September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland

Wat een lol heeft ze he!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.981
    113
    @han: supermooie foto! ze lacht echt megaschattig daar

Ik ben er achter gekomen dat het nog niet zo makkelijk gaat zijn om te wisselen van ha helaas. Hier in het dorp is een hapraktijk en daar hebben ze de afspraak gemaakt niet zomaar patiënten van elkaar over te nemen, moet je eerst gesprek met elkaar hebben enz..

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm lastig suus

maareh.. wat ik me nu afvraag he.. waar laten jullie je ukjes in zwemmen?

als ik anne nu zo laat zwemmen zonder "luier" dan is het al snel een zooitje in het zwembad denk ik :)
    en ik stond vanmiddag te kijken bij die little swimmers.. maar die hadden ze enkel vanaf 7kg ofzo?
    hebben ze die ook kleiner?
    of hebben jullie dat anders opgelost?

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.981
    113
    @saskia: je hebt bij prenatal ook zwemluiertjes, alleen gooi je die niet weg. Ik weet niet of het werkt, want heb het nog niet geprobeerd. Ben zelf ook al op zoek geweest naar little swimmers onder de 7 kilo, maar kon ik ook niet vinden. toen heb ik die van 7 maar gekocht, want misschien weegt hij ook al wel zoveel en anders over een paar weken wel haha.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.981
    113
    @saskia: je hebt bij prenatal ook zwemluiertjes, alleen gooi je die niet weg. Ik weet niet of het werkt, want heb het nog niet geprobeerd. Ben zelf ook al op zoek geweest naar little swimmers onder de 7 kilo, maar kon ik ook niet vinden. toen heb ik die van 7 maar gekocht, want misschien weegt hij ook al wel zoveel en anders over een paar weken wel haha.

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    oeps dubbel :oops:

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    saskia: bij prenatal verkopen ze zwemluierbroekjes.

suus: wat een eikel van een huisarts! :x

noor: een super leuke dag voor isa en jullie zo te lezen!

miss x: fijn dat het werken je wel bevalt en dat het kolven goed gaat!

han: wat lacht ze lief!

patries: welcome back!
    Ik geef Aiden 's avonds echt om de 2 uur eten en dan doe ik daar per keer best lang over. Dat hij dus goed verzadigd de nacht in gaat...

8. Saskia78

hmm eens bij de prenatal kijken dan

want 7 kg is ze echt nog lang niet :)
    ze woog vorige week namelijk 4005gr :)

9. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyy meiden,

Wat een gekweb weer!

Suus: Wat een huisarts zeg! Heb je toch ook niks aan. Als ik jou was zou ik als het echt niet meer gaat gewoon naar de eerste hulp gaan of een keer in het weekend naar huisartsenpost misschien zitten daar wel behulpzame artsen!
    Saskia: Lekker druk weekendje gehad! Wel balen dat mensen er altijd meteen op duiken!
    Han: Wat een prachtige foto! En ik zou ook niks aan trekken van hun advies, bv doe je gewoon op advies.
    Savita: Balen dat Niels toch nog last heeft gekregen van zijn prikjes. Lekker knuffelen dan maar ;)
    Marsab: Ik wil ook graag mee maar kijk dat op dat moment is 2 uur voor mij met de trein en zit toch met 2 kindjes weet niet of dat gaat moet kijken hoe daimy en jeremy zijn op dat moment.
    Noor: Dat klinkt gezellig! Isa heeft het harstikke leuk gehad zo te horen!
    Mobielfreak: Logisch dat je nog steeds graag bij hem wil zijn, en misschien even uit elkaar doet je misschien alleen maar beseffen hoeveel jullie van elkaar houden!
    MissX: Wat een lieve vriend heb jij toch! Fijn dat je er niet veel moeite mee hebt om je kleine meid achter te laten, scheelt weer een hoop stress. Zal wel wennen zijn vroege opstaan denk ik of niet?
    Patries: Daar ben je weer! Groeit goed dat mannetje van jou!
    Jessica: Jij er ook weer! Hoe gaat het met zara al minder jaloers?

