September 2008 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik denk dat het ook is om te ontmoedigen dat mensen er voor hun plezier komen en dan soms best heftig nieuws krijgen.
    Ook zullen ze zich zo kunnen indekken. Als ze iets gemist hebben, kun je natuurlijk met een DVD aangeklaagd worden

2. 4days

4days Niet meer actief

Hmmm, wel vreemd dat ze dat hier dan wel gewoon doen... Dan zou je toch zeggen het is overal hetzelfde?

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    lief!!

ik moet altijd zo lachen om het raden van een geslacht, de ene helft gaat nu roepen: zie je wel! ik had tóch gelijk!
    en de andere helft zegt dan: jaa.. maar het is een kans van 1 op de 2 natuurlijk :D:D

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Kaatje, ik zou blij moeten zijn maar was ik op dat moment niet ;)

Ongie, ik weet niet wat is maar bij 2de keer verschonen is het al weer over :(.
    Zwemmen, ik gebruik al tampons. Maar ik voel me niet prettig met zwemmen daarmee. Dus doe ik het nooit, alleen als heel weinig is en dus niets of nauwelijks nog wat verlies.

Ingeltje gefeliciteerd met je baan!!!!!!!!
    Een jongen wat leuk! Oh gefeliciteerd weer :D
    He bah niet mee kunnen kijken das helemaal niet leuk!
    Wel fijn dat alles goed gaat.

Yule wij duimen mee voor je bubbie.

Jale dikke knuff ik niet fijn zo lang lopen. Als tot zondag meot wachten wens ik je heel veel sterkte en dat dan heel snel doorzet.

Cossy, vince heeft wel een leuke humor :D
    Ah is wel heel cute zo :D

verder vanmorgen naar beverwijk geweest naar de grote prenatal en naar babydump voor mijn vriendin die had daar een bestelling gedaan :D.
    Heb 1 setje kleding gekcoth en een matras overstrek van badstof lekker warm aangezien kyani der kamer erg koud is.

5. 4days

4days Niet meer actief

Whahahaha :D
    Terwijl het niet eens klopt, de kans op een jongen is groter. ;) In nederland worden jaarlijks meer jongens dan meiden geboren.

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Aaaah wat enorm cute!!!
    Had hij wel zijn slaapzak al aan dan?
    (Leuke trouwens, wat voor 1 is t?)

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @cossy: bij ons wordt de 20-wkn echo gemaakt door een diagnostisch lab (dus niet door de vk).
    Dat maakt het wel anders denk ik. Het is eigenlijk net als in een zkh, daar maken ze denk ik ook geen DVD's.
    Ik weet niet eens of het wel kan op die apparaten.
    Lieve foto!!!

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    puppie, denk dat mijn paps ja gaat zeggen hij is zo onze grote boef aan voor bereiden en tegen kyani zeggen straks heb je een puppie he een puppie broetje. Dus dnek wel dat ja wordt :p.
    Maar hij zegt nog steeds niet duidelijk ja of nee :(

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: je hoeft het ook niet uit te leggen hoor. Je moet het toch zelf weten of niet? Ik dacht dat je het vervelend vond dat alles zo laat wordt doorgegeven. Mijn oplossing om dat te ontmoedigen is om dan te zeggen dat ik al iets anders heb. Als het mega belangrijk is en er ineens tussen door komt is het wat anders.

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, heb t al eens aangegeven dat ik iemand ben van vaak plannen vooraf.. En dat ik t dus storend vind als ik me ineens in allerlei bochten moet wringen als hun opeens aankomen met iets 3 dagen vantevoren.
    Maar helaas... Maargoed, deze x is t echt belangrijk anders had ik wel gezegd pech gehad.

11. dvd: bij ons ook in een diagnostisch centrum de 20 weken echo en ik heb een videoband gekregen, nog nooit terug gekeken omdat we geen video meer hebben

zo wij gaan even wandelen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. 4days

4days Niet meer actief

Haha ja, het was sowieso tijd voor zijn middagslaapje ;). Geen idee waar die slaapzak vandaan is moet ik bekennen.. heb hem cadeau gekregen van een duitse tante. ;)

Yule -> Bij ons wordt de 20 weken echo ook niet gemaakt door de vk hoor, maar gewoon op de poli in het ziekenhuis. En toch krijg je een dvd. ;)

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dvd echo's. Hie ok neit gedana bij de standaard echo's. Gelukkig heb ik van de pretecho wel leuke beelden :D.
    Mijn ehco's werden ook op zo een speciale locatie gedaan voor alleen maar echo's.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik moest hiervoor idd ook naar het ziekenhuis.

15. 4days

4days Niet meer actief

Hier zijn ze gewoon overal makkelijk... Ziekenhuis, gyn, vk, echobureau... Iedereen neemt alles op. ;)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hmmm dan mag ik dus flink balen, hier namelijk nergens :p

17. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    echo's: 20wk echo heb ik gehad in ziekenhuis, geen dvd. Geen pretecho's gehad, ik wilde niet vooraf zien hoe zijn/haar gezicht eruit zag en of het meisje/jongen was. Hoort bij de magie van zwanger zijn...

18. 4days

4days Niet meer actief

Nou ik vind dus precies het tegenovergestelde, wil graag zo veel mogelijk van tevoren weten! Want ik krijg voor mijn gevoel een veel sterkere band met het kindje als ik kan zeggen mijn zoontje of mijn dochtertje, en zeker als het al een naam heeft. Dan is het al echt een persoon. En niet zoiets ondefineerbaars als 'de baby'.

Maarja, dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. ;)

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @hummelke: mee eens dat wilde ik ook niet en daarbij vind ik het veeeeeel te duur.

@cossy: oh ik dacht dat je zei dat de vk dat bij jou deed, sorry, niet goed gelezen! Wel relaxed dat ze alles opnemen dan.

20. 4days

4days Niet meer actief

Tsja het is niet goedkoop nee, maar voor mijn gevoel kan 160 euro op geen enkele manier opwegen tegen het 2 keer kunnen zien van mijn kindje voor de geboorte. Ik vind dat zo speciaal en bijzonder!

Deel Deze Pagina