September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    @joyce, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!! Maak er een mooie dag van!

    @virginie, ik denk precies zo over mijn buik als jij :) niet echt groot, maar daar denken anderen toch ook echt anders over :) De meesten hier in de buurt vinden hem echt megagroot :)

    @miranda, ik hoop dat jij ook een goede nachtrust gehad hebt deze nacht en dat mattheew zich beter voelt.

    @anoek, tja traktaties, altijd moeilijk he :) Ik had voor Marissa girafjes gemaakt van geel fotokarton met daarin een bellenblaas voor de kids (zal ff zoeken of ik nog een foto kan vinden ervan). Was een groot succes trouwens. Ze staan nu nog in de kast als pennenbakjes voor je leidsters :)
    Nu voor de traktatie als de baby er is heb ik lekker makkelijk een kant en klare traktatie besteld. Ze staan al in de kast sinds vorige week :) Ik heb ze trouwens besteld bij crea-miek.nl (Papfles groot met manna | GEBOORTEBEDANKJES | Crea-miek.nl) Die heeft wel hele leuke dingen en het kost ook niet overdreven veel.

    @marsab, ik geniet er gewoon van als ik jouw banner zie meid! Echt ik ben zo verschrikkelijk blij voor je. Op naar de eerste echo!!

    @de rest, knuffel voor jullie, ik weet nu even niet meer wat ik allemaal gelezen heb net :(

    Hier is het nog steeds wel rustig. Heb vannacht (mede doordat ik al om 22 uur in bed lag) best een goede nachtrust gehad. Het rommelde wel weer flink regelmatig, maar heb wel goed geslapen tussendoor. Ik voel me in ieder geval 10x beter dan gisteren ;)
    Vandaag lekker rustig aan doen thuis, ik hoef gelukkig niet weg vandaag. Ik ga zo even de foto's opzoeken (girafjes en buik van zondag) en dan ga ik eens met mijn dochter spelen, die is nu druk met de verzorging van haar baby's :)
    Tot later!
     
  2. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    Bekijk bijlage 44486
    Zo daar is de giraf :) Het is geel fotokarton opgerold zodat er een flesje bellenblaas in past. De vlekken heb ik bij de meeste girafjes gewoon gekleurd met donkerbruine stift, bij sommigen heb ik ze erop geplakt van bruin papier. Oja, de oogjes kun je bij de hema kopen.
     
  3. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    #17463 Rootje79, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
    Mmm, ik zie dat we afgelopen zondag alleen maar foto's van buik en Marissa genomen hebben. Dus tja, dan die maar :)

    Dusse dit is mijn buikje met 37 weken :)
    Bekijk bijlage 44490
     
  4. Noor28

    Noor28 Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!
    Maak er een gezellige dag van!!!
     
  5. Noor28

    Noor28 Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda: betere nacht gehad??

    Virginie: ben benieuwd!!

    Rootje: mooie traktatie en prachtige buik!!

    Marsab: nog 2 daagjes!!
     
  6. Joyce82

    Joyce82 Fanatiek lid

    1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden!

    Bedankt voor jullie lieve felicitaties! Ben vanochtend erg verwend door manlief en kids! Kreeg van Dave mooie zwarte laarzen en kleren (zelf uitgezocht ;)) en van de kinderen een prachtige ring *blingbling* Wil daar nu nog de namen in laten graveren van de kinderen :D
    Vanochtend kwam ook mijn lieve vriendinnetje langs waarvan ik een mooie kom en kop & schotel van BLOND heb gekregen. Collectie begint aardig compleet te worden!
    Zaterdag vieren we het echt, maar doen het niet heel groots. Je eigen verjaardag wordt toch minder dan die van de kids ;)
    Vanavond gaan Dave en ik gezellig saampies uit eten bij de Thai, jammiejammiejammie!!!

    Noor/Miranda: Timo en Kyra hoor ik nooit als ik ze naar bed breng! Ze zijn het zó gewend en weten ook niet beter. 's Ochtends is het wel dolle pret als ze allebei wakker worden, maar dan komen we niet meer bij van het lachen in ons eigen bed, GE-WEL-DIG om die 2 dan te horen :D

    Rootje: Moooooie buik en Marissa staat er ook zo trots en lief op! :D
    Ben zó benieuwd wanneer krummel zich aankondigt!
    Wat een leuke traktatie zeg! Heb je er nog een werktekening van toevallig ;)

    Virginie: Hoe was het bij de gyn? Ze hebben je toch niet gelijk gehouden hé ;)

    Meiden, wij gaan nu lekker poffertjes eten met de kids, dus ben er van tussen!
     
