September 2008 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn idee. Toen ik bij Levi en Milou op het werk vertelde dat ik zwanger was kreeg ik regelmatig het commentaar dat ik het zo vroeg vertelde. Waarop ik altijd antwoorde dat die 12 weken ook geen garantie geven. dat het bij 40 weken ook nog fout kan gaan.

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hoi meiden,

wel gelezen maar ik ga even ego doen, en dan gauw weer op de bank!
    Ik ben helemaal gebroken, deze helse pijnen slopen mij een beetje! Ik ben vanmiddag bij de arts geweest.. en het blijkt dat ik zo krom als wat ben haha! ( tsja maak er maar grappen over lindaa) mijn rug loopt dus in een "s" vorm, en alle spieren die bij mijn schouderbladen zitten blijken "ontstoken" en "zwaar geiiriteerd" vertelde mijn HA! ze kon de pijnlijke spieren zo "beetpakken" alsof ze gewoon dwars door mijn rug kon heenkijken ofzo.. vet vaag.. maar goed! Ik moet dus super voorzichtig doen momenteel ( lees: geen zwaar werk )en ze willen beginnen met fysio.. maandag zal ik dus bellen voor een afspraak.. Gelijk alles verteld aan mijn bazinnetje en vanaf nu wordt ik ook op het werk ontzien van al het zware werk! we gaan het zien!

Oh en Ingeltje: A BABY BOY!! CONGRATULATIONS!
    Jale: een hele dikke knuff meis!
    en Queen: JOEHOEE een hond! leuk hoor! ( hihi jij liever dan ik! :p)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Linda, dat klinkt niet best.
    Hoop dat rust en fysio voldoende is om alles weer een beetje te ontspannen in je rug.

4. @kaatje het gaat echt over hoor

@linda oei klinkt ook erg pijnlijk, rustig aan!!!

@cossy ja heb ook commentaar gehad wij hebben het bij julia al met 4 weken verteld omdat ik vond dat ik het op het werk moest vertellen aangezien ik de 3e in een maand was.
    en wat dan nog als het mis gaat mag toch iedereen wel weten dat je zwanger was. vind het ouderwets om een miskraam te verzwijgen

julia ligt lekker in bed en zal zo wel slapen
    wat een flapdrollie zeg haha
    zit 5 minuten helemaal met open mond te kijken naar de fabeltjeskrant
    is het afgelopen kruipt ze bij mij op schoot en krijg ik een dikke knuffel.
    ik zeg, zullen we gaan slapen en toen kreeg ik een kus haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    #325 Eva1983, 22 jan 2010
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
    @ Missy: ik denk dat je er goed aan gedaan hebt, helemaal als Mike zelf aangaf niet meer genoeg aan die fles te hebben.
    En wat betreft het 'bah' zeggen en niet willen eten, ik denk dat je daar ook wat 'relaxter' mee om moet gaan. Wil Mike het niet eten, dan niet. Misschien dag 2 ook niet, maar dag 3 kan ik je verzekeren dat hij het wel eet. Ik zou je afraden om weer iets nieuws te gaan proberen. Mike moet ook leren dat soms iets nou eenmaal op het menu staat.... Aimar doet ook soms wat moeilijk met eten. Ik besteed er weinig aandacht aan. Behalve als hij er mee gaat gooien, dan schuif ik het bordje weg en dan is het krijsen :$ Is hij weer gekalmeerd krijgt hij het bordje weer en eet dan meestal weer gewoon. En eet hij niet, dan eet hij niet....dan zal hij ook wel geen trek hebben....toch?
    Ik hou ook meer van wit brood maar als voorbeeld voor Aimar eet ik hetzelfde brood als hij. Is nog gezonder voor mijn darmen ook ;)

@ Kaatje: ja Aimar kan er ook wat van tijdens het verschonen maar sinds ik het volgende ritueel heb ingebracht gaat het super. Hij mag voordat ik hem op de commode til iets kiezen om mee te nemen: knuffel, boekje of autootje. Dan is hij daar zoet mee tijdens het verschonen :) Aimar weet nu ook het ritueel, dus o wee als ik het vergeet :D Wie weet werkt het bij Levi ook.
    Oja ook ik maak me enorm schuldig aan het in huis hebben van vit. D maar het niet geven :)