Sorry meiden ik weet het ff niet meer

Hier nog steeds korte nachten :( Zoonlief heeft verlatingangst(meiden met al kinderen hier ervaring mee) moet dus elke keer in zijn kamertje blijven staan tot hij slaapt. Daimy gaat wel beter maar wil tegen woordig na haar eerste voeding niet doorslapen, ik mag eigenlijk niet klagen want ze slaapt vna laatste voeding 8 uur tot 6 uur, maar wil dit graag veranderen maar lukt niet, als ik haar s'avonds nog een keer wakker maar voor voeding spuugt ze die gewoon helemaal uit en gaat weer slapen :( Iemand tips!

liefs rian

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Tim slaapt van 02.30 uur tot plus minus 10.00 uur, hij komt dan al wel iets eerder piepen, maar dan leg ik hem bij mij in bed en dan slaapt ie lekker verder.. En anders is het van 24.00 uur tot 8.00 uur ongeveer, dus op zich slaapt ie aardig door nu :D

vandaag op cb : 4800 gram :D maar dan wel ongeveer 1,5 uur na zijn voeding gewogen ;)

11. Saskia78

hmm eens bij de prenatal kijken dan

want 7 kg is ze echt nog lang niet :)
    ze woog vorige week namelijk 4005gr :)

12. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Heyy meiden,

Wat een gekweb weer!

Suus: Wat een huisarts zeg! Heb je toch ook niks aan. Als ik jou was zou ik als het echt niet meer gaat gewoon naar de eerste hulp gaan of een keer in het weekend naar huisartsenpost misschien zitten daar wel behulpzame artsen!
    Saskia: Lekker druk weekendje gehad! Wel balen dat mensen er altijd meteen op duiken!
    Han: Wat een prachtige foto! En ik zou ook niks aan trekken van hun advies, bv doe je gewoon op advies.
    Savita: Balen dat Niels toch nog last heeft gekregen van zijn prikjes. Lekker knuffelen dan maar ;)
    Marsab: Ik wil ook graag mee maar kijk dat op dat moment is 2 uur voor mij met de trein en zit toch met 2 kindjes weet niet of dat gaat moet kijken hoe daimy en jeremy zijn op dat moment.
    Noor: Dat klinkt gezellig! Isa heeft het harstikke leuk gehad zo te horen!
    Mobielfreak: Logisch dat je nog steeds graag bij hem wil zijn, en misschien even uit elkaar doet je misschien alleen maar beseffen hoeveel jullie van elkaar houden!
    MissX: Wat een lieve vriend heb jij toch! Fijn dat je er niet veel moeite mee hebt om je kleine meid achter te laten, scheelt weer een hoop stress. Zal wel wennen zijn vroege opstaan denk ik of niet?
    Patries: Daar ben je weer! Groeit goed dat mannetje van jou!
    Jessica: Jij er ook weer! Hoe gaat het met zara al minder jaloers?

Sorry meiden ik weet het ff niet meer

Hier nog steeds korte nachten :( Zoonlief heeft verlatingangst(meiden met al kinderen hier ervaring mee) moet dus elke keer in zijn kamertje blijven staan tot hij slaapt. Daimy gaat wel beter maar wil tegen woordig na haar eerste voeding niet doorslapen, ik mag eigenlijk niet klagen want ze slaapt vna laatste voeding 8 uur tot 6 uur, maar wil dit graag veranderen maar lukt niet, als ik haar s'avonds nog een keer wakker maar voor voeding spuugt ze die gewoon helemaal uit en gaat weer slapen :( Iemand tips!

liefs rian

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Tim slaapt van 02.30 uur tot plus minus 10.00 uur, hij komt dan al wel iets eerder piepen, maar dan leg ik hem bij mij in bed en dan slaapt ie lekker verder.. En anders is het van 24.00 uur tot 8.00 uur ongeveer, dus op zich slaapt ie aardig door nu :D

vandaag op cb : 4800 gram :D maar dan wel ongeveer 1,5 uur na zijn voeding gewogen ;)

14. Saskia78

hm ik heb toch maar een weblogstukje geschreven over afgelopen weekend
    waar ik het natuurlijk niet kon laten ook wat op te merken over al die aandacht en het huilen..

wat vinden jullie er van?
    http://annedaniels.nl

ene kant wil ik namelijk wel dat het kan.. maar andere kant mag het ook best duidelijk zijn dat we er niet zo blij mee waren.

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Joepie: rot om te lezen dat Esmay heupdysplasie heeft :( Het kleintje van mijn vriendin had het ook en het was sneu om te zien, zo'n ukkie in zo'n spreidbroek... en nu rent ze het hele huis door en krijgt haar moeder geen rust meer ;) Sterkte ermee, meis!

@Mobielfreak: ondanks dat ik je begrijp en dus ook snap dat je diepe gevoelens voor Dennis hebt, vind ik het op z'n zachtst gezegd dubieus dat de hondenriemdames in je huis waren, er schoonmaakten en Dennis blijkbaar zeer innige vriendschappen onderhoudt met ze... Jij en Tim eerst he (en haal je hondjes weg daar, is mijn gedachte ook...) en vooral sterkte!

