September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

    Noor28 Fanatiek lid

    12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    morgen etentje van mijn werk, wel zin in. Toch maar niet al te laat naar bed, anders zit ik morgenavond net als thuis al om half negen te gapen hahahah
     
  2. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    Hoi meiden, hier ook nog alles rustig hoor. Wel weer een slechte nacht. Ik word helemaal gestoord van al die voorweeen 's nachts. Kom dan overdag ofzo, dan ben ik toch al wakker...
    Nou ja, Marissa is vandaag lekker naar het kdv en als krummel er nog niet is, gaat ze morgen 1 of 2 nachtjes logeren bij opa en oma. Dus hopelijk kan ik even bijtanken dan. Dus ik zal hier vandaag waarschijnlijk weinig zijn, dan weten jullie dat vast. Ik probeer vandaag uit te rusten (en nog wat achterstallige boekhouding te doen).

    @virginie, waar ben je?? Al bevallen???

    @darcy en jennifer, veel plezier vandaag meiden! Enne je mag ook hier een bakkie komen doen hoor, ik ben toch thuis :)

    @pris, wat ben je weer lekker creatief bezig geweest. Dat zijn nou dingen wat ik ook weer hoognodig eens moet gaan doen. Als er hier (ooit) weer een beetje een ritme komt, ga ik ook mijn creatieve hobbies maar weer oppakken denk ik.

    Eeeeehhh, dat was het maar weer denk ik, de rest ben ik even vergeten. In ieder geval dikke knuffels voor jullie!!!!
    Tot later maar weer!
     
  3. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: hartstikke leuk joh van de foto's wat jij met Tygo etc gedaan hebt...hoe doe je dat??? Geweldig van je pimp-agenda!!!
    je kan er echt wel wat van!!!!

    @ simke: wat leuk traktatie van komkommer-krokodil! Geweldig zeg!

    @ Rootje: het zal wel lekker zijn als je morge en overmorgen bij gaat tanken....! Je huis ook aan de kant... ;)

    @ Virginie: als je nu baby in je armen had, hadden we allang van Darcy gehoord ;)

    @ Noor: Matthew is beter, maar nog wel wat verkouden. Hij wilde niet in zijn eigen bed slapen vannacht, hij kwam al om 22 uur bij ons in bed. Logisch want zijn slaapritme is verstoord door de afgelopen dagen. Hij slaapt echt op de gekste tijden....
    Nu is hij op het kdv, ik hoop dat hij vanavond gewoon lekker gaat slapen in zn bedje nadat hij in het badje is geweest. Hij zal wel gaan wennen aan zijn ritme van vorige week....komt wel goed!

    Ik ga maar weer verder aan het werk!

    x x x
     
  4. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goedemorgen,

    Neen, Rootje, niet aan het bevallen :D. Aan het bijslapen! Ik breng mijn man naar het werk en Keld bij m'n schoonmoeder en dan ben ik terug in m'n bedje gegaan, dus nog van halfnegen tot halfelf een tukje gedaan. Zou nog kunnen slapen, maar dan doe ik echt niets meer. ;)

    @ Rootje: Wat vervelend dat je nog steeds slechts slaapt met die voorweeën. Ik vind dat ze bij mij iets minder zijn, maandag en dinsdag toch. En als ik slecht slaap is het niet echt door de harde buiken, maar ik weet niet hoe mijn benen te leggen, mijn man 'stoort' me ook in bed (ja sorry, hij komt altijd te dicht en ik verdraag het nu niet :p:D), enz..
    Ik hoop dat je zal kunnen uitrusten als Marissa uit logeren is!

    @ Saskia: Neen, nog niets! :( Alles goed met jullie?

    @ Pris: Leuk die collage over jullie dag! :) En wat mooi, je agenda! Creatieve mensen hier, ik bak er echt niets van.

    @ Miranda: Hopelijk heeft Matthew vanavond inderdaad zijn oude ritme weer terug, is niet altijd makkelijk.

    @ Noor: Genoten dus gisteravond in de zetel, zalig hé? :)

    @ Simke: Fijn iets van je te horen, minder fijn dat je zoveel last hebt. Hopelijk kan er wat aan gedaan worden, je moet wel nog even en zo duurt het lang natuurlijk.

    @ Darcy en Jennifer: Heel veel plezier vandaag! Geniet ervan.
     
  5. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girls,

    wat een leuke foto's en agenda, Pris! Crea-bea die je bent, wou ik ook wel wat van hebben ;)

    Lovewinnie, rust lekker uit. Benieuwd hoe het met je gaat.

    Saskia, hoe is het om weer thuis te zijn en te werken? Goed, of nog met het hoofd in de bergen?

    Virginie, benieuwd hoe het gaat lopen bij jou. Spannende tijden... mijn mobiel draag ik met mij mee, hoor!

