Wupje, denk dat het ook wel een fase is. Levi, die normaal een behoorlijke eter is, eet nu soms ook niet meer dat een halve aardappel en een hap groente.
Wupje: zon periode heeft Michelle ook gehad.. wat ik ook probeerde avondeten.. NO WAY! Ik zet haar nu gewoon in haar stoel, en zet haar bordje voor haar neer en geef haar haar vorkje.. dan hapt ze lekker zelf! Sterker nog als ik haar in haar stoel zet, zegt zij bij voorbaat al "happies?" Heb jij al geprobeerd het hem zelf te laten doen? Chell begint nu al aardig met wat zinnetjes.. het meeste voorkomende is : Mi wil die! ( mi = michelle maar dat is kennelijk nog te lang haha)
Steen: bah dat klinkt idd niet fijn, en dan ook nog een mondkapje pff benauwend. Lindaa: welcome back! Chelle nog steeds de snelle dus Hier lig ik al in bed. Ben zo moe vandaag niet normaal. Gelukkig slaapt Julian al lekker. FaceBook heeft nog iets leuks voor me gedaan. Ik herinnerde me opeens de naam van een meisje uit Frankrijk. We zijn in HAVO 3 op uitwisseling geweest naar Vizille en ik sliep bij Anne-Laure. Dus ik ben haar gaan zoeken en nu zit ik al een uur met haar te kletsen in de chat. Heel leuk!
Ingeltje, grappig he dat je zo weer mensen van vroeger kan terug vinden. Ik gebruik Facebook alleen voor FarmVille, de rest doe ik met hyves
Hey meiden! Lindaa: leuk om weer wat van je te horen! Goed zeg dat Michelle al zo veel kan en zo ver is met praten enzo. Hoe is het nou met je familie (neef/moeder etc)? Wupje: Isis heeft hetzelfde met avondeten. Ook zelf doen wil ze lang niet altijd. Op een gegeven moment gaat ze dingen op de grond gooien, dan pakken we het bordje weg en krijgt ze een toetje. Ik ga er van uit dat het een fase is. KDV: ik deel de mening van Jannes. Vind het heel fijn dat Isis er naar toe gaat. Ze vindt het er leuk en heeft leuk contact met drie jongetjes van haar leeftijd. Isis zit ook op een kleinschalig KDV alle leidsters kennen alle kinderen en er hangt een leuke, gemoedelijke sfeer. Isis zit nog bij de baby's omdat ze pas officieel over mag naar de peuters als ze goed los loopt. Maar op dinsdag is het druk bij de baby's en is er een extra leidster (tegelijkertijd de baas van het kdv) die met Isis en haar drie vriendjes (die even oud zijn maar ook nog niet lopen) op de (grote) gang en bij de peuters is. Ze vindt dat heerlijk, maar ook bij de lieve baby-leidsters vindt ze het nog steeds erg leuk. Isis heeft vanmiddag van 11 tot half 3 geslapen en was toen om 5 uur al weer chaggie. Maar wilde niet op bed dus we hebben heerlijk op de bank gehangen met babytv en Sesamstraat op. Heel gezellig en knus. Ik ga wel geld geven aan giro 555, ga straks bellen als de uitzending is begonnen. Lijkt me wel geinig om een bekende Nederlander aan de lijn te krijgen. En dan om tien uur nog Wie Is De Mol. Leuk! Groetjes Azeb PS wat betreft die 1000 berichtjes lijkt het mij ook niet handig. Nou, dan is nu misschien het moment gekomen om definitief naar Kaatjes forum te verhuizen!
Zwaait ! Meeting: Ik haak deze keer af , op dit moment staat mijn hoofd er zoiezo niet naar en ik heb wat dingen gepland staan in febr. en maart... Volgende keer voor mij KDV : Oeff... Ik wil er wel op ingaan maar ook weer niet.. ik ben het eens met Cossy ondanks dat ik Jaimy wel na KDV doe. Het is natuurlijk wel goed voor der en voor het spelen met andere kindjes maar thuis is ook goed. 1000: Berichtjes , lijkt me ook niet handig....
