September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Misschien krijgt Aiden een zusje..... :)

Hier in september 2007 mama's valt mij op dat ze 't meest koningskoppel krijgen....ik ga er vanuit dat je een meisje krijgt! :)

Mhm...naam.....nederlandse naam of engelse naam....
    Als Aiden een broertje krijgt.....Matthew net als de mijne :p
    Een meisje....mhm....Sanne?

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Miran, moooooooie tatoeage :) Kun je de aandrang om te pulken aan de korstjes wel laten? Terwijl ik dit typ, denk ik: het zit op haar rúg, daar kún je niet pulken ;) Zwangere muts ben ik toch ;)

Pris, vind de foto's ook erg leuk. Wat een knap ventje is ie toch :) Heeft ook een knappe mama ;)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Marsab, ik heb wel een paar jongensnamen voor je die IK leuk vind, maar mijn man niet ;) Ze zijn allemaal Engels (natuurlijk!): Samuel, Elliot, Floyd, Ethan, Ewan, Daniel, Miles en Lewis. Is 't wat? :D

De enige naam die we allebei leuk vinden, houden we nog even voor ons (je weet maar nooit... dit MOET wel een meiske zijn, maar ik weet niet of het bij 2 kids blijven zal?

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou en dan nog een berichtje van een mama die sinds 14:15 uur vandaag niet meer werkt...

De klassen gedag gezwaaid, de overdracht geregeld, de toetsen nagekeken en de cijfers ingevoerd...

Het is nu goed... mijn koppie moet nog wél leeg...
    Morgen eens doen, als we een dagje naar de thermen gaan :D Met 31 weken met verlof, da's heel prettig (vooral voor mijn arme bekken, de fysio masseerde zich suf vanmiddag ;))

Fijne avond allemaal, ik ga zo kijken naar Gordon en zijn Hell's Kitchen. Lekkere lelijkerd :)

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Dank je we voor de namen tips! Meisjesnaam hebben we al! ;)
    We houden idd van engelse/ ierse namen, aparte/ zeldzame/ niet vee voorkomende namen.
    Zoiets van Darcy zegt vind ik wel leuk ja. ;) Matthew is ook een super naam hoor, maar manlief vind het niet zo...

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, wat is er lekker veel gekletst, LEUK :D

FF snel reageren, want duik zo mn bedje in, morgen loopt de wekker om 6u af *gaap*.

Marsab: Gewoon lekker gaan stappen meid, kan echt geen kwaad.
    Have fun!!! Zag trouwens leuke jongensnamen bij Darcy langskomen ;) Meisjesnamen moet ik ook nog ff verzinnen...

Darcy: Wat een heerlijk gevoel moet dat idd geven, verlof met 31 weken! Je hebt het dubbel en dwars verdiend meid! Veel plezier morgen, heerlijk!

Miranda: WOW :$ MOOIE tattoo! Daar mag je zeker trots op zijn.
    Heb er zelf eentje op mn onderrug zitten :)
    Wij zitten in het plaatsje Laganas!

Pris: Leuke foto's joh! Wat is Tygo toch een lekker ding!:D
    En wat is het Adamse bos mooi hé met de sneeuw!

Rootje: Rustig dagje vandaag gehad?

Virginie: Het wordt ook echt spannend bij jou...;)
    En wat betreft vakantie, ben in maart bevallen van Timo en in juli zijn wij toen 2 wk naar Corfu geweest, dus hij was 4 maandjes oud! Zou het zo weer overdoen, het is ons echt supergoed bevallen, gaf ook BV dus dan is het helemaal makkelijk!
    Straks loopt hij ook in de vakantie :D dus het zal een stuk drukker worden voor 'opa' ;) En ja, opa (mijn vader) gaat weer mee, tis hem erg goed bevallen vorig jaar en ons ook!!!

All: Vanmiddag met opa en oma (schoonouders) naar de Bosbaan in het Adamse bos geweest. Daar werd volop geschaatst, echt super leuk! Wij waren gewoon met de slee en de wandelwagen en Kyra heeft zich prima vermaakt.
    Alleen de terugkomst was wat minder, hadden de auto verkeerd geparkeerd wat zich resulteerden in een boete van Eur 60,-:$ :( en ook voor mn schoonouders, dus gewoon ff Eur 120,-, ZO zonde geld! :x

Meiden, ga mn bedje opzoeken. Weltrusten allemaal!!!

