Marsab, nu een echte GEFELICITEERD! Die banner staat je goed. Ben zo blij voor jullie. Virginie, mooie foto's zeg. Nog 27 dagen te gaan zie ik op je banner, spannend zeg. Heb je alles klaar? Moons, jij gaat ook hard richting de 40 weken, leuk. Darcy, dank je voor je tips, die boeken ga ik zeker evn bekijken, vind het altijd zo moeilijk. Van mijn ouders krijgt ze een schrijfbord, was bij de makro in de aanbieding. Over de klei twijfelde ik, geen idee of ze er iets mee kan maar erin knijpen en kijken wat er gebeurt is natuurlijk altijd leuk. Zal eens een mooi lijstje gaan maken Haha, ik moest wel lachen over je stukje waar beginnen we aan, dat heb ik op dit moment ook wel een beetje. Een vriendin van me heeft net haar tweede kindje en moet erg wennen aan haar nieuwe meisje in huis. Vooral de nachtelijke uurtjes en dan in de ochtend haar zoontje die eigenlijk netjes heeft geslapen maar voor nu iets te vroeg. Ben benieuwd.. Hoe lang moet je nog werken? En als het niet gaat, niet doen hoor (zeg ik ) Uh, verder ben ik niet zo lekker, gisteren om 19.00 in bed en geslapen tot vanochtend 8.00 toen dacht ik het gaat wel weer maar het gaat weer steeds minder, duizelig, hoofdpijn, net een griepje dat niet door wilt zetten. Dus maar lekker banken vandaag denk ik. Gelukkig deze week vakantie. Morgen vk, ik wil het er toch even over hebben dat ik nu intussen 2 kilo minder weeg dan voor mijn zwangerschap. Zal wel allemaal goed zijn maar dat wil ik even horen van een deskundig iemand. Beeb beweegt zeer veel dus die heeft het wel naar zijn zin in mijn buik.
Moest zo lachen om dat zinnetje ff snel, Peter is ff naar de bouwmarkt. We zijn een vliering op zolder aan t maken. T is erg hoog hier dus op de voorzolder krijgen we extra bergruimte. We willen offertes laten maken voor een dakkapel van 4 meter en dan van de grote zolder twee kamers maken. Maar nu dus even die vliering. Tygo ligt nu te slapen maar komt straks weer lekker helpen . @ all Kom later nog wel ff op iedereen reageren. @ Darcy. Succes vandaag met die lastige pubers van je!!! @ Anoek Beterschap!! @ Marsab Ben zo blij voor jullie!!!! @ Jennifer OMG Ik hoop zo dat t heeeeeeeeeeeeel snel beter gaat voor jou!!! Wat een vent zeg!!! EN die afspraken achter je rug om en dat controleren Echt heel erg allemaal!!! Een hele dikke virtuele knuffel voor jou. Hopelijk ben je snel bij je kindjes!!! @Virginie Eet Keld op t kdv wel goed??? Veel kleurplezier!! Hier sneeuwt t af en toe ff en ligt een heel klein laagje sneeuw, maar niet genoeg om er ook maar wat mee te gaan doen!!!!!! Tot later!
Toen ik vanmorgen op mijn werk kwam, was er leuk versierd voor mij...tsja...ik kreeg leuk cadeau van mn collegas. Moet wel wennen dat ik na 18 jaar in dienst voor het eerst op mijn verjaardag werk. Voorheen heb ik altijd vrij genomen.... Ik krijg nog een mooiere cadeau van jeroen, pas op vrijdagmiddag a.s. @ Anoek: beterschap! @ Pris: mooi als de zolder straks 2 kamers kan gemaakt worden....2de kind in planning? @ jennifer: sodeju zeg...dit gaat echt te ver betreft de vader van je kids...belachelijk gewoon....echt inbreuk op je privacy. Hopelijk leest die niet op dit forum hier...sterkte meid...anderzijds vind ik fijn om iets van je te horen.... @ Patries: helemaal niet dat je 'n slechte moeder bent. Toen Matthew 6 maanden oud was was ik ook druk in de weer met de verbouwing en verhuizingen ... ben ook later begonnen met groentehapjes gegeven, wel fruithapjes. Zodra ik me helemaal gesetteld was, ging het vanzelf. Jouw Jamie en Senna zullen ook eerst even wennen in een ander woning straks, vooral Jamie. Als hij eenmaal thuis voelt kan je gaan beginnen met het afleren van de speen en potty-training. Komt wel goed. Succes in de komende weken....als het klaar is komen Darcy en ik even bij je langs @ Marsab: fijn dat de afspraken zijn gemaakt...blijft toch wel spannend... @ Virginie + Rootje: doe er rustig aan....begrijpelijk van de harde buiken....nu is het veel te koud voor om de beebs laten komen Vanavond komt mn vriendin bij me langs om te feliciteren want ze was vannacht thuisgekomen van haar duikvakantie in Egypte, leuk! Ohja gisteren naar Batavia stad in Lelystad geweest om te shoppen....damn wat een mooie, dik pak sneeuw zeg...het is net alsof ik in Oostenrijk ben beland...nog wat adidas kleding gescoord... Werk ze en geniet ze! XXX
Miranda: wist niet dat je jarig was! GEFELICITEERD!!!! Heb een leuke avond!!! Gezellig!! Dikke verjaardagszoen!!
