hoi hoi! @Pisum, heel veel succes vanmiddag! Hier nog steeds een snotkop (hihi klinkt wel he) En mijn rechteroor zit nog steeds dicht, erg irritant... Vanmorgen met Femke naar de huisarts geweest, ze blijft last van droge plekken op haar huis houden, die soms ook erg rood worden. Femke heeft er geen last van, maar wilden het toch ff laten checken. En het is inderdaad eczeem, we gaan nu aan de slag met vette creme en hebben ook hormoonzalf gekregen voor het geval het opvlamt. Erg sneu, maar gelukkig heeft Femke niet veel last van jeuk! Ik haak hier weer in!
***gaat zwaar teleurgesteld bedenken of ze nu de ziekenhuistas in gaat pakken of eerst even gaat slapen. zwaar zwaar zwaar teleurgesteld***
Ik had het er gisteren over dat ik mijn telefoonnummer wel zou pb-en. Maar als iemand mij nou haar telefoonnummer pb-t...
Pfff ik begin hem echt te knijpen hoor.. er zijn al zoveel miskramen bij de septembermama's.. de lijst is nog niet eens compleet en we hebben er nu al 8 of 9... en een meisje dat vanochtend de 1e echo had, zag niets..
Hoe moeilijk het ook is, probeer positief te blijven! De kans dat het goed gaat is groter als dat het fout gaat
Pisum, we hadden bij de mei mama's ook heel veel afvallers Maar positief blijven denken meis ! FunnyMe, ik wil je mijn nummer wel doormailen maar weet hem ff niet uit mijn hoofd. Handig he. farmville Ferry verklaard me al 2 weken voor gek en roept steeds "doe toch normaal" " jij spoort echt niet" en nu heeft hij net zelf ook een account aangemaakt. Vind het stiekem dus toch leuk
@Pisum, net wat Funnyme zegt.. Ik werd toen ook enorm onzeker maar het is nou eenmaal zo dat natuurlijk alle zwangeren hier bij elkaar zitten en dan lijkt t net alsof iedereen een miskraam heeft gekregen, terwijl je in t dagelijks leven het veel minder hoort. Dat had ik vooral, hier leek t net alsof maar 1 op de 10 goed ging omdat je natuurlijk hier een heeeele grote groep bij elkaar hebt terwijl t vaker goed gaat dan fout. *KNUF*
Steen: och wat vervelend dat Femke eczeem heeft Pisum: snap de spanning hoor... rustig blijven ademen en niet piekeren.. je kan er nu toch niks aan veranderen.. ik heb alle vertrouwen in een prachtig brusje dadelijk!
Hoe komen kindjes eigenlijk aan eczeem? Als het dus niet in de familie zit of niet een reactie is op bepaald voedsel?
Missy, Femke is belast, omdat ik astma heb. Maar verder is er niets over te zeggen. Ze heeft bijna 8 maanden bv gehad en eet en drinkt alles, heeft wel wat langer dan normaal last van darmkrampjes gehad in het begin, maar verder nooit geen problemen. Het komt ook voort vanuit droogte van de huid, dus niet te vaak in bad en de huid goed vet houden. Qua voedsel hoeven we ook niets, ja alleen als je ziet dat het telkens opvlamt als je iets eet.
pisum, ik kan me je onzekerheid wel voorstellen, het is nog zo onwerkelijk, je hebt nergens last van.... De duimen draaien!
Zo even 2 draaien opgevouwen en een draai opgehangen. Is dat ook maar weer weg. Deze week echt de zolder opruimen want lijkt onderhand wel een rommelmarkt op zolder.
@Steen, ahaa.. Ja A heeft hooikoorts en in mijn familie zit wel broncitis. Hij heeft namelijk nu al 2 maanden een plek op zijn been waarvan CB ook zei vorige x met prikken dat t eczeem was. Moet ik daarmee dan naar de HA of kan ik er zelf iets opsmeren? Hij lijkt wel langzaam iets groter te worden, maar niet meerdere plekken.
Missy, ik zou dan toch even naar de huisarts gaan. Dan krijg je vette zalf en mogelijk een lichte hormoonzalf. Wij gebruiken hier thuis altijd al Weleda producten, maar zelfs daar gaat het dus niet mee weg. En het kan erger worden.
Nee, ik gebruik al Balneum voor zijn huidje en ook badolie ervan in bad en hij gaat om de 2/3 dagen want anders is hij net een slang en vervelt.. Maar ook daarmee gaat t niet echt weg, ga vd week maar effe bellen dan.
Zo we hebben een babykamer vol spullen die naar de vuilstort gaan. Wat spaar je toch snel een hoop spullen op waar je nooit meer wat mee doet Nee kwam ook kijken of er nieuws van Pisum was.