September 2008 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeienavond!

Hmm, moet geloof ik nog een band opbouwen met topic deel 2 :(
    Heb beetje globaal bijgelezen, maar lang niet alles. Heb het druk en voel me niet zo lekker, maar ik mag echt niet ziek worden, want daar hebben we dus geen tijd voor. :x

@pisum: Succes met de echo! *duimt*

@cossy: Schoonouders :$:$:x:x:x ( Smileys zeggen meer dan woorden :p )

praten: IrisBkind praat vooral nog zijn eigen taal, maar er komt toch meer en meer herkenbaars uit. Hij heeft Isis-niveau :p bereikt en zegt ook "klaa" als hij klaar is. En verder nog wel wat dingen, maar niet zo'n gigantische vocabulaire als sommige andere kindjes. Maar dat komt allemaal wel ;)

Zit nu te forummen terwijl IrisBman Chinees is gaan halen en IrisBkind al in bed ligt. Hij is een beetje ziek, was groot deel van de (papa)dag heel hard aan het huilen en plakte de rest van de tijd halfslapend aan papa. Dus hebben we hem maar in bed gelegd. Hoop dat ie blijft slapen en snel opknapt. Maar wel raar... heb hem vanochtend een halfuurtje gezien voor ik ging werken en nu weer :(

Weekend was wel leuk. Hebben al 13 dozen ingepakt (nog maar 80 te gaan :p ). IrisBkind wil heel graag helpen en loopt dus in de weg :D Maar wel leuk hoe hij mee dingen leeghaalt en dozen wil vullen (en dan de dozen weer leegmaakt). Ik laat hem ook gewoon mee doen, hij verhuist tenslotte ook mee. We hebben ook laminaat uitgezocht voor de 2 kamers waarin we de vloerbedekking moeten vervangen. En IrisBman is kleurkaartjes gaan halen. Kan niet geloven dat we volgende week de sleutel krijgen :$ (en bedenk me net dat ik de Hypotheker ben vergeten te bellen. Niks zeggen tegen IrisBman, misschien is hij het ook vergeten :p )

Gisteren voor de tweede keer sinds augustus 2008 naar de film geweest. Dat was dus ook weer leuk. Samen met vriendin Twiligh: New Moon gekeken. Heb de boeken gelezen, dus kende het verhaal (nu ja :p) al. En vond de film wel geslaagd. M'n volgende filmdate staat ook al vast, dat wordt Alice in Wonderland van Tim Burton :D

*kijkt op klok en zucht* Zo, ga ik nu maar verder met wachten en verhongeren :p

Fijne avond allemaal!

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hier ben ik dan :)

Gelukkig was alles ok. Vruchtzakje, kindje, kloppend hartje. Volgens de echo ben ik 9 weken, zelf dacht ik 8w6d dus dat klopt wel redelijk. Het vage is alleen dat ik het nog steeds niet echt kan geloven ;) Hierbij een (vage) foto van frummel. Ik ben 30 augustus uitgerekend.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooi ! Maar ehh nu niet 2 weken overlopen he !

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ja dat zou wat zijn, als ik 13 sep beval...

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Pisum: gelukkig is alles goed! En ik weet toevallig dat op 30 augustus héle leuke, knappe en lieve kindjes geboren worden ;)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeeeej!! Hoeraaaa!! Gewéldig!
    En dat bevatten kwam bij mij met 15 weken toen ik dit frummeltje begon te voelen. Tot die tijd voelde ik me echt niet zwanger, dus heeeeel herkenbaar!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Julian vraagt of je op 4 september wil bevallen. Hij vindt het leuk om met zijn aanstaande vrouw tegelijk jarig te zijn!

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jeeejjjj voor Pisum haar frummel!!!

<en weer weg>

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Oh jee nu al uitgehuwelijkt :D
    Ik denk zelf wel dat het een meisje wordt, maar dat is alleen maar omdat ik me tot nu toe heel anders voel dan bij Rayyan ;)

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje heb de set nooit gebruikt heb me dat toen weer aan laten smeren voor een hoop geld grrrr. en rene vind er niks aan.

@ingeltje hij heeft ruim 200 euro gekost dus als je interesse heb pb me een leuk bod :) en we komen er misschien wel uit.
    ik hoop dat je telefoon snel vind hier zijn we ook al dingen kwijt en we vrezen dat robin die dingen heeft weg gegooit :(

@pisum ja we hebben het nog met diegene erover gehad en we hebben besloten om haar nog een kans te geven. we hadden al 100 euro uit gegeven ervoor dus zouden
    die dus kwijt zijn en dan een nieuwe cursus ergens anders moeten doen dan ook weer het voledige bedrag kwijt dus zou meer kosten dan we
    nu hebben gemaakt we krijgen toch wel het diplomatje van deze module. ik kon zaterdag niet en me vriendin zei dat ze er gelijk veel meer mee deed dan eerst.