  7. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    pfoe joyce, werktekening.... ik heb geloof ik nog wel ergens het printvoorbeeld (kun je dus gewoon op geel papier printen en dan in elkaar plakken) van het hoodje en de nek van de giraf. De rest is echt heel simpel :) Ik zal eens zoeken daarnaar, als ik hem gevonden heb zal ik het even laten weten, dan kan ik hem mailen naar de geinteresseerden

    Leuke kado's heb je gehad hoor! Ik ben benieuwd wat ik dit jaar ga krijgen :) (vorig jaar, had manlief ook al geen inspiratie en heb ik het zelf op moeten zoeken).
     
  8. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Rootje: Jou buik is echt wel groter hoor!! :D Mooi trouwens met Marissa, staat er erg lief op. En wat een leuke traktatie! Mooi gedaan. Hmmm, en voor de geboorte van de baby heb ik eigenlijk nog niets voorzien voor de creche! :$ Had ik nog niet bij stilgestaan eigenlijk.. ;)

    @ Joyce: Wat een leuke cadeautjes!! Lekker verwend door man en kids dus!
     
  9. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Zoals jullie zien heeft de gyn me niet daar gehouden! :D

    Goed nieuws is wel dat ik al 3cm ontsluiting heb, dus er gebeurt wel 'iets', ze zei ook dat ik zeker niet overtijd zal lopen zo, maar aangezien ze al niet dacht dat ik 36 weken ging halen ben ik op mijn hoede.. ;)

    Baby zit nog niet vast in mijn bekken, maar ligt mooi op zijn plaats, hartje doet het ook zeer goed, dus alles oké.

    Dus, nu wachten op volgende controle, volgende dinsdag of op de bevalling (ik hoop op een bevalling natuurlijk).

    Ik vind het allemaal zo onwerkelijk eigenlijk, even spannend als de eerste keer eigenlijk, omdat het nu wel anders verloopt. Ik besef echt niet dat mijn vliezen ieder moment kunnen breken of ik ineens weeën zal krijgen.. Ik probeer toch nog van die toch wel laatste momenten met dikke buik te genieten!
     
  10. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Joyce:
    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! YEAHHHHHHHH!!!!!!!!!
     
  11. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Rootje: wat mooi versier-traktatie! Leuk ideetje als Matthew 3 jaar wordt voor het KDV, dat is pas veel leuker omdat er op zijn groep voor de leeftijd van 2-4 jaar. Daar hebben ze wel wat aan!

    @ Virginie: 3 cm ontsluiting....het zal niet meer lang duren...ik hoop dat je op zondag a.s. gaat bevallen zodat je man niet naar het werk hoeft gaan.
    Dat geldt ook voor Rootje ...

    Matthew heeft vannacht goed doorgeslapen, wel hoorde ik hem blaffen, ik heb hem bij ons op bed gelegd,gelukkig sliep hij dan meteen door.
    Zo hebben we samen uitgeslapen tot 09.30 uur! Heerlijk!
    Wel is hij verkouden, maar dan wat minder.

    Ik ga Darcy zo smsne...ik vind het opeens "akelig" stil bij haar...
    Patries zal zo wel druk hebben met de verhuizingen en zo....

    XXX
     
  12. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    Oei spannend hoor virginie, al 3cm! Toch fijn dat al het voorwerk niet voor niks is he! Dan weet je in ieder geval waar het voor nodig was :)

    Het is dat je net te ver weg woont, anders hadden we samen met onze buiken op de foto gekunt :) Was wel leuk geweest misschien.
    Ik zal trouwens straks eens de omtrek meten, heb ik bij Marissa toen ook gedaan vanaf week 35, nu eigenlijk nog helemaal niet. Maar het zal vast wel minder zijn dan toen. Ik woog toen van mezelf al 10 kg meer dan nu namelijk :)
     
  13. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier ben ik :)