@Han: wat een lekker wijffie is die kleine van je :) Dat wordt wat over 15 jaar, want 'boys will be boys' en ze heeft een killer glimlach! :)

Wie had het over afbouwen met voeden om de vier uur op advies van het CB? Vind ik een raar advies, op verzoek geven houdt toch ook in dat je kleintje vanzelf minder vaak komt vragen, of ben ik nou zo vaag :( De intuïtie volgen dan maar he, die is het duidelijkst!

Leuk dat we al 15 dames voor de meeting hebben :D Ga film- en fotocamera meenemen, leuk man :)

Misschien goed om een meetingpoint te kiezen, een restaurant of café bijvoorbeeld, waar we beginnen met een bakkie? Marsab, wil jij het centrale aanspreekpunt zijn in dezen?
    Ik was al overtuigd van je organisatietalenten op het zwanger-topic, enfin, ik gooi het balletje maar even bij je op nu ;)
    Wil je natuurlijk helpen met dingen uitzoeken, indien nodig :)

Ladies, bis später en eet smakelijk

16. Saskia78

@rian: hier slaapt anne ook nooit meer na de eerste ochtendvoeding
    we leggen haar dan bij ons in bed..
    kan ze eerst met papa kroelen.. daarna eventueel bij mij nog wat eten
    en dan valt ze daarna bij ons in bed wel gewoon nog voor een paar uur in slaap.

ben bang dat we het zelf veroorzaakt hebben door dr sochtneds bij ons te laten liggen
    en in het weekend is het soms wel vervelend
    maar op zich werkt hetvoor mij wel goed
    want nu kan ik nadat job weg is nog eventjes een paar uur verder slapen :)

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Bij binnenkomst was je zo populair dat je er spontaan van ging huilen.
    Helaas heb je dat behoorlijk lang volgehouden en kon zelfs Mama je niet meer troosten.
    Het was natuurlijk een beetje schrikken dat je zoveel fans hebt.

Lees: Bij binnenkomst moesten papa en mama de vliegen van je af slaan en natuurlijk moest je ervan huilen. Het was natuurlijk enorm schrikken dat mensen, die we normaal ook nooit zien, nu aan je vastgeplakt zaten!

:) :) :)

Nee hoor, zonder gekheid: heel vriendelijk en netjes geschreven. Ik zou me op een goede manier aangesproken voelen (en wellicht zelfs wel even bellen om te vragen of het nu weer okay is met de kleine!)

18. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Ben ik weer....

Han, wat een pracht foto! Lekker bekkie zo hihihi

Mobielfreak, logisch je gevoel. Misschien stomme vraag, maar wat is die griet eigenlijk van Dennis? Een vriendin of vermoed je dat ze iets hebben?

Noor heerlijk dat het zulke geslaagde dagen waren, voor zowel jullie als de kids ;)

Joepie, wat naar van Esmay. Het is toch je kleine spruit he?

Saskia, leuk \verhaaltje!

Rian, hmm sja wat is wijsheid? Misschien dat je haar laatste voeding iets later moet geven, dus bv om 9 uur, zodat ze dan miss een uurtje langer doorslaapt. Dus dat je een beetje gaat rekken met alle voedingen, zodat je op 9 uur savodns uitkomt. Miss een idee?

Leuk de meeting in januari. Altijd leuk om er gezichten bij te zien he?

Vandaag naar het WKZ geweest. Lyn moet toch geopereerd worden aan haar liesbreukje. Waarschijnlijk al over 2 weken... Bah alleen het idee al :(

19. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    @Han: Ahhhhhhhh Wat een enorm schatje zeg!

20. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Potver net alles ingetikt weg is het nogmaals dan maar:p

Ief: Wat erg van je meisje zeg! En ze is nog zo klein, snap dat je er tegen op ziet. En Daimy komt al om de 4 uur dus rekken lukt denk ik niet, dus die van de ochtend moet later of die van de avond moet ze maar gewoon nemen zonder te spugen hahaha, wat zijn moeders toch veeleisend ;)
    Saskia: Ja lekker bij mama en papa en in bed! Daimy vind het alleen leuk als het licht aanstaat en aangezien me zoontje daaral van in paniek raakt als hij dan merkt dat mama niet meer in zijn kamer staat gaat dat dus ook niet ;)
    Dary: Lekker gegeten?
    Mobielfreak: Lekker gegroeid, en wat slaapt ie lekker lang zeg!

liefs rian

Deel Deze Pagina