Ooooow wat een schatjes van baby's hebben jullie toch allemaal! Tja Marissa is nog steeds huilerig van haar prikjes... helaas... ze drinkt ook weinig, dus al 2x gekolft na de voeding en een behoorlijke hoeveelheid er uit gehaald. Nou ja is goed voor de voorraad zullen we maar zeggen... ik zal zo een foto van marissa en mij opzoeken... nu eerst weer even troosten, want papa krijgt haar echt niet getroost momenteel...
hier nog een kleine meid in de aanbieding. het gaat hier gelukkig weer goed esmay is nu gewend aan haar beugeltjes. ze gooit nu zelf met de beugels haar benen in de lucht. vandaag hebben we de fysio in huis gehad voor esmay haar plat achterhoofdje en we hebben ook advies gekregen om alles zo afwisselend te doen. niet alles steeds op de zelfde manier. ik ga morgen even langs werk om mijn januari rooster op te halen en als ik dan weet dat ik 12 januari vrij ben dan ga ik ook mee hoor. ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jullie. zijn hier nog meer baby`s die al een echo gehad hebben van de heupjes. jullie kletsen wel veel hoor heb wel alles terug gelezen. vind het zo leuk om jullie ervaringen te lezen. hier ook nog geen sex weer gehad spiraaltje is de eerste 6 weken nog niet betrouwbaar. en ben nu al meer dan een week ongesteld bah. zal ook eens een foto van mezelf opzoeken
Hihi, wat leuk al die foto's, zal er ook nog eens eentje plaatsen, deze hebben wij gebruikt voor onze kerstkaarten. Tja, het is nog een beetje vroeg, maar toch.. Ik wist niet hoe snel het zou gaan met ontwikkelen enz.
@Marsab.. Ik zou zou eeden zeggen. Mooie naam trouwens @All, wat hebben we toch schatjes. @Rootje, zielig he als ze zo huilen. Hopenlijk is ze al getroost,
ow dames wat een geweldige beebs hebben we, ook erg leuke foto's! suus: leuk idee hoor kerstkaartjes van Jesper, erg mooi gelukt ook. Ik ga Daniëlla niet koppelen hoor want ze mag toch pas op haar 18e naar buiten, voor die tijd veel te gevaarlijk Jullie hebben gister heel veel gekletst dus heb geen idee meer wat er is gezegd Marsab: ik zou ook eeden zeggen. wij hadden maandag iemand die Daniëlla als Da- nie- la uitsprak maar het is echt Da- ni-el-la (is het een beetje duidelijk?) Dus er is ook al verwarring over onze naam. Joepie: fijn dat ze er zo snel aan gewend is, zo zie je maar weer hoe goed ze zich kunnen aanpassen. Rootje: gaat het al weer een beetje met marissa? ik heb het nog steeds in mijn rug zeg, word er helemaal gek van Het zit namelijk heel laag en straalt uit naar mijn rechterheup daardoor kan ik niet eens pijnloos zitten of liggen. Weet me nu dus de hele geen houding te geven.
@han: nog steeds pijn in je rug joh? wordt het niet eens tijd om even langs je ha te gaan? niet normaal toch dat je er zo lang last van hebt. Mijn vriend moet zo afrijden, ben zo zenuwachtig. en hij ook, we zijn al sinds 6 uur wakker, terwijl jesper nog heerlijk ligt te slapen. Vanmiddag met jesper naar de manueel therapeut. Ben heel benieuwd of daar nog wat uitkomt.
Goeiemorgen meiden, Wat kletsen jullie veel zeg 2 dagen niet geweest en weer zo'n 10 pagina's verder. Ik kan jullie niet bijhouden. @all: ik heb met bewondering naar al die mooie mensjes zitten kijken. Wat zijn het toch allemaal plaatjes die kindjes van ons. Zwijmel zwijmel. Zal kijken of ik ook even een mooie foto van Jamie kan plaatsen. @all: Leuk dat jullie elkaar in januari gaan ontmoeten. Ik had ook wel graag mee gewild. Maar helaas is voor mij iets te ver weg. Maar daarnaast zou ik in Januari niet graag in Nl willen zijn, mij veels te koud. Jullie doen toch wel een mooi verslag van deze ontmoeting? Zodat wij toch ook nog een beetje mee kunnen leven? Zou erg leuk zijn. Sorry dat ik even niet op iedereen reageer. Heb wel alles terug gelezen. Zo te horen gaat het eigenlijk wel goed met de mama's en de beebs. Heerlijk hoor. En we genieten allemaal volop van ze. Zoals het hoort! Hier gaat alles goed. Jamie heeft zowaar gister nacht 5 uur geslapen! Ja het is echt een wonder. En vanacht 4,5 uur. Dus zou het dan toch gaan gebeuren? Wij zijn iig helemaal trots op ons ventje. Best lekker hoor een paar uurtjes langer achterelkaar door slapen. Mogen er meer worden. Jamie is trouwens ook super veel aan het brabbelen en praat ook echt terug naar je. Is zo lief. Hij is ook helemaal gek op 1 van zijn rammelaars. Die stop ik dan in zijn handje en dan gaat hij (onbewust denk ik) met zijn armpje heen en weer en rammelt hij dus. Hij vindt het geweldig. En wij ook. Hij heeft zo'n plezier. Mijn schoonouders zijn nu in Dubai en hebben Jamie woensdag voor het eerst mogen bewonderen. Ze stonden helemaal perplex. Ze vinden Jamie echt een schatje. Een heel tevreden en vrolijk manneke die zo lief is. Ze stonden echt versteld van hem, hij gaat nl overal mee naartoe en hij vindt het allemaal best. Mijn schoonmoeder zei dat we het wel makkelijk met hem hebben. Nou zo was hij in het begin niet hoor. We hebben hem gewoon overal mee naartoe genomen en op de 1 of andere manier vindt hij het ook allemaal best. Heerlijk dus. En wij zijn ook zeker trots op onze zoon. Wij hebben nu weekend en gaan dus deze 2 dagen vol besteden met mijn schoonouders, dus weinig tijd om te internetten. Zal jullie zondag dus wel spreken. Alvast een heel fijn weekend meiden en niet te veel kletsen he. Kus, Patries
Nou Marissa is al weer helemaal de oude... gelukkig dus alleen gisteren wat last van de prikjes... Ik ga nu weer aan het werk... Tot later!