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Zo bijgelezen, nu reageren.. (gelukkig na een betere nacht dan de vorige ;))

@ Joyce: Dacht het wel dat Timo nog redelijk klein was toen jullie weg waren. Persoonlijk denk ik dat het geen problemen mag geven, maar manlief is nog niet overtuigd.
    Bah, een boete, dat is inderdaad weggegooid geld, vooral als je het optelt! :$

@ Darcy: Joehoe!!!! Verlof! Fijn hoor, kan je toch rust vinden en het op je eigen tempo aandoen. Mooie namen die je voorstelt! :)

@ Marsab: Haha, dat was ook het eerste waar ik aan dacht bij deze zwangerschap, hoe gaan we dit kind noemen??? Zowel voor een jongen als voor een meisje hadden we geen inspiratie. Ja, toch wel, maar de ene was nooit akkoord met de andere :(. Leuk hé, dat stappen?? :D

@ Miranda: Zal nu lekker gaan genezen, wel goed dat je er niet aan kan pulken zoals Darcy zegt, ik heb het ook nooit gedaan bij mij, mijn man wel bij zijn eerste en dat zie je nu ook nog aan de tattoo.

@ School: Ja, 2,5 is jong, maar bijna iedereen gaat op die leeftijd naar school. Zoals Darcy zegt, die pamperfase zal een reactie zijn op de baby, hij weet goed dat er een baby komt, ook al beseft hij natuurlijk niet wat het werkelijk zal inhouden. Maar soms wilt hij dat we hem terug zoals een baby vasthouden, wat hij nooit deed en hij zegt het ook gewoon, 'Keld baby'. Tja, hem genoeg aandacht blijven geven en overal bij betrekken, meer kunnen we niet doen.
    Maar het is wel omdat ik vind dat hij meer tijd nodig heeft om zich aan te passen dat ik ga wachten tot na Pasen. Tot september is geen optie, ik kan onmogelijk tot dan verlof krijgen en ik kan geen 2 kids in het kdv zetten, dan houd ik niks over van mijn maandloon.. ;) Na Pasen lukt het wel..

Hmmm, en toen wist ik het niet meer.. :)

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    krijg nou wat, staan we op pagina 2:$
    nu niet meer :D

Virginie ja ik zou idd het naar school gaan even uitstellen, Keld krijgt straks al genoeg om aan te wennen!!
    Vind het uberhaupt al heel wat dat hij normaal gesproken al zo goed als zindelijk is!! Hier snappen ze er echt nog NIETS van hoor!!!
    ja leuk om aan te zitten dat wel ;)

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    joyce: ai dat is idd zonde zeg... naja.het is niet anders...

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    #17370 Noor28, 14 jan 2010
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
    @Marsab: Flynn, Neil, Liam, Sean,Kieran, Aron, Sam(uel), Thom(as), Percy, Christian, William,Seamus :D, John (oké niet echt een optie wrs, maar ik heb een errug leuke Ierse John gekend :p, Emmet (O, en ook een leuke Emmet;)), Mike, Noel, Fergal of natuurlijk dé Ierse naam bij uitstek, volgens mij heeft iedereen daar wel een familielid met die naam Patrick (Padraig) :D

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    wat is het hier rustig!!!

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    (o en hier klinkt een lichte anglofiel ;))

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: KLAAR met werken!!! Oké ff anders dan gepland, maar nu: feet up, relax, eerst even ademhalen en daarna wel weer verder kijken!! Even pas op de plaats, dan heb je straks weer wat meer energie en puf!!!

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    JEAH, we zijn weer online. Wilden ik vanmiddag inloggen, kon dit niet vanwege onderhoud :x:D

Noor: Tis zeker stil hier, maar zal ook zeker met het onderhoud van vandaag te maken hebben...Grappig al die namen, toevallig is een oud klasgenootje gisteren bevallen van een zoontje die ze Sean hebben genoemd ;):)

Virginie: Klopt helemaal wat Darcy schreef over het 'baby' zijn. Ik merk het nu heel erg bij Kyra, alhoewel, het zijn fases. Ze wil en kan dan ineens niet zelf meer eten, maar moet geholpen worden...;) en als Timo zn eten uitspuugt doet ze gezellig mee :$ Ach ja, soms is het erg lachwekkend, maar soms ook echt niet! :x
    Na de Pasen lijkt me ook zeker een goede optie voor Keld, sta er wel van te kijken dat het in Belgie vanaf 2,5 is, ben eerlijk gezegd erg blij dat dat hier in NL niet geldt...:)

Rootje: Alles nog rustig bij jou?

Ga zo lekker douchen en weer optijd naar mn bedje toe, heerlijk!!!
    Truste allemaal!
    -X-

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    oh Joyce: Laganas: mooie stranden, genoeg leven. Wanneer ga je ook weer precies?? Want in het hoogseizoen zitten er nl best wel wat luidruchtige Engelse jonge mensen....

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Hee meiden,

Hier ben ik ook weer eens..sorry, het is behoorlijk druk en mijn hoofd staat er ook niet altijd naar. Martin heeft nog steeds geen duidelijkheid en ook nog niks nieuws helaas, dat zorgt voor veel onrust in ons leventje.

HIer ook een jongetje dat het liefste weer baby is haha. Hij wil heel graag elise haar flesje, maar dan wel met koemelk en niet met mamamelk.. Hij wil weer gevoerd worden, moeten hem af en toe wiegen etc.

