Niet bijgelezen, vanmorgen al lekker boodschapjes wezen doen en erna toen Mike op bed lag zelf ook nog even geslapen op de bank. Ben die rug nu echt enorm zat en voel me helemaal uitgeput erdoor steeds.. Overal bij nadenken welke beweging ik maak etc. Nouja, gaat wel weer over als ik een jongetje word. Over de meeting.. Kunnen we niet gewoon na de lunch en slaapjes doen dan? Is dat niet haalbaar? Dan kunnen degene die van verder moeten komen misschien in de auto slapen (de kindjes dan he haha).. Ballorig is namelijk tot 19 uur open, dan zijn alle kindjes vrolijk en vol energie omdat ze hebben geslapen. Dan zijn we daar rond 14/15e allemaal ofzo en heb je nog wel 3 uur de tijd om te spelen als we allemaal iets later zouden eten. Is dat geen idee?
Zwaai Zwaai ! Niet terug gelezen , een drukke dag gehad. Vanmiddag naar me pa geweest , ff bij loek gekeken. Wat is dat weer klein zeg !! Ik heb hem even vast gehouden ( en toen kreeg ie natuurlijk honger en begon bij mij te zoeken ) maar vind het wel weer ff eng.. Het is echt een menneke Jaimy zit in de NEE fase !!! Alles is Nee Nee Nee !! Ze roept het nu 2 dagen en word er op sommige momenten al vervelend van Haha , heeft wel zijn leuke kanten hoor Gistere liet ik haar schrikken We waren gek aan het doen en ik ging om het hoekje zitten. Toen ze aankwam riep ik: WHAAAAAHHH !! Ze begon hel hard te gillen en daarna keek ze me versuft aan met grote ogen en der mond open Ze moest wel lachen
Dit is voor mij niet haalbaar. Levi slaapt tot 3 uur, half 4. Dan moet ik nog een uur reizen en dan is het al zowat etenstijd
Haai, snel een berichtje van mij, kom vanavond nog reageren. Meeting: het maakt mij qua tijd niet zoveel uit aangezien het voor mij dicht bij huis en ik dus gewoon een beetje kan schuiven met slaapjes. Hhmmmm Aimar lijkt toch echt last van zijn oortjes te krijgen, zit er constant aan te friemelen en piept er een beetje bij... We gaan nu eten! Kantonese kip!
las was over meting intussen. tijd maakt mij niet veel uit maar weet wel dat kyani echt om 1 uur plat ligt :d die houd neit langer vol. Ziek, pff kyani en ik beide koorts... Hoop toch echt dat maandag over is. En anders ga ik gewoon heen. Maar dan dat ik precies om de tijd kom dat ik door kan rijden naar huisje . Ik heb van half 1 tot kwart voor 6 geslapen! En voel me nog steeds heel moe. Kyani wilde daar en tegen neit slapen dus mij pa heeft haar bezig gehouden. NU ligt ze er net in dus die slaapt duimduim wel tot morgen ochtend
ik denk dat we gewoon 11 uur moeten afspreken en diegene die dan wat later wil komen komt later we spelen toch wel wat langer met de kids. smiddag's is voor mij ook geen optie ook al is de ballorig tot 7 uur openik moet ook min een uur reizen en de kids liggen (iig robin) altijd rond 7uur op bed langer trekt ie niet
Middag vanaf 3 uur gaat echt niet lukken. Ik moet ook 1uur en 45 min rijden, maar llse slaapt dan nauwelijks en komt dan moe aan. En dan moet ik daarna weer het hele end terug terwijl Ilse dan al bijna moet slapen. Die ligt meestal tussen 18.30 en 19.00 in bed. Ze heeft haar slaap hard nodig en de volgende ochtend moeten we weer vroeg op... Als compromis lijkt mij 11 uur prima...
ik vind een vanaf tijd ook makkelijker is toch niet erg dat iemand dan iets later komt julia kan op 1 slaapje en slaapt wel in de auto dus voor mij wat makkelijker ze kan ook zonder slaapje heb ik vandaag gemerkt haha xxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik kom even snel zwaaien naar iedereen: *zwaai zwaai!* Ik heb een leuke maar drukke werkdag achter de rug en ga nu lekker met hubbie een film kijken. Fijne avond allemaal!
kom even gedag zeggen en hopelijk alleen vriendjes met mijn bed Welterusten. (blij dat kyani eindelijk slaapt weet precies hoe zij der voelt nu )
Thanks meiden, Vanmiddag ook weer heerlijk geslapen. De oppas is lekker met Femke en de hond gaan wandelen (ruim 1 uur) Dus toen ik wakker werd was iederen weg. En ik hoefde daarna dus niet meer met de hond uit en Femke had ook weer een frisse neus gehaald. Vanavond zijn mijn ouders geweest, die zijn net weg. En zometeen komt hubbie al weer thuis, dus heerlijk. Meeting: ik weet nog niet zeker of ik 14 maart kan (ik ben de 15e jarig en vier het meestal in het weekend) maar als ik meega gaat mijn voorkeur ook uit naar de ochtend, want Femke slaapt tussen half 1 en half 4. xxx
Ik kijk voor de leuke kindjes en een paar van die mannen zijn behoorlijk jammie en kunnen ook nog eens dansen 8) Ik kom natuurlijk zelf uit het danswereldje dus daarom vind ik het leuk om te kijken. Die Mika (grootste bij de kids) is echt zo'n goede danser! Zo leuk als een jongen zo gepassioneerd kan dansen (en toch heel stoer is!!!)
Mika kan ik is kindje van oud collega van mij kan niet slapen dus lekekr via gsm af en toe even spieken
beterschap Queen! Hie ook niet helemaal lekker.. heb het gevoel dat ik ziek word/ben. Heb nu alleen flinke verkoudheid maar ben helemaal op. Helaas moet Gijs morgen werken. Dus zal wel vermoeiend dagje worden.