Oh meiden ik ga compleet uit mijn dak hier!!!! Wij krijgen misschien een puppie erbij!!!!!! Me pa moet nog even erover nadenken We mogen hem of haar zo op komen halen
@Queen: wat leuk zeg! is hij er al uit? @Azeb: dat is een heel lang verhaal eigenlijk.. er is alweer erg veel "slechts" hier gebeurd.. Met mijn neef gaat het wel goed! Die is afgelopen vr. definitief thuisgekomen! Hij revalideert erg goed!
Ik heb er eigenlijk geen moeite mee, die 1000 berichten. Er verandert verder toch niks? Ik ben te gehecht aan dit forum, geheel overstappen vind ik niks...
KDV: heeft voordelen maar zeker ook nadelen. Persoonlijk ben ik blij met een gastouder maar daar ziet Raven ook andere kinderen (van 4,7 en 9 jaar) waar ze echt een band mee gekregen heeft. Het grote voordeel van NIET-KDV vind ik dat ze echt veel minder vaak ziek is dan veel kindjes hier. Wij hebben nog maar 2x verkoudheid gehad en 1x oorontsteking in 1,5 jaar. Dat heeft natuurlijk ook met constitutie en andere factoren te maken maar het niet steeds opnieuw een virus meekrijgen van 20 andere peuters helpt ook. Maar als ze op een KDV gezeten had, had ik het ook prima gevonden hoor.
Yule, dat merk ik met Levi idd ook. Toen hij 12 weken was heeft hij een keer bronchitus gehad. Daarna 2x een verkoudheid, de 5de ziekte en de 6de ziekte. Maar geen keel of oorontstekingen
Linda, nee hij is er nog niet uit De enigste vraag waar hij nog mee zit is wat nou als we gaan verhuizen dan zit ik met 2 grote boeffies. Kaatje85, bouvier (is plaatje van google):
Queen, ow oke Niet mijn soort hond maar dat is meer omdat ik een keer achterna ben gezeten door zo'n hond.
Zo...bijgelezen op allebei de forums...we zijn ook knettergek met z'n allen 8) Ga niet reageren...of misschien toch omdat ik het niet kan laten maar eerst ven EGO. Ik had al zo'n gevoel dat het vandaag enorm druk zou zijn op het werk.....kom ik om 7:30 aan, is mijn collega er niet. Om 8:00 nog niet dus bellen, voicemail. 8:15 nog niks gehoord. Ik had al aardig wat kindjes en veel gezinnen met 2 kinderen dus dan is het hoppa ineens volle bak. Dus onze administratief medewerker (die gelukkig gediplomeerd is voor Ped. Werker) is mij komen helpen....pffff om 10:00 leek het wel of ik al de hele dag gewerkt had. Uiteindelijk bleek dat de roostermaker de ped. werkers niet op de hoogte had gesteld van wijzigingen in het rooster dus vandaar dat mijn collega nog heerlijk lag te slapen...in haar rooster stond 13:00 als begintijd.... KDV: Ik heb geen uitgesproken mening over kinderdagverblijven. Verschilt zo per vestiging, stichting, werkwijze. Ik denk dat je er pas een mening over kunt vormen als je je kindje er een tijd hebt gebracht. Vind het grappig dat mensen een mening hebben terwijl ze (hun kind) er nog nooit geweest zijn En zoals ik al zei het ene kdv is de andere niet..... Aimar heeft het naar zijn zin volgens mij. Hij gaat 1,5 dag. Alleen op de donderdag is hij soms wat moe van de lange dag maar dat heeft niet speciaal met het KDV te maken. En een vriendin van mij is kleuterjuf en zij merkt wel verschil bij 4 jarige die naar het KDV zijn geweest of thuis. Soms in de sociale ontwikkeling maar vooral met het wennen in onderdeel van een groep zijn. Verder ben ik het even kwijt...sorry....
kaatje, hihi dan vond hij je vast leuk . Zijn lieve honden van karakter. Worden ook wel als waakhond gebruikt. Maar neit veel mee romdat ze waaks overkomen maar veel te lief zijn als er iemand naast hun staat .
Eva, drukke ochtend dus. Ik zeg ook niet dat een kdv slecht is, maar ik ben zelf blij dat we Levi gewoon zelf kunnen opvangen ( met hulp van familie ) Mocht ik toch opvang nodig hebben zou ik zelf voor een gastouder gaan.Puur omdat het vaak persoonlijker is. Het idee dat je kind net even meer aandacht en toezicht krijgt.