Zie nu wel dat ik mijn sexy slobberbroek aanheb op deze foto's Gelukkig komt mijn vriendin zaterdag voor de 30-weken fotoshoot en dan trek ik wel iets behoorlijks aan (ga ook nog effe naakt, natuurlijk ) Marsab, hoe is het met jou, meid? Begrijp dat de kwaaltjes beginnen te komen? Wanneer mag je naar de gyn/vlos? Patries, dank voor je kaartje - wat een leuke foto van je kids en wat fijn toch dat het huis/de verhuizing zo'n fijne start van 2010 mag worden! Miran, was jij ook thuis vandaag? Wij konden niet veel doen buiten met dit weer (het was spekglad bij ons op straat) Heb de hele bovenverdieping uitgemest, alle kastjes, de twee kinderkamertjes opnieuw ingericht, alles schoon en netjes... NESTELDRANG Was een goed dagje dus. Voor de rest is het inderdaad stil hier...
Hoi meiden, Ik zal morgen proberen even de buikfoto van afgelopen zondag op te zoeken voor jullie (staat nog op de camera van manlief en die kaart past alleen in de pc (heb nu de laptop) en hij moet vanavond nog tot zeker 23 uur werken daarop). Hieronder in ieder geval het 'verslagje'van het ziekenhuisbezoek van vandaag. Vandaag zijn we weer voor de nierecho geweest in het WKZ. Gelukkig hebben we daar goed nieuws gekregen. De rechternier is niet zichtbaar verslechterd en er is nog genoeg vruchtwater. Ook is onze krummel weer netjes gegroeid, het weegt nu ongeveer 2750 gram volgens de meting. De linkernier is nog steeds gewoon gezond, dus daar geen problemen te verwachten. We hoeven nu ook niet meer terug naar het WKZ voor echo's tijdens de zwangerschap. Krummel mag nog steeds gewoon thuis geboren worden. Er moet dan wel antibiotica toegediend worden en op de 3e of 4e dag na de geboorte een echo gemaakt worden van de nieren. Aan de hand van die echo wordt er een plan opgesteld voor verdere onderzoeken, behandeling en operaties. Verder hebben we eigenlijk alles wel klaar voor de komst van krummel, dus nog een kleine 2 weken in mama's buik en dan mag krummel komen. Dus over uiterlijk 7 weken zou krummel er moeten zijn! Op maandag 11 januari mogen we weer voor controle naar de verloskundige, dan weer meer nieuws. Deze mama is best wel moe na een drukke en spannende dag met wederom veel harde buiken en voorweeen. Dusse tot later meiden, ik ga lekker op de bank met een warme chocomel. Bye!
Het lijkt wel erop dat de Zaanse meiden zoals jij en ik de enigen zijn komen reageren.... Ik was met Matthew vanmiddag ff naar de stad geweest, hij sliep lekker in de wagen terwijl ik op gemak ging boodschappen doen, brood halen, en nog wat dingetjes... Mooi buikfoto, zeg...echt enorm gegroeid wat ik voor het laatst van je buik had gezien!!!! Heerlijk gevoel van het opruimen in de kinderkamers.... @ Patries: bedankt voor mooie kaart net als wat Darcy zegt...nog ff gaan jullie lekker over.... Even spammen hoe ik blij ben met mijn vitrages die ik ingekort had (via de naaimachine) en het geeft meteen een heel ander gezicht. Misschien zal Darcy het wel meteen herkennen want ze is hier geweest, toen waren er nog geen vitrages... Dit is de eetkamer....en er hangt een grote tekening aan de muur wat ik van Matthew gisteren had gekregen voor mijn verjaardag. Deze muur zal binnenkort behangen worden in de barok stijl.
@ Rootje: wat goed om te horen! Hoop dat dit zo goed blijft gaan tot de geboorte. Hoe langer je krummel in je buik blijft hoe beter Rust maar lekker uit!
Darcy: je ziet er FANTASTISCH uit! Prachtige buik!!! precies 30 weken vandaag!! Miranda: wat ziet het er mooi uit!! Leuk de tekening en leuk kerstkado ook het canvasdoek!! Rootje: supergoed nieuws dus!! En krummel groeit goed!! 35+2, ik was toen net een dag tweelingmama! Laat de kleine nog maar even binnen, veel te koud nu buiten Kom lekker bij!! Marsab: over twee weekjes de eerste echo zag ik onder je banner!! Spannend!! Hoe voel je je?? vandaag gewerkt, eerst Isa naar school geglibberd Prima dagje. Volgende week weer poli, dan loopt er een HBOVstagiaire van de afdeling mee. De week erop lopen er om beurten 4 junior co-assistenten mee, spannend hihi. Isa is weer lekker op gang op school. Zo geinig, ze is steeds letters aan het schrijven als ze hier aan tafel zit te tekenen. Zat ze laatst heel ijverig grote letters te maken, vraagt ze: mama, wat staat hier?? Staat er ASO hahaha ik lag gevouwen De jongens weer lekker gespeeld op het KDV. Spaghetti gegeten, broodnodig bad en hup de mandjes in Nu even lekker mommy-time
en onze slingeraap Chris (die overigens de laatste tijd altijd gekke bekken trekt als ik een foto maak, maar hier hangt ie aan een rekstok ) mmmm uploaden mislukt....
