Zeg Pisum, spemmert, ben je geboren als tweelingzus van Kaatje ofzo? Qua moeders zou het kunnen geloof ik
Top 30 ??????? Dat klinkt niet mooi. Ik sta op nr 12 ! Pisum, ow wat ben ik blij om te lezen dat jullie het zelfde probleem hebben met die autostoel. Dacht al dat het weer iets aparts was en dat wij dat nu weer net hadden. Hoop dat het in de nieuwe stoel beter gaat anders wordt ik gek richting Frankrijk Hoe laat moet je naar de gyn ? Ik heb je gemaild over 5-6 feb
Nou ik ben klaar met 20 pagina's bijlezen en mijn gequoot sorry dames. Vanmiddag om 16 uur de echo, ik ben bloednerveus...
Inge, zolang het maar bij fantaseren blijft Pisum, onze post kruizen elkaar. 16.00 ! Jeetje lekker zo aan het eind van de dag. Is vast een prachtige echo !
Pfff spannend hoor!! We willen vanavond een banner zien dus hè! Ik ga aan je denken vandaag.. nog 'maar' 3 uurtjes liefie!
pisum s6 met de echo vanmiddag! Dames ik zeg tot vrijdag zekers! Tussendoor kom ik wel even lang om te kijken en te lezen. Ik ga kyani eten geven en proberen te rekken tot minimaal 2uur. Zodat ze lekker slaapt op weg naar cp toe. En dan bij huisje weer lekker kan spelen enzo . Fijne week meiden.
Oh, ik wist helemaal niet dat je vandaag een echo krijgt. Spannend! Ik hoop (en ga er van uit) dat alles goed is.