September 2008 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Jale: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Yeliz! Wat een mooie naam, heeft het een betekenis?

Ik ben uiteindelijk alleen op kraamvisite gegaan. Aimar had verhoging dus leek het me verstandig om hem thuis te laten. HIj heeft vanmiddag dus 2,5 uur geslapen :$ en had net 38.7....Even kijken hoe het vannacht gaat. Anders moet ik de ochtend morgen vrij nemen....nou dat is dan maar niet anders. Eerste keer sinds Aimar's geboorte dus....

Ik ga de badkamer poetsen....tot later!

Oja....First Time, leuk om van je te horen. Fijn dat je weer voor Jari kunt zorgen en van hem kunt genieten. Heb je wel hulp in huis? Sterkte met de nog komende bestralingen. Ik denk aan je!

2. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Om 08.00 uur vanmorgen waren we in het ziekenhuis. Eerst werd ik aan de CTG gelegd, maar mevrouw was eigenwijs en dus geen weeenactiviteit te herkennen. Rond half 9 werden m'n vliezen gebroken en werd er een hartslag metertje op haar hoofdje geplaatst. Rond kwart voor 9 werd het infuus geprikt voor de weeenopwekkers en ff voor 9 begonnen de eerste krampen. Om 10 uur waren ze zo heftig dat ik voor pijnmedicatie heb gevraagd. Dus tot kwart voor 12 oid heb ik stoned op bed gelegen. Het was in die tijd van 4 cm ontsluiting naar 7 cm gegaan. Nog geen 10 minuten later kreeg ik persdrang maar volgens de verpleegkundigen kon ik niet in 10 minuten van 7 naar 10 cm zijn gegaan...na 2 minuten weer gebeld naar de verpleegkundige en toen kwam de verloskundige van de afdeling gelijk mee en zei ow, nou das 10 cm, dus je mag gaan persen.
    Na een minuut of 10-15 minuten persen is Yeliz geboren.

Het eerste wat de verloskundige zei is dat dit zeker geen prematuurtje is! Ze had ook bijna geen huidsmeer op haar lijfje. Dus waarschijnlijk ben ik verder zwanger geweest dan in eerste instantie werd gezegd.

Ze ligt nu heerlijk te slapen, na al uit de borst gedronken te hebben en een plasluier te hebben gehad. Ze heeft al een aantal kusjes gehad van Gizem, maar Gizem begrijpt nog niet echt dat ze nu bij ons blijft of zo. Wel begrijpt ze dat de Yeliz de baby is die in de buik zat.

3. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Bedankt voor de felicitatie's allemaal.
    Je spreekt het trouwens uit al: Jeeliez

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk ! Behoorlijk vlot gegaan dus ! Wie was de diensdoende verloskundige ? Fijn dat ze al goed drinkt en plast.

Snel foto's komen spammen hoor !

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jale, snel gegaan dan :D leuke naam hoor.

ow ja puppie is coming!!!!!!!!!!! :D:D:D
    (niets op hyves zetten aub me broer weet van niets en willen we zo houden :D)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk !
    Is het een verrassing voor je broer ?

7. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Jale: gefeliciteerd meid! Wat een super leuk nieuws en wat een mooie naam. Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Fijn dat het uiteindelijk toch nog snel gegaan is. Geniet van je kraamtijd.

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    JA omdat hij ook heel leuk gaat vinden ;)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    oke, leuk !

Ik ga even iets te eten verzinnen en dan zo Levi wakker maken

10. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Jale van harte gefeliciteerd met je dochter. Fijn dat alles goed is. Ga er lekker van genieten en laat ons snel wat foto's zien.:D:D

11. 4days

4days Niet meer actief

Jale, GEFELICITEEERD!!!! :D

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kyani is trouwens nog goed aan de dunne :(

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Queen: jammer dat Kyani nog steeds last heeft van haar buikje. Superleuk dat de pup er gaat komen! Naamsuggestie als alternatief voor Syco: PUPke...

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Pupke, :D lol nee die naam wordt niet ;) is grote hond tenmisnte dat wordt hij ;). Die naam Syco (spreekt uit als sieko) staat al vast. Die veranderd niet meer als aan mijn pa ligt.

15. nikky

nikky Niet meer actief

jale van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje....geniet ervan....

first time dikke knufffff voor jou

inge wat leuk weer een jongetje...

ik lees dat er weer wat kindjes ziek zijn...beterschap voor de kids, ons mannetje is al vanaf dinsdag goed ziek...hoge koorts alleen maar bij papa en mama willen zitten, weinig tot niets eten....zo zielig, morgen weer terug naar de huisarts....hij heeft nu al bijna een week koorts dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen of doen...

16. JAAAA EINDELIJK

GEFELICITEERD!!!

wat een super mooie naam!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. verder ben ik erg moe
    vanmiddag naar verjaardag geweest en julia heeft het super gedaan
    maar de zus van mijn tante is overleden en die had dus 3 kinderen
    1 jongen van 27 een meisje van 25 en een jongen van 15
    dat meisje is 30 weken zwanger
    toen mijn tante erover begon te vertellen kwamen bij mij als snel de tranen.
    man wat zit het de laatste tijd weer hoog.
    ook zij zal haar kindje groot zien worden zonder mama/oma.
    ga denk ik morgen een kaartje voor haar halen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Jeeeee babynieuws!!

Gefeliciteerd met de vlotte geboorte van YELIZ!!

En wat goed al lekker te hebben gedronken en geplast! Nu lekker genieten en wel binnenkort foto's komen spammen als het uitkomt :D

Je hebt de eer de eerste september 2008 mama te zijn die het eerst weer bevallen is! 8)8)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier lekker met hubbie gedouchd en we gaan zo op de bank met Shrek 3 :)

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @queen leuk dat de pup toch mag koemn wanneer ga je hem nu halen dan? hoop dat je meissie morgen weer beter is voor de vakantie

Deel Deze Pagina