Hier weer twee nachten ziekenhuis gehad. Eergisterenavond begon het weer..maar weer niets. Nu 'moest' ik vandaag naar huis en wordt ik zondag ingeleid. Ben dan precies 37 weken. Ze willen het niet eerder halen omdat de eventueel mocht het nodig zijn, de kinderafdeling vol ligt op dit moment in het ziekenhuis. Met beeb gelukkig wel alles goed. Ik zelf zit er helemaal doorheen, kan alleen maar janken, ben helemaal op...van mij mag het NU gebeuren, maar ja heb het zelf niet voor het zeggen he.... Ontsluiting is nog steeds het zelfde, 4cm, dus ze verwachten dat het zondag wel snel zal gaan zodra ze gaan inleiden...al hoop ik echt dat ik zondag niet eens haal...maar weet het echt niet meer.....
@ingeltje vertel!!!! en gefeliciteerd met je baan!!! edit ik zie dat het een jongen is, gefeliciteerd!!! @yale ach meis, nog even doorbijten overmorgen is het al zondag, klinkt dichterbij he!! dikke knuff xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Jale: hè meid, wat vervelend dat het zo loopt... Ik hoop dat jullie kleine meid snel komt want dit is geen doen. Knuf! @Ingeltje: was alles goed bij de echo?
@jale: jeetje zeg wat een langdurig gedoe weer... voordeel is inderdaad wel dat als het doorzet het waarschijnlijk heel snel gaat. Kan natuurlijk ook nog wel heftig zijn maar dan is het wel snel 'gepiept'. Vriendin van mij had ook meerdere dagen weeen en 4 cm en toen het doorzette was haar zoon er in 2,5 uur!!! Ik hoop voor je dat je of een beetje rust krijgt en kan bijtanken, of dat de beeb heel snel komt. Want dit is ook niks. Succes! @ingeltje: wat ben je toch ook een loeder af en toe... eerst op iedereen reageren en niks over je echo zeggen. pffff ik lees het lekker niet als je zometeen wat erover schrijft...
oh potverdorie je hebt het al gezegd... GEFELICITEERD!!!!! Ik neem aan dat alles goed was verder dan.
Whahahaha, Vince is echt raar! tegenwoordig als hij moe is gaat hij gewoon midden in de woonkamer op de vloer liggen, en daar slapen. Soms pakt hij een kussentje om onder zijn hoofd te leggen, whahaha! het ziet er erg melig uit.
@Ingeltje: krijg jij een piemeltje? Dan zou ik even naar de dokter gaan... Nee hoor, van harte gefeliciteerd, weer een zoon erbij! (en ik had het wéér eens mis...)
Ingeltje wat gaaf!! Alles goed met kleine mannetje? Cossy hi hi grappige Vince Kyano heeft wel als hij op de bank zit en naar bumba kijkt dan pakt hij zich het kussentje op zijn schoot en legt daar zijn handjes op. Zo cute
Jale, een hele dikke knuff en hoop dat het voor zondag nog spontaan door zet. Inge, een jongen ! Gefeliciteerd