het is het makkelijkst om lid te worden van een PSPforum, maar hier kan je het ook vinden: [PSP X2: de eerste stappen]
Ik heb gewoon een intelligent kind Dat is het begin liedje van de gym. Het het daar een paar keer met hem gedaan ( armen vast houden en mee bewegen ) Vorige week heb ik een copie van de cd gehad van de lerares en die zet ik thuis dagelijks op. Doe het een paar keer voor en ze nemen het vanzelf over
Funny, fijn dat hubbie je alles uit handen neemt als hij thuis is, dat scheelt toch weer. Irritant dat de artsen het niet eens zijn... Steen, leuk nieuwe auto, geniet ervan! Ingeltje, mooie buik! Freesia, dikke knuffel! Ik hoop dat het snel over is...Geen tips voor snurkende partner want dat ben ik zelf hihi Eva, breicursus, hier ben ik gewoon zelf begonnen, maar ik kom nog niet verder dan sjaals. Kijk eens op breien.nl Dorientje, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Gisteren heerlijk gesport. Daarna drama nacht. Ilse is snotverkouden en slaapt onrustig. Ik ben ook snotverkouden en slaap dus ook onrustig geen goede combi. Maargoed vanochtend wel tot 9.45 uitgeslapen. Maar ik blijf moe en ben echt verkouden, heel irritant hoop niet dat ik ziek word maargoed. Ben nu de ontaarde moeder die Ilse voor de tv heeft gezet met een bakje rozijntjes en sap zodat ik even iets voor mezelf kon doen (bijlezen dus). Vandaag lekker rustige dag.
@hummelke: hier nog zo een ontaarde moeder die der dochter afentoe even voor tv zet met een knabbeltje... meestal als ik iets klein moet doen waarbij Julie steeds in de weg komt lopen...
Hummelke, dan ben je geen ontaarde moeder hoor, doe ik ook wel eens. Of zijn we nu samen ontaarde moeders ? Ik ga de badkamer soppen !
Eva hè jakkes ook al zon rotnacht . Hi hi succes met je breicursus enne mamas weten idd precies hoe het moet! De mijne heeft net een sjaal voor Kyano gebreid . Ingeltje grr een nachtelijke verschoonpartij is ook niet fijn. Gelukkig daarna in jullie bed heerlijk gesnurkt 8) Kaatje superstoer filmpje van Levi! Hij is cool! wha ha ha dat geloof ik dat Ferry kan naaien Dorientje goed besluit om samen met Steven en Julie op zaterdag wat te gaan ondernemen. Hummelke gewoon lekker doen hoor! Je bent niet de enige!
Wupje, niet zo doordenken jij haha ! Nee maar hij doet wel het naaiwerk hier. Ik heb 1x een poging gedaan tot het aanzetten van een knoop ( jaren geleden hoor ) en toen heb ik dus de voorkant van zijn overhemd aan de achterkant vastgenaaid
*Deze mama heeft een hele trotse glimlach vandaag* ow ja ik ging de douche doen.... farmville is verslavend
@kaatje weet jij of ik een watermerk ook in een kleur kan krijgen heb er nu een gemaakt maar die valt niet zo op
Ja. Je hebt rechts boven in die twee blokjes met kleuren. Meestal zwart wit. Die kan je ook een andere kleur geven. Met die kleur druk je dan je watermerk
@ Kaatje: ik vind het ook superknap van Levi man!!! Kan ik misschien een keer kopietje van dat cdtje krijgen? Kunnen we dan op de meeting wel uitwisselen...het heeft geen haast aangezien Aimar nog niet los kan staan Het lijkt mij trouwens erg verstandig om die naaimachine te verkopen....met een knoopje aannaaien het hele overhemd aan elkaar naaien Ik wil niet weten wat er gebeurt wanneer je met de machine aan de haal gaat! @ Dorientje: goed van je dat je Steven duidelijk hebt kunnen maken dat hij niet zomaar terug kan komen. FIjn dat hij begrip had voor het plekje van Rani*. Ook goed dat je hem wel de kans geeft tijd door te brengen met zijn dochter. Aimar eet vandaag niet zo goed....Vanmorgen liet hij veel van zijn broodje staan en nu net weer... Wel drinkt hij goed, gelukkig want hij heeft een beetje dunne poepbroeken, ik denk door tanden/kiezen. We proberen vandaag 1 slaapje...hij ligt er nu 5 minuten in en ik hoop dat hij tot 14:00-14:30 slaapt en het dan volhoudt tot 19:00 vanavond....
@eva je wilde toch ook nog kinder dvdtjes hebben voor aimar heb niks meer erover gehord van je toen schiet me opeens te binnen nu. @kaatje ga het nog een keer proberen lukte me niet ermee.