September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    en anders op je zij ipv buik ;)

@ Noor: dank je.

Matthew loopt op dit moment in zn blootje rond en eet banaan, en huppelt vrolijk door in de huiskamer.
    Is op weg naar zindelijk worden...

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Miranda: In principe zou er ooit iets anders moeten komen op mijn zij, maar plekjes genoeg hé! :D En nee, ik wil niet volstaan hoor!
    Wat fijn dat Matthew goed zindelijk aan het worden is, geen gedoe meer met luiers! Ik hoop dat het bij Keld weer snel de goede kant opgaat.. ;)

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Het zal vast en zeker dat Matthew in de zomer geen pampers overdag meer rondloopt...nu wisselend...zoveel x op een dag wilt hij naar de wc en andere x plast hij liever in de luiers.
    Ik merk wel dat ik wat minder luiers ga verschonen, ik bedoel luiers verbruiken is wat minder... :) scheelt mn kassa....
    Alleen poept hij nog het liefst in zijn luier.
    We dwingen hem niet...het gaat wel goedkomen....eerst moet hij leren hoe goed hij zindelijk kan worden met name plasje ophouden en plasje doen. Poepen komt nog wel vanzelf....

Denk ik...
    Voor mij is het eerste keer hoe ik hem probeer begeleiden met het zindelijkheidstraining.
    Hij kijkt ook naar de kindjes op het kdv die al zelfstaig naar de wc kunnen gaan...hij volgt ze ook...

We gaan nu pizza's eten, mjammmmmie xxxxx

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Heel toevallig heeft Matthew vanavond voor het eerst in de po gepoept !!! :D

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej, wat goed van Matthew. Echt super, gaat de goede kant uit.

Virginie, mijn vriend zag je buikfoto en vroeg zich af of dat nog goed komt. Een echte toeter zoals hij zegt.

Ik ga halve dagen werken, ik trek het niet meer, veel buikpijn en harde buiken, lage rugpijn...... moet het alleen nog mededelen aan mijn werkgever, die zal er wel weer heel blij mee zijn denk ik.
    Vk vindt dat ik veel eerder halve dagen had moeten gaan werken.

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marsab, jij deze week echo, leuk en spannend maar ik heb er een goed gevoel over, geen idee waarom maar is wel zo.
    Hoe voel je je?

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Kwam even gluren of er al babynieuwd was...

Virginie: Wow meid, wat een mooooooie buik!!! :D Kan toch niet veel groter meer worden lijkt mij ;)
    Als ik zo jouw buik zie gok ik op een meisje ;):)

Rootje: Ook jij bent aardig aan het rommelen meid, kan toch niet lang meer duren zou je zeggen. Heb jij nog een mooie buikfoto van krummel ?

Darcy: Ik schat de kans ook erg klein bij ons dat we het bij 2 kindjes houden ;) Maar nu nog ff niet hoor...eerst nog lekker genieten van onze 2 koters :D

Marsab: Die banner staat je ZO mooi!!!! Volgende week echo, JIPPIE!!! Nog steeds lekker misselijk?

All: Vanmiddag lekker geshopt met Dave voor mn verjaardag :D Wordt in ieder geval goed verwend morgen.
    Zag dat de kids ook wat leuks hebben gemaakt op het kdv, dus ikke ben erg nieuwsgierig!
    Zou vanaaf naar Zumba gaan, maar heb echt enorm last van mn nek, helemaal stijf :( Dus maar ff rustig aan doen.

Van t weekend ook erg gezellig geweest. Zaterdag eerst met mn vriendin hapje wezen eten en toen naar de bios gegaan naar de film 'Komt een vrouw bij de dokter' We hebben het allebei niet droog kunnen houden ;) Pff, je hoopt hetzelf echt nooit mee te maken zeg...
    En gisteren gezellig met de kids naar Ballorig geweest, ook met vriendin, man en kids :D De kids hebben zich geweldig vermaakt!
    Als ik tijd heb zal ik nog ff fotootje plaatsen ;)
    Fijne avond allemaal!
    -X-

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Mr Blue Eye :D

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    In de ballenbak! LOL

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Gisteravond in de wasmand;)

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Zooo, genoeg gespamt ;)

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda: vind het heel knap van Matt!!! BRAVO!!!

Anoek: good for you!! Halve dagen werken, goed besluit!! Goed voor jezelf opkomen hoor! x

Joyce: wat een leuke foto's!!! :)
    En zie nu hoe de bedjes van Timo en Kyra naast elkaar staan, wat leuk!! vinden ze het gezellig samen?

Toevallig zijn wij zaterdag met een aantal bevriende stellen (met tweelingen ook hihi, zo hebben we elkaar ook leren kennen) naar het Speelkasteel geweest. Super was het ook! Je hebt bijna geen kind aan ze!!

