September 2008 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    foover, ja denk wel dat het buikgriep is ofzo.
    Zit sinds gisteren regelmatig op de wc. kreeg gister eind van de middag al wat buikpijn. Vanacht amper van geslapen en nu weer/nog buikpijn en nog steeds regelmatig naar de wc.
    Nu kan het ook zo zijn dat het gedeeltelijk door mijn ongi komt. Daar reageren mijn darmen ook op ( nou scheelt het dat mijn darmen overal op reageren :p )

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Huh, ik dacht al gesloten..
    Maar is dus nieuwe aangemaakt, vaag zeg.

Wilde alleen even een hele DIKKE KNUF voor Miracle komen brengen, heb echt je verhaal met dikke tranen gelezen!

Mike was rond half 9 wakker, heerlijk geslapen dus. Mijn nageltjes zijn weer mooi geworden. :)
    Vanmorgen na zijn boterham wat opgeruimd in huis en toen even op de fiets gestapt naar het winkelcentrum en wat boodschapjes gedaan. A moet weer overwerken, dus rond 18.45 uur thuis vanavond en dan eten we samen spagetti.
    Mike eet eerder, dus ga rond 17 uur al beginnen met koken zodat hij alvast kan eten en ik wacht gewoon gezellig op A en als ik honger krijg eet ik een boterham.
    Heb hele leuke sloffen gekocht voor Mike van Cars bij de Zeeman voor 4 euro. :)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ik krijg een punthoofd van Levi. Sinds hij in zijn nieuwe kamer slaapt kletst hij tussen de middag wel een uur voor hij in slaap valt.
    Hem eruit halen is geen optie want dan wordt hij mega chagerijnig en huilerig.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hmm.. misschien allemaal te interessant om te zien?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je zou het denken. Ging net zeggen dat hij moest gaan slapen,maar ipv dat hij zat of stond lag hij op zijn buik.. blijkbaar is de grond erg mooi

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!
    Goh wat apart, opeens een heel ander plekje. 1000 berichtjes hebben wij zo vol volgens mij....
    Voelt toch een beetje apart, of ben ik daar de enige in?
    Ik wilde nog qouten bij de foto's van Ingeltjes keuken. In elk geval: het ziet er supermooi uit! En inderdaad heel knap van Gijs dat hij dat kan met die leidingen.

Hier alles goed.
    Moest eigenlijk rapporten schrijven nu maar heb geen lege om te gaan typen. Het rapport bij ons op school is vorig jaar veranderd toen we als school een nieuwe naam kregen. Ik heb ze toen niet geschreven ivm zwangerschapsverlof dus heb geen lege op mijn pc. DUs kan niet beginnen. Ach jammer nou ;).

Isis was wat chaggie vanmorgen dus ze is om elf uur al weer op bed gegaan (normaal rond twaalf uur). Ze was het er niet helemaal mee eens maar is wel gaan slapen na wat protesten.
    Slaapt nu nog, hoewel ik haar net eventjes hoorde. Maar nu is het weer stil.
    Ga nog even mijn boerderijtje onderhouden en dan even iets lekkers maken voor de lunch voor ons tweetjes. Ik denk wentelteefjes. Jamjam.

Groetjes
    Azeb

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het is idd raar om opeens in een ander topic te schrijven.
    Vooral de eerste blz. vond ik raar omdat je onderin geen cijfertjes van volgende blz. echt had staan.Voelt zo kaal.

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    meeting

stuur aub een pb naar tweety wanneer je kan en wanneer niet zodat we alles op een rijtje hebben.

februari

Zaterdag 20
    Zondag 21

Zaterdag 27
    Zondag 28

maart

Zaterdag 6
    Zondag 7

Zaterdag 13
    Zondag 14

Zondag 21

Zaterdag 27
    Zondag 28

nog maar een ker hiero dan als je zin hebt om mee te gaan laat het mij (tweety) even weten. hoe het er nu naar uit ziet wordt het zondag de 14e maart daar zijn nu de meeste meiden die kunnen.

9. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    hallo dames,

Idd een beetje raar om in een ander topic te gaan schrijven...

Hier gisteren een heel erg verdrietige Julie vn kdv gehaald...
    Toen ik thuis der luier verving begreep ik meteen waarom.

Der hele poep en doosje was gewoon open wonde...
    Nu is het wel zo dat ze 4 tanden ineens krijgt, maar bij mij heeft ze het nog nooit gehad, hoogstens eens zo een rodere vlek op der billen...

Dus ik meteen gebeld naar kdv om te vragen wat er gebeurd was, kreeg ik te horen, dat ze opnieuw met vaste verschoonuren werken.

Dus als Julie 2 minuten nadat ze verschoond is gaat poepen, moet ze er 2 uur in blijven rondlopen.

Dus gisteren ook nog naar HA omdat de wondjes echt bloeden...
    Heel sterke zalf gekregen en mag ook iets geven tegen de pijn....

Gelukkig is Julie vandaag bij mijn mams...

Kan al niet wachten om haar op te halen en te zien hoe het met haar gaat.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind vaste verschoontijden echt niet kunnen.
    Zeker niet als ze in zo'n leeftijd zitten dat ze tandjes krijgen en daardoor hele zure plas en poep hebben

11. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Dat vind ik dus ook.

Gelukkig moet ze nu tot en met maandag niet naar kdv.
    en kan ik of mijn mams het altijd goed verzorgen.

Bij mijn mams gaat ze nu om de 2 uur met der poep in een bassin water, met een natuurproduct erin wat de ontstekking meteen uit de wondjes trekt.

Mams belde deze middag om te zeggen, dat de helft van de wondjes al dicht is.

Daaraan vind ik dat je ziet dat het om onvoldoende verzorging gaat...

Nouja, het zijn wel 4 tanden ineens, en dan nog eens 4 kiezen...
    Dus ze heeft het er wel lastg mee.

Voor mij vind ik het geen probleem, zijn we er ineens mee klaar...

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vaste verschoontijden vind ik ook niet echt goed wel dat elk kindje dan iig om de 2 uur een schone lueir krijgt maar als ze tussendoor hebben gepoept moet je wel de luier verschonen vind ik.

13. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    wat belachelijk dorientje. Ze moeten zelf maar even een luier om doen met poep er daar een tijdje in gaan lopen. Zo ik heb gezegd. Ik vind dit echt niet kunnen.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dorientje, hebben ze wel genoeg leidsters voor het aantal kindjes op de groep?

15. wow doerientje
    wij werken ook met vaste verschoontijden maar poep wordt toch echt meteen verschoond, jeetje dat vind ik echt niet kunnen!!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @Kaatje: denk dat dat een beetje het probleem is.
    Ze zijn met 2 of 3 leidsters voor +/-28 kindjes (varieert een beetje van dag tot dag)

17. ik weet niet wat de regels in belgie zijn maar hier mag dat echt niet hoor
    wij hebben met 2 9 baby's of 12 peuters!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat mag toch helemaal niet ?
    * ow wat ben ik blij dat Levi niet op een kdv zit *

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Volgens mij zijn in Belgie de regels wel anders.

Hier is het ook maximum 12 kindjes op een groep met 2 leidsters, dacht ik. En daarvan mogen er maar 3 kindjes jonger dan 1 jaar zijn. Zoiets was het.

20. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    dan is het bij jullie echt wel anders (lees veel beter) geregeld...

Hier gebeurd het vaak dat ik Julie ga halen, en dat ze een poepluier heeft...
    Dan zeg ik dat ik haar ga verschonen, en dan krijg ik het aantwoord (ooh dat moet dan net gebeurd zijn)

Maar als je de luier dan opendoet, hangt de poep echt in "plakjes" aan der billen gedroogd en geplak...
    Nouja ik ben dan slim genoeg om te weten dat dat niet in he laatste kwartier gebeurde...

Deel Deze Pagina