Hier verder alles goed, werk bevalt wel weer goed. Morgen een extra ochtend werken, vind ik wel lekker, want kan ik dan lekker opschrijven als extra verlofuren.

Vermoeiende periode, Elise is zo'n 3-4 per keer nacht wakker momenteel, net gezien dat ze al 2 ondertandjes krijgt! Aah, waar blijft de tijd, het gaat zo snel. Bij Jesper vond ik dat wel leuk, maar nu wil ik haar het liefst zo lang mogelijk klein houden... Zijn er meer die dat herkennen? Vooral omdat we waarschijnlijk het willen houden bij 2 kindjes. Ze draait ook al op haar buik en weer terug.. Pfoe, wat gaat het snel zeg.

17. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, '

Ben hier veel te lang niet geweest *gaat zich nu heel diep schamen*

@ Rootje: Fijn dat krummelmans het nog zo goed doet in je buik, laat hem nog maar fijn zitten daar, want ow wat is het koud buiten BRRRRR...

@ Darcy: Zo eindelijk tijd voor mama hihi Geniet er van, het is zo weer voorbij!

@Miranda: WOW gave tattoo!!! Ik zelf zou er niet zo snel voor kiezen om zo groot de naam neer te zetten, ik ben dan ook niet zo van het 'namen-laten-tattoeren' ja of misschien heel klein, maar niet zo onwijs groot, neemt niet weg dat ik je tattoo wel heel erg gaaf vind hoor ;)

@ Foto's heb er weer heel wat voorbij zien komen, leuk hoor. Hier hebben we helaas geen slee en kan er ook nergens een vinden, dus geen geslee hier helaas :(

@Suus: Ik herken het wel hoor, dat klein willen houden, het gaat zeker veel te snel, nog maar 2 weekjes en dan is me kleine meisje alweer 1 !!

Hier zijn we druk in huis bezig om de trap naar boven op te knappen, en als dat klaar is de eetkamer.. Verder wil ik de huisbaas mailen met een verzoek om kunststof kozijnen te plaatsen en dubbele beglazing, want ik tocht hier de tent uit! Krijg het in de woonkamer niet warmer dan 18 graden en boven niet warmer dan 11 graden, dus het is hier echt mega koud! Een telefoontje leverde weinig op, kreeg te horen: plaats maar tochtstrips, maar met alle wil van de wereld zal dat niet helpen, je kijkt langs de voordeur al letterlijk naar buiten door de naden en kieren :-0

Verder druk op zoek naar een huisje voor 3 poezen ze moeten echt weg, omdat we het gewoon niet gaan redden om ze te onderhouden als we in de sanering zitten. Alleen het vinden van een nieuw baasje voor de poezen is niet makkelijk.. dus als jullie nog mensen weten die een poes willen? Wuppie is van het wk/ek geen idee meer wat het was.. is nu 2 jaar, Doortje is 1 en Plukkie is van 2 juni 2009.

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ehm... is dit een klassiek geval van "je mond voorbij praten"? Ben je zwanger?
    Of denk je voor Marsab aan meisjesnamen :D

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hahaha, allemaal exen van je?????????? :D:D:D:D

Vind Seamus ook zo'n mooie naam... en William... doet me denken aan stoere vissers in kabeltruien... *zucht*

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Je meisje alweer 1 jaar oud, waanzinnig zeg! Ik zie nog je post voor me dat je over je bevalling schrijft ;) De tijd raast voorbij inderdaad...

W.b. je katten raad ik je aan om het lokale asiel te bellen en ze op te geven voor bemiddeling. Dat wil zeggen, dat je katten nog thuis blijven bij je, maar eventuele geïnteresseerden contact met jullie kunnen opnemen. Het asiel bemiddelt dan (is gratis, tenminste, mijn asiel doet dat zo.)
    Optie no. 2 is tijdig te bellen en de katten in het asiel te plaatsen (let op: met geldige enting!)
    Optie no. 3 is een briefje bij de dierenarts(en) ophangen en de pensions/cattery.
    Optie no. 4 is zelf actief te blijven rondvragen - hou er rekening mee dat je in het voorjaar en de zomer moeilijk katten herplaatsen kunt i.v.m. nestjes en vakantietijd.

Misschien ook een topic op ZP plaatsen? Veel succes in elk geval!

Doet me denken aan mijn eigen dierenasiel en vrijwilligerswerk: hoe vaak we nog dieren aangeboden krijgen in het asiel vanwege de vakantie... of 'allergie' (aantoonbaar oude klanten van ons, die op de Zwarte Lijst staan)... of klanten die per sé een nestje willen, "want dan heeft poes dat ook eens meegemaakt..."
    Twintig jaar dierenasiel heeft me wijzer en verdrietiger gemaakt...:(

Maar liever een asiel dan een kat/hond langs de kant van de weg dumpen! Komt ook nog voor :x

Deel Deze Pagina