Aimar kan trouwens de traptreden opklimmen! Dus nu wordt het echt tijd voor hekjes. Hij doet het trouwens heel geconcentreerd, ziet er totaal niet stuntelig uit! 8)
    Verder een leuke middag gehad met hem, nog leuke foto's gemaakt (zet ik later vanavond op mijn hyves en misschien kom ik nog even spammen...). Ik was erg laat thuis dus Aimar heeft een potje gegeten, is in bad geweest en ligt lekker te slapen.
    Wij gaan nu zo kip uit de oven met patat eten, jammie :)

Vanavond alleen thuis, dus tot later :D

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Heb niks gelezen, probeer hier wel weer in te stromen. Zag wel in de onderschriften dat Ingeltje een piemeltje krijgt! Nou hoop dat je bedoeld dat je een jongetje krijgt en niet dat jij een piemeltje krijgt want dat lijkt me erg lastig met bevallen.

Wij hebben vanmorgen de groeiecho gehad. Kindje weegt 1696 gram. Alles was netjes behalve de beentjes. Die lopen zo'n 8 dagen achter in groei. Toen de vk belde (ze wilde de afspraak van vrijdag naar donderdag verzetten) heb ik het meteen gevraagd. Ze kijkt er donderdag even naar en als ze twijfelt dan krijg ik een extra groeiecho.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow over die vit. D voel ik me niet schuldig hoor. hij krijgt genoeg vitamines enz.. binnen.
    Dat doen wij ook, iets geven om af te leiden. Maar dat is een paar dagen leuk en dan is meneer er weer klaar mee.

Go Aimar !

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Funny, komt vast helemaal goed met zijn beentjes.
    De ƩƩn heeft lange benen, de ander kortere. Misschien is er wel gewoon verkeerd gemeten ofzo.

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ze heeft het een paar keer gemeten en kwam telkens op hetzelfde uit. De vk zei dat ze ook in 1x een groeispurt kunnen krijgen. Ach het zal allemaal best meevallen.

10. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    UMCN Nijmegen

11. @funny ik denk ook wel dat het mee valt hoor, maar nooit vervelend een extra echo

@eva go Aimar!!

ik ben moe kruip zo lekker op de bank met een bakje thee en nog een wafeltje van gisteren jammie!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    he meis, balen dat het zo'n "gecompiceerde" zwangerschap wordt...knuff!

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hartstikke goed! Van harte!

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    funny me komt wel goed met zijn beentjes.

kaatje ja hier vergeet ik het ook de vitamine d maar kyani eet genoeg fruit en komt veel buiten dus helemaal neit erg :D.

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Succes meid!

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg

Leuk! Van harte!

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Gelukkig gaat het weer beter met Ilse. Succes morgen, de duimen draaien!

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Beterschap meid! En wat naar voor de dochter van je collega..knuff!

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Echt toevallig: vertel ik hier vandaag nog dat Sara nog nooit koorts heeft gehad, belt KDV om 13 uur. Sara had 39.4 koorts. Aangezien ze niet hangerig of ziek was, wilden ze het wel aankijken, maar ik ben haar gaan halen. Vind ik zielig. Thuis paracetamol gegeven, wat fruit en madame was weer de oude. Gelukkig ook goed gegeten. En nu ligt ze te slapen. Heb thuis niet meer getempt, morgen maar eens kijken wat de nacht gedaan heeft.

Nu ga ik kijken of ik op mijn Blackberry kan bijlezen. Ben benieuwd naar Ingeltje haar echo.

20. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Wupje, leuk weekend voor de boeg dus!

Cossy, beterschap voor jullie allemaal! En kan me voorstellen dat je dat denkt als je leest bij augustusmama's, is niet gek hoor.

Pupke, veel plezier vanavond!

Brood/pap, ilse lust geen pap dus altijd brood en dan bruin, we hebben nooit wit brood in huis.

vitamine d, krijgt ze na avondeten in druppels, en vergeten doe ik niet ze wijst zelf het flesje al aan als ze klaar is met eten haha ze vind het heerlijk!

Kaatje, hier geen verschoonproblemen...

Eva, go aimar!

Funny, fijn dat alles goed was, hoop dat er niks aan de hand is met beentjes...

Jannes, haha hoop dat ze morgen weer fit is.

Dames, ik haak af. Op tijd in bedje en nog wat tv kijken.

Tot morgen, toedels!

Deel Deze Pagina