    Noor, goed geslapen na al dat gapen? ;)

    Rootje, heb met Jennifer afgesproken in Diner 66, bij het Beatrix-theater/Utrecht CS. Zij komt met de bus uit Vianen (vanaf haar mams) en ik met de trein vanuit de Zaanstreek, loop niet zo goed meer, dus dit is heel centraal. Als je wilt én vooral kunt, kom gezellig ernaar toe, we meeten om 14:00 uur :):):)

    Tot laters!
     
  6. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    @Darcy, lief dat ik ook mag komen, maar gezien mijn huidige staat van 'walvis' is zelfs diner66 een beetje hoog gegrepen voor mij nu denk ik. Laat staan de busreis erheen :) Ik loop namelijk net zo (zo niet nog erger) ongemakkelijk als jij :)
    Jullie veel plezier in ieder geval!!
     
  7. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Nu ik dit lees...zijn ze nu al samen als ik het goed heb...ben erg benieuwd ernaar! Hopelijk heeft Darcy een foto van haar en jennifer samen...ik snap wel als ze dat niet op forum plaatst ivm ex van die jennifer.
    Anders maar via de mailing?

    X X X

    p.s. hebben jullie ook gestemd op zwangerschapspagina via babyenkidsawards? Ik wel.
     
  8. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Lieve meiden,

    Ik heb niet veel teruggelezen, omdat ik hier niet veel tijd voor heb gehad.
    Het gaat zeer slecht met mijn oma.
    Ze is al enkele jaren dement, maar de laatste paar weken is het ontzettend hard achteruit gegaan.
    Vanaf het weekend ligt ze ook met lichamelijke klachten in het ziekenhuis. Deze zijn zo verslechterd (een hartinfact en een longontsteking eroverheen) dat we vandaag de hele dag gewaakt hebben....
    De artsen denken dat ze morgen niet gaat halen...
    We zijn natuurlijk erg verdrietig, maar het is wel beter voor haar.
    Zoals ze nu is, is ook erg zielig, ze heeft veel pijn.
    Haar organen vallen 1 voor 1 uit. Haar voeten werden helemaal blauw en dat is binnen een paar dagen al opgetrokken tot haar knieën. Ze krijgt morfine tegen de pijn...maar dit beïnvoedt haar ademhaling ook weer. (dat merken we ook, het gaat zeer moeizaam)
    Zo zie je maar, leven en dood liggen dicht bij elkaar....
     
  9. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Lieve Marsab, wat moet dit ontzettend moeilijk zijn voor jou (jullie)! Ik kan niet veel anders doen dan je héél veel sterkte te wensen en zeggen dat ik aan je denk. :(

    Ps: Ik wil je ook alvast succes wensen voor de echo morgen, de duimen draaien dat alles goed is!
     
  10. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Dank je wel, je bent een lieverd!
     
  11. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Wat een naar bericht Sabine!!!
    Bah zeg:( Heel veel sterkte voor jou en jou familie.

    Dikke knuffel.
     
  12. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Ik ben ontzettend nieuwsgierig hoe het met darcy en jennifer was;).
    Hopelijk gaat t allemaal iets beter met Jennifer en kan het zonnetje weer een beetje gaan schijnen voor haar en haar kindjes.
    Verder heb ik t idee dat die twee t daar heel gezellig hebben (gehad)

    @ Noor Veel plezier vanavond en alvast EET SMAKELIJK!!!!!

    @ Miranda Awards?? Geen idee...iig niet gestemd nog.
    Als t goed is weet je nu van die foto maken!!!

    @ Virginie. Lekker zeg dat je even terug naar bed kon.
    Heb je nog iets gedaan???

    @ Rootje. Hopelijk kan je de komende dagen even bijtanken als Marissa uit logeren gaat. Lekker zeg!! T rommelt behoorlijk dan als je al zoveel voorweeen hebt:D Spannend!!
    Heb je een sms-buddy...Virginie weet ik wel maar weet eigenlijk niet wie jij had ;)

    Zullen we een poll gaan maken wie er als eerst gaat bevallen??!! :p:D

    Verder kan ik weer niet zien nu.
    Zometeen lekker stoofperen bij mijn moeder eten!!!:)

    Tot later!

    Tot later!
     
  13. Rootje79

    Rootje79 Fanatiek lid

    @pris, ik heb heel veel buddies :) Ik sms gewoon alle meiden van wie ik het nummer heb :) Dus dat zijn er 5 ofzo :) Komt goed hoor! En als alles een beetje voorspoedig is verlopen, zet ik het lekker zelf op het forum. Dus wees maar niet bang, zodra krummel er is en ik weer voldoende bijgekomen ben, dan horen jullie het zsm.
     
  14. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Hoi Dames,

    Dit onderwerp zal gesloten gaan worden. Zouden jullie een deel 2 willen starten van jullie onderwerp?

    Bij voorbaat dank!

    Lotte
     
  15. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ Lotte: gedaan! :D
     
  16. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente

Deel Deze Pagina