September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente

Hey, ik heb ook de bunker, maar gebruik hem al vanaf het begin hoor.
    Hij ligt bij mij in de kinderwagen als deken, dus dan leg je hem erin en zit je ook niet met dekentjes en lakentjes te klooien.
    Handig dus, lekker warm en het staat super mooi.
    Ik heb de blauwe met bloemen trouwens.
    (ultramarijn of zoiets) ;)

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Op de een of andere maniet sta ik niet meer op de lijst? :cry:
    Terwijl ik er wel tussen heb gestaan :(
    Wil iemand mij weer toevoegen? Thnx!

joyce82: Kyra (08-09-07) BV 3660gr/51cm (geboorte) 5510gr/57,5cm (1 nov)

Ik had gisteren ook weer wat :rolleyes:
    Ik moest naar de fysio voor mn nek en ik had Kyra meegenomen.
    Lopen we naar buiten naar de auto, ik zet Kyra vast in de gordels en gooi mn autosleutels op de voorstoel waarbij de auto ongemerkt op slot gaat.
    Jullie raden het al, ik gooi de deur dicht en kon dus niet meer de auto in komen, terwijl Kyra er wel in lag :rolleyes: :(:
    Ik gelijk mn man opgebeld die gelukkig onderweg naar huis was, dus zodoende kon hij de reservesleutel halen en kwam het uiteindelijk toch nog goed. Achteraf kon ik er wel om lachen, maar op het moment zelf niet hoor...

Hoe plaatsen jullie trouwens die leuke foto´s? Gewoon knippen/plakken?

3. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @Joyce; gelukkig was hij in de buurt, anders had je nog de ANWB kunnen bellen, komen ze je deur openen!

En ja ik vraag me ook af hoe ik de foto erop kan zetten, heb het geprobeerd maar lukte niet....

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb weer nieuwe foto´s in mn album geplaatst! :D

Newlymom: Inderdaad, dan wordt het nog een duur grapje ;)

5. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @Joyce;ja zeker een dure grap!

Ik heb ook maar foto's in mijn album geplaatst!

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Jullie kletsen echt veel, leuk ik ga morgen alles terug lezen dan heb ik tijd.

Even tussendoor. Kletsen jullie kindjes ook zoveel.

Yocena kan hele verhalen brabbelen. Ze antwoord ook als ik haar wat vraagt. Zo schattig

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.203
    35.926
    113
    @marsab: ga ik ook gewoon de bunker gebruiken. Ik wil de hazelnut, die past mooi bij onze kinderwagen. (antraciet met hazelnoot) al vind ik de kleur die jij hebt ook supermooi! Maar gebruik je hem dan ook in de maxi cosi? Lijkt me zo krap worden..anders doe ik en een bunker en een voetenzak voor de maxi cosi, want die heb ik nog niet.

Nou ik ga zo maar eens even kijken of de kleine man al wakker is, volgens mij ligt hij nu nog te slapen haha. 's nachts is hij tot nu toe een echte slaapkop!

Hoeveel slapen jullie kleintjes overdag? Zijn die ook zoveel wakker of slapen die ook nog wel eens van voeding tot voeding? Dat doet Jesper namelijk niet. Hij slaapt echt op de minuut af 45 minuten per keer overdag.

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik stuur je een PB hoe je een foto hier moet plaatsen. Dat geldt ook voor Newlymom!

9. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @suus; yassine slaapt overdag wel tussen de voedingen, minimaal een uurtje...en in de nacht slaapt ie ook door...hij ligt nu nog te slapen en hij lag er om half 12 in! maar k hoor hem wakker worden dus ga alvast zijn fles klaarzetten.....

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dat is ook mooi voor Yassine dat je ook lekker lang slaapt.

Ik heb je net 'n PB gestuurd hoe je een foto hier kan plaatsen!

Matthew kreeg gisterenavond een FV van 120 ml om 22 uur en sliep door tot 05.00 uur :)

Straks met Papa Jeroen en Matthew naar het CB voor het eerst off. controle.

Alleen doen mn borsten zo zeer... :cry: strax dokter bellen.

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    LIJST VOOR LIEFHEBBERS MEETING:

- Marsab
    - Saskia78
    - Suus1983
    - Darcy
    - Jennifer
    - Sophie
    - Savita
    - Ief
    - Miranda
    - Zoe84
    - Maart
    - Pomme
    - Rootje79
    - joepie01
    - jessica24
    - han ?
    - miss x

TOT NU TOE WORDT HET 12 JANUARI, DE MEESTEN KUNNEN OP DIE DATUM!
    MAAR HOUD DE 19E OOK NOG FF VRIJ, HOUDEN WE DIE DATUM NOG EVEN ACHTER DE HAND....

Datum: zaterdag 12 januari 2008
    Plek: Dierenpark Amersfoort
    Tijd: 12.15 uur

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Suus: Daniëlla slaapt 1x van voeding tot voeding, na de voeding van ongeveer 12 uur gaat ze naar bed en slaapt ze door tot 3 of 4 uur. De rest slaapt ze maar erg kort, de laatste tijd wil ze 's ochtends niet meer slapen ik zit erover te denken haar dan ook op bed te leggen.

Miss x: Daniëlla kletst ook heel wat af. De laatste tijd is ook alles grappig wat je normaal doet. Als je haar aan het lachen wil krijgen kijkt ze je vreemd aan maar als je gewoon aan het praten bent kan ze helemaal beginnen te schateren.

Joyce kan me voorstellen dat je dan alles behalve happy bent....

Dames wat hebben we toch een mooie beebs, kan niet wachten om ze allemaal live te zien straks.....

Zal wel vreemd zijn om jullie straks allemaal in het echt te zien, ben erg benieuwd.

13. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @Miranda; inderdaad, nu ik ook uitslaap heeft ie ook meer aan zijn mama haha

heerlijk hoor dat Matthew ook zo lekker doorslaapt!

dank je wel trouwens voor je pb, ik ga het zo weer proberen!

Succes bij het cb!
    Ik ga ook even naar het cb met Yassine, was vorige week al geweest maar vandaag is het inloopspreekuur.
    Ik ontdekte bij Yassine een soort van onderhuidse bult zeg maar, de assistente van de huisarts zei dat het mischien een opgezette klier is. Ze zei dat ik het beste even naar het cb kon gaan en als ze het niet wisten, zou ik bij de huisarts terecht kunnen dus ik hoop dat het niets ernstigs is..

Voelde raar aan he? ik had het idee alsof het de eerste keer was haha, al had ik een keizersnee gehad, ik was alleen bang dat de snee weer open zou gaan hahaha

14. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @miranda;wel de dokter bellen ja, want je kan een borstontsteking beter voorkomen! Succes en we horen het wel..

@miss X; mijn kleintje brabbelt ook wat af, echt schattig..vooral in de ochtend als ie wakker is en ik wens m goedemorgen, dan krijg ik zo'n verhaal terug haha waarje gewoon spontaan van gaat lachen, ook al ben je chaggi! heerlijke kindjes hebben we toch..

15. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
  16. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    kennelijk lukt het me niet een foto te plaatsen, ondanks een keurige beschrijving van miranda!

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.203
    35.926
    113

Even proberen hoor...

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.203
    35.926
    113
    jep mijn kleine mannetje.

@newlymom: ik ga naar die website, laad daar mijn foto in met bladeren en dan resize, host it.

Dan krijg je iets van 3 regels te staan, kies is de 2e en die knip en plak ik hier in.

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier was ik nog vrolijk niks aan de hand.

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    AAAUUUWWW dit vond ik niet leuk.

Deel Deze Pagina