Goedemorgen iedereen! @ Noor: Was niet makkelijk om Keld op de foto te krijgen, want meestal als hij het fototoestel ziet, is ie weg.. Mooie foto's van je mooie kinderen!! @ Anoek: Gisteren de babykamer afgewerkt, eindelijk, waren wel details, maar toch, nu mag de baby eigenlijk komen, ik ben gerust (alhoewel, ik heb nog strijk staan en eigenlijk is mijn vluchtkoffer nog niet helemaal af.. ) En weet je al hoe het komt dat je afvalt? Eet je genoeg? @ Pris: Blijkbaar eet Keld op het kdv wel zijn bordje leeg en zonder problemen, gelukkig gaat hij 3 dagen.. Gisteren was het ook niet zo best, maar hij is wat ziek. Leuk, verbouwingen, extra plaats! @ Miranda: Nog een late felicitatie voor je verjaardag!!! Mooie canvas aan de muur. @ Marsab: Moest gisteren nog aan jou en het dansen denken, ga je sowieso naar Amerika of blijf je dan thuis? Binnen 2 weken al een echo, leuk! @ Darcy: Mooie buik hoor!!! @ Rootje: Best wel geruststellend nieuws dus dat jullie hebben gekregen, gelukkig maar! Nu aftellen! Ik ga nu snel naar Ikea, en straks naar de gyn, ben eens benieuwd..
Goedemorgen allemaal Moet eigenlijk pas om 10:30 uur voor de klas staan, maar kreeg een lift van hubby en zit sinds 8:15 uur op school Kan ik mooi wat opruimen alvast Rootje, goed nieuws dus. Hè gelukkig, het is niet niks geweest, maar nu weten jullie waar jullie aan toe zijn met de kleine. En je mag thuis bevallen, super! Noor, ik vind de foto's prachtig! Kan echt zien dat de tweeling twee unieke jochies zijn (lijken ze nu heel erg op elkaar in uiterlijk/gedrag, vind je?), maar wél echt broertjes. Isa al een dametje... zag bij H&M van die schattige haarclips, ik moest me inhouden, heb ze nog niet gekocht (maar gaat echt wel gebeuren, hoor!) Hopelijk krijgt onze Heidi lang haar... of überhaupt haar, want ze was 3 weken geleden nog kaal in de buik Virginie, veel plezier bij IKEA vandaag, altijd goed. Gelukkig het kamertje af enne... ik ben benieuwd wanneer ik je SMS krijg dat je bent bevallen Miranda... zou jij voor mij aan een lapje verduisterende stof twee 'tunneltjes' willen maken? Het gordijntje gaat over het schuine dakraam in de kinderkamer - aan van die kabeltjes. Ik moet de stof nog kopen, het raampje is klein, maar ik heb a) geen naaimachine en b) ik kan met de hand geen rechte zoom zetten Het schijnt een klusje van 5 minuten te zijn Omvouwen, rrrrats onder de machine en klaar Als jij mij in mijn verlof zou willen helpen hiermee, dan zou het super zijn... Weet ik meteen iets leuks... gaan we afspreken in de stad (marktdag), trakteer ik jou en Matt op een lekker bakkie/sappie met lekkers en shoppen we ook nog even met onze kids
Geen probleem meid, ik mag de naaimachine van mn collega zo lang mogelijk lenen. Als we bij jullie komen, neem ik de naaimachine gelijk mee. Daar meteen naaien en daarna meteen ophangen...gaat goed komen Wanneer is de marktdag bij je in je plaats? @ Pris/Virginie: Matthew eet met gemak 3 boterhammen op het KDV, thuis maar eentje ... snap er niks van....ach ik ben al blij als hij daar goed eet! @ Darcy: meisjeskleding is vaak leuk en qua haarspullen...ik zie het al voor me dat Senna en je heidi elkaar gaan meiden-dingen doen terwijl 3 zaanse jochies met elkaar ravotten.... @ Noor: Isa....prachtmeid op de foto, en Chris en Tijn zo heerlijk jochies aant spelen...leuk!! ASO... grappig hoe Isa hierop schrijft!!! Haha.... @ Virginie: succes bij Ikea!!! Ik ga verder aan het werk....!!! XXX
@darcy: hihi, ik heb ook al van die leuke haarclipjes gezien, maar me toch nog in kunnen houden, elise heeft wel haar, maar daar kun je met de beste wil van de wereld nog geen clipje in doen haha. Alhoewel, misschien had ik ze toch moeten kopen, want Jesper wilde vanochtend opeens een staartje in zijn haar hihi.. Ach, heb het maar gedaan, we hoefden toch nergens heen en dan is de lol er ook snel af. Geloof dat hij zo'n strak elastiekje erin ook niet zo geslaagd vond, want een half uur later had hij het er weer uit getrokken. @virginie: wat fijn dat de babykamer nu helemaal af is, dat moet wel een gerust gevoel geven. @miranda/darcy: wat leuk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen, gezellig! Ben wel jaloers hoor, woon ik weer in het stomme noorden.
Meiden, het is hier echt schitterend mooi wit. Het sneeuwt hier behoorlijk, Dave is al sleetje rijden met Kyra!!! Darcy: MOOOOOIE buikfoto!!!! Was op verzoek van mij Vorig jaar liep ik er ook zo bij Ben zó benieuwd welke datum jij gaat bevallen... 20 maart is een hele mooie datum Rootje: Erg blij te lezen dat jullie echo goed was! Volgens mij kondigt jullie krummel zich snel aan zo te lezen met je harde buiken. Spannend hoor! EN doe lekker rustig aan meid! Virginie: Voor jou is het ook al zó spannend. WIe of wie zal als 1e bevallen, spannend!!! Miran: Mooi zeg de vitrage. Kleed gelijk mooi aan hé! Noor: Wat een prachtige foto van Isa en van de jongens! Wat ben je dan trots hé! Ik ga weer van de sneeuw genieten, Dave is nu een sneeuwpop aan het maken
Hallo meiden!!! Ook hier sneeuwt t behoorlijk ...moet nog wel thuis zien te komen zometeen Hopelijk blijft t weer liggen, heb wel weer zin om sleetje te gaan rijden morgen Tot later! liefs Pris