@ miranda: van harte gefeliciteerd, had ik op hyves ook gedaan! Leuk dat je collega's je verwend hebben! Weet je al wat je vrijdag krijgt? @ jennifer: oh meisie toch, verschrikkelijk....Dat iemand zoiets kan doen, vooral tegen de moeder van je kinderen... Knuf hoor! @ pris: wat een verbouwing! Gaaf joh, krijg je echt veel ruimte van ja! @ patries: je moet je niet verontschuldigen hoor, als je hier niet zo vaak kan komen, iedereen heeft dit wel eens en het is logisch hoor! En je bent absoluut geen slechte moeder! Je doet alles uit liefde voor je kanjers en daar gaat het om! Wow, dat Senna al weer 6 maand is....ppff.. @ anoek: nog enkele tips: sieraden, dvd's (van bijv. zandkasteel), badspeeltjes (waterrat etc.), kleding/ pantoffels, little people speelgoed, tegoed bonnen voor dagjes uit/ kleding, kinderliedjes cd, spulletjes van het merk LIEF! @ noor: Ik heb het nog tegen niemand van de famiie verteld, alleen tegen de leiding van het dansteam. Omdat ik nu waarschijnijk niet mee kan dansen in Orando... Maar goed, dat heb ik er allemaal wel voor over! Ik mag nog wel mee en ik kan ook heeeeel goed aanmoedigen hoor!
Alsof je DAT alles er OOK nog bij kan gaan doen Lekker eerst verhuizen, rustig settelen en dán maar eens kijken wat de volgende stappen zijn. Vind je een topper, al die drukte en dan nog volledige borstvoeding, hier even wat van je laten horen, werken... Miran en ik komen je opzoeken in je nieuwe huis, hoor! Het is dat ik fysiek niet meer zo'n kanjer ben nu, maar anders stond ik al te behangen
Gisteravond kwam het er niet meer van, maar nu zie ik je banner... wat een PRACHTbanner, gefeliciteerd, meid!!!
Anoek, hoe gaat het nu met je na een dag bankhangen - heeft het griepgevoel doorgezet? Zat nog te denken aan Sarah, misschien ook haarclips en leuke accessoires voor haar persoonlijk? Een leuke spiegel met stoere kam en borstel is ook heel schattig om te vragen - een kaptafeltje met krukje ook Rootje en Virginie, nog nieuws van de verloskundigen/artsen? Pris, wauw, Tygo 3 uur slapen, wat heerlijk Jennifer, some story Ik weet niet wat ik lees... Zeg... wanneer zullen we afspreken? Wil je graag ontmoeten in Utrecht, as planned Miranda, ik wist ook niet dat je jarig bent... VAN HARTE GEFELICITEERD! Ga je zometeen een SMS sturen Meiden, de oogjes branden na een nacht licht slapen en een dag zwaar aanpakken met pubers, dus het wordt 8-uur Journaal, ANTM vanuit bed en misschien haal ik 21:00 uur nog Liefs!
Miranda! VAN HARTE GEFELICITEERD MEID MET JE VERJAARDAG!!!! (Ook helemaal vergeten ) Marsab: Ik moest er idd ook aan denken hoe het nu met je dansen zou gaan, maar dat je het er voor over hebt mag wel duidelijk zijn Wel super dat je alsnog mee mag en lekker kan gaan aanmoedigen!!! Patries: Je bent helemaal geen slechte moeder meid! Ik vind dat je het allemaal fantastisch doet, petje af hoor. En ook nog steeds volledige BV, super!!! Ik geen je een grote virtuele schouderklop! Darcy: En is je 1e werkdagje een beetje meegevallen? Nee, wij wachten nog even met een 3e kindje ook al loopt Timo straks. Eerst even lekker genieten van die 2 Heb je nog een mooie buikfoto?! Pris: Ik weet nog wel iemand die een offerte voor je kan maken voor een dakkapel? Meiden, ga zo weer lekker naar Zumba!!! Even het luie zweet eruit werken en alle calorietjes van de feestdagen Fijne avond allemaal! -X-
Lieve meiden, dank jullie allemaal voor de felicitaties...misschien is ook leuk om weer zo'n lijst maken wanneer jullie jarig zijn....