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    o en graag spammen hoor!!! :)

14. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@Joyce, ik zal kijken of ik morgen tijd heb om even de buikfoto van gisteren te spammen :) Maar ik heb het idee dat die van Virginie wel groter is hoor, hoewel, dat kun je moeilijk zeggen van jezelf misschien :)

Truste meiden, op naar een (hopelijk) goede nachtrust!
    Bye!

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ff snel, ik kan geen leuke traktaties vinden voor het kdv voor de verjaardag van Sarah. Vorig jaar taarten geknutseld en nu weet ik het echt niet......... HELLLLLLLP, iemand een leuk idee??????

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Je haalt de woorden uit mijn mond... :D
    Ik denk hetzelfde over als Noor!

Joyce: wat leuke foto's, echt lachebekkie, Timo!

@ Noor: mooi dat je ook leuke weekend hebt gehad ...heerlijk dat de kids druk aan het spelen zijn!

@ Anoek: heel goed dat je voor jezelf opkomt door halve dagen gaan werken...het is beter zo. Anders trekt het je gewoon niet meer!

@ Darcy: hoe is het met je....vandaag zie ik je niet voorbijkomen....:$

@ Pris: heb je lekker weekend gehad???

@ Rootje/Virginie: ik hoop voor jullie dat jullie lekker gaan slapen straks....

Ik ga nu mn bedje opzoeken na halve nacht ....Matthew heeft de hele dag niks geslapen....mhm....

XXX

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Mandarijnen met leuke versiering....

Of satestok met verschillende fruitjes (aan de stok)

Of lekker ontbijtkoekjes of ligia koekjes voor peuters....

Ik vind het niet altijd makkelijk om te bedenken....

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    JARIGE JOPPEN EN JETTEN IN 2010!!!

Januari
    04 Miranda!!! (net 38 jaar geworden)
    19 Joyce!!! (blijft immer jeugdig, wordt 28 jaar!)
    30 Rolinda!!! (wordt al weer 31 :$)

Februari
    02 Lisa (1e kaarsje)
    16 Sarah (alweer 2)

Maart
    04 Imsala ( Big three-O :$ )
    06 Isa (krijgt haar eerste echte partijtje, wordt alweer 5!!!)
    07 Anette (35, oei zo oud al? Jep)
    20 Timo (mag zijn eerste kaarsje uitbazen!)

April

Mei

Juni
    17 nando (1 jaar)

Juli
    8 Marsab (27 jaar)

Augustus
    22 Keld (3 jaar)
    26 Chris en Tijn (samen 6 kaarsjes :);))
    31 Tim (3e kaarsje)

September
    04 Noor (32 en denkt dat ze nog 18 is...)
    11 Marissa (3 jaar)
    12 Alicia (3 jaar)
    13 Aiden (3 jaar)
    13 Jesper( 3 jaar)
    13 Elise (1 jaar)
    29 Matthew (3 jaar)
    30 Oliver (3 jaar)

Oktober
    17Sandra/lovewinnie (25 alweer :$)
    20 Darcy (wordt 36 jaar)

November

December
    4 Virginie (27 jaar)
    15 Suzanne (27 jaar)

Morgen (19e) gaan we Joyce op het forum feliciteren ;):D

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Deze mama meldt zich zwanger aan! :D Om 10u controle bij de gyn, ik ben eens benieuwd wat ze te vertellen heeft. Mijn man hoopt op 4cm opening ed., maar ik heb hem gezegd dat hij maar wat geduld moet hebben, voel vandaag nog niet veel, dus.. ;)

@ Joyce: VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag!!! Laat je nog maar lekker in de watten leggen door je gezinnetje, geniet ervan! :)
    Mooie foto's van je kids! Inderdaad, hun bedjes bij elkaar, maken ze 's avonds geen herrie?? :D
    Haha, je bent de eerste die denkt dat het een meisje wordt, heb namelijk identiek dezelfde buik als bij Keld. :D

@ Rootje: Ik vind niet bepaald dat m'n buik speciaal dik is, zal wel niets meer bijkomen ook niet, maar ik vind hem 'normaal'. Is de laatste weken ook niet echt meer gegroeid vind ik.

@ Anoek: Tractaties, vind ik ook altijd zo moeilijk. Je taart was erg leuk, maar heb je natuurlijk al gedaan. Vind Miranda's ideetjes wel leuk. Goed dat je een beslissing hebt genomen om halve dagen te werken, zal je goed doen!

@ Miranda: Goed geslapen deze nacht? Super van Matthew! :)

@ Noor: Fototjes? :)

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ja Joyce van harte met je verjaardag! :D
    Maar er een gezellige dag van!

Deel Deze Pagina