    Ollie net in bed gelegd, hopelijk even rustig op de bank liggen zo (heb weer te veel gedaan ;))

    Gisteren een rommelige dag gehad, dus geen forum-tijd - voor mij is dat afkicken :D

    Miran, goed van Matt dat hij zindelijk wordt, bravo!
    Hier vanmorgen 3 (!) poepluiers achter elkaar, in 1 uur... kan ie het niet even zeggen dat ie moet, malle Ol ;)

    Virginie, ik check zéér regelmatig mijn mobieltje. Benieuwd, benieuwd!
    Als je morgen bevalt en sms't, dan zit ik in Utrecht met Jennifer, dus dan SMS ik Miranda om het hier te posten ;)

    Joyce, many happy returns, darling!! Klinkt als een topverjaardag!!

    Rootje, mooie buik hoor. Vind 'm niet zo erg groot (wel groot, maar niet dramatisch zeg maar ;))
    Vind de buik van Virginie ook al zo prachtig :)

    Anoek, halve dagen zullen echt schelen! Hou eraan vast, ik kan alleen uit mezelf praten, maar wat scheelt dat toch veel om gas terug te nemen...
    Sterkte!
    En ik vind de girafjes (graag werktekening, Rootje) superleuk om te maken voor het kdv!

    Tot laters XX
     
  14. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    Ik heb trouwens het plaatje van de nekken en giraffen gevonden :)
    Het is een .gif file in kleur, dus je kunt het zo printen.
    Je kunt trouwens in het kokertje ook gewoon iets anders doen dan een bellenblaas, iets van koekjes of kaas of iets anders.

    Oorspronkelijk was het idee van de site waar ik het vandaan had dat je een wasknijper achter de nek plakt en dan daar de traktatie in klemt, maar dat leek mij voor peuters niet zo handig.
    Hier is het voorbeeld, als je het in origineel formaat (=A4) wilt hebben, kan ik hem wel mailen. Laat het maar even weten dan (liefst via mail, dan reply ik hem meteen met het plaatje erbij :)).
    Bekijk bijlage 44534
     
  15. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Joyce, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag, laat je goed verwennen!
     
  16. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Volgens mij stuurt Miran mij nét een SMS, ik hoor mijn telefoon beneden :D:D
     
  17. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    haha, heerlijk he dat interactieve leven :)
    Ik ga met de woef wandelen en dan effies een klein tukje doen
    tot straks!
     
  18. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Die girafjes zijn super, jaaaaaaaa, ben er blij mee... Dank dank dank.. Ik heb vanochtend in de carnavalswinkel 'sambaballen' gekocht voor erbij en ik denk een pakje drinken en een muffin. Lijkt me wel wat.
    Als kraamkado heb ik op het werk op de kraamafdeling een doosje staan, ze bewaren daar de 60cc flesjes. Die vul ik dan met manna denk ik, plakkertje erop en een leuk kado denk ik. Voor de leidsters haal ik chocolade met muisjes erop.

    Rootje, kun je het origineel ff mailen? ik pb je mijn prive mailadres wel ff.

    Darcy, ben ook blij dat ik de beslissing heb genomen maar zie er zo tegenop om langs mijn werkgever te gaan, pfff...
    3 poepluiers, jee, ik vond de 2 van Sarah al veel (ze heeft van die heerlijke tanfenluiers, bleh)
     
  19. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik ga even slapen, vanochtend begon Sarah te huilen, was uit bed gevallen, daarna een hoestbui en toen was ze klaarwakker, nou ikke niet (6.45 uur, eigenlijk niet zo heel verkeerd maar ja, meestal slaapt ze wel tot 7.30-8.00 en dan valt het toch wel even tegen)
     
  20. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Darcy: Vroeg mij ook al af waar je was. Ik hoop dat ik je morgen een smsje mag sturen hoor (en mijn man ook, die wordt gék).

    @ Miranda: Fijn dat jullie beter hebben geslapen. Doet goed hé?

    @ Rootje: Haha, ja, is wat ver om een fototje te maken hé? :D Ik heb mijn buik een paar weken geleden gemeten met een ikea lintje ;), paste toen nog net. Ik ben nu in totaal wel minder aangekomen dan met Keld, scheelt toch wel 7kg en startgewicht was ver hetzelfde.
     

Deel Deze Pagina