OHHHH...WAT LEUK!! BABYNIEUWS!! (dat is lang geleden in 'ons clubje' ) VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE TWEEDE DOCHTER, JALE!! En jij natuurlijk met je zusje, Gizem! @Kaatje: ja, ik weet het...Jari is een klein dikkertje, hihi... Ik zal binnenkort eens kijken voor een recente foto. (foto's staan op een andere comp) @Queen: oh, wat leuk zeg, een puppy! Wat wordt het voor ras? @Anno: bah, wat een naar nieuws idd. Kan me voorstellen dat je je er rot door voelt. Knuff! Nou, ik ga slapen. Truste!
Raven zit trouwens weer in een sprong, het is nu heel duidelijk. Ze hangt erg aan mij (valt J. ook op), slaapt slechter, huilt veel in haar slaap (vanavond al 4x paar huiltjes en daar weer stil) en eet soms juist veel meer (3 boterhammen) of ineens veel minder. En ze is weer gestopt met lopen, dus nu weer op de knietjes terwijl het lopen eigenlijk net goed ging. Vanmorgen zei ze voor het eerst 2 woorden die niet per se bij elkaar horen. Dus niet 'trap op' of 'pap eten' want dat zeggen wij ook heel vaak. Maar ze zij 'oma hier' en dat was bij oma dus ze zei echt iets wat waar was. Daarna 'papa hier' en 'mama hier'. Dat combineren van woordjes begint ze denk ik nu te leren.
Wat knap van Raven! Ik merk dat Isis ook steeds meer gaat zeggen en begrijpen. Zo leuk! Ze zegt nu als ze genoeg eten heeft 'kla', heel vrolijk en trots. En ze is dan ook echt klaar, als ik haar toch nog wat geef dan spuugt ze het weer uit. Ik weet, het is geen Raven-niveau, maar ik ben er wel erg trots op! Fijn dat je barnraising eindelijk gelukt is. Ik hoop dat snel die chicken coop raising komt, een grotere kippenschuur lijkt me erg handig. Al die losse kipjes elke keer harvesten is irritant.
yule, wat knap dat ze dat al echt gebruikt waar ze is en benoemt. Dat geberut hier nog niet. Wel met eten en klaar eten. Maar verder echt niet hoor.
JA dat vind ik ook irri! Ik verkoop ze tegenwoordig af en toe ook wel eens. Geen Raven-niveau??? Dat is toch ook niet belangrijk hoop ik? Ik vind het superleuk dat ze het kan maar ik vind het net zo leuk als andere kindjes lekker in hun eigen tempo kletsen!
Jale, gefeliciteerd met jullie dochter! Dat is nog eens snel gegaan!! Jannes, ik gebruik antagel! Werkt hier als een tierelier! Steen, ik zal je vanavond of morgen even een pb-tje sturen met mijn telefoonnummer!
haha ow jee we hebben een Raven-niveau. Maar die is zo snel dat de rest slome henkies zijn Yule, nu je zegt dat Raven opeens niet meer loopt. Levi ging donderdag opeens steeds kruipen ipv lopen bij de gym. Hier ook nog steeds volop in een vermoeiende sprong.
@kaatje: ja ik vind dat je dat nu ineens veel duidelijker ziet dat ze even een stapje terug doen. Hier ook veel gekruip inderdaad.
Raven is toch niet zo snel op zich? Alleen met praten wel maar motorisch zeker niet toch? Ze loopt pas sinds 2 weken een beetje.
Mike loopt precies vandaag 1 maand, dus die is daarin wel sneller dan Raven.. Maar ik heb geen idee of zij in andere dingen sneller is.. Mike zegt ook al een hele lijst met woorden, alleen niet altijd gelijk herkenbaar. Pas na een aantal keren of als hij erbij het aanwijst snappen wij wat hij dus precies bedoelde en is t wel duidelijk. Hij kan al torens bouwen, blokken in de goede gleuf stoppen, probeert nu af&toe zelfs te springen, bukt, kruipt helemaal niet meer sinds hij loopt etc. Kwam alleen even gauw spieken en wilde jullie een leuke mededeling vertellen: WIJ GAAN GEREGISTREERD PARTNEREN! Morgen bellen voor afspraak ondertrouw en dan gaat t hele balletje rollen! We hebben toch de knoop doorgehakt, aangezien we nu eerst voor een koophuis willen gaan en dan dus nog lang geen geld hebben voor een grote bruiloft. Willen we toch echt als gezinnetje gaan en ook straks voor de hypotheek, dus is dit voor ons op t moment de beste keuze. En laten we hem over een aantal jaar als we er wel geld voor hebben omzetten in trouwakte met de hele toestand erbij zoals jurk, fotograaf, feest etc. Nu doen we gewoon gezin, ouders en getuige en erna uit eten.
Yule, nee idd maar omdat Raven vrij groot en wijs ( qua praten ) voor haar leeftijd is lijkt ze soms wel veel verder dan bv Levi. missy, gefeliciteerd !
@jannes Nou rennies werken maar even en later krijg je veel meer last van. Dit heeft de apotheek mij uitgelegd maar ik kan mij ook herrineren dat het destijds toen wij voor het eerst (of ook 2e's) zwanger waren dat dit ook voorbij kwam. Rennies zou het verergeren dacht ik? Gele vla was ook een goede weet ik ook nog van toen. Dankzij FunnyMe kom ik terug op mijn woorden en ik heb Antagel gehad, niet Gaviscon. Ik had véél baat bij Antagel!! film was leuk maar ik zei tegen Paul: was ene super film zoals wij van Shrek gewend zijn, maar wrm neem je nou een film mee waar het ook om babies en zw draait ik ben al afleiding aan het zoeken *zucht* @yule oef auw >< beterschap! @missy wow super leuk!!