September 2008 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @cossy: dat doet Raven ook, ziet er zoooo schattig uit! Maar ze slaapt dan niet hoor, valt Vince echt op de grond in slaap?
    Ik heb een kind dat nergens anders echt slaapt behalve in de auto en in haar bed.

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hihihihi you got me :D:D

3. 4days

4days Niet meer actief

hahah ja echt lief he! :D Ja Vince slaapt er ook echt, die zou er zo een paar uur slapen als ik hem niet op zou pakken en in zijn bedje zou leggen. Verder slaapt hij overigens wel in de auto, de kinderwagen en zijn bedje. Maar in vreemde bedjes slaapt hij dan weer totaal niet. Hij is een beetje eigenwijs. :D

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jaa! Alles uiteraard ook goed, anders had ik het meteen gezegd natuurlijk ;)

Heel gek, ik ging steeds uit van een meisje, omdat ik zo misselijk was geweest, maar op het moment dat ik daar ging liggen dacht ik opeens vol overtuiging aan een jongetje! (jaja makkelijk lullen achteraf ik weet het :p)

De echo zelf was niet echt leuk. Ze gingen een nieuw echo-apparaat uittesten en die was niet aangesloten op het grote scherm. Ik kon dus niks zien. :(
    En die vrouw op een gegeven moment zeggen: "maar goed dat jullie willen weten wat het is, want het is al een paar keer goed in beeld geweest" en Gijs meteen: "oh dan weet ik het al!" en ik zag niks :(

5. 4days

4days Niet meer actief

Oh dat is echt balen zeg, dat je zelf niks zag!! Het is toch wel opgenomen hoop ik? Maarja, terug kijken is toch lang niet zo leuk dan voor het echt he... :( Bah, da's nou jammer!

6. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben er trouwens inmiddels wel voor 85% van overtuigd dat wij ook een jongen krijgen, hihi!

7. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Dames spring hier weer in, heb alleen vandaag bijgelezen hoor. Heb ik nog iets belangrijks gemist?

Cossy, kan me voorstellen dat het heftig was. Wel goed dat jullie het uitgebreid hebben besproken en dat je goed in de gaten wordt gehouden! Gekke vince! Ilse slaapt eigenlijk alleen in een bed, maar maakt dan niet uit waar of welk bed...

Ingeltje, gefeliciteerd met je baan, echt super! En een jongen, weer gefeliciteerd, neem aan dat alles oke was? Edit zie van wel, gelukkig, balen dat je niks kon zien...

Queen, zul je idd nu zien dat je ongi wordt, grrr.

Wupje, spannend voor Dennis!

Jale, een dikke knuffel voor jou, veel sterkte de komende dagen en ik hoop dat beeb snel komt.

Ilse is weer redelijk opgeknapt, maar wel erg moe nog. Ik ben ook moe, dus ga even op de bank liggen. Ik hoop jullie morgen op het andere forum goed nieuws te brengen...

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee, hier is de 20w echo echt medisch, dus geen dvd.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hummelke: heb hier de blaren op de duimen staan meid!

10. @ingeltje ja gek he ik was bij julia overtuigd van een meisje maar op het eind begon ik ineens te twijfelen
    maar zoals altijd had ik gelijk hahaaha

julia slaapt al 2 uur, gaat goed dat 1 keer slapen, die houden we erin

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. 4days

4days Niet meer actief

Aaaah, wat FLAUW!!! Ik kreeg van de 20 weken echo een dvd, en keer zelfs nog eventjes snel met de 3D echo! Overigens neemt de vk mijn andere echo's ook voor me op op dvd, die van 9 weken, die van 12 weken... ;) Wat dat betreft heb ik echt geluk.

12. o haha ik had het verstuurd en pok speen op de grond, mevrouw is wakker

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier ook geen DVD ofzo van de 20 wkn echo, was bij mij toen ook echt niet leuk, vooral omdat ze nogal verontrustende dingen ging zeggen. Heb via de VK een klacht ingediend omdat er meer meldingen bleken te zijn van haar.
    Wel een foto gekregen.

@cossy: waarom denk je een jongen?
    Raven slaapt dan wel weer heel makkelijk in haar reisbedje of bij anderen. Dat scheelt weer. Ze sliep als baby ook al niet in de box en in ons bed heeft ze nog nooit geslapen, alleen de eerste maand ofzo.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Cossy: bij mij gaven ook alle 5 of 6 pendels een meisje aan, maar als ik ze mag geloven hing er toch duidelijk een piemeltje aan hihihihi

15. 4days

4days Niet meer actief

Nouja zeg, wat zijn ze flauw bij jullie! Medisch of niet, is toch een kleine moeite om het op te nemen?!

En waarom ik een jongen denk, tsja, echt een concrete reden is er niet... ja ik heb een aantal pendels die zeggen jongen. Maar misschien is het gevoel er ook vooral omdat jongen hetgeen is wat ik ken. Ben wel ook deze zwangerschap veel misselijker dan vorige keren, maarja dat wil bij ingeltje ook niets zeggen dus bij mij vast ook niet. Achja, we zien wel, is toch beiden net zo welkom! :D

Wel makkelijk als ze ook bij anderen slaapt. Dat is bij Vince nou juist het probleem... Zo lang hij in zijn vertrouwde omgeving is slaapt hij overal (behalve bij ons in bed, daar komt echt totaal niet in slaap), maar zodra we ergens anders zijn vertikt hij het.

16. 4days

4days Niet meer actief

Oooh whahaah, tot zover de geloofwaardigheid van pendels. ;)

17. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Ingeltje: een jongetje!!!!!!! Wat ontzettend leuk 3 kerels in huis straks, wow jij wordt op handen gedragen straks. En fijn dat alles goed was, jammer dat je zelf niets kon zien.

@Jale: oh meis wat zwaar. Ik hoop ook je dat ze voor zondag al komt. Dikke knuf en veel sterkte!

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, normaal ben ik t daarmee eens..
    Maar in dit geval niet, geen behoefte eerlijk gezegd om t hele uitgebreide verhaal neer te zetten.
    Maar deze datum zou nog kunnen verschuiven, vandaar dat ik t nu pas weet.
    En hij is voor ons zodanig belangrijk dat ik er dan wel iets anders voor moet laten vallen.

@Jale, he jakkes.. Lijkt mij wel.
    Ik werd toen helaas pas 5 dagen voor de uitgerekende datum geholpen.
    Gelukkig jij eerder!

@Ingeltje, een piemeltje???? :D
    Zat mijn gevoel van de hele dag al juist!!!
    Gefeliciteerd!!

@Cossy, whahaha maf jong heb jij zeg. :p
    Mike doet dit ook, pakt een kussen en gaat liggen..
    Maar niet echt slapen.

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Moet je hier nu eigenlijk ook weer een abbonement op nemen, lijkt me niet handig als er steeds nieuwe delen worden geopend..

20. 4days

4days Niet meer actief

Dit fotootje heb ik net gemaakt :D

Deel Deze Pagina