@pisum gefeli met een mooie echo 28 aug is ook een mooie datum zegt robin.

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Pisum, hartstikke goed meid! Feli met de goede echo!

12. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Jale: gefeleciteerd met je kersverse dochter!!!!!! Fijn dat de bevalling zo voorspoedig is verlopen! En hele mooie naam!

Anno: heavy hoor in je familie. Een dikke knuffel!

Jannes, balen van het maagzuur, had ik aan het einde van de zwangerschap van Ilse ook...

Wupje, klinkt als een geslaagd weekend.

Zieken, voor alle ziek mama's en kindjes beterschap!

Woordjes, hier ook nog niet zo ver, vanochtend voor het eerst toet toet tegen de auto haha

Missy, gefeliciteerd!

Ingeltje, leuk fimpje, ilse doet dat vaak in de auto, maar dan ook zelf met haar hand.

Eva, hier soms ook dingen die dan ineens weer ophouden, ach komt vanzelf wel weer...

Pisum, hoe voel je je eigenlijk, veel kwaaltjes? Super dat je een goede echo hebt, mooi plaatje hoor. Dat geloven komt vanzelf, krijg je al een beetje een buikje?

IrisB, spannend hoor volgende week de sleutel al!

Nou de eerste drukke werkdag van de week zit er weer op. Ben erg moe dus ga vroeg naar bed toe. Ilse is juist weer uit haar sprongetje en kan weer lekker zelf spelen. Alleen heel zielig haar billen zij vuurrood en open. Heeft ze nog nooit gehad...hoop voor haar dat het snel over gaat.

Ga zo nog even andere forum lezen...

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, daarom had ik hem bij voorbaat al niet gekocht

* gaat weer verder met de zolder opruimen *

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @Hummelke: ik ben alleen heel moe en ik heb een klein beetje een buikje, verder merk ik niets. ik hoop dat ik het nog even verborgen kan houden voor mijn baas.

aah arme Ilse.. geef haar maar een dikke knuff!

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pisum: jeeeeej, een goeie echo! Fijn meis!
    Misschien komt het besef nu wel gauw! Fijn dat je je op zich wel redelijk okee voelt.

@kaatje: ja erg he die rommel, wij moeten alle dozen op zolder ook nog uitzoeken voor we ze voor de 3e keer meeverhuizen...
    Keertje weekend mee aan de slag en overal foto's van maken voor op marktplaats.

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Kwam even gauw lezen over Pisum en JIPPIE een goede echo!! :D
    GEFELICITEERD, besef is er bij me vriendin ook nog niet en die is al 12 weken en mega buik.. Komt wel als je t kindje gaat voelen. :D

Duik hier weer de bank op, ben t helemaal zat en Mike slaapt ook al lekker.. Fijne avond meiden!!

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zucht.
    Even klagen hoor. Jill wil alweer niet gaan slapen :( Ze is doodmoe, maar leg je haar in haar bedje, is het huilen huilen huilen. Gisteravond idem dito, viel ze om 23 uur pas in slaap, tussen ons in.
    Overdag geen enkel probleem met haar eigen bed, het is alleen 's avonds. Onze avonden staan in het teken van Jill in slaap krijgen ;)
    Dan laten we haar in onze armen in slaap vallen en leggen haar terug, eerder trapte ze daar dus in. Nu niet meer.
    Is dit onderdeel van de beruchte 15 maanden sprong?
    Dan gaat het over hè?
    Toch?
    Ja toch?

Zucht.

;)

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Misschien nachtlampje? Hielp hier enorm, anders ging hij ook niet slapen.. Kwam door die rotsprong, verlatingsangst had hij toen heel erg. Overdag niet, denk omdat hij wist dat t dan maar even was en de nacht is veeeel langer natuurlijk.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tsja.. die theorie gaat dus niet op.. geloof me, dan had ik nu echt een meisje moeten hebben!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wow! Je bent gewoon al 9 weken! Het kwartje valt wat laat haha maar dat komt omdat je zo lang bannerloos was :p
    Ik ben blij dat je nu mee-bannert, kan ik je goed in de gaten houden!

Allen: Ik heb de nieuwe updates allemaal verwerkt in de lijst btw. Nog aanvullingen? Roept u maar!

